Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 4 sty 2025, o 04:24



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1887 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 95  Następna strona
Ku przestrodze. 
Autor Wiadomość
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 lip 2011, o 09:21
Posty: 637
Lokalizacja: Poznań
Płeć: mężczyzna
Moto: GSXR 750 K6
Post Re: Ku przestrodze.
http://epoznan.pl/news-news-36078-Pozna ... _samochodu

Mam dziwne wrażenie że to SV tym bardziej przez to malowanie ....
Ktoś coś wie ? Jak kierownik ?

_________________
Suzuki SV650S K5
Obrazek


26 paź 2012, o 16:48
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 cze 2012, o 16:47
Posty: 104
Lokalizacja: Poznań/Toruń
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650SU 2008 K9
Post Re: Ku przestrodze.
Niestety to SV - moje SV. Lewo przygodę zacząłem a już skończyłem. Przynajmniej problem zimowania się rozwiązał.

W celu wyjaśnienia (nie widać tego na zdjęciu) samochód który zajechał mi drogę stał jakieś 40m przede mną. Jechałem ulicą (lewym pasem) gdy nagle jakiś PAN z prawego pasa (właściwie ślepy wyjazd) zdecydował się wjechać z łuku drogi od razu na lewy pas (mój) - przekraczając ciągłą linię (również malowaną wysepkę). Spowodowane to było pewnie tym, że nie spodziewał się iż na jego pasie stoją auta (w korku) i nie zdążył by i tak wyhamować trzaskając swoim karawanem w dupę innego puszkarza. Moto położone - puszka przejechała po przodzie - czasza oderwana, lagi krzywe. Ja sam potoczyłem się na lewo - niestety wpadłem plecami na zaparkowane czarne auto (chyba Volvo) i nadziałem się kręgosłupem na hak. Gdyby nie żółwik było by źle! ;)

Przyznam, że opiekę miałem pierwsza klasa! ;) - mimo to ktoś podje**ł mi rękawice - została tylko jedna. :/
Prawie nic mi nie jest (mocno potłuczony kręgosłup) - strój zniszczony, moto do kasacji - więc będę miał dużo dobrych części :) rocznik 2008 - modelowo 2009 ;) Zapraszam :)

Tymczasem idę się zdrzemnąć i rozprostować kręgosłup.


26 paź 2012, o 17:09
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 14 sty 2012, o 13:33
Posty: 292
Lokalizacja: Poznań
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650n k7
Post Re: Ku przestrodze.
o stary współczuje... ten motyw z hakiem typowo pechowy


26 paź 2012, o 17:14
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 kwi 2012, o 17:54
Posty: 468
Lokalizacja: w-wa
Płeć: mężczyzna
Moto: Aprilia Shiver 750
Post Re: Ku przestrodze.
Miles napisał(a):



Apropo tego wypadku... tutaj film z próby reanimacji.

http://www.youtube.com/watch?v=IaCbOMcL2Fs



Nie wiem po co ludzie coś takiego filmują ... ! A tym bardziej wrzucają na youtuba.

_________________
SV 650SA -> Aprilia Shiver 750


26 paź 2012, o 17:38
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 kwi 2011, o 21:55
Posty: 424
Lokalizacja: lubelskie
Płeć: mężczyzna
Moto: TL 1000R
Post Re: Ku przestrodze.
pazio napisał(a):
Niestety to SV - moje SV. Lewo przygodę zacząłem a już skończyłem. Przynajmniej problem zimowania się rozwiązał.

W celu wyjaśnienia (nie widać tego na zdjęciu) samochód który zajechał mi drogę stał jakieś 40m przede mną. Jechałem ulicą (lewym pasem) gdy nagle jakiś PAN z prawego pasa (właściwie ślepy wyjazd) zdecydował się wjechać z łuku drogi od razu na lewy pas (mój) - przekraczając ciągłą linię (również malowaną wysepkę). Spowodowane to było pewnie tym, że nie spodziewał się iż na jego pasie stoją auta (w korku) i nie zdążył by i tak wyhamować trzaskając swoim karawanem w dupę innego puszkarza. Moto położone - puszka przejechała po przodzie - czasza oderwana, lagi krzywe. Ja sam potoczyłem się na lewo - niestety wpadłem plecami na zaparkowane czarne auto (chyba Volvo) i nadziałem się kręgosłupem na hak. Gdyby nie żółwik było by źle! ;)

Przyznam, że opiekę miałem pierwsza klasa! ;) - mimo to ktoś podje**ł mi rękawice - została tylko jedna. :/
Prawie nic mi nie jest (mocno potłuczony kręgosłup) - strój zniszczony, moto do kasacji - więc będę miał dużo dobrych części :) rocznik 2008 - modelowo 2009 ;) Zapraszam :)

Tymczasem idę się zdrzemnąć i rozprostować kręgosłup.


Współczuję i pozdrawiam .życze szybkiego powrotu do zdrowia. :spoko:

_________________
--------------------------------------
https://www.facebook.com/SOUNDOFEXHAUST ... page_panel



http://www.youtube.com/watch?v=UhE3OQb0kQ0


26 paź 2012, o 19:38
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 wrz 2010, o 09:57
Posty: 1957
Płeć: mężczyzna
Moto: 2x 650s K9 ..... 675
Post Re: Ku przestrodze.
Oczywiście również współczuję. Dobrze, że cały jesteś. Ale nasuwa mi się pytanie czy gdybyś miał moto o innej mniejszej mocy to ogarnałbyś sytuację?

_________________
675


26 paź 2012, o 21:25
Zobacz profil
spamOWCA
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 10:38
Posty: 7686
Lokalizacja: Wrocław i Tłustomosty (granica opolskiego i ślaskiego)
Płeć: mężczyzna
Moto: BMW + szpera :)
Post Re: Ku przestrodze.
Nie moto ale jak zobaczyłem to i potem tą szybę krew masakra :(
http://w699.wrzuta.pl/film/1Yw8exUX1cB/ ... j_drodze...

_________________
Jak czegoś dusz pragnie to gg 1487770


26 paź 2012, o 21:45
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lip 2010, o 16:50
Posty: 1170
Lokalizacja: Łowicz
Płeć: kobieta
Moto: GS500f'04, SV650 SK5
Post Re: Ku przestrodze.
Pazio współczucie. Życzę Ci aby ból szybko minął, a w garażu stanęła nowa maszyna ;)

_________________
Non quo sed quo modo :mylove:


26 paź 2012, o 23:26
Zobacz profil
Mister SVforum 2014
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lip 2010, o 20:17
Posty: 2100
Lokalizacja: Chodzież
Płeć: mężczyzna
Moto: VFR 800X Crossrunner
Post Re: Ku przestrodze.
Skończyło się jak na sytuację, bardzo szczęśliwie - pozbieraj się psychicznie i kolejny sezon przed Tobą :)

_________________
Byle dalej, byle w przód, absolutnie, absolutnie. Fa fa fa fa fa fa fa fa fa ra fa fa. Fa fa fa fa fa fa fa fa fa ra fa fa....


26 paź 2012, o 23:49
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:47
Posty: 2660
Lokalizacja: Bjaczystok
Płeć: kobieta
Moto: Trufel 675
Post Re: Ku przestrodze.
Dread napisał(a):
Oczywiście również współczuję. Dobrze, że cały jesteś. Ale nasuwa mi się pytanie czy gdybyś miał moto o innej mniejszej mocy to ogarnałbyś sytuację?


A co tu ma do rzeczy moc ? Jadąc 50km/h GS 500 lub CBR 600 RR wolałabym to drugie bo ma lepsze heble. Ale tu ważniejszą rolę grają umiejętności kierowcy. Podczas szkolenia na Poznaniu pewien mądry instruktor powiedział mi że położenie motocykla to jego pewne pokiereszowanie a kierowca zrzucony z siodła przy kilkudziesięciu km/h też może srogo oberwać (co niestety przydarzyło się koledze wyżej na szczęście tylko lekko). Dlatego w takiej sytuacji ciśniemy heble na granicy zblokowania i co najwyżej w ostatniej chwili kładziemy. Chyba lepiej położyć moto przy 10 km/h niż przy 50. Tfu, co ja mówię. Heblujemy do ostatniej chwili, odpuszczamy i wymijamy :) Warte poćwiczenia na placyku żeby w awaryjnej sytuacji zrobić to odruchowo.

Koledze bardzo współczuję i życzę wysokiego odszkodowania i szybkiego powrotu na 2oo.

_________________
Suzuki SV 650s 2006 -> Honda VTR 1000 SP1 2001 -> Triumph Street Triple 675 2012


27 paź 2012, o 12:59
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 mar 2012, o 13:14
Posty: 1101
Lokalizacja: Rawicz WLKP
Płeć: mężczyzna
Moto: DM620dark
Post Re: Ku przestrodze.
Montana napisał(a):
Dread napisał(a):
Oczywiście również współczuję. Dobrze, że cały jesteś. Ale nasuwa mi się pytanie czy gdybyś miał moto o innej mniejszej mocy to ogarnałbyś sytuację?


A co tu ma do rzeczy moc ? Jadąc 50km/h GS 500 lub CBR 600 RR wolałabym to drugie bo ma lepsze heble. Ale tu ważniejszą rolę grają umiejętności kierowcy. Podczas szkolenia na Poznaniu pewien mądry instruktor powiedział mi że położenie motocykla to jego pewne pokiereszowanie a kierowca zrzucony z siodła przy kilkudziesięciu km/h też może srogo oberwać (co niestety przydarzyło się koledze wyżej na szczęście tylko lekko). Dlatego w takiej sytuacji ciśniemy heble na granicy zblokowania i co najwyżej w ostatniej chwili kładziemy. Chyba lepiej położyć moto przy 10 km/h niż przy 50. Tfu, co ja mówię. Heblujemy do ostatniej chwili, odpuszczamy i wymijamy :) Warte poćwiczenia na placyku żeby w awaryjnej sytuacji zrobić to odruchowo.

Koledze bardzo współczuję i życzę wysokiego odszkodowania i szybkiego powrotu na 2oo.


Nikt nie pisał o 50 km/h :P Różnica taka, że przy braku doświadczenia masa motocykla ma decydującą rolę w takich sytuacjach.

_________________
www.zielonapracownia.eu


27 paź 2012, o 15:34
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 9 mar 2011, o 12:49
Posty: 181
Lokalizacja: Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650n 1999
Post Re: Ku przestrodze.
Montana napisał(a):
Dlatego w takiej sytuacji ciśniemy heble na granicy zblokowania i co najwyżej w ostatniej chwili kładziemy. Chyba lepiej położyć moto przy 10 km/h niż przy 50. Tfu, co ja mówię. Heblujemy do ostatniej chwili, odpuszczamy i wymijamy :) Warte poćwiczenia na placyku żeby w awaryjnej sytuacji zrobić to odruchowo.


To się bardzo łatwo mówi. Ale jak sytuacja się zmienia w pół sekundy, to nie ma czasu na precyzyjne heblowanie na granicy przyczepności i wyszukiwanie miejsca do ucieczki, szczególnie na ulicy, gdzie wszystko jest dynamiczne.

_________________
Mój Bzyk


27 paź 2012, o 17:18
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sie 2012, o 18:51
Posty: 1279
Lokalizacja: Wysokie Mazowieckie (okolice)
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K3
Post Re: Ku przestrodze.
Otóż to nie zawsze da się wszystkiego uniknąć tym bardziej gdy coś dzieje się w ułamkach sekund. pazio życzę Tobie byś jak najszybciej wsiadł na moto i zapomniał o tym incydencie. LwG!

_________________
http://www.cwaniacy.com.pl/<=Wejdź i dowiedz się jak możesz regularnie zarabiać na promocjach bankowych


27 paź 2012, o 19:06
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:47
Posty: 2660
Lokalizacja: Bjaczystok
Płeć: kobieta
Moto: Trufel 675
Post Re: Ku przestrodze.
Dlatego mówię o ćwiczeniach bo z marszu za 1 razem pewnie też bym tego nie zrobiła. Wiem że łatwo tak gadać na sucho a co innego jak mamy już auto przed sobą... Jednak pewne rzeczy da się wpoić przez naukę, temu o tym wspomniałam.

_________________
Suzuki SV 650s 2006 -> Honda VTR 1000 SP1 2001 -> Triumph Street Triple 675 2012


27 paź 2012, o 22:27
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2010, o 09:24
Posty: 2373
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR600RR PC40
Post Re: Ku przestrodze.
Montana napisał(a):
Dread napisał(a):
Oczywiście również współczuję. Dobrze, że cały jesteś. Ale nasuwa mi się pytanie czy gdybyś miał moto o innej mniejszej mocy to ogarnałbyś sytuację?


A co tu ma do rzeczy moc ? Jadąc 50km/h GS 500 lub CBR 600 RR wolałabym to drugie bo ma lepsze heble. Ale tu ważniejszą rolę grają umiejętności kierowcy. Podczas szkolenia na Poznaniu pewien mądry instruktor powiedział mi że położenie motocykla to jego pewne pokiereszowanie a kierowca zrzucony z siodła przy kilkudziesięciu km/h też może srogo oberwać (co niestety przydarzyło się koledze wyżej na szczęście tylko lekko). Dlatego w takiej sytuacji ciśniemy heble na granicy zblokowania i co najwyżej w ostatniej chwili kładziemy. Chyba lepiej położyć moto przy 10 km/h niż przy 50. Tfu, co ja mówię. Heblujemy do ostatniej chwili, odpuszczamy i wymijamy :) Warte poćwiczenia na placyku żeby w awaryjnej sytuacji zrobić to odruchowo.

Koledze bardzo współczuję i życzę wysokiego odszkodowania i szybkiego powrotu na 2oo.


Montana, proszę Cię. Nie powielaj jednej z największych bzdur motocyklowych. Nikt specjalnie nie kładzie moto, to największa głupota powtarzana przez wielu ludzi. Gleba w takich sytuacjach nigdy nie jest celowa tylko bierze się ze zbyt gwałtownego wciśnięcia przedniego hebla, zablokowania przedniego koła, do tego spięte łapki na kierownicy i gleba gotowa. Jeżeli ktoś twierdzi że zrobił glebę celowo to albo jest nienormalny albo próbuje głupio wytłumaczyć swój błąd. Innej opcji nie ma.

_________________
Obrazek
Motocykl w przeciwieństwie do auta w zakręcie pochyla się we właściwą stronę.


27 paź 2012, o 23:41
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 cze 2012, o 16:47
Posty: 104
Lokalizacja: Poznań/Toruń
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650SU 2008 K9
Post Re: Ku przestrodze.
Co do moto to jak bym był na mniejszym to inaczej by się sytuacja zakończyła - wszyscy którzy znają ten zbieg ulic [Ci co nie znają: http://goo.gl/maps/6ctQ6] - odcinek ulicy po której jechałem jest krótki i na mniejszym moto pewnie bym był w tym miejscu gdzie się to zdarzyło sekundę może dwie później, dało by mi to czas na reakcję.

Co do umiejętności - fakt faktem świeży jestem, możliwe że osoba doświadczona by jakoś uniknęła sytuacji lecz jest to na granicy prawdopodobieństwa. Dużo godzin spędziłem na placu ćwiczą właśnie to hamowanie było dla mnie nawet odruchowe, że gdy zbliżałem się do skrzyżowania, zaparkowanych aut, itp. to już palce na klamce czekały. Na początku nie czułem hebli - wymieniłem na oplot i było lepiej. Szczególnie w tym miejscu (codzienna droga do domu - tylko tamtędy da się dojechać na mój parking) - jak pisałem - mieszkam niedaleko i wiem, że kierowcy tam tak jeżdżą co jest straszną zmorą, bo ten zbieg ulic jest na prawdę ślepy. Na obu jego drogach dolotowych jest ograniczenie 40km/h - myślę, że i tak o 20km/h za dużo. Jadąc jak zwykle po odcinku na ulicy Wąskiej, obserwowałem co się dzieje po prawej stronie (na parkingu stały 2-3 jakieś większe dostawczaki) więc też ciut ograniczone widzenie. Przejście dla pieszych, skąd często jakiś lubi wyskoczyć biegnąc na autobus.

Tego dnia jak zwykle koncentracja na maxa, hamowałem do samego końca (pewnie koło się zablokowało - nie powiem na 100%) - pamiętam jedynie, że z moto spadłem na kolano i zwinąłem się, potem to jednynie sprawdziłem czy nie jestem na jedni by puszka która jechała za mną po mnie nie przejechała. Tak znalazłem się na zaparkowanych autach. Sprawca wyleciał z łuku drogi (ul. Poznańska), zobaczył że inne puszki stoją w korku na jego pasie to chciał przelecieć na drugi. Spotkaliśmy się +- w miejscu gdzie kończy się wysepka a zaczyna linia ciągła. Jak widać na google maps lub i nie widać - jezdnia jest niezwykle wąska, z lewej auta parkujące pod skosem na jezdni, po prawej równolegle na chodniku i dwa wąskie pasy ruchu. Moto wpadło czaszą pod samochód obróciło się tyłem do kierunku jazdy i sunęło jeszcze z 5-7m.

Gdybym miał kilka sezonów za sobą może i dało by się lepiej wyjść z sytuacji - aczkolwiek i tak nie skończyłem jakoś źle (przynajmniej tak myślę). Zdziwiłem się jedynie po dzisiejszych oględzinach kasku, że skorupa jest pęknięta - zaraz za górnym wlotem powietrza.

Zuzanna bez twarzy:
Obrazek

Pliczek ze wszystkim zdjęciami: https://dl.dropbox.com/u/26216938/Zuzia.tar


27 paź 2012, o 23:47
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47
Posty: 2539
Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N AD2000
Post Re: Ku przestrodze.
Po obejrzeniu wszystkich zdjęć uważam, że motocykl z całą pewnością jest do odbudowy. Nie wiem, czy chcesz i potrafisz się w to bawić, ale bez większego problemu można go poskładać na nowych częściach. Nic istotnego najprawdopodobniej nie zostało uszkodzone w najmniejszym stopniu: rama ani silnik. Oczywiście, warto go dać do pomierzenia geometrii, zawias chyba też do wymiany. Ale jeśli policja uzna winę kierowcy katamaranu, to dostaniesz niezłe odszkodowanie i wystarczy Ci kasy na przywrócenie motocykla do poprzedniej świetności, a nawet lepszej (od radu klamki od montany, dobre sety, pełne owiewki dobrej firmy, etc.), nawet jeśli miałbyś to robić w porządnym warsztacie.

Jakbyś jednak mimo wszystko nadal planował puścić go na części, to moja oferta jest aktualna. Ale ja bym go robił.


28 paź 2012, o 20:56
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2010, o 16:10
Posty: 943
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: mężczyzna
Moto: MT07
Post Re: Ku przestrodze.
pazio napisał(a):
Gdybym miał kilka sezonów za sobą może i dało by się lepiej wyjść z sytuacji - aczkolwiek i tak nie skończyłem jakoś źle

Dokładnie jak mówisz. Parę sezonów i nie dasz się upolować. ;) Teraz reanimuj maszynę i jak najszybciej, jeśli pogoda pozwoli, wracaj na moto. I nie tyraj się sytuacją. ;)

_________________
Obrazek
ETZ 251 x2 1993-1996,XL600R 1996-1998,DR800 1998-2005,RF900R 2005-2007,FMX650 2007-2009,SV650S 2008-2010,SV1000N 2010-2015, XR600R 2011-2016, CMX250 2014-2015, DR 350S 2014-..., MT-07 2015-..., DR-Z 400SM 2016-...


28 paź 2012, o 22:02
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:47
Posty: 2660
Lokalizacja: Bjaczystok
Płeć: kobieta
Moto: Trufel 675
Post Re: Ku przestrodze.
Skwaro ale czy ja powiedziałam że ktoś (w domyśle Pazio) położył celowo moto? Mogłeś tak zrozumieć ale odnosząc się do Pazia i samochodowego haka miałam na myśli to że niektórzy kładąc moto (może i najczęściej przez zblokowanie przodu) w wyniku prędkości uderzają w stojący obiekt i robią sobie duże kuku. Albo po glebie trzymają motocykl do końca sunąc dupą za nim po asfalcie. Suma summarum chciałam tylko nawiązać do istoty hamowania. Pazio wyjaśnił sytuację i faktycznie może nie miał innej opcji na tej wąskiej uliczce. Grunt że jest cały i oby się nie zraził do motocykli.

I też mogę gdybać że jakby kolega zaczął wyprzedzać tira 2 sek wcześniej albo jechał szybciej to ten nie zjechałby na nasz pas spychając nas do rowu. ;)

Peace, nie chcę się tu o nic sprzeczać bo w sumie to i tak się nie znam :)

_________________
Suzuki SV 650s 2006 -> Honda VTR 1000 SP1 2001 -> Triumph Street Triple 675 2012


Ostatnio edytowano 28 paź 2012, o 22:21 przez Montana, łącznie edytowano 1 raz



28 paź 2012, o 22:11
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2010, o 09:24
Posty: 2373
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR600RR PC40
Post Re: Odp: Ku przestrodze.
Luz, po prostu tak zrozumiałem Twojego wcześniejszego posta.

_________________
Obrazek
Motocykl w przeciwieństwie do auta w zakręcie pochyla się we właściwą stronę.


28 paź 2012, o 22:15
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 1887 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 95  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL