Kwestia miejscówki coby wszystkie bryczki się zmieściły
_________________ Jeśli nie spróbujesz to nigdy nie dowiesz się czy było warto
SV 650S
8 sie 2012, o 12:24
exo
SV Rider
Dołączył(a): 23 maja 2011, o 08:54 Posty: 518 Lokalizacja: Łódź
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2003
Re: Nasze puszki
El Grande napisał(a):
Na celowniku było też W210 (tzn. okular 1 generacji) E430 ale to nie AMG więc sobie odpuściłem. A niestety jak pisałem jeżdżące C 43 AMG jest nieosiągalne i zostałem przy C 36 AMG. Jak na razie nie żałuję, zobaczymy czy to samo powiem jak przetrzyma zimę. Może na kolejny zlot nim przyjadę? A może zorganizujemy zlot SV w puszkach? Z tego co się orientuję to mamy kilka oryginalnych bryczek na forum.
Swego czasu miałem u siebie SLC 350 z 1975 roku. Silnik pracował jak marzenie, niestety blacharka mimo remontu zaczęła padać. Gdyby nie to to pewnie 3/4 wypłaty szła by na paliwko
_________________ Nie ma kobiet idealnych. Są tylko takie, które swoje wady potrafią przysłonić swoim biustem.
8 sie 2012, o 12:52
El Grande
SV Rider
Dołączył(a): 25 kwi 2010, o 21:47 Posty: 560 Lokalizacja: WWL
Płeć: mężczyzna
Moto: lyter w owiewce
Re: Nasze puszki
Piękna, klasyczna sztuka, można się w niej zakochać i mieć z nią dzieci. Ja bym nie sprzedał. Mój AMG juz w domku pierwsze wrażenia: 385 Nm momentu robi swoje-zanim pomyślałem, że trzeba wyprzedzić, już bylem z przodu. Komfort jazdy to połączenie miękkości i wygody obecnego C180 z pokonywaniem zakrętów i trakcją Nissana Z350. Nie wiem jak oni to połączyli ale się udało i działa. Pomimo 16 lat w środku nic nie skrzypi, nie trzeszczy, panuje błoga cisza przerywana bulgotem silnika przy delikatnym przyspieszaniu i wścieklym rykiem przy wdepnięciu pedału w podłogę, radio dzięki temu niepotrzebne spalanie zmierzyłem z czystej ciekawości(nie kupuje się takiego bolida, żeby to sprawdzać): 130 km w trasie(średnio oszczędnie-radocha z megaprzyspieszeń) i 25 km popisów przed znajomymi jak wróciłem - z kotła zeszło jakieś 15-18l. Jak na 3.6 i 280 kucy to moim zdaniem co najmniej dobrze. Ogólnie, żeby nie uszy,to cieszyłbym się dookoła głowy
_________________ Nigdy nie jest tak źle, żeby nie mogło być gorzej
Dołączył(a): 29 sie 2012, o 18:51 Posty: 1279 Lokalizacja: Wysokie Mazowieckie (okolice)
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K3
Re: Nasze puszki
skwaro napisał(a):
Nie samymi motocyklami człowiek żyje i dzbanek za pierwsze udało się wyrwać :-)
To twoja Hania tzn Honda? pochwal się jaki tam masz motor i ile kuca? Ładnie mruczy ale wchodzenie na ręcznym jeszcze ciut dopracuj
_________________ http://www.cwaniacy.com.pl/<=Wejdź i dowiedz się jak możesz regularnie zarabiać na promocjach bankowych
17 paź 2012, o 17:56
skwaro
SV Rider
Dołączył(a): 2 lip 2010, o 09:24 Posty: 2373 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR600RR PC40
Re: Nasze puszki
misterpaw napisał(a):
To twoja Hania tzn Honda? pochwal się jaki tam masz motor i ile kuca? Ładnie mruczy ale wchodzenie na ręcznym jeszcze ciut dopracuj
Moja, rękaw był tylko dla zabawy, ostatnie kółko robiłem na czas i było na okrągło. Silnik budowany na bazie H22A5, obecnie 252KM.
_________________
Motocykl w przeciwieństwie do auta w zakręcie pochyla się we właściwą stronę.
17 paź 2012, o 17:57
Jankoś
SV Rider
Dołączył(a): 29 sie 2012, o 18:51 Posty: 1279 Lokalizacja: Wysokie Mazowieckie (okolice)
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K3
Re: Nasze puszki
ładnie dużo w silnik zawieszenie etc. zainwestowałeś żeby był stan taki jak teraz?
_________________ http://www.cwaniacy.com.pl/<=Wejdź i dowiedz się jak możesz regularnie zarabiać na promocjach bankowych
17 paź 2012, o 17:59
skwaro
SV Rider
Dołączył(a): 2 lip 2010, o 09:24 Posty: 2373 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR600RR PC40
Re: Nasze puszki
misterpaw napisał(a):
ładnie dużo w silnik zawieszenie etc. zainwestowałeś żeby był stan taki jak teraz?
Dżentelmeni nie rozmawiają o pieniądzach ;-)
_________________
Motocykl w przeciwieństwie do auta w zakręcie pochyla się we właściwą stronę.
17 paź 2012, o 18:01
Jankoś
SV Rider
Dołączył(a): 29 sie 2012, o 18:51 Posty: 1279 Lokalizacja: Wysokie Mazowieckie (okolice)
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K3
Re: Nasze puszki
W sumie racja liczy się fun... podoba mi się o spalanie nie pytam ale mniemam że sama benzyna bo gazu do takiego silnika chyba byś nie założył prędzej nitro
_________________ http://www.cwaniacy.com.pl/<=Wejdź i dowiedz się jak możesz regularnie zarabiać na promocjach bankowych
17 paź 2012, o 18:07
skwaro
SV Rider
Dołączył(a): 2 lip 2010, o 09:24 Posty: 2373 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR600RR PC40
Re: Odp: Nasze puszki
Silnik jest wystrojony na VPower Racing 100 i tylko na takim paliwie może jeździć, a spali ile się wleje
_________________
Motocykl w przeciwieństwie do auta w zakręcie pochyla się we właściwą stronę.
17 paź 2012, o 18:13
Jankoś
SV Rider
Dołączył(a): 29 sie 2012, o 18:51 Posty: 1279 Lokalizacja: Wysokie Mazowieckie (okolice)
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K3
Re: Nasze puszki
No to ładnie w sumie racja bo jakość paliw waszym kochanym kraju jak na te ceny jest Ja również pasjonuję się motoryzacją ale raczej od tak dla fun... spotkać się ze znajomymi itd. Auta raczej bez jakiegoś specjalnego tuningu. Każdy jeździ czym ma. To filmik z 1 z naszych małych spotkań. Nic specjalnego ale jak mówię liczy się fun http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=8E1m7W2es1Y#!
_________________ http://www.cwaniacy.com.pl/<=Wejdź i dowiedz się jak możesz regularnie zarabiać na promocjach bankowych
17 paź 2012, o 18:19
skwaro
SV Rider
Dołączył(a): 2 lip 2010, o 09:24 Posty: 2373 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR600RR PC40
Re: Nasze puszki
misterpaw napisał(a):
No to ładnie w sumie racja bo jakość paliw waszym kochanym kraju jak na te ceny jest
Nie chodzi o jakość tylko o liczbę oktanów żeby uniknąć spalania stukowego...
A z nocnych wyścigów śmierci prawie jak 1/4 mili wyrosłem. Jedź na tor, będziesz wiedział czemu :-)
_________________
Motocykl w przeciwieństwie do auta w zakręcie pochyla się we właściwą stronę.
17 paź 2012, o 18:26
Jankoś
SV Rider
Dołączył(a): 29 sie 2012, o 18:51 Posty: 1279 Lokalizacja: Wysokie Mazowieckie (okolice)
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K3
Re: Nasze puszki
żeby tor był w moim województwie to już dawno bym tam był a to mówię takie przeloty żeby auta nie zamulać to czasem niby 1/4mili się pyknie czy "śmierci" to kwestia dyskusyjna bo fakt bezpieczeństwa w tym nie ma jakoś specjalnego ale droga jest zamknięta więc ryzyko minimalne
tzn rozumiem że o oktany chodzi i o spalanie coś tam wiem o takich rzeczach choć znawca ze mnie żaden, ale to mówię na czymś takim powyżej 98 oktanów nie latałem, raczej różnica jeśli by była to minimalna w zwykłym aucie latającym na powiedzmy 95 w twoim to co innego Pozdro super auto
_________________ http://www.cwaniacy.com.pl/<=Wejdź i dowiedz się jak możesz regularnie zarabiać na promocjach bankowych
17 paź 2012, o 18:37
skwaro
SV Rider
Dołączył(a): 2 lip 2010, o 09:24 Posty: 2373 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR600RR PC40
Re: Nasze puszki
misterpaw napisał(a):
tzn rozumiem że o oktany chodzi i o spalanie coś tam wiem o takich rzeczach choć znawca ze mnie żaden, ale to mówię na czymś takim powyżej 98 oktanów nie latałem, raczej różnica jeśli by była to minimalna w zwykłym aucie latającym na powiedzmy 95 w twoim to co innego
W zwykłym aucie lejesz paliwo o najniższej licznie oktanowej, jaką przewidział producent czyli w większości przypadków 95. Lanie 98 nie ma kompletnie sensu jeżeli silnik nie ma czujnika spalania stukowego i komputer nie przestawia kąta wyprzedzenia zapłonu.
misterpaw napisał(a):
Pozdro super auto
Dzięki
_________________
Motocykl w przeciwieństwie do auta w zakręcie pochyla się we właściwą stronę.