Autor |
Wiadomość |
grzesiek811
motorowerzysta
Dołączył(a): 27 paź 2011, o 22:10 Posty: 73
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S K6
|
 Re: Odp: Nasze puszki
Nie chce się przekamarzać, bo nie twierdzę, że twoja fura jest wolna, tylko chodziło mi o regułę.
Ja właśnie planuję przesiąść się z benzyny na diesla. Gdyby nie koszty paliwa nie robiłbym tego.
Wysłane z Galaxy S za pomocą Tapatalk
_________________ SV 650S K6 Red Bitch
|
19 mar 2013, o 22:42 |
|
 |
skwaro
SV Rider
Dołączył(a): 2 lip 2010, o 09:24 Posty: 2373 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR600RR PC40
|
 Re: Odp: Nasze puszki
Reguła jest taka że statystyczny Polak za szczyt sukcesu uważa przesiadkę z Fabii 1.4 w benzynie do Octavii 1.9 TDi, która to wydaje mu się potworem i przy nim benzyna nie jedzie :-)
_________________
 Motocykl w przeciwieństwie do auta w zakręcie pochyla się we właściwą stronę.
|
19 mar 2013, o 22:59 |
|
 |
grzesiek811
motorowerzysta
Dołączył(a): 27 paź 2011, o 22:10 Posty: 73
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S K6
|
 Re: Odp: Nasze puszki
No tak jest. Ja mam cougara v6 170km i taki 2.0 tdi 140km jest porównywalny w moim odczuciu. A spalanie nieporównywalne, szczególnie przy wyższych prędkościach, powyżej 140.
Wysłane z Galaxy S za pomocą Tapatalk
_________________ SV 650S K6 Red Bitch
|
20 mar 2013, o 00:22 |
|
 |
Hubix
SV Rider
Dołączył(a): 17 lut 2013, o 12:48 Posty: 500 Lokalizacja: Okolice Krakowa
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR 600 F4I 2005
|
 Re: Nasze puszki
Ja swoją M6 Diesel miałem porównanie z Accordem VII 2.0 benzyna i BMW 520 również benzyna i Mazda za każdym razem była znacznie szybsza.
_________________ wzium wzium
|
20 mar 2013, o 09:34 |
|
 |
skwaro
SV Rider
Dołączył(a): 2 lip 2010, o 09:24 Posty: 2373 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR600RR PC40
|
 Re: Nasze puszki
No patrz, a katalogi podają że Mazda 6 w dieslu ma 10.8 do setki, Accord VII 9.1, a 520 (E60/61) w zależności od wersji 8,7-9s, jesteś pewien że jechałeś seryjnym autem? ;-)
_________________
 Motocykl w przeciwieństwie do auta w zakręcie pochyla się we właściwą stronę.
|
20 mar 2013, o 09:59 |
|
 |
Owca007
spamOWCA
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 10:38 Posty: 7686 Lokalizacja: Wrocław i Tłustomosty (granica opolskiego i ślaskiego)
Płeć: mężczyzna
Moto: BMW + szpera :)
|
 Re: Nasze puszki
Spróbuję w swoim też tak zrobić Skwaro bo aż ciekaw jestem.
_________________ Jak czegoś dusz pragnie to gg 1487770
|
20 mar 2013, o 11:21 |
|
 |
Hubix
SV Rider
Dołączył(a): 17 lut 2013, o 12:48 Posty: 500 Lokalizacja: Okolice Krakowa
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR 600 F4I 2005
|
 Re: Nasze puszki
Jestem pewny.
BMW było E39, Accord 2003 kombi.
Różnicę było naprawdę widać, o ile 1 i 2 bieg podobnie, o tyle na 3 różnica była już znaczna.
_________________ wzium wzium
|
20 mar 2013, o 12:03 |
|
 |
skwaro
SV Rider
Dołączył(a): 2 lip 2010, o 09:24 Posty: 2373 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR600RR PC40
|
 Re: Odp: Nasze puszki
E39 to kloc, a Accordem chyba przy 4kRPM zmieniałeś biegi  A tak serio to one wszystkie są wolne...
_________________
 Motocykl w przeciwieństwie do auta w zakręcie pochyla się we właściwą stronę.
|
20 mar 2013, o 13:24 |
|
 |
Arek1
SV Rider
Dołączył(a): 21 mar 2012, o 00:41 Posty: 2924 Lokalizacja: Bezrzecze/Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: Bawaria...
|
 Re: Nasze puszki
Jak już mowa o Accordach to mnie się marzy przesiadka na takiego  :  Kiedyś jeszcze ruszały mnie moce i inne takie w samochodach, ale odkąd zacząłem poważnie myśleć o motocyklu to samochód służy tylko do przemieszczania się w komfortowych warunkach. Do zabawy i "sportowych" doznań to ja bym dla siebie ewentualnie widział :  Ale na to trzebaby sprzedać obie nerki i jeszcze coś... A tak bardziej realnie:  Wykazuję dziwne przywiązanie do marki 
_________________ www.poomoc.pl
|
20 mar 2013, o 14:42 |
|
 |
skwaro
SV Rider
Dołączył(a): 2 lip 2010, o 09:24 Posty: 2373 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR600RR PC40
|
 Re: Nasze puszki
VIIIgen mi nie robi, jeśli już to VII Type-S, zakładasz głowicę od Civica Type-R i masz 280KM, dokłądasz wałki i dolot i robi się 300KM w skromnym rodzinnym wozidełku, Bardzo możliwe że koledze będę takie coś niedługo budował :-) Z tego co kojarzę jest 6 sztuk w PL, w tym jedna obecnie do sprzedania za skromne 250kPLN :-) Taką S-ką (tylko srebrną) kolega ściga się na torze Poznań, w zeszłym sezonie I miejsce w klasie miał. W tym roku planuje starty w WSMP. P.S. Ta choroba się hondoza nazywa :-)
_________________
 Motocykl w przeciwieństwie do auta w zakręcie pochyla się we właściwą stronę.
|
20 mar 2013, o 15:26 |
|
 |
Jankoś
SV Rider
Dołączył(a): 29 sie 2012, o 18:51 Posty: 1279 Lokalizacja: Wysokie Mazowieckie (okolice)
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K3
|
 Re: Nasze puszki
Przekładał części mechanicznie czy masz też odpowiednie zabawki żeby to potem dopieścić od str. elektryki/komputera?
_________________ http://www.cwaniacy.com.pl/<=Wejdź i dowiedz się jak możesz regularnie zarabiać na promocjach bankowych
|
20 mar 2013, o 15:31 |
|
 |
skwaro
SV Rider
Dołączył(a): 2 lip 2010, o 09:24 Posty: 2373 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR600RR PC40
|
 Re: Nasze puszki
Mapy będzie robił mój znajomy.
_________________
 Motocykl w przeciwieństwie do auta w zakręcie pochyla się we właściwą stronę.
|
20 mar 2013, o 15:32 |
|
 |
kozik
SV Rider
Dołączył(a): 17 maja 2011, o 14:52 Posty: 5631 Lokalizacja: Dęblin-Piaseczno
Płeć: mężczyzna
Moto: suzuki sv 650S 99r.
|
 Re: Nasze puszki
Katalogi podają, że jeśli weżniemy najsilniejszą Hondę Accord VII 155KM Sport w benzynie i Mazdę 6 w dieslu 143KM to różnica w przyspieszeniu do 100km/h waha się raptem 0,3s na korzyść Hondy ale teraz porównajmy ich moment 190 Nm i 360 Nm na korzyść Mazdy  a nie mówiąc już ile musi więcej przy tym spalić Honda. Jeśli weżniemy nowszą Hondę 2,4 w benzynie i Mazdę 2,2 w dieslu to już Honda dostaje pod dupie i tu się robi dopiero przepaść w różnicy spalania i momencie obrotowym.
_________________ SV 650 S '99/GSX-R 750 K1
www.logo-ratio.pl
|
20 mar 2013, o 15:59 |
|
 |
skwaro
SV Rider
Dołączył(a): 2 lip 2010, o 09:24 Posty: 2373 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR600RR PC40
|
 Re: Nasze puszki
Ale jeśli weźmiemy Accorda w wersji Type-S (bo to jest najmocniejsza wersja VII czy VIIIgen) czy Mazdę MPS to ten diesel nawet nie pierdnie :-) Poza tym dla niektórych spalanie nie jest najważniejszym parametrem, frajda z jazdy liczy się bardziej 
_________________
 Motocykl w przeciwieństwie do auta w zakręcie pochyla się we właściwą stronę.
|
20 mar 2013, o 16:04 |
|
 |
kozik
SV Rider
Dołączył(a): 17 maja 2011, o 14:52 Posty: 5631 Lokalizacja: Dęblin-Piaseczno
Płeć: mężczyzna
Moto: suzuki sv 650S 99r.
|
 Re: Nasze puszki
No przy tych cenach paliwa rzeczywiście nie jest najważniejsze o ile się takie auto traktuje hobbystycznie 
_________________ SV 650 S '99/GSX-R 750 K1
www.logo-ratio.pl
|
20 mar 2013, o 16:11 |
|
 |
skwaro
SV Rider
Dołączył(a): 2 lip 2010, o 09:24 Posty: 2373 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR600RR PC40
|
 Re: Nasze puszki
Jak się nie traktuje hobbystycznie to się zakłada LPG i nawet przy spalaniu rzędu 13-14l jeździ się taniej niż przeciętnym sedanem w dieslu 
_________________
 Motocykl w przeciwieństwie do auta w zakręcie pochyla się we właściwą stronę.
|
20 mar 2013, o 16:15 |
|
 |
kozik
SV Rider
Dołączył(a): 17 maja 2011, o 14:52 Posty: 5631 Lokalizacja: Dęblin-Piaseczno
Płeć: mężczyzna
Moto: suzuki sv 650S 99r.
|
 Re: Nasze puszki
Skwaro nie pogrążaj się z tym gazem To chyba już nie wymaga dalszych komentarzy http://www.autocentrum.pl/prezentacje/h ... rd-type-s/
_________________ SV 650 S '99/GSX-R 750 K1
www.logo-ratio.pl
|
20 mar 2013, o 16:19 |
|
 |
skwaro
SV Rider
Dołączył(a): 2 lip 2010, o 09:24 Posty: 2373 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR600RR PC40
|
 Re: Nasze puszki
Tzn? Możesz rozwinąć? Bo ja osobiście wolę do pracy latać Forkiem z turbo benzyną w gazie niż jakimś dieslem :-) W sensie co bo nie rozumiem? Jeździłem i jednym i drugim i benzyna jest dużo szybsza jak się jej potrafi używać i nie zmienia biegów przy 4kRPM 
_________________
 Motocykl w przeciwieństwie do auta w zakręcie pochyla się we właściwą stronę.
|
20 mar 2013, o 16:26 |
|
 |
kozik
SV Rider
Dołączył(a): 17 maja 2011, o 14:52 Posty: 5631 Lokalizacja: Dęblin-Piaseczno
Płeć: mężczyzna
Moto: suzuki sv 650S 99r.
|
 Re: Nasze puszki
Ale co tu rozumieć? wszystko masz dokładnie napisane w tym artykule a dokładniej że ta benzyna nie ma szans, przecież nie jest to wyssane z palca? Jeśli do tego dołożysz gaz to raz, że spadną osiągi to i jeszcze musisz gdzieś ta butlę wozić?
To, że Ty wolisz to już jest Twoja sprawa ale prawda jest zupełnie inna co pokazuje ten artykuł
_________________ SV 650 S '99/GSX-R 750 K1
www.logo-ratio.pl
|
20 mar 2013, o 16:33 |
|
 |
skwaro
SV Rider
Dołączył(a): 2 lip 2010, o 09:24 Posty: 2373 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR600RR PC40
|
 Re: Nasze puszki
A coś z praktyki powiesz czy na podstawie wiedzy z netu się wypowiadasz? Jak pisałem jeździłem i jednym i drugim, diesel jest bardziej elastyczny ale benzyna jest szybsza, poza tym różnica w masie jest prawie 100kg między benzyną a dieslem. A gaz mam, nawet nie byłbyś się w stanie zorientować kiedy pracuje na gazie a kiedy na benzynie, chyba że jesteś w stanie poznać różnicę ok. 3-5KM bo mniej więcej tyle jest mniej mocy przy wtryskowej instalacji LPG. Butla jest zamiast koła zapasowego, za to wożę zestaw naprawczy. Miejsca nadal tyle samo. P.S. Jak bazujesz na wiedzy z netu to powinieneś sprawdzić czasy do 100km/h. Podpowiem - diesel 8,8s, benzyna 8.1 :-)
_________________
 Motocykl w przeciwieństwie do auta w zakręcie pochyla się we właściwą stronę.
|
20 mar 2013, o 16:46 |
|
|