Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 9 kwi 2025, o 05:15



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 672 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34  Następna strona
Nasze puszki 
Autor Wiadomość
motorowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 paź 2011, o 22:10
Posty: 73
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S K6
Post Re: Odp: Nasze puszki
Nie chce się przekamarzać, bo nie twierdzę, że twoja fura jest wolna, tylko chodziło mi o regułę.

Ja właśnie planuję przesiąść się z benzyny na diesla. Gdyby nie koszty paliwa nie robiłbym tego.

Wysłane z Galaxy S za pomocą Tapatalk

_________________
SV 650S K6 Red Bitch


19 mar 2013, o 22:42
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2010, o 09:24
Posty: 2373
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR600RR PC40
Post Re: Odp: Nasze puszki
grzesiek811 napisał(a):
Nie chce się przekamarzać, bo nie twierdzę, że twoja fura jest wolna, tylko chodziło mi o regułę.

Ja właśnie planuję przesiąść się z benzyny na diesla. Gdyby nie koszty paliwa nie robiłbym tego.

Wysłane z Galaxy S za pomocą Tapatalk


Reguła jest taka że statystyczny Polak za szczyt sukcesu uważa przesiadkę z Fabii 1.4 w benzynie do Octavii 1.9 TDi, która to wydaje mu się potworem i przy nim benzyna nie jedzie :-)

_________________
Obrazek
Motocykl w przeciwieństwie do auta w zakręcie pochyla się we właściwą stronę.


19 mar 2013, o 22:59
Zobacz profil
motorowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 paź 2011, o 22:10
Posty: 73
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S K6
Post Re: Odp: Nasze puszki
No tak jest. Ja mam cougara v6 170km i taki 2.0 tdi 140km jest porównywalny w moim odczuciu. A spalanie nieporównywalne, szczególnie przy wyższych prędkościach, powyżej 140.

Wysłane z Galaxy S za pomocą Tapatalk

_________________
SV 650S K6 Red Bitch


20 mar 2013, o 00:22
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lut 2013, o 12:48
Posty: 500
Lokalizacja: Okolice Krakowa
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR 600 F4I 2005
Post Re: Nasze puszki
Ja swoją M6 Diesel miałem porównanie z Accordem VII 2.0 benzyna i BMW 520 również benzyna i Mazda za każdym razem była znacznie szybsza.

_________________
wzium wzium


20 mar 2013, o 09:34
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2010, o 09:24
Posty: 2373
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR600RR PC40
Post Re: Nasze puszki
Hubix napisał(a):
Ja swoją M6 Diesel miałem porównanie z Accordem VII 2.0 benzyna i BMW 520 również benzyna i Mazda za każdym razem była znacznie szybsza.


No patrz, a katalogi podają że Mazda 6 w dieslu ma 10.8 do setki, Accord VII 9.1, a 520 (E60/61) w zależności od wersji 8,7-9s, jesteś pewien że jechałeś seryjnym autem? ;-)

_________________
Obrazek
Motocykl w przeciwieństwie do auta w zakręcie pochyla się we właściwą stronę.


20 mar 2013, o 09:59
Zobacz profil
spamOWCA
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 10:38
Posty: 7686
Lokalizacja: Wrocław i Tłustomosty (granica opolskiego i ślaskiego)
Płeć: mężczyzna
Moto: BMW + szpera :)
Post Re: Nasze puszki
Spróbuję w swoim też tak zrobić Skwaro bo aż ciekaw jestem.

_________________
Jak czegoś dusz pragnie to gg 1487770


20 mar 2013, o 11:21
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lut 2013, o 12:48
Posty: 500
Lokalizacja: Okolice Krakowa
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR 600 F4I 2005
Post Re: Nasze puszki
Jestem pewny.

BMW było E39, Accord 2003 kombi.

Różnicę było naprawdę widać, o ile 1 i 2 bieg podobnie, o tyle na 3 różnica była już znaczna.

_________________
wzium wzium


20 mar 2013, o 12:03
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2010, o 09:24
Posty: 2373
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR600RR PC40
Post Re: Odp: Nasze puszki
E39 to kloc, a Accordem chyba przy 4kRPM zmieniałeś biegi :)

A tak serio to one wszystkie są wolne...

_________________
Obrazek
Motocykl w przeciwieństwie do auta w zakręcie pochyla się we właściwą stronę.


20 mar 2013, o 13:24
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 mar 2012, o 00:41
Posty: 2924
Lokalizacja: Bezrzecze/Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: Bawaria...
Post Re: Nasze puszki
Jak już mowa o Accordach to mnie się marzy przesiadka na takiego :D:
Obrazek
Kiedyś jeszcze ruszały mnie moce i inne takie w samochodach, ale odkąd zacząłem poważnie myśleć o motocyklu to samochód służy tylko do przemieszczania się w komfortowych warunkach. Do zabawy i "sportowych" doznań to ja bym dla siebie ewentualnie widział :

Obrazek
Ale na to trzebaby sprzedać obie nerki i jeszcze coś...

A tak bardziej realnie:

Obrazek

Wykazuję dziwne przywiązanie do marki :hmm: :D

_________________
www.poomoc.pl


20 mar 2013, o 14:42
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2010, o 09:24
Posty: 2373
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR600RR PC40
Post Re: Nasze puszki
Arek1 napisał(a):
Jak już mowa o Accordach to mnie się marzy przesiadka na takiego :D:
Obrazek

VIIIgen mi nie robi, jeśli już to VII Type-S, zakładasz głowicę od Civica Type-R i masz 280KM, dokłądasz wałki i dolot i robi się 300KM w skromnym rodzinnym wozidełku, Bardzo możliwe że koledze będę takie coś niedługo budował :-)
Arek1 napisał(a):
Kiedyś jeszcze ruszały mnie moce i inne takie w samochodach, ale odkąd zacząłem poważnie myśleć o motocyklu to samochód służy tylko do przemieszczania się w komfortowych warunkach. Do zabawy i "sportowych" doznań to ja bym dla siebie ewentualnie widział :
Obrazek
Ale na to trzebaby sprzedać obie nerki i jeszcze coś...

Z tego co kojarzę jest 6 sztuk w PL, w tym jedna obecnie do sprzedania za skromne 250kPLN :-)

Arek1 napisał(a):
A tak bardziej realnie:

Obrazek

Wykazuję dziwne przywiązanie do marki :hmm: :D

Taką S-ką (tylko srebrną) kolega ściga się na torze Poznań, w zeszłym sezonie I miejsce w klasie miał. W tym roku planuje starty w WSMP.

P.S.
Ta choroba się hondoza nazywa :-)

_________________
Obrazek
Motocykl w przeciwieństwie do auta w zakręcie pochyla się we właściwą stronę.


20 mar 2013, o 15:26
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sie 2012, o 18:51
Posty: 1279
Lokalizacja: Wysokie Mazowieckie (okolice)
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K3
Post Re: Nasze puszki
skwaro napisał(a):
Bardzo możliwe że koledze będę takie coś niedługo budował :-)

Przekładał części mechanicznie czy masz też odpowiednie zabawki żeby to potem dopieścić od str. elektryki/komputera?

_________________
http://www.cwaniacy.com.pl/<=Wejdź i dowiedz się jak możesz regularnie zarabiać na promocjach bankowych


20 mar 2013, o 15:31
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2010, o 09:24
Posty: 2373
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR600RR PC40
Post Re: Nasze puszki
Jankoś napisał(a):
skwaro napisał(a):
Bardzo możliwe że koledze będę takie coś niedługo budował :-)

Przekładał części mechanicznie czy masz też odpowiednie zabawki żeby to potem dopieścić od str. elektryki/komputera?


Mapy będzie robił mój znajomy.

_________________
Obrazek
Motocykl w przeciwieństwie do auta w zakręcie pochyla się we właściwą stronę.


20 mar 2013, o 15:32
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2011, o 14:52
Posty: 5631
Lokalizacja: Dęblin-Piaseczno
Płeć: mężczyzna
Moto: suzuki sv 650S 99r.
Post Re: Nasze puszki
skwaro napisał(a):
Hubix napisał(a):
Ja swoją M6 Diesel miałem porównanie z Accordem VII 2.0 benzyna i BMW 520 również benzyna i Mazda za każdym razem była znacznie szybsza.


No patrz, a katalogi podają że Mazda 6 w dieslu ma 10.8 do setki, Accord VII 9.1, a 520 (E60/61) w zależności od wersji 8,7-9s, jesteś pewien że jechałeś seryjnym autem? ;-)


Katalogi podają, że jeśli weżniemy najsilniejszą Hondę Accord VII 155KM Sport w benzynie i Mazdę 6 w dieslu 143KM to różnica w przyspieszeniu do 100km/h waha się raptem 0,3s na korzyść Hondy ale teraz porównajmy ich moment 190 Nm i 360 Nm na korzyść Mazdy :P a nie mówiąc już ile musi więcej przy tym spalić Honda. Jeśli weżniemy nowszą Hondę 2,4 w benzynie i Mazdę 2,2 w dieslu to już Honda dostaje pod dupie i tu się robi dopiero przepaść w różnicy spalania i momencie obrotowym.

_________________
SV 650 S '99/GSX-R 750 K1

www.logo-ratio.pl


20 mar 2013, o 15:59
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2010, o 09:24
Posty: 2373
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR600RR PC40
Post Re: Nasze puszki
kozik napisał(a):
skwaro napisał(a):
Hubix napisał(a):
Ja swoją M6 Diesel miałem porównanie z Accordem VII 2.0 benzyna i BMW 520 również benzyna i Mazda za każdym razem była znacznie szybsza.


No patrz, a katalogi podają że Mazda 6 w dieslu ma 10.8 do setki, Accord VII 9.1, a 520 (E60/61) w zależności od wersji 8,7-9s, jesteś pewien że jechałeś seryjnym autem? ;-)


Katalogi podają, że jeśli weżniemy najsilniejszą Hondę Accord VII 155KM Sport w benzynie i Mazdę 6 w dieslu 143KM to różnica w przyspieszeniu do 100km/h waha się raptem 0,3s na korzyść Hondy ale teraz porównajmy ich moment 190 Nm i 360 Nm na korzyść Mazdy :P a nie mówiąc już ile musi więcej przy tym spalić Honda. Jeśli weżniemy nowszą Hondę 2,4 w benzynie i Mazdę 2,2 w dieslu to już Honda dostaje pod dupie i tu się robi dopiero przepaść w różnicy spalania i momencie obrotowym.

Ale jeśli weźmiemy Accorda w wersji Type-S (bo to jest najmocniejsza wersja VII czy VIIIgen) czy Mazdę MPS to ten diesel nawet nie pierdnie :-)
Poza tym dla niektórych spalanie nie jest najważniejszym parametrem, frajda z jazdy liczy się bardziej :P

_________________
Obrazek
Motocykl w przeciwieństwie do auta w zakręcie pochyla się we właściwą stronę.


20 mar 2013, o 16:04
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2011, o 14:52
Posty: 5631
Lokalizacja: Dęblin-Piaseczno
Płeć: mężczyzna
Moto: suzuki sv 650S 99r.
Post Re: Nasze puszki
No przy tych cenach paliwa rzeczywiście nie jest najważniejsze o ile się takie auto traktuje hobbystycznie ;)

_________________
SV 650 S '99/GSX-R 750 K1

www.logo-ratio.pl


20 mar 2013, o 16:11
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2010, o 09:24
Posty: 2373
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR600RR PC40
Post Re: Nasze puszki
kozik napisał(a):
No przy tych cenach paliwa rzeczywiście nie jest najważniejsze o ile się takie auto traktuje hobbystycznie ;)


Jak się nie traktuje hobbystycznie to się zakłada LPG i nawet przy spalaniu rzędu 13-14l jeździ się taniej niż przeciętnym sedanem w dieslu :P

_________________
Obrazek
Motocykl w przeciwieństwie do auta w zakręcie pochyla się we właściwą stronę.


20 mar 2013, o 16:15
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2011, o 14:52
Posty: 5631
Lokalizacja: Dęblin-Piaseczno
Płeć: mężczyzna
Moto: suzuki sv 650S 99r.
Post Re: Nasze puszki
Skwaro nie pogrążaj się z tym gazem

To chyba już nie wymaga dalszych komentarzy

http://www.autocentrum.pl/prezentacje/h ... rd-type-s/

_________________
SV 650 S '99/GSX-R 750 K1

www.logo-ratio.pl


20 mar 2013, o 16:19
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2010, o 09:24
Posty: 2373
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR600RR PC40
Post Re: Nasze puszki
kozik napisał(a):
Skwaro nie pogrążaj się z tym gazem

Tzn? Możesz rozwinąć? Bo ja osobiście wolę do pracy latać Forkiem z turbo benzyną w gazie niż jakimś dieslem :-)


kozik napisał(a):
To chyba już nie wymaga dalszych komentarzy

http://www.autocentrum.pl/prezentacje/h ... rd-type-s/

W sensie co bo nie rozumiem? Jeździłem i jednym i drugim i benzyna jest dużo szybsza jak się jej potrafi używać i nie zmienia biegów przy 4kRPM :P

_________________
Obrazek
Motocykl w przeciwieństwie do auta w zakręcie pochyla się we właściwą stronę.


20 mar 2013, o 16:26
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2011, o 14:52
Posty: 5631
Lokalizacja: Dęblin-Piaseczno
Płeć: mężczyzna
Moto: suzuki sv 650S 99r.
Post Re: Nasze puszki
Ale co tu rozumieć? wszystko masz dokładnie napisane w tym artykule a dokładniej że ta benzyna nie ma szans, przecież nie jest to wyssane z palca? Jeśli do tego dołożysz gaz to raz, że spadną osiągi to i jeszcze musisz gdzieś ta butlę wozić?

To, że Ty wolisz to już jest Twoja sprawa ale prawda jest zupełnie inna co pokazuje ten artykuł

_________________
SV 650 S '99/GSX-R 750 K1

www.logo-ratio.pl


20 mar 2013, o 16:33
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2010, o 09:24
Posty: 2373
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR600RR PC40
Post Re: Nasze puszki
kozik napisał(a):
Ale co tu rozumieć? wszystko masz dokładnie napisane w tym artykule a dokładniej że ta benzyna nie ma szans, przecież nie jest to wyssane z palca? Jeśli do tego dołożysz gaz to raz, że spadną osiągi to i jeszcze musisz gdzieś ta butlę wozić?


A coś z praktyki powiesz czy na podstawie wiedzy z netu się wypowiadasz? Jak pisałem jeździłem i jednym i drugim, diesel jest bardziej elastyczny ale benzyna jest szybsza, poza tym różnica w masie jest prawie 100kg między benzyną a dieslem.

A gaz mam, nawet nie byłbyś się w stanie zorientować kiedy pracuje na gazie a kiedy na benzynie, chyba że jesteś w stanie poznać różnicę ok. 3-5KM bo mniej więcej tyle jest mniej mocy przy wtryskowej instalacji LPG. Butla jest zamiast koła zapasowego, za to wożę zestaw naprawczy. Miejsca nadal tyle samo.

P.S.
Jak bazujesz na wiedzy z netu to powinieneś sprawdzić czasy do 100km/h. Podpowiem - diesel 8,8s, benzyna 8.1 :-)

_________________
Obrazek
Motocykl w przeciwieństwie do auta w zakręcie pochyla się we właściwą stronę.


20 mar 2013, o 16:46
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 672 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL