Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 27 gru 2024, o 12:54



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 99 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5
Elastyczność silników 
Autor Wiadomość
Mister Apollo
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16
Posty: 5365
Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
Post Re: Elastyczność silników
Słoniu napisał(a):
Myślę, że z GSRem będzie podobnie.
GSR o dziwo jeździ przyzwoicie. W teście ścigacza były fabryczne wykresy z hamowni obu motocykli i GSR miał osiągi fazera przy obrotach mniejszych o jakieś 500-750 rpm. Na żywo sprawia to dużo lepsze wrażenie od Yamahy. Tylko bak skopsali, ledwo byłem w stanie dobrze stanąć na ziemi, a siodło jest tylko minimalnie wyższe niż sv.
Słoniu napisał(a):
Uważaj, bo te motocykle mają delikatne ramy.
Bullshit, szukałem kiedyś info o tym i "bezdzwonowo" takie przypadki nie mają miejsca.

mr0zd napisał(a):
GSR a SV to prawie to samo, do tego dźwięk GSRa to padaka, no i design :lipa:
No ale to moje zdanie :)

Za to kawa zx6 ma piękny dźwięk poparty surowym industrialnym designem :obity:

Jak na japońca, GSR jest całkiem przyzwoicie wykończony, zegary są czytelne (nie to co cyfrowe obrotomierze yamahy czy kawasaki :kerm: ) a w dźwięku silnika już na seryjnych puchach jest odrobina treści, gdzie S2 wraz z obrotami przechodzi z elektrycznej maszynki do golenia, przez suszarkę do piania kastrata.

Moim zdaniem nie są to bezpośredni konkurenci, każdy jest na swój sposób dobry, ale celują w trochę inny sposób jazdy (szczególnie fz6 z owiewką, swoją drogą rewelacyjną) i innego odbiorcę.

_________________
SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza


17 lip 2011, o 08:07
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 kwi 2010, o 07:03
Posty: 697
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 2003
Post Re: Elastyczność silników
kacperski napisał(a):
..... gdzie S2 wraz z obrotami przechodzi z elektrycznej maszynki do golenia, przez suszarkę do piania kastrata.


Pleciesz głupoty......gdzieś po drodze jest jeszcze stary odkurzacz ;)

_________________
BMW K1200S


17 lip 2011, o 08:44
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: Elastyczność silników
kacperski napisał(a):
Słoniu napisał(a):
Uważaj, bo te motocykle mają delikatne ramy.
Bullshit, szukałem kiedyś info o tym i "bezdzwonowo" takie przypadki nie mają miejsca.


Ale nie napisałem, że pekają, bez powodu :> Rama za delikatna na latanie na kole, a nie wiadomo, co robił na niej poprzedni właściciel. Była strona ze zdjęciami kilku (kilkunastu) GSR-ów i każdy miał złamaną ramę w okolicach główki.

A może to zwykły zbieg okoliczności...sami oceńcie.

Poza tym Fazer S2 ma już analogowy obrotomierz, w ogóle zegary bardzo przejrzyste. Bardzo mi się spodobał ten motocykl, dla niego chciałem rzucić huligańską jazdę SVałem na rzecz turystyki. Nie podobała mi się dźwignia zmiany biegów - długość dobrana dla buta rozmiar 60. Skrzynia biegów jak dla mnie hałasuje...ah ten SV, przyzwyczaił mnie do luksusów.


17 lip 2011, o 10:09
Zobacz profil
Mister Apollo
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16
Posty: 5365
Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
Post Re: Elastyczność silników
S2 ma już czytelny analogowy obrotomierz, niektórzy mylą fz6 od fzs600, dlatego o tym wspomniałem.

Jeśli znajdziesz wiarygodne źródło nt. tych ram, zrewiduję swoje zdanie. Na razie są to dla mnie marudzenia ludzi którzy klasycznie przegięli pałę. Nie trafiłem jeszcze na opis "normalnie" użytkowanego GSR z pękniętą ramą, wszystkie które widziałem, były przetrącone lub solidnie/nieudolnie katowane.

_________________
SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza


17 lip 2011, o 10:33
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2011, o 14:52
Posty: 5631
Lokalizacja: Dęblin-Piaseczno
Płeć: mężczyzna
Moto: suzuki sv 650S 99r.
Post Re: Elastyczność silników
Wybór w tej klasie motocykli R4-600 jest nie łatwy ze względu na ich duży wybór oraz podobieństwo. Tak jest właśnie z Fazerem i GSR, patrząc na dane techniczne to tak jak by te same motocykle tylko logo inne. Może i te motocykle są praktyczne, wygodne, ładne, szybkie itd ale za razem trochę nudne i dlatego w moich oczach Sv-ka ze swym momentem oraz gangiem silnika wygrywa bezapelacyjnie.

_________________
SV 650 S '99/GSX-R 750 K1

www.logo-ratio.pl


17 lip 2011, o 10:42
Zobacz profil WWW
Mister Apollo
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16
Posty: 5365
Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
Post Re: Elastyczność silników
Zestaw sobie sv650/er6/fz6 s2/gsr/gsxf600/gsx 600f. Te motocykle zdecydowanie się różnią, a wrzucanie ich do jednego wora jest na moje oko jednym z częstych powodów niezadowolenia z tych sprzętów.
Wątpię żeby "młokos" był w stanie docenić zalety np "spokojnego" bandita, za to będzie walczył z jego masą i marudził, że od kolegów odstaje.

_________________
SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza


17 lip 2011, o 11:14
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 19 cze 2010, o 20:08
Posty: 922
Płeć: mężczyzna
Post Re: Elastyczność silników
kacperski napisał(a):
Za to kawa zx6 ma piękny dźwięk poparty surowym industrialnym designem :obity:


Wystarczy że mi się podoba.
A ty idź czytać książki.

_________________
Obrazek
http://bikepics.com/members/mr0zd/03zx6r/ <-Zielony


17 lip 2011, o 13:59
Zobacz profil
Mister Apollo
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16
Posty: 5365
Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
Post Re: Elastyczność silników
Wrócił wujek cięta riposta :boogie:

_________________
SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza


17 lip 2011, o 15:27
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lip 2010, o 23:04
Posty: 514
Lokalizacja: okolice Krakowa
Płeć: mężczyzna
Moto: Daytona 675
Post Re: Elastyczność silników
Zobaczymy co GSR -600 ma do zaoferowania we wtorek mam takiego sprzeta do testów :D

_________________
SV 650 -> Z750 -> DAYTONA 675


17 lip 2011, o 20:36
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 kwi 2010, o 07:03
Posty: 697
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 2003
Post Re: Elastyczność silników
Jaco*l napisał(a):
Zobaczymy co GSR -600 ma do zaoferowania we wtorek mam takiego sprzeta do testów :D


Stawiam stówę, że pierwsze wrażenie będzie związane z brzmieniem, a raczej brakiem brzmienia silnika ;)

_________________
BMW K1200S


17 lip 2011, o 21:07
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2011, o 14:52
Posty: 5631
Lokalizacja: Dęblin-Piaseczno
Płeć: mężczyzna
Moto: suzuki sv 650S 99r.
Post Re: Elastyczność silników
B2RT napisał(a):
Jaco*l napisał(a):
Zobaczymy co GSR -600 ma do zaoferowania we wtorek mam takiego sprzeta do testów :D


Stawiam stówę, że pierwsze wrażenie będzie związane z brzmieniem, a raczej brakiem brzmienia silnika ;)


Który silnik R4 ma piękne brzmienie? Chyba tylko ten od szlifierki, która się mocno wkręca w obroty powyżej 10tys, ale to trzeba lubić.

_________________
SV 650 S '99/GSX-R 750 K1

www.logo-ratio.pl


17 lip 2011, o 23:41
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: Elastyczność silników
MV Agusta F4 - dźwięk tego R4 ma to "coś"..reszcie motocykli R4 nawet przelotowe układy wydechowe nie pomagają.


18 lip 2011, o 00:21
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 kwi 2010, o 07:03
Posty: 697
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 2003
Post Re: Elastyczność silników
kozik napisał(a):
B2RT napisał(a):
Jaco*l napisał(a):
Zobaczymy co GSR -600 ma do zaoferowania we wtorek mam takiego sprzeta do testów :D


Stawiam stówę, że pierwsze wrażenie będzie związane z brzmieniem, a raczej brakiem brzmienia silnika ;)


Który silnik R4 ma piękne brzmienie? Chyba tylko ten od szlifierki, która się mocno wkręca w obroty powyżej 10tys, ale to trzeba lubić.


1. Chyba nie zrozumiałeś mojego posta. Pisałem, że właśnie brzmienie go rozczaruje.
2. Nie to co piękne a co się komu podoba.
3. Nie raz słyszałem opinie że V chodzi jak traktor i brzmi beznadziejnie. Ostatnio nasłuchałem się pierdzących cruiserów od HD i stwierdzam, że takie V mi się NIE podoba.
4. Jak dla mnie zawodzące powyżej 10tyś 600 w R4 brzmią żałośnie. Czyli patrz punkt 2 ;)
5. Moje 1.2 litra dalej mi się mniej podoba od SVki na remusie :)

_________________
BMW K1200S


18 lip 2011, o 11:18
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lip 2010, o 23:04
Posty: 514
Lokalizacja: okolice Krakowa
Płeć: mężczyzna
Moto: Daytona 675
Post Re: Elastyczność silników
B2RT napisał(a):
Jaco*l napisał(a):
Zobaczymy co GSR -600 ma do zaoferowania we wtorek mam takiego sprzeta do testów :D


Stawiam stówę, że pierwsze wrażenie będzie związane z brzmieniem, a raczej brakiem brzmienia silnika ;)


racja ten motocykl wydaje dzwiek jak odkurzacz Zelmer .

Ale od poczatku ,
dostałem do zapoznania Suzuki GSR-750 ( miała być 600 )
no to w miasto do 5000obr./min. ten pojazd w ogóle nie jedzie po wyżej tej wartości zaczyna się coś dziać + dzwięk jak by sie odkurzało ulicę .
prowadzi się jak trochę wiekszy rower ergonomia dobra , rewelacyjnie pracuje skrzynia biegów ale biegami trzeba się trochę namieszać jak chce się jechać dynamicznie . Tylko jeden minus , SV fajnie ciągnie od dołu a tu dopiero po odkreceniu połowy manetki zaczyna się przeciąg nie powiem dość przyjemny ale nie powala no i powyżej 130km/h na autostradzie to już niezła wichura na motocykliście . reasumujac trzeba lubić krecić dość mocno manetką aby akceptować taki stan rzeczy .

_________________
SV 650 -> Z750 -> DAYTONA 675


19 lip 2011, o 21:19
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 01:28
Posty: 319
Lokalizacja: München
Płeć: mężczyzna
Moto: Fz 1 Fazer
Post Re: Elastyczność silników
Jaco*l napisał(a):

racja ten motocykl wydaje dzwiek jak odkurzacz Zelmer .

Ale od poczatku ,
dostałem do zapoznania Suzuki GSR-750 ( miała być 600 )
no to w miasto do 5000obr./min. ten pojazd w ogóle nie jedzie po wyżej tej wartości zaczyna się coś dziać + dzwięk jak by sie odkurzało ulicę .
prowadzi się jak trochę wiekszy rower ergonomia dobra , rewelacyjnie pracuje skrzynia biegów ale biegami trzeba się trochę namieszać jak chce się jechać dynamicznie . Tylko jeden minus , SV fajnie ciągnie od dołu a tu dopiero po odkreceniu połowy manetki zaczyna się przeciąg nie powiem dość przyjemny ale nie powala no i powyżej 130km/h na autostradzie to już niezła wichura na motocykliście . reasumujac trzeba lubić krecić dość mocno manetką aby akceptować taki stan rzeczy .


GSR 750 to ten nowy model który w tym roku wyszedł.

_________________
MZ ETZ250-pauza-SV650 S K1-sprzedany-SV 650 S K5 + Leo Vince-sprzedany-teraz-FZ1 Fazer +Sebring. MvAugusta 920. Suzuki Gsx s 1000f +yohimura.


19 lip 2011, o 22:59
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 19 cze 2010, o 20:08
Posty: 922
Płeć: mężczyzna
Post Re: Elastyczność silników
Na gumę dobrze idzie :)

_________________
Obrazek
http://bikepics.com/members/mr0zd/03zx6r/ <-Zielony


19 lip 2011, o 23:33
Zobacz profil
Mister Budda
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lut 2010, o 12:22
Posty: 2362
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: VTR RIDER :D
Post Re: Elastyczność silników
W której gazecie to przeczytałeś??

_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.


19 lip 2011, o 23:36
Zobacz profil WWW
SV Rider

Dołączył(a): 19 cze 2010, o 20:08
Posty: 922
Płeć: mężczyzna
Post Re: Elastyczność silników
Notturno SV napisał(a):
W której gazecie to przeczytałeś??


Obrazek

_________________
Obrazek
http://bikepics.com/members/mr0zd/03zx6r/ <-Zielony


20 lip 2011, o 00:24
Zobacz profil
Mister Budda
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lut 2010, o 12:22
Posty: 2362
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: VTR RIDER :D
Post Re: Elastyczność silników
Bo nie wie po kiego grzyba piszesz tak oczywiste rzeczy? z samej konstrukcji wynika że będzie wstawał... do tematu elastyczności nie wniosłeś nic....


A wracając do gsr 750 naprawdę fajne moto, na dole wiele się nie dzieje ale tragedii nie ma, poza tym twierdząc że 750 jest nie elastyczny nie wiem co trzeba by napisać o fz8 - miałem je obydwa w bezpośrednim porównaniu... nie wiem co masz na myśli że góra nie powala, góra jest mocna i całkiem agresywna jak na tą klasę, zawiecha akurat jest świetna a co do zwiewania to zabrałeś moto nie tam gdzie trzeba - to nie moto na autostrady tylko na ciasne kręte drogi i do miasta...

_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.


20 lip 2011, o 00:35
Zobacz profil WWW
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 99 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL