Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 29 gru 2024, o 09:25



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 279 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 14  Następna strona
Niedogodności związane z ujeżdżaniem SV 
Autor Wiadomość
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 cze 2011, o 14:29
Posty: 1683
Lokalizacja: Toruń
Płeć: mężczyzna
Moto: GSXR k8
Post Re: Niedogodności związane z ujeżdżaniem SV
skwaro napisał(a):
Rozgrzejcie gumy przed takimi zabawami i zadbajcie o właściwe ciśnienie, wtedy pójdzie na gumę zamiast się ślizgać :-)


Sprawdzę to :)

_________________
Moja czarna Perła -> GSX-R 750 K8


14 kwi 2012, o 20:51
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2011, o 14:52
Posty: 5631
Lokalizacja: Dęblin-Piaseczno
Płeć: mężczyzna
Moto: suzuki sv 650S 99r.
Post Re: Niedogodności związane z ujeżdżaniem SV
Jeśli chłopaki mają stare opony takie jak ja niedawno w postaci kartofli to raczej nic nie pomoże ich dogrzewanie czy właściwe jej ciśnienie, pewnych niedogodności się nie przeskoczy co byśmy nie robili. Nieraz się uda efektownie wystartować ale innym razem nawet się nie będziemy spodziewać jak nam tył odjedzie w bok :mrgreen:

_________________
SV 650 S '99/GSX-R 750 K1

www.logo-ratio.pl


14 kwi 2012, o 21:01
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 cze 2011, o 14:29
Posty: 1683
Lokalizacja: Toruń
Płeć: mężczyzna
Moto: GSXR k8
Post Re: Niedogodności związane z ujeżdżaniem SV
kozik napisał(a):
Jeśli chłopaki mają stare opony takie jak ja niedawno w postaci kartofli to raczej nic nie pomoże ich dogrzewanie czy właściwe jej ciśnienie, pewnych niedogodności się nie przeskoczy co byśmy nie robili. Nieraz się uda efektownie wystartować ale innym razem nawet się nie będziemy spodziewać jak nam tył odjedzie w bok :mrgreen:


Mam nówkę oponę. Na starej tak było i na nowej też, no ale fakt jest taki, że teraz chyba trochę ciężej rozgrzać oponę,a zawsze jak wsiądę to mam taki odjazd :mrgreen: może pojeżdżę i to sprawdzę.

_________________
Moja czarna Perła -> GSX-R 750 K8


14 kwi 2012, o 21:08
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2010, o 09:24
Posty: 2373
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR600RR PC40
Post Re: Niedogodności związane z ujeżdżaniem SV
kozik napisał(a):
Jeśli chłopaki mają stare opony takie jak ja niedawno w postaci kartofli to raczej nic nie pomoże ich dogrzewanie czy właściwe jej ciśnienie, pewnych niedogodności się nie przeskoczy co byśmy nie robili. Nieraz się uda efektownie wystartować ale innym razem nawet się nie będziemy spodziewać jak nam tył odjedzie w bok :mrgreen:


Nie chcę zaczynać kolejnego flame'a ale dla mnie dobre opony to podstawa...

_________________
Obrazek
Motocykl w przeciwieństwie do auta w zakręcie pochyla się we właściwą stronę.


14 kwi 2012, o 21:16
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 mar 2012, o 13:14
Posty: 1101
Lokalizacja: Rawicz WLKP
Płeć: mężczyzna
Moto: DM620dark
Post Re: Niedogodności związane z ujeżdżaniem SV
Zależy na czym się śmiga ale moje poprzednie mezki były na zimno tak twarde, że czasami miałem wrażenie przez pierwsze parę minut, że lewituję :P

Co do młodego cycka trzeba było mu strzelić z tłumika nad uchem to by nie wiedział gdzie ma gaz a gdzie hamulec :P

Najlepsza metoda przyspieszenia i hamowania + jazda "wężykiem" i papcie szybko gotowe do akcji!

_________________
www.zielonapracownia.eu


14 kwi 2012, o 21:30
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2010, o 09:24
Posty: 2373
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR600RR PC40
Post Re: Niedogodności związane z ujeżdżaniem SV
jacaaaa napisał(a):
Najlepsza metoda przyspieszenia i hamowania + jazda "wężykiem" i papcie szybko gotowe do akcji!

Przyspieszenia i hamowania owszem, ale jazda wężykiem w oponach motocyklowych nie służy do ich rozgrzewania...

_________________
Obrazek
Motocykl w przeciwieństwie do auta w zakręcie pochyla się we właściwą stronę.


14 kwi 2012, o 21:39
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 26 lut 2010, o 07:21
Posty: 187
Lokalizacja: Kielce
Płeć: mężczyzna
Moto: rsv 1000r tuono
Post Re: Niedogodności związane z ujeżdżaniem SV
Gdyby nie nissan micra na moim pasie to pomimo tego że moto stanęło bokiem był by mój :) A co do opon to dopiero drugi sezon na nich śmigam, więc obstawiam że były zimne bo dopiero co wyjechałem od kolegi ze sklepu motocyklowego :wstyd:

_________________
SV 650 n '00 -> SV 1000 s '03 -> RSV 1000R Tuono '06


15 kwi 2012, o 09:06
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 kwi 2010, o 07:03
Posty: 697
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 2003
Post Re: Niedogodności związane z ujeżdżaniem SV
skwaro napisał(a):
jacaaaa napisał(a):
Najlepsza metoda przyspieszenia i hamowania + jazda "wężykiem" i papcie szybko gotowe do akcji!

...... jazda wężykiem w oponach motocyklowych nie służy do ich rozgrzewania...


Są tacy co powiedzieli by, że nawet do ochładzania.

_________________
BMW K1200S


15 kwi 2012, o 14:22
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: Niedogodności związane z ujeżdżaniem SV
Dla mnie jazda wężykiem = rozgrzewka dla mózgu.


16 kwi 2012, o 02:41
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 mar 2012, o 13:14
Posty: 1101
Lokalizacja: Rawicz WLKP
Płeć: mężczyzna
Moto: DM620dark
Post Re: Niedogodności związane z ujeżdżaniem SV
Są też tacy z cyklu " nie znam się to się wypowiem " interesowałem się kiedyś tematem szybkiego i skutecznego rozgrzania opon. I właśnie takie techniki są uważane za najbardziej skuteczne. Z resztą obczajcie sobie chociażby moto gp, F1 , czy rozgrzewki w TT.

Jadąc tylko i wyłącznie prosto nie rozgrzejesz jednakowo całej powierzchni opony. No a już najlepiej to sobie koce kupić :P

_________________
www.zielonapracownia.eu


16 kwi 2012, o 18:04
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2010, o 09:24
Posty: 2373
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR600RR PC40
Post Re: Niedogodności związane z ujeżdżaniem SV
jacaaaa napisał(a):
Są też tacy z cyklu " nie znam się to się wypowiem " interesowałem się kiedyś tematem szybkiego i skutecznego rozgrzania opon. I właśnie takie techniki są uważane za najbardziej skuteczne. Z resztą obczajcie sobie chociażby moto gp, F1 , czy rozgrzewki w TT.

Jadąc tylko i wyłącznie prosto nie rozgrzejesz jednakowo całej powierzchni opony. No a już najlepiej to sobie koce kupić :P

Jak już podglądasz wyścigowe techniki to poczytaj też po co to robią, bo to jeden z błędnie powtarzanych mitów. Opony są rozgrzewane kocami a na boki bujają się żeby w oponie poprawnie ułożył się karkas. Poza tym te opony mają temperaturę pracy powyżej 100 stopni i możesz sobie tylko pomarzyć że takim bujaniem rozgrzejesz cokolwiek.

A opony w autach mają zupełnie inną konstrukcję i tam to wszystko działa odrobinę inaczej.

_________________
Obrazek
Motocykl w przeciwieństwie do auta w zakręcie pochyla się we właściwą stronę.


16 kwi 2012, o 18:09
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 mar 2012, o 13:14
Posty: 1101
Lokalizacja: Rawicz WLKP
Płeć: mężczyzna
Moto: DM620dark
Post Re: Niedogodności związane z ujeżdżaniem SV
Oczywiście, że stosuje się koce i że to innego rodzaju opony. Ale nadal jestem przekonany, że na pewno to nie zaszkodzi i chociaż minimalnym stopniu pomaga.

_________________
www.zielonapracownia.eu


16 kwi 2012, o 18:42
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2010, o 09:24
Posty: 2373
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR600RR PC40
Post Re: Niedogodności związane z ujeżdżaniem SV
jacaaaa napisał(a):
Oczywiście, że stosuje się koce i że to innego rodzaju opony. Ale nadal jestem przekonany, że na pewno to nie zaszkodzi i chociaż minimalnym stopniu pomaga.


Opona podczas pracy rozgrzewa się od tarcia. Teraz sobie porównaj jakie tarcie masz przy ostrym przyspieszaniu czy hamowaniu a jakie przy bujaniu się na boki. A jak już chcesz porównywać z F1 to przyjrzyj się w jaki sposób to robią - bujają się na boki jadąc praktycznie w poślizgu żeby zwiększyć tarcie i tym samym temperaturę.

_________________
Obrazek
Motocykl w przeciwieństwie do auta w zakręcie pochyla się we właściwą stronę.


16 kwi 2012, o 18:49
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 mar 2012, o 13:14
Posty: 1101
Lokalizacja: Rawicz WLKP
Płeć: mężczyzna
Moto: DM620dark
Post Re: Niedogodności związane z ujeżdżaniem SV
Nie chodzi mi o bujanie się na boki jak Zenek po kilku piwach tylko o przechylanie motoru tak by jak największa powierzchnia opony miała kontakt (tarcie) z asfaltem. Z resztą temat rzeka jak wiele innych ;) Jestem po prostu zdania, że na pewno to nie zaszkodzi.

_________________
www.zielonapracownia.eu


16 kwi 2012, o 18:56
Zobacz profil
Mister Budda
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lut 2010, o 12:22
Posty: 2362
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: VTR RIDER :D
Post Re: Niedogodności związane z ujeżdżaniem SV
To nie temat rzeka, od bujania się opony się nie rozgrzewają ;) Przyspieszanie i hamowanie i niestety na tym temat ten się kończy, bo tego nie przeskoczysz ;)

_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.


16 kwi 2012, o 19:18
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 mar 2012, o 13:14
Posty: 1101
Lokalizacja: Rawicz WLKP
Płeć: mężczyzna
Moto: DM620dark
Post Re: Niedogodności związane z ujeżdżaniem SV
Ok w takim razie od kontaktu z asfaltem opony stygną. Koniec tematu ;)
p.s. Praw fizyki oszukać się nie da.

_________________
www.zielonapracownia.eu


Ostatnio edytowano 16 kwi 2012, o 19:41 przez jacaaaa, łącznie edytowano 1 raz



16 kwi 2012, o 19:23
Zobacz profil
Mister Budda
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lut 2010, o 12:22
Posty: 2362
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: VTR RIDER :D
Post Re: Niedogodności związane z ujeżdżaniem SV
ehhhhh.....

_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.


16 kwi 2012, o 19:25
Zobacz profil WWW
przewrotowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:43
Posty: 832
Lokalizacja: Świdnik
Płeć: mężczyzna
Moto: 1100xx
Post Re: Niedogodności związane z ujeżdżaniem SV
Notturno SV napisał(a):
To nie temat rzeka, od bujania się opony się nie rozgrzewają ;) Przyspieszanie i hamowanie i niestety na tym temat ten się kończy, bo tego nie przeskoczysz ;)



Dokładnie 100% racji, od bujania to oponę z piachu oczyścisz nie rozgrzejesz.

_________________
SV 650S K5 CBR 1100xx Obrazek
http://motocyklem.eu


16 kwi 2012, o 21:19
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42
Posty: 3213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 SS
Post Re: Niedogodności związane z ujeżdżaniem SV
jacaaaa napisał(a):
Ok w takim razie od kontaktu z asfaltem opony stygną. Koniec tematu ;)
p.s. Praw fizyki oszukać się nie da.


Foch forever??
;)

_________________
Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.


16 kwi 2012, o 22:20
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 mar 2012, o 13:14
Posty: 1101
Lokalizacja: Rawicz WLKP
Płeć: mężczyzna
Moto: DM620dark
Post Re: Niedogodności związane z ujeżdżaniem SV
Nie wiem co znaczy foch, bo nie jestem gimnazjalistką. Ale za to pamiętam wzór na tarcie z fizyki i jestem pewny że jego wynikiem nie jest chłodzenie się dwóch trących o siebie powierzchni ale ich nagrzewanie się na skutek tracenia energii kinetycznej którą dysponują ;) Więc co mogę zrobić skoro wiem że 2+2 = 4 a ktoś upiera się że wynik to 3?! Uśmiechnąć się ładnie ;) I rzecz jasna metoda wężykowania nie jest może najskuteczniejszą metodą nadawania oponom odpowiedniej temperatury (z resztą wymieniłem ją na miejscu 3, pomijając koce które nie mają racji bytu w codziennej eksploatacji motocykla) ale na pewno nie zmniejsza ich temperatury.

_________________
www.zielonapracownia.eu


16 kwi 2012, o 22:33
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 279 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 14  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL