Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 27 gru 2024, o 13:26



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 95 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Jazda na rezerwie 
Autor Wiadomość
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lut 2014, o 02:32
Posty: 138
Lokalizacja: Police/Szczecin/Szwecja
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650 S '03
Post Jazda na rezerwie
Siemka,
Czy jesli jechalem Sv-ka okolo 70-75km na 6-biegu przy ponizej 4k obrotow(V=80\85km\h) to cos sie moglo stac? Niskie obroty chyba nie szkodza silnikowi?

To byla sytuacja kryzysowa. I dlatego pytam.

Kto powiedzial, ze Sv-ka duzo pali`? Przy takiej jezdzie w przeliczeniu to by wyszlo z 3,6l\100km.

_________________
Pierwszy motocykl nigdy nie powinien mieć więcej KM niż Ty Kg.
http://www.27Zaku.pl - mój blog o motocyklach, zdrowym trybie życia, przemyśleniach i lifestyle'u.
Suzuki SV 650 S '03 i CBR 600 F4 '99 przerobiona na tor.


26 maja 2014, o 20:28
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42
Posty: 3213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 SS
Post Re: Jazda na rezerwie
No na 6 biegu to troche masakra. 70 to jest jakieś 3500 rpm. wg mnie mało.
Faktycznie można tak jeździć, żeby paliła poniżej 4 l. Tylko po co wtedy sv upować. Do jazdy w takim tempie lepszy skuter. I spali jeszcze mniej.

_________________
Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.


26 maja 2014, o 20:37
Zobacz profil
Łowca
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 wrz 2010, o 16:10
Posty: 2859
Lokalizacja: WWL
Płeć: mężczyzna
Moto: Perła - Smerf
Post Re: Jazda na rezerwie
zgadzam się przy 80km/h lepiej byłoby na 3 może 4 biegu jechać, silnik wtedy ma swój moment obrotowy.

_________________
JEŚLI KIEDYKOLWIEK BĘDZIE CI ŹLE, BĘDZIESZ MIAŁ PROBLEM, BĘDZIESZ POTRZEBOWAĆ MOJEJ POMOCY, TO PAMIĘTAJ NIE DZWOŃ DO MNIE :)


26 maja 2014, o 20:40
Zobacz profil WWW
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lut 2014, o 02:32
Posty: 138
Lokalizacja: Police/Szczecin/Szwecja
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650 S '03
Post Re: Jazda na rezerwie
Napisalem, ze sytuacja kryzysowa. Normalnie jezdze w okolicach 6tys. i wszystko jest git. Zapytalem, bo nie wiedzialem czy cos moze sie stac z mechanicznego punktu widzenia. Juz dzisiaj po zatankowaniu bagu, troche pododawalem gazu na biegach by sprawdzic czy cos jest nie tak, ale nie poczulem zadnej zmiany.

_________________
Pierwszy motocykl nigdy nie powinien mieć więcej KM niż Ty Kg.
http://www.27Zaku.pl - mój blog o motocyklach, zdrowym trybie życia, przemyśleniach i lifestyle'u.
Suzuki SV 650 S '03 i CBR 600 F4 '99 przerobiona na tor.


26 maja 2014, o 21:30
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lis 2012, o 20:43
Posty: 1795
Lokalizacja: kościerzyna
Płeć: mężczyzna
Moto: sv100s 2003
Post Re: Jazda na rezerwie
jeżeli jest to jednorazowa sytuacja i nie męczysz tak silnika to raczej nic się nie stanie.
pewnie rezerwa się zapaliła i ekonomiznie ( wg. mnie przy tych obrotach nieekonomicznie ale cóż) starałeś się dokulać do stacji co ? :)

jak zjechałem z a2 na gniezno to też kontrolka rezerwy mi się zapaliła i niestety już w gnieźnie z 600 m od stacji koniec paliwa :D trzeba było pchać :P

_________________
SPRZEDAM MOJĄ SV1000s http://olx.pl/oferta/suzuki-sv-1000-s-d ... d198d58589[/color]


26 maja 2014, o 22:50
Zobacz profil WWW
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lut 2014, o 02:32
Posty: 138
Lokalizacja: Police/Szczecin/Szwecja
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650 S '03
Post Re: Jazda na rezerwie
Dokladnie tak jak mowisz. Staralem sie dokulac jak tylko moglem. Mi zabralko ze 100m przed. To dalem rade. Dlatego zapytalem.

_________________
Pierwszy motocykl nigdy nie powinien mieć więcej KM niż Ty Kg.
http://www.27Zaku.pl - mój blog o motocyklach, zdrowym trybie życia, przemyśleniach i lifestyle'u.
Suzuki SV 650 S '03 i CBR 600 F4 '99 przerobiona na tor.


26 maja 2014, o 22:58
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 mar 2012, o 18:38
Posty: 595
Lokalizacja: Choszczno / Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650s `03
Post Re: Jazda na rezerwie
nic sie nie stanie chyba, ze bedziesz wajchować uporczywie pstryczkiem od pompy bez wachy w przewodach

_________________
szoruję asfalt


27 maja 2014, o 19:31
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 maja 2013, o 23:26
Posty: 1272
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR 1000 RR
Post Re: Jazda na rezerwie
ja powiem ze jak tankuję przeważnie za 50 PLN
robie 190 - 200 km i wjeżdżam na stacje i znów leje za 50 :D
rezerwa bardzo sporadycznie sie zapala średnie przelotowe to 100-140 jak latamy grupą

_________________
Hard Work Beats Talent.


27 maja 2014, o 20:17
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 mar 2012, o 18:38
Posty: 595
Lokalizacja: Choszczno / Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650s `03
Post Re: Jazda na rezerwie
poza tym w kontekście szkód w czasie jazdy na bardzo niskich obrotach, szkodliwe w dłuższej perspektywie byłoby niedogrzanie, ale w wydaje mi się, że w praktyce w sv to jest nieosiągalne :)

_________________
szoruję asfalt


27 maja 2014, o 21:09
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lis 2012, o 20:43
Posty: 1795
Lokalizacja: kościerzyna
Płeć: mężczyzna
Moto: sv100s 2003
Post Re: Jazda na rezerwie
Marpol napisał(a):
ja powiem ze jak tankuję przeważnie za 50 PLN
robie 190 - 200 km i wjeżdżam na stacje i znów leje za 50 :D
rezerwa bardzo sporadycznie sie zapala średnie przelotowe to 100-140 jak latamy grupą


wg mnie za 50 zł 190 - 200 kmów nie kulniesz w svce, no chyba że delikatnie do max 110 km.h

_________________
SPRZEDAM MOJĄ SV1000s http://olx.pl/oferta/suzuki-sv-1000-s-d ... d198d58589[/color]


27 maja 2014, o 22:19
Zobacz profil WWW
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2014, o 20:52
Posty: 292
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000s
Post Re: Jazda na rezerwie
od korka do rezerwy robie jakies do ok 200km oczywiście w trasie z pasażerką do 150km/h


27 maja 2014, o 22:31
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lip 2013, o 11:26
Posty: 109
Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N K2
Post Re: Jazda na rezerwie
27Zaku napisał(a):
Czy jesli jechalem Sv-ka okolo 70-75km na 6-biegu przy ponizej 4k obrotow(V=80\85km\h) to cos sie moglo stac? Niskie obroty chyba nie szkodza silnikowi?


a ja bardzo często tak jeżdzę gdy wiem że przez dłuższy odcinek zatrzyma mnie ruch samochodów, który i tak nie warto wyprzedzać bo np. nic tym nie zyskam

wtedy więcej paliwa zostaje na później na "pałowanie" gdy się zrobią ku temu warunki, potem na stacji wychodzi "fajna średnia..."


27 maja 2014, o 22:51
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lut 2014, o 02:32
Posty: 138
Lokalizacja: Police/Szczecin/Szwecja
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650 S '03
Post Re: Jazda na rezerwie
yacow napisał(a):
27Zaku napisał(a):
Czy jesli jechalem Sv-ka okolo 70-75km na 6-biegu przy ponizej 4k obrotow(V=80\85km\h) to cos sie moglo stac? Niskie obroty chyba nie szkodza silnikowi?


a ja bardzo często tak jeżdzę gdy wiem że przez dłuższy odcinek zatrzyma mnie ruch samochodów, który i tak nie warto wyprzedzać bo np. nic tym nie zyskam

wtedy więcej paliwa zostaje na później na "pałowanie" gdy się zrobią ku temu warunki, potem na stacji wychodzi "fajna średnia..."


I normalnie silnik działa? Nic się nie dzieje?

_________________
Pierwszy motocykl nigdy nie powinien mieć więcej KM niż Ty Kg.
http://www.27Zaku.pl - mój blog o motocyklach, zdrowym trybie życia, przemyśleniach i lifestyle'u.
Suzuki SV 650 S '03 i CBR 600 F4 '99 przerobiona na tor.


28 maja 2014, o 00:18
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 gru 2012, o 01:03
Posty: 923
Lokalizacja: Roztocze
Płeć: mężczyzna
Moto: Kawasaki KLX300R
Post Re: Jazda na rezerwie
Ja śmigałem ostatnio z Zamościa na Rzeszów w tempie powyżej 140, tak do 200, rezerwa mi się pojawiła po ok 300km, zatankowane było przed wyjazdem z Zamościa. W trasie pizdeczka non stop.

_________________
Zamojska Grupa Motocyklowa
http://www.moto-zamosc.pl

Biało-czarno-pomarańczowa pomarańcza - KTM


28 maja 2014, o 00:51
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 wrz 2010, o 09:57
Posty: 1957
Płeć: mężczyzna
Moto: 2x 650s K9 ..... 675
Post Re: Jazda na rezerwie
Jeśli silnik nie szarpie, nie dławi się to co w tym złego?? Dajcie konkretny przykład co się wtedy może dziać?? według mnie NIC!

_________________
675


28 maja 2014, o 18:22
Zobacz profil
motorowerzysta

Dołączył(a): 27 sty 2014, o 16:50
Posty: 98
Lokalizacja: Kalisz
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K5
Post Re: Jazda na rezerwie
luxuser napisał(a):
Ja śmigałem ostatnio z Zamościa na Rzeszów w tempie powyżej 140, tak do 200, rezerwa mi się pojawiła po ok 300km, zatankowane było przed wyjazdem z Zamościa. W trasie pizdeczka non stop.



Chyba troche przesadzasz, albo masz stukniety licznik km :)
16l ma zbiornik w gazniku, rezerwa zapala sie przy 3,5l. Czyli 300km przejechales na 12,5l paliwa.
Wychodzi troszke ponad 4l/100km przy predkosciach gdzie Sv pracuje od ok. 7 do 10tys/obr. jest to niemozliwe moim zdaniem i pewnie nie tylko moim. Chyba ze to jest hybrydowa SV :spoko:

_________________
Galeryjka http://www.svforum.pl/viewtopic.php?f=9&t=13280&p=227954#p227954


28 maja 2014, o 18:36
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lip 2013, o 11:26
Posty: 109
Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N K2
Post Re: Jazda na rezerwie
27Zaku napisał(a):
I normalnie silnik działa? Nic się nie dzieje?


a co się ma dziać...? trzeba wykorzystać elastyczność tego silnika a nie kręcić bez potrzeby, jeśli nie potrzebujesz akurat wiekszej mocy

chyba słyszysz kiedy zaczyna szarpać np. poniżej 3 tyś i wtedy trzeba już zredukować bieg


28 maja 2014, o 18:42
Zobacz profil
motorowerzysta

Dołączył(a): 19 mar 2014, o 19:34
Posty: 66
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650 S
Post Re: Jazda na rezerwie
Ja swoim gaznikiem bez zbytniego oszczeddzania go tzn sprinty do 190-200 ale ogolnie jazda 120-130 w krotkie trasy miałem wynik 5,4 :) wiec mysle ze moze byc realne takjie spalanie,mysle ze bez palowania teraz zejde do 5.00 :) myslalem ze wiecej spalaja sv a tu mile zaskoczenie:)


28 maja 2014, o 20:48
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lip 2012, o 18:46
Posty: 1729
Lokalizacja: 3-miasto
Płeć: mężczyzna
Moto: Versys; SV650N
Post Re: Jazda na rezerwie
Użytkownikowi ukaszkalisz chodziło chyba o to, że takie spalanie jest nierealne dla prędkości z przedziału 140 - 200 km/h. Bo jeżeli chodzi o mniejsze prędkości z przedziału 100 - 120 km/h to mi udawało się zejść do 4 litrów na 100 km ;) Ale nie o tym temat, także już nie pitolę.

_________________
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia.


28 maja 2014, o 23:51
Zobacz profil
rowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 kwi 2012, o 09:26
Posty: 36
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2004
Post Re: Jazda na rezerwie
Spokojny kruzing na 6 biegu przy 3.5 - 4 tyś obr/m jest spoko. Niebezpieczne może okazać się gwałtowne otwarcie przepustnicy i przyspieszanie pod obciążeniem np. wzniesienia. Nadmierne obciążenie układu korbowo-tłokowego w takiej chwili może skutkować popularną przypadłością wśród silników, zwaną "strzałem z korby" :D


29 maja 2014, o 00:08
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 95 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL