Prawdopodobnie najlepsze na świecie forum Suzuki SV 650 / SV 1000 ;)
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 16 ] |
|
sv 650/1000 N jako przyszły motocykl
Autor |
Wiadomość |
zenekqa89
motocyklista
Dołączył(a): 17 sie 2014, o 13:45 Posty: 108
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000 S 2003
|
sv 650/1000 N jako przyszły motocykl
witam wszystkich. Od razu napisze ze jeżeli zamieszczam temat w złym miejscu proszę o przeniesienie i wyrozumiałość Jestem w obecnej chwili posiadaczem hondy cbr 600f4i. Jest to mój 3 sezon na tym motocyklu. Do tej pory jeździło mi się nią dobrze, ale od tego sezonu chyba zaczynamy nadawać na innych falach... zmęczyło mnie wycie rzędowej czwórki i kręcenie do wysokich obrotów. Jako że nie osiągam super prędkości jak to na "sportowy" motocykl przystało i brakuje mi najzwyczajniej dołu myślę o sprzedaży motocykla i zakupie Sv-ki. Zakochałem się w dźwięku V. Być może dla tego że od czasu do czasu mam okazje pośmigać intruzem 1800 mojego brata, albo zwyczajnie zmęczyły mnie rzędówki i ich jęk. Najbardziej interesuję mnie sv 1000 w wersji N, czyli naked golas itp... Przeglądam od jakiegoś czasu serwisy ogłoszeniowe i widzę, ze na rynku mało jest ciekawych litrów w wersji naked a jak już są to ceny są dosyć wysokie. Myślę, że mój budżet to będzie jakieś 12tys zł. Wersja z owiewką występuje częściej, ale nie podoba mi się... zastanawiałem się tez chwile nad wersja 650n tylko obawiam się ze będę miał za mało mocy i momentu bo tu z momentem jak w cbr f4i natomiast jest w czym wybierać z tych 650tek... Czy więc sv 1000N będzie dla mnie po cbr dobrym motocyklem? i czy jest sens w ogóle szukać mi słabszego sv 650? Co możecie mi doradzić i podpowiedzieć? Nie sądziłem, że bede miał dylamat przy wyboże następnego moto, ale mam go i jest dosc sporym dylematem. Z góry dzieki i czekam na wasze wskazówki.
|
17 sie 2014, o 17:04 |
|
|
Daug
SV Rider
Dołączył(a): 23 lis 2012, o 11:23 Posty: 427 Lokalizacja: KBR
Płeć: mężczyzna
Moto: FZ1 2008 Naked
|
Re: sv 650/1000 N jako przyszły motocykl
Jeździłem F4 i miałem 650 w nejkedzie, i jeżdżę teraz S-Litrem.
SV 650 względem Twojej f4i zachowuje się faktycznie lepiej od dołu i dużo żwawiej startuje od świateł. Jeżeli liczysz się z tym, że generalnie mocy i prędkości Ci nie przybędzie to moim zdaniem SV650 zdecydowanie wystarczy.
Liter jest genialnym motocyklem, którego żywiołem są kręte drogi krajowe i ciężko stosować go bardziej "rekreacyjnie" ze względu na agresywny charakter jednostki. Jest super kiedy rozwija się prędkości przelotowe 120-160km/h - to jego sweet-spot. Przy tych prędkościach właśnie owiewka jednak jest potrzebna i dla mnie Liter w Nakidzie właśnie dlatego- nie jest tak sensowny jak 650 (choć prezenetuje się zajebiście)
|
17 sie 2014, o 17:26 |
|
|
mirek
SV Rider
Dołączył(a): 2 lip 2010, o 16:10 Posty: 943 Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: mężczyzna
Moto: MT07
|
Re: sv 650/1000 N jako przyszły motocykl
Będzie. Na 100% Zapomnij... Mało i drogo bo dobrze. Gdybym dojrzał do decyzji to zaproponowałbym Tobie mojego. Ale nie mam następcy.
_________________
ETZ 251 x2 1993-1996,XL600R 1996-1998,DR800 1998-2005,RF900R 2005-2007,FMX650 2007-2009,SV650S 2008-2010,SV1000N 2010-2015, XR600R 2011-2016, CMX250 2014-2015, DR 350S 2014-..., MT-07 2015-..., DR-Z 400SM 2016-...
|
17 sie 2014, o 19:43 |
|
|
zenekqa89
motocyklista
Dołączył(a): 17 sie 2014, o 13:45 Posty: 108
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000 S 2003
|
Re: sv 650/1000 N jako przyszły motocykl
tyle mi wystarczy... czyli jednak litr bedzie. Wersja S wydaje mi się mniej ładna i mniej komfortowa niz naked... Wiec musze teraz pogonic moją f4i. Powiedzcie jeszcze jak ze spalaniem svki?.
|
17 sie 2014, o 20:13 |
|
|
mirek
SV Rider
Dołączył(a): 2 lip 2010, o 16:10 Posty: 943 Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: mężczyzna
Moto: MT07
|
Re: sv 650/1000 N jako przyszły motocykl
5,5-12 w zależności od stylu jazdy.
_________________
ETZ 251 x2 1993-1996,XL600R 1996-1998,DR800 1998-2005,RF900R 2005-2007,FMX650 2007-2009,SV650S 2008-2010,SV1000N 2010-2015, XR600R 2011-2016, CMX250 2014-2015, DR 350S 2014-..., MT-07 2015-..., DR-Z 400SM 2016-...
|
17 sie 2014, o 20:30 |
|
|
MareX
SV Rider
Dołączył(a): 5 sty 2013, o 23:26 Posty: 562 Lokalizacja: Luboń >wielkopolska<
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000N 2004
|
Re: sv 650/1000 N jako przyszły motocykl
Mirek ma 100% racji Uzbrój się w cierpliwość i szukaj litra Ja przesiadłem się z XJ600 rok 94'
|
17 sie 2014, o 20:53 |
|
|
kacperski
Mister Apollo
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16 Posty: 5365 Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
|
Re: sv 650/1000 N jako przyszły motocykl
Nie ma chętnych? To ja kapkę pojątrzę SV1000 jest dobrym motocyklem, ale charakterystyka rzędowych litrów znacznie odbiega od 600-tek i "mocny dół" sv1000 znaczy trochę co innego niż przy porównaniach sv650 vs powiedzmy cbr600. Co do sv1000 vs sv650.... Jeżeli się zastanawiasz nad litrem, to nic innego jak litr nie wchodzi w grę
_________________ SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza
|
18 sie 2014, o 12:14 |
|
|
flanel81
SV Rider
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 22:58 Posty: 1492 Lokalizacja: Łódzkie
Płeć: mężczyzna
|
Re: sv 650/1000 N jako przyszły motocykl
Można by jeszcze wspomnieć, ze góra w sv1000 vs np. Twój z1000, albo fz1 to też coś zupełnie innego. Litr litrowi nie równy... Chociaż jak się zastanowić, to kiedy ja się wkręcam powyżej 6tys... rzadko bynajmniej.
_________________ Były posiadacz SV1000N Obecnie MOTOMORINICorsaro1200 / VFR1200
|
18 sie 2014, o 14:29 |
|
|
kacperski
Mister Apollo
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16 Posty: 5365 Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
|
Re: sv 650/1000 N jako przyszły motocykl
Nie przejmuj się, wycieczki ponad 7k to i u mnie nieczęste zdarzenia Akurat fz-1 bym się przejechał, wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują na przerośniętą 600-kę z epickim pierdyknięciem tuż przed czerwonym, ciekaw jestem jak to się ma do rzeczywistości...
_________________ SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza
|
18 sie 2014, o 15:41 |
|
|
ciastek329
SV Rider
Dołączył(a): 5 sty 2014, o 23:19 Posty: 319
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2001
|
Re: sv 650/1000 N jako przyszły motocykl
A niby na małej to nie jest? I nie mówię, że duża SV jest zła, po prostu wychodzę jako obrońca małej. Wiadomo, że czasem trzeba ją podkręcić, czasem trzeba zredukować bieg ale nie pozwolę nikomu mówić, że nie daje rady No i mniej pali, a jeżeli ktoś jeździ na prawdę dużo, to dość ważny argument. Najlepiej będzie przejechać się na jednej i drugiej, a później podjąć decyzję.
|
18 sie 2014, o 18:50 |
|
|
mirek
SV Rider
Dołączył(a): 2 lip 2010, o 16:10 Posty: 943 Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: mężczyzna
Moto: MT07
|
Re: sv 650/1000 N jako przyszły motocykl
Oj tam oj tam... Nikt nie atakuje żadnej SVki. Są trochę różne, ot co. Rozpędź obie SVki do 160km/h i jak to czasem na drodze bywa, że się kierownik pomyli i musi ratować skórę odwinięciem manety. Różnica ogromna. To jak hamuje litr, jak się prowadzi w zakrętach to trochę inna liga. No niestety, jest to okupione wyższym zużyciem paliwa. Obawiam się że to pogrążyłoby 650... Moje skromne zdanie na temat 650 vs 1000 jest takie, że te dwa motocykle są dla nieco różnej klienteli. Osoby o nieco mniejszym doświadczeniu i mniejszych wymaganiach będą zachwycone małą SVką. Dla takich jak ja, pomimo iż 650 jest genialna w swojej klasie, niestety nie wystarcza.
_________________
ETZ 251 x2 1993-1996,XL600R 1996-1998,DR800 1998-2005,RF900R 2005-2007,FMX650 2007-2009,SV650S 2008-2010,SV1000N 2010-2015, XR600R 2011-2016, CMX250 2014-2015, DR 350S 2014-..., MT-07 2015-..., DR-Z 400SM 2016-...
|
18 sie 2014, o 19:39 |
|
|
Inkling
SV Rider
Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47 Posty: 2539 Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N AD2000
|
Re: sv 650/1000 N jako przyszły motocykl
Plus znaczna różnica miasto-trasa. Na trasy znacznie lepszy jest litr, w mieście 650 jest znacznie bardziej praktyczna.
|
18 sie 2014, o 19:55 |
|
|
zenekqa89
motocyklista
Dołączył(a): 17 sie 2014, o 13:45 Posty: 108
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000 S 2003
|
Re: sv 650/1000 N jako przyszły motocykl
Myślę że dla mnie najlepszy będzie litrowy silnik. Z resztą zawsze pewnie będe czuł niedosyt po zejsciu z intrudera ale to nic... tak na poważnie pytałem o 650 chyba z ciekawosci i z powodu lepszej dostepnosci tego motocykla na rynku... przeraziło mnie ze 1000 potrafi do 12litrów paliwa wypić, ale myślę, ze u mnie było by mniejsze spalanie. Głownie chodzi mi o to ze potrzebuje konkretnego dołu... latam ogolnie małe trasy srednio po 100km czasami jakaś trasa wieksza. Po za tym sv ma w sobie to coś... a wy uzytkownicy wiecie cos o tym
|
18 sie 2014, o 20:52 |
|
|
mirek
SV Rider
Dołączył(a): 2 lip 2010, o 16:10 Posty: 943 Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: mężczyzna
Moto: MT07
|
Re: sv 650/1000 N jako przyszły motocykl
No dobra, ale o taki wynik to się trzeba trochę postarać. Pamiętaj tylko, że litr nie cierpi schodzić poniżej 3 tysi, bo wtedy wydaje dźwięki jakby chciał się rozlecieć.
_________________
ETZ 251 x2 1993-1996,XL600R 1996-1998,DR800 1998-2005,RF900R 2005-2007,FMX650 2007-2009,SV650S 2008-2010,SV1000N 2010-2015, XR600R 2011-2016, CMX250 2014-2015, DR 350S 2014-..., MT-07 2015-..., DR-Z 400SM 2016-...
|
18 sie 2014, o 21:13 |
|
|
zenekqa89
motocyklista
Dołączył(a): 17 sie 2014, o 13:45 Posty: 108
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000 S 2003
|
Re: sv 650/1000 N jako przyszły motocykl
spoko mysle, że sobie poradze z tymi obrotami przed tym czeka mnie jeszcze sprzedaż mojej motocykla i pewnie kilka wycieczek po ulepy... stwierdzam też ze jak nie bedzie godnego sv w wersji N to może przekonam sie do wersji S. Napewno bede chcial obejrzec obie wersje przed zakupem...
|
18 sie 2014, o 21:33 |
|
|
kacperski
Mister Apollo
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16 Posty: 5365 Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
|
Re: sv 650/1000 N jako przyszły motocykl
Moja ostatnia próba kręcenia sv-ki o mało nie skończyła się w przedniej szybie kierownika z naprzeciwka. Tu NIE MA czego porównywać powyżej 120km/h. Dodaj do tego lepsze zawieszenie i hamulce. Oczywiście małą sv-ką się da, ale trzeba cały czas pamiętać czym się jedzie, a przesiadka w dół jest po prostu bolesna. Przesiadając się ze 170kg na sucho na 200 muszę powiedzieć wprost, gunwo prawda. Gaz->hamulec->gaz->... w takich warunkach zobaczysz 10-12L, w normalnych raczej 6-8. Co do intruera, żebyś się nie zdziwił Panowie, nie czarujmy się, że białe jest białe itd. Tak samo jak da się na sporcie zrobić długą trasę, tak i tutaj pewnym ograniczeniom trzeba spojrzeć prosto w twarz i przyznać się do słabości, a z innymi po prostu zmierzyć bo są bardziej straszne na obrazku/forum niż w rzeczywistości. Bardzo cenię sobie czas spędzony w siodle małej sv, ale pewne rzeczy widać dopiero z "drugiej strony lustra". I nie, litr nie jest najlepsiejszym motocyklem wszechświata, ale jak chcecie mieć rację w takich porównaniach, dobierzcie lepiej amunicję
_________________ SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza
|
18 sie 2014, o 21:57 |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 16 ] |
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|
|