Autor |
Wiadomość |
Inferon
pieszy
Dołączył(a): 31 lip 2015, o 14:58 Posty: 8
Płeć: mężczyzna
Moto: Simson
|
Suzuki sv 650n
Witam na następny sezon będe zmieniał mój motorek na coś większego. Jestem prawie pewny kupna suzuki sv 650n tylko potrzebuje kilku odpowiedzi na moje pytania, a oto one: Jaka jest szansa na uszkodzenie panewki i jak temu zapobiec ? Czy pasażerowi z tyłu na prawdę jest tak nie wygodnie? Czy sv da radę w trasie dotrzymać tempa suzuki gsr 600 ?
|
31 lip 2015, o 15:14 |
|
|
flanel81
SV Rider
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 22:58 Posty: 1492 Lokalizacja: Łódzkie
Płeć: mężczyzna
|
Re: Suzuki sv 650n
Nie napisałeś, o który rocznik chodzi. Panewki z tego co kojarzę trzaskały w rocznikach przed 03 i raczej od pałowania/gumowania, ale pewności nie mam jak to dokładnie było. Tylne siodełko szału nie robi. W trasie spokojnie poradzi.
_________________ Były posiadacz SV1000N Obecnie MOTOMORINICorsaro1200 / VFR1200
|
1 sie 2015, o 10:34 |
|
|
Montana
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:47 Posty: 2660 Lokalizacja: Bjaczystok
Płeć: kobieta
Moto: Trufel 675
|
Re: Suzuki sv 650n
1. Taka sama jak w każdym innym motocyklu o który się nie dba. 2. A wybredny ten plecak? rewelacji ni ma ale na dystansie do 200km powinna spokojnie przeżyć, dłuższe to kwestia wprawy. Ale każda ma inną pupę a co za tym idzie inną amortyzację więc jak jej będzie niewygodnie... To zmień dupkę na inną heheh. 3. GSR i SV N to nakedy więc mimo większej mocy podejrzewam że więcej jak 140 latać nie będziecie
_________________ Suzuki SV 650s 2006 -> Honda VTR 1000 SP1 2001 -> Triumph Street Triple 675 2012
|
1 sie 2015, o 10:37 |
|
|
Inkling
SV Rider
Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47 Posty: 2539 Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N AD2000
|
Re: Suzuki sv 650n
Flanel, o tyle się mylisz, że panewki są słabą stroną 650 bez względu na rocznik (nie wiem, jak Gladius), a u nas na forum więcej padak było jednak z silników na wtrysku. Wydaje mi się, że główną przyczyną jest za mała ilość oleju w silniku - lać do pełnego oczka i dużo się modlić Żartuję. Na początku też się tego bardzo bałem, ale widzę, że panewka to problem maksymalnie kilku % użytkowników svforum (rocznie może dwa-trzy takie przypadki się pojawiają, z czego większość to nowi użytkownicy). Pasażer - moim zdaniem - na svle ma tragicznie. Sam na swoim jechałem raz jako pasażer i miesiąc później moto było już jednoosobowe Jeśli planujesz dużo jeździć z pasażerem, to sugerowałbym Ci kupno V-Stroma.
|
1 sie 2015, o 13:07 |
|
|
Hubix
SV Rider
Dołączył(a): 17 lut 2013, o 12:48 Posty: 500 Lokalizacja: Okolice Krakowa
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR 600 F4I 2005
|
Re: Suzuki sv 650n
Pasażerowi jest niewygodnie, i dużo ciężej się jedzie. W zakręty się gorzej wchodzi. Teraz mam CBR - z tyłu dużo lepiej i kierowalność znacznie lepsza z pasażerem.
_________________ wzium wzium
|
1 sie 2015, o 13:38 |
|
|
Rozkosmany
SV Rider
Dołączył(a): 21 sie 2013, o 21:06 Posty: 2164 Lokalizacja: Crewkerne
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S
|
Re: Suzuki sv 650n
Panewki to legenda Każdy o nich mówi że padają ale nikt ich na oczy nie widział jeszcze. Ja mam teorię taką że jeżeli padają to takim motorniczym którym w każdym dowolnym innym moto zdechną. Plecaczek i SV To że tylne siedzenie do dupy jest jeszcze bardziej niż przednie to pryszcz. Generalnie to jakies takie ono jest że plecaczek zsuwa się na kierownika. Jak wprawiony to będzie się opierać o zbiornik łapką i jakoś tam da się jechać. Ale obawiam się że po dłuższej wyprawie to raczej drugi raz nie da się namówić. Nawet moja mała wymiękła po 3-ch dniach i zażądała dnia bezmotocyklowego Przy czym trochę się zmienialiśmy ale ja z tyłu to Z tragicznym pogorszeniem właściwości jezdnych z powodu pasażera raczej nie zgadzam się. Oczywiście nie to samo co luzem ale nie ma tak źle. Zapewne w grę wchodzi też obycie z motocyklami plecaczka. A co do CBR To w przypadku mojej starej Lokomotywy to śmiem twierdzić że pasażer ma wygodniej niż kierujący. A i gdyby zgubić plecaczka to pewno przez dłuższy czas można by tego nie zauważyć
|
1 sie 2015, o 21:57 |
|
|
Inferon
pieszy
Dołączył(a): 31 lip 2015, o 14:58 Posty: 8
Płeć: mężczyzna
Moto: Simson
|
Re: Suzuki sv 650n
W planach mam kupić model 2006+ myślałem żeby kupić gsx-f ale stwierdzam że sv będzie lepszym wyborem. Ale co tak bardzo przeszkadza w jeździe pasażera brak amortyzacji? Jakbym wymienił siedzonko na inne to by troche poprawilo sprawe ?
|
2 sie 2015, o 12:08 |
|
|
damka
motorowerzysta
Dołączył(a): 3 sty 2014, o 20:49 Posty: 75 Lokalizacja: Pleszew
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650N
|
Re: Suzuki sv 650n
Przedewszystkim pozycja pasazera, nogi podkurczone, dosc wysoko sie siedzi, pod kufrem twardo. Ja jako kierowca po 200-300km mam dosc i musze godzinke przerwyvzrobic.
_________________
|
2 sie 2015, o 12:56 |
|
|
gpiorzel
SV Rider
Dołączył(a): 2 cze 2013, o 20:10 Posty: 815 Lokalizacja: Warszawa Bielany
Płeć: mężczyzna
Moto: SV'01 Raptor650'09
|
Re: Suzuki sv 650n
Ja często kumpla do pracy zabieram, 20km mieszanej jazdy. Wazy 90-100kg (ja z 70 hehe). Powyzej 100 jest ok, przez korki jedynie ciezko przeskoczyć, ale jest ok. On ma z 170cm, 100km na raz nie skarzyl sie na niewygode. Dziewuszki to nieodczuwalna różnica na motorze
|
2 sie 2015, o 14:34 |
|
|
Inferon
pieszy
Dołączył(a): 31 lip 2015, o 14:58 Posty: 8
Płeć: mężczyzna
Moto: Simson
|
Re: Suzuki sv 650n
Co byście wybrali gsxf czy sv? Bardzo bym chciał motor dynamiczny oraz taki którym mógłbym pokonywać dłuższe trasy.
|
2 sie 2015, o 22:12 |
|
|
plastic
Mister SVforum 2014
Dołączył(a): 11 lip 2010, o 20:17 Posty: 2100 Lokalizacja: Chodzież
Płeć: mężczyzna
Moto: VFR 800X Crossrunner
|
Re: Suzuki sv 650n
A na jakim forum jesteś!? Odpowiedz Sobie sam
_________________ Byle dalej, byle w przód, absolutnie, absolutnie. Fa fa fa fa fa fa fa fa fa ra fa fa. Fa fa fa fa fa fa fa fa fa ra fa fa....
|
2 sie 2015, o 22:19 |
|
|
Inferon
pieszy
Dołączył(a): 31 lip 2015, o 14:58 Posty: 8
Płeć: mężczyzna
Moto: Simson
|
Re: Suzuki sv 650n
No tak jestem w 90% za suzuki sv tylko to tylne siedzonko mnie odpycha :< Trasy będe robił myśle w granicy 300km w jedną stronę. Ale może plecaczek da rade
|
2 sie 2015, o 22:48 |
|
|
Rozkosmany
SV Rider
Dołączył(a): 21 sie 2013, o 21:06 Posty: 2164 Lokalizacja: Crewkerne
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S
|
Re: Suzuki sv 650n
No to bierz dwa, co to komu szkodzi? Ja ci może postaram się odpowiedzieć trochę inaczej. Tak się składa że mam aktualnie dwa motocykle mogące jechać w długie trasy. Pierwszy to oczywiście SV a drugi to CBR 1000f. Cebra zajebista na autostradę, tempo non stop 200+ to dla niej pryszcz. Bagaż z pasażerem czy bez >pryszcz. Waga bagażu i pasażera powiedzmy bagażu A wyj..... ma na to totalnie niezależnie czy z górki czy pod górkę. Ale uwaga. Uważam że pozycja nóg na nim jest warta poprawienia. Strasznie dają mi popalić i muszę robić przerwy a na SV to od tankowania do tankowania i tak cały dzień mogę jechać. Ponadto, na dłuższą trasę zużycie paliwa nie jest dla mnie czymś mało istotnym. Tam gdzie możliwości SV w tej dziedzinie to absolutny kosmos, cebra dopiero zaczyna rozmowę. Ponadto, jak by tam nie było SV dysponuje że tak to nazwę > dużym zapasem wycieczkowym. Jest stosunkowo szybka, dynamiczna a jednocześnie potrafi pyrkać 10 na godzinę i nie jest przy tym upierdliwa. Gdybym jutro miał jechac dajmy na to do Pekinu to możesz być pewien że cebra zostaje w domu Być może konkurecja w tej dziedzinie wyrasta dopiero Przy czym na bank ta konkurencja nie będzie miała takiego zacięcia, pazura sportowego dorównującego SV.
|
2 sie 2015, o 23:03 |
|
|
Rozkosmany
SV Rider
Dołączył(a): 21 sie 2013, o 21:06 Posty: 2164 Lokalizacja: Crewkerne
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S
|
Re: Suzuki sv 650n
Stary, ja się produkuje a ty o 300 kilosach? Ja miałem na myśli że ty 3 tys w jedną stronę walic zamierzasz 300 km to pryszcz nie trasa. Tyle śmigamy z małą żeby ładnego widoka zafocić (ps. raz nawet wyrwaliśmy się na ZXR małej w taka traskę. Masakra, plomby z zębów wylatują w połowie drogi ) --- a wyobraź sobie że ona tym odkurzaczem już z pięć razy z koleżanką we francji była. I to gdzieś tam pod Pireneje aż.
|
2 sie 2015, o 23:05 |
|
|
Inferon
pieszy
Dołączył(a): 31 lip 2015, o 14:58 Posty: 8
Płeć: mężczyzna
Moto: Simson
|
Re: Suzuki sv 650n
No i wszystko jasne Jeszcze troszkę pieniędzy uzbierać i kupie sv 650 n ;D A tak z innej beczki duża jest różnica między wersją s a n ? Nie chodzi mi o silnik lecz o wiatr, bo mi się o wiele bardziej podoba wersja bez owiewek ale jeśli różnica byłaby ogromna to myślę że był bym w stanie zmienić nastawienie A co do dalekich podróży to teraz myślę że może kiedyś wybiorę się na Chorwację ;D
|
2 sie 2015, o 23:34 |
|
|
Niepozorny
SV Rider
Dołączył(a): 22 lip 2015, o 18:08 Posty: 461 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K4
|
Re: Suzuki sv 650n
Zdawałem na gladiusie następcy sv. Jak egzaminator kazał mi cisnąć ekspresówką 120 to się czułem jak spadochron i w tamtym momencie wybiłem sobie z głowy nakedy, a właśnie na nie chorowałem. Pewnie to też zależy od gabarytów kierowcy. Przy moim wzroście 185 cm i 105 kg było to niezbyt przyjemne doświadczenie. Mógłbym tak jeździć ale po co się męczyć. Wczoraj tą trasę przy porównywalnej prędkość in +, w S`ce pokonałem bez oporów.
_________________ Dawniej Pierwsze kilometry.
|
3 sie 2015, o 00:39 |
|
|
Rozkosmany
SV Rider
Dołączył(a): 21 sie 2013, o 21:06 Posty: 2164 Lokalizacja: Crewkerne
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S
|
Re: Suzuki sv 650n
Albo rybki albo pipki Jak kto chce wiatra czuć to se czopra jakiego kołuje i jazda
|
3 sie 2015, o 07:57 |
|
|
Montana
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:47 Posty: 2660 Lokalizacja: Bjaczystok
Płeć: kobieta
Moto: Trufel 675
|
Re: Suzuki sv 650n
Jeśli chcesz lekki dynamiczny motocykl to SV. Jeśli wygodny dla plecaczka i na trasy to GSXF. Każdy z nich jest ciut lepszy do czego innego. Jak już ktoś powiedział pasażer na SV ma dość podkurczone nogi i siedzi wysoko, zupełnie jak na jakimś sporcie. Już na Hornecie jest wygodniej bo pozycja prosta i komfortowa. Ale nie to, że jest to niewykonalne i nie da się SV jeździć turystycznie Do wszystkiego idzie się przyzwyczaić ale musisz wziąć pod uwagę, że jeśli jesteś niemałych gabarytów i Twoja pasażerka jest Rubensowskich kształtów, to obojgu będzie Wam lepiej na GSXFie.
_________________ Suzuki SV 650s 2006 -> Honda VTR 1000 SP1 2001 -> Triumph Street Triple 675 2012
|
3 sie 2015, o 14:22 |
|
|
Inferon
pieszy
Dołączył(a): 31 lip 2015, o 14:58 Posty: 8
Płeć: mężczyzna
Moto: Simson
|
Re: Suzuki sv 650n
To już sam teraz nie wiem Motor będzie blokowany na a2 i koniecznie chce turystyka ew. sporta lecz takich nie mozna zblokować na a2 :< Jak będe kupywał sv to na pewno wersje n, gsxf tez spoko ale wydaje mi sie że jest mało dynamiczny. Chyba że jestescie w stanie polecic inny motocykl.
|
3 sie 2015, o 21:23 |
|
|
Cezar
SV Rider
Dołączył(a): 29 lip 2015, o 06:23 Posty: 637 Lokalizacja: mapenzi
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s K7 we wiśni
|
Re: Suzuki sv 650n
Na A2 i przeszkadza mało dynamiczny wymęczone z fona....
|
3 sie 2015, o 21:25 |
|
|