Wiesz co... ostatnio luknąlem na osiągi tej maszyny i mnie lekko zatkało:
From 0 to 100km/h (=62mph)
4'44 (séquentiel)
5'78 (rain)
4'82 (touring)
4'68 (sport)
From 0 to 140km/h (=88mph)
8'70 (séquentiel)
10'44 (rain)
9'48 (touring)
9'12 (sport)
W trybie "tiptronic" jeszcze nie jest tak źle, ale i tak są to lata świetlne za małą SVką. A tutaj mamy do dyspozycji przecież większą pojemność. Co prawda mocy i koni jakoś więcej nie ma, ale straty na tej przekładni pasowej są dosyć duże. Ciekawe jak to się zbiera z pasażerem, bo nie ukrywam, że chciałem trochę dalej wyjechać tym motocyklem. Generalnie na razie zraziłem się trochę osiągami, z drugiej strony pełną moc SVki wykorzystuję może raz na miesiąc jak mi piźnie coś w dekiel.
Jeżeli chodzi o ten pas, to pasuje od maxiskutera. Cena to około 400 zł + ewentualna wymiana, bo nie sprawdziłem jeszcze, czy bez specjalistycznych narzędzi da się to wymienić we własnym zakresie. Jeżeli się da, to koszty aż tak bardzo nie przerażają. A co do odłażącej farby, to tylko kosmetyka. Nic nie stoi na przeszkodzie by ten silnik wyciągnąć i pomalować na nowo