Prawdopodobnie najlepsze na świecie forum Suzuki SV 650 / SV 1000 ;)
Motocykl V2 pomiędzy 650 a 1000
Autor |
Wiadomość |
pawel4x
motocyklista
Dołączył(a): 6 kwi 2014, o 18:57 Posty: 135 Lokalizacja: Rybnik
Płeć: mężczyzna
Moto: Street Triple R
|
Motocykl V2 pomiędzy 650 a 1000
Cześć. Przyjdzie mi na wiosnę kupić jakieś moto. Długo sie zastanawiam już i nie mam pomysłów. Szukam nakeda z silnikiem V2, R2, bokser (czyt. coś co wydaje piękny dzwięk) W silnikach R4 mógłbym przebierać w nieskończoność, ale z tymi 2 cylindrowymi trochę gorzej. Macie jakieś pomysły? Sv1000 nie biorę pod uwagę bo wyczytałem że pali mniej więcej tyle co 2 650. Chciałbym wydać maksymalnie 20 000 zł. Pozdro.
|
16 lut 2016, o 18:03 |
|
|
Arek1
SV Rider
Dołączył(a): 21 mar 2012, o 00:41 Posty: 2924 Lokalizacja: Bezrzecze/Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: Bawaria...
|
Re: Motocykl V2 pomiędzy 650 a 1000
Hmmm... co ja mógłbym Tobie polecić jako duże V2... sam nie wiem... (<----- look left) P.S. nie spodziewaj się że duża Vka mało spali. Jeżeli chcesz coś dwucylindrowego o niedużym spalaniu to jedyne co mi do głowy przychodzi to BMW F800, lub Husqvarna Nuda 900 (w obu silnik R2).
_________________ www.poomoc.pl
|
16 lut 2016, o 18:17 |
|
|
pawel4x
motocyklista
Dołączył(a): 6 kwi 2014, o 18:57 Posty: 135 Lokalizacja: Rybnik
Płeć: mężczyzna
Moto: Street Triple R
|
Re: Motocykl V2 pomiędzy 650 a 1000
Nie chodzi mi o małe spalanie, jednak mimo wszystko nie chciałbym czegoś co spali więcej niż 10 litrów przy ostrej jeździe.
|
16 lut 2016, o 19:45 |
|
|
hubi199
SV Rider
Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51 Posty: 2807 Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
|
Re: Motocykl V2 pomiędzy 650 a 1000
Przy ostrej jeździe 650 spali ponad 7 litrów więc nie oczekuj, że moc z powietrza się weźmie.
|
16 lut 2016, o 20:20 |
|
|
Arek1
SV Rider
Dołączył(a): 21 mar 2012, o 00:41 Posty: 2924 Lokalizacja: Bezrzecze/Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: Bawaria...
|
Re: Motocykl V2 pomiędzy 650 a 1000
Za ostatnie 1300 km średnie spalanie wyniosło u mnie 8,55 l/100km. Przy czym jak jedziesz spokojnie, poniżej 100 km/h to komputer pokaże spalanie poniżej 6l, ale jak odkręcisz porządnie na starcie to i 22l zobaczysz na kompiutrze... ...ale wrażenia są bezcenne.
_________________ www.poomoc.pl
|
16 lut 2016, o 20:32 |
|
|
Tomasz.qwerty
motocyklista
Dołączył(a): 18 maja 2015, o 17:41 Posty: 157
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 1000s
|
Re: Motocykl V2 pomiędzy 650 a 1000
mi sv1000 pali po mieście 7-8 litrów przy spokojnej jezdzie. to ze pali 2 razy tyle to przesada... jest różnica 1-2 litry. Nie jestem zwolennikiem ostrej jazdy ale myślę że więcej jak 10 nie weźmie. Najlepiej idź się przejedź i tyle. Nie bądź chytry. Szkoda Ci kasy na paliwo kupuj 650, chcesz mieć trochę zapasu mocy to kupuj litra. Na codzienne latanie według mnie litro to za dużo, ale zajebiście się lata
|
16 lut 2016, o 21:02 |
|
|
koroviov
SV Rider
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42 Posty: 3213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 SS
|
Re: Motocykl V2 pomiędzy 650 a 1000
Drag Star, Shadow, abo po prosty Harley. Pajnie silnik pracuje, jeździ elegancko i pali mało. Wydaje mi się, ze tego Ci trzeba.
_________________ Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.
|
16 lut 2016, o 21:08 |
|
|
Dmnick
SV Rider
Dołączył(a): 1 wrz 2015, o 17:17 Posty: 867 Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: Kawasaki ZX-6R
|
Re: Motocykl V2 pomiędzy 650 a 1000
Ja ostatnio na mojej zablokowanej 650 pałuję ile wlezie, a i tak więcej niż 5,5 nie łyka po mieście (synchro nie zrobione)
_________________ Motocyklista to stan umysłu.
Moja [s]SV'ka[/s] Ninja
|
16 lut 2016, o 21:15 |
|
|
pawel4x
motocyklista
Dołączył(a): 6 kwi 2014, o 18:57 Posty: 135 Lokalizacja: Rybnik
Płeć: mężczyzna
Moto: Street Triple R
|
Re: Motocykl V2 pomiędzy 650 a 1000
Widzę że uparliście się na to że wspomniałem o spalaniu. Dobra mogłem się źle wyrazić. Znalazłem (na tym forum) temat w którymś ktoś pisał że jego SV1000 nie schodzi poniżej 12 litrów na 100 km (czyli jest niewykonalnym zejście poniżej 12 litrów - według tego pana). Podobne opinie widziałem w tamtym temacie. Dlatego napisałem że nie chcę motocykla który pali 2x tyle co 650 (moja nie bierze więcej niż 6.5, choć bardzo się starałem). Jeśli macie inne opinie na temat spalania SV1000 to chętnie je poczytam.
koroviov faktycznie zapomniałem napisać czego mi trzeba - trzeba mi nakeda, lekkiego i zwinnego.
|
16 lut 2016, o 21:59 |
|
|
Dread
SV Rider
Dołączył(a): 13 wrz 2010, o 09:57 Posty: 1957
Płeć: mężczyzna
Moto: 2x 650s K9 ..... 675
|
Re: Motocykl V2 pomiędzy 650 a 1000
848 i kropka.
_________________ 675
|
16 lut 2016, o 22:06 |
|
|
Spyciu
SV Rider
Dołączył(a): 1 sie 2013, o 10:52 Posty: 375 Lokalizacja: KMY
Płeć: mężczyzna
Moto: Obecnie rower.
|
Re: Motocykl V2 pomiędzy 650 a 1000
Że jak? 1000 spala tyle co dwie 650!! Chyba razem z właścicielem...
_________________ SR 125/ XS 400/ GS 500/ FZ6 Fazer/ XJ 900/ SV 1000 N.
|
16 lut 2016, o 23:13 |
|
|
Slawuch
SV Rider
Dołączył(a): 19 sie 2011, o 08:13 Posty: 463
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650 k2 2002
|
Re: Motocykl V2 pomiędzy 650 a 1000
BUELL, z pojemności 1200 przy kulaniu wychodzi 4,6 L, a dźwięk poezja
|
16 lut 2016, o 23:43 |
|
|
Arek1
SV Rider
Dołączył(a): 21 mar 2012, o 00:41 Posty: 2924 Lokalizacja: Bezrzecze/Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: Bawaria...
|
Re: Motocykl V2 pomiędzy 650 a 1000
Tak, tak, tak... CR 1125 to jest myśl, ale ja bym się nie odważył
_________________ www.poomoc.pl
|
17 lut 2016, o 00:52 |
|
|
KrzysPL
motocyklista
Dołączył(a): 9 lut 2014, o 17:41 Posty: 263 Lokalizacja: UK - Hemel Hempstead
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s K5
|
Re: Motocykl V2 pomiędzy 650 a 1000
Jest kilka motocykli, ale szalu nie ma. Masz Aprilie shiver 750, wszelakie monstery, które na wydechach termagoni brzmią genialnie, to wolskie z rama MV i silnikiem SVki (sorry, ale nie mogę sobie przypomnieć nazwy), Dorseduro. A z rzędowych masz er-6, male GSy od bmw. A na to co ludzie piszą o spalaniu bym zbytnio nie patrzyl. Tutaj niby ludziom mala svka pali po 4l i nie powiem jest to do zrobienia, ale zamulając po autostradzie jadąc caly czas w okolicach setki, a raz jak szakalem to wypaliłem caly zbiornik w 160 km. Wiec wszystko zależy od tego kto ma jaka rękę. I tez nie jest tak ze większy motocykl to więcej spali. Kiedys jezdzilem ze znajomym, on na cb1000r ja na malej sv. Jak tankowaliśmy on wlewał 10 l ja 13.
|
17 lut 2016, o 01:49 |
|
|
Marpol
SV Rider
Dołączył(a): 15 maja 2013, o 23:26 Posty: 1272
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR 1000 RR
|
Re: Motocykl V2 pomiędzy 650 a 1000
Przypomina mi sie kolega z Hondą Accord co se liczy spalanie za każdym wyjazdem ( a później biadoli ) a kupił specjalnie auto z wiekszym silnikiem zeby było mocy każda pojemność i każdy typ silnika ma swoje uroki i swoje spalić musi .... moje moto przy wycieczkowej jeździe pali ok 5,5 a przy lataniu po obw potrafi i 9 nie patrzę jednak na to tylko cieszę sie zabawą -wiadomo im większy koń tym więcej żre jesli nie masz kasiory na KTM RC8 , Panigalle lub Aprilie RSV ( jako sportową V ) doradzam sportowe 600 po 2003 roku albo litrową rzędówkę z fajnym kominem bedzie mruczało i fajnie jechało - przy miejskiej jeździe do 150 spali ok 7 a i zapas mocy pod zadem będzie duży no i w razie czego rynek z częściami obszerny
_________________ Hard Work Beats Talent.
|
17 lut 2016, o 09:02 |
|
|
mirek
SV Rider
Dołączył(a): 2 lip 2010, o 16:10 Posty: 943 Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: mężczyzna
Moto: MT07
|
Re: Motocykl V2 pomiędzy 650 a 1000
Paweł, zamieniłem litra na MT07 i nie żałuję. Naked, świetny wygląd, porównując do 650 we wszystkim lepszy, spalanie śmieszne. Testówki w salonach mają trochę ponad 5 l ( lekko nie mają) a przy zwykłej jeździe 4 mi nie przekracza. Fakt, że jest jeszcze na dotarciu ale niutki ma takie, że wyżej 6 nie trzeba kręcić, żeby to jechało. Jak poszukasz sztuki kupionej w Polsce, czyli ze znaną historią budżet powinien starczyć na 2014r. Jak kupisz francuskiego ulepa to i 15 starczy.
_________________
ETZ 251 x2 1993-1996,XL600R 1996-1998,DR800 1998-2005,RF900R 2005-2007,FMX650 2007-2009,SV650S 2008-2010,SV1000N 2010-2015, XR600R 2011-2016, CMX250 2014-2015, DR 350S 2014-..., MT-07 2015-..., DR-Z 400SM 2016-...
|
17 lut 2016, o 11:16 |
|
|
Cezar
SV Rider
Dołączył(a): 29 lip 2015, o 06:23 Posty: 637 Lokalizacja: mapenzi
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s K7 we wiśni
|
Re: Motocykl V2 pomiędzy 650 a 1000
We wszystkim lepszy od sv ? Jakieś szczegóły ?
|
17 lut 2016, o 11:24 |
|
|
TomK
SV Rider
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 00:11 Posty: 1192 Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: Retro 7 125
|
Re: Motocykl V2 pomiędzy 650 a 1000
Zawsze możesz poszukać 3 cylindrów, MT09 albo Triumph 675.
_________________ SV650S K6 YDV -> WR 450F http://bikepics.com/members/tomkdgun
|
17 lut 2016, o 12:22 |
|
|
pawel4x
motocyklista
Dołączył(a): 6 kwi 2014, o 18:57 Posty: 135 Lokalizacja: Rybnik
Płeć: mężczyzna
Moto: Street Triple R
|
Re: Motocykl V2 pomiędzy 650 a 1000
Buell xb12s koega z pracy ma na sprzedaż za 20k więc w zasięgu ręki hehehehehe. Chyba przyjdzie mi pojezdzić po sprzedających i pooglądać to i owo może coś mi wpadnie w oko. Ducati bym chciał nawet bardzo, ale za cienki bolek jestem, a nie mam znajomego który zna się na włoszkach i móglby mi pomóc przy kupnie tego wynalazku. Triumph też fajny, pojadę zobaczyć jakiegoś , tyle że najbliższy na OLX jest z Krakowa, a reszta Wielkopolskie (większość). Wiadomo to nie koniec świata, ale jednak daleko pojechać tylko zobaczyć. Mirek możesz powiedzieć coś wiecej o mt 07 czego nie można przeczytać w testach?
|
17 lut 2016, o 17:18 |
|
|
mirek
SV Rider
Dołączył(a): 2 lip 2010, o 16:10 Posty: 943 Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: mężczyzna
Moto: MT07
|
Re: Motocykl V2 pomiędzy 650 a 1000
Wygląd pominę bo to rzecz gustu. A ze szczegółów? We wszystkim. Kupiłem nówkę bez ABSu. ABS był w testowym i działał rewelacyjnie. Pozycja na moto bardzo przypomina mi tą z mojej XRki. Bardzo wygodny. Jeżdżąc zgodnie z zaleceniami producenta pierwszy tysiąc km nie przekraczałem 5 tyś obrotów, dynamika zadowalająca. Kolejne 600 km można kręcić od 6 tysi. Do zwykłej jazdy nawet w grupie absolutnie wystarczające. Już cieszę się myślą jak będzie można kręcić do końca. Porównując do SV 650 gaźnikowej: Jakieś -10kg, chociaż czuje się -20 przez niższy środek ciężkości. Moment obrotowy rewelacja, na ostatnim biegu można zejść do 50 km/h i zero szarpania. Wykresy są w necie. Spalanie może zejść poniżej 3l. Jazda na końcu grupy z pasażerem wyszło u mnie 3,8l wg dystrybutora a na kompie 4l. Lepsze hamulce i zawiecha. To żadna rewelacja ale i tak lepiej niż w SV. Kanapa pasażera raczej na krótkie trasy. Zegarek, termometr, średnie i chwilowe spalanie, dwa liczniki przebiegu, wyświetlacz biegów Nowoczesny wygląd ale to rzecz gustu.
_________________
ETZ 251 x2 1993-1996,XL600R 1996-1998,DR800 1998-2005,RF900R 2005-2007,FMX650 2007-2009,SV650S 2008-2010,SV1000N 2010-2015, XR600R 2011-2016, CMX250 2014-2015, DR 350S 2014-..., MT-07 2015-..., DR-Z 400SM 2016-...
|
17 lut 2016, o 18:12 |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|
|