Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 26 gru 2024, o 22:44



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
suzuki sv 1000. Szczegolowe informacje 
Autor Wiadomość
rowerzysta

Dołączył(a): 1 mar 2016, o 20:07
Posty: 13
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 1000s
Post suzuki sv 1000. Szczegolowe informacje
Witajcie. Pzymierzam sie do zakupu sv 1000s i w zwiazku z tym chciałbym sie od was dowiedziec róznyh informacji na temat sv. Z którego rocznika najlepiej kupic sv? Są w ogóle jakies roznice np. Moc itp? I na co zwracać uwage przy kupnie sv 1000.


10 cze 2016, o 14:00
Zobacz profil
pieszy

Dołączył(a): 20 maja 2016, o 12:12
Posty: 4
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000S K4
Post Re: suzuki sv 1000. Szczegolowe informacje
Rocznik raczej nie ma znaczenia, wersja z 2005 w pełnych owiewkach malowania GSX-R ma 4kW więcej. Od 2005 roku rama i felgi są oryginalnie czarne, także jeśli masz moto z 2005+ ze srebrną ramą/ felgami to nie jest to 2005. Dodatkowo motocykle z Francji i Belgii były przepisowo blokowane do 78kW (10kW mniej niż normalnie), czemu zaradzić da się przecinając jeden pin w ECU, co w większości właściciele robili tuż po zakupie, także sprawdź tylko czy masz czarny kabelek z ECU przecięty. SVki produkowane od roku 2004 włącznie, mają na baku tylko symbol "S" a nie całą nazwę Suzuki, także jeśli trafisz na coś z 2004 albo nowsze z "Suzuki" na baku to bądź ostrożny. W moto ogólnie sprawdzasz to samo co zawsze, napęd i tylną oponę zjada mocno. Tarcze hamulcowe prawie zawsze będą oryginalne bo jeśli nie jeździsz nią na tor to hamulców prawie nie używasz. Także sprawdź czy nie masz bicia przy hamowaniu z 100km/h + bo jeśli jest to możliwe, że tarcze do wymiany, a to nie jest tania sprawa. Oczywiście czy nie ściąga itp. Szczególną uwagę zwróć na sprzęgło (głośne stukanie, różnica w głośności po wysprzęgleniu, ale gdy siedzisz na moto, bo jeśli przyłożysz ucho do dekla to zawsze słychać i jest to jest ok). Sprawdź też czy ktoś pakował do niej mod TRE (jakość wykonania modyfikacji) i ewentualnie stan green connectora ale to na pewno będzie ok, bo jeśli miało coś się dziać to już dawno temu. No i w sumie to jak zwykle oprócz całej mechaniki itd., sprawdź dokumenty, komplet kluczyków. No i nie licz na oryginalne przebiegi rzędu 20k.


10 cze 2016, o 19:31
Zobacz profil
rowerzysta

Dołączył(a): 1 mar 2016, o 20:07
Posty: 13
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 1000s
Post Re: suzuki sv 1000. Szczegolowe informacje
Dzięki za naprawdę konkretną odpowiedz, mam jeszcze jedno pytanie: czekałem gdzieś w internecie ze sv miały wadliwe sprzęgło i ze da się je jakoś naprawić/ przerobić i potem już nie ma z nim problemu. Prawda to? We wszystkich rocznikach występował ten problem? I na czym on dokładnie polega?


11 cze 2016, o 21:22
Zobacz profil
pieszy

Dołączył(a): 20 maja 2016, o 12:12
Posty: 4
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000S K4
Post Re: suzuki sv 1000. Szczegolowe informacje
Tak jak pisałem odnośnie stukania. Jeśli słyszysz stukanie w sprzęgle, różnicę w głośności jego pracy podczas wysprzęglania, siedząc na moto, czyli z odległości około metra to może być problem. Ogólnie słabość tego sprzęgła polega na tym, że fabrycznie luz na sprężynach jest za za duży i to sprawia, że w miarę używania (dosyć szybko) luz się powiększa i sprzęgło zaczyna tłuc (niszczy się). W moim modelu wszystko jest ok, ale z tego co wiem to we wszystkich rocznikach coś takiego jest bardzo częste. Jeśli sprzęgło nie jest bardzo zjechane to możliwa jest regeneracja ogólnie mówiąc polegająca na wymianie łożyska i zlikwidowaniu luzu na sprężynach co sprawia, że sprzęgło działa lepiej niż nowe (ponoć). Jeśli jest bardzo zużyte to jest wymieniane a potem poprawiane (do stanu lepszego niż fabryczny) z tego co wyczytałem. Najpopularniejszym specem od tych konkretnych sprzęgieł jest niejaki pan Szrama z Warszawy. Poczytaj dokładniej, wszystko u niego na stronie jest opisane. Koszt regeneracji to około 600zł.


12 cze 2016, o 00:16
Zobacz profil
rowerzysta

Dołączył(a): 1 mar 2016, o 20:07
Posty: 13
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 1000s
Post Re: suzuki sv 1000. Szczegolowe informacje
Okej, już wszystko rozumiem :)


12 cze 2016, o 20:20
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 gru 2011, o 21:35
Posty: 329
Lokalizacja: Wyszków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000S K3'
Post Re: suzuki sv 1000. Szczegolowe informacje
Ja od siebie dodam, że tematem poruszanym na forum był alternator i jego koło magnesowe, w którym magnesy potrafiły się odkleić od wibracji silnika, skutkiem czego są niskie wartości ładnowania, ewentualnie jego brak , kiedy magnesy się posypią. U mnie zaistniał ten przypadek, na szczęście sklejenie magnesów pomogło i SV śmiga jak nowa :D Oprócz opon zwróć uwagę na łańcuch czy jest równo wyciągnięty ;)


21 cze 2016, o 13:22
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2010, o 16:10
Posty: 943
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: mężczyzna
Moto: MT07
Post Re: suzuki sv 1000. Szczegolowe informacje
reeno91 napisał(a):
Tarcze hamulcowe prawie zawsze będą oryginalne bo jeśli nie jeździsz nią na tor to hamulców prawie nie używasz.

Hamulce... :hmm: A! Dźwignia tchórza. :obity: Potwierdzam, kilka lat miałem litra, nigdy nie użyłem hamulców. :->

_________________
Obrazek
ETZ 251 x2 1993-1996,XL600R 1996-1998,DR800 1998-2005,RF900R 2005-2007,FMX650 2007-2009,SV650S 2008-2010,SV1000N 2010-2015, XR600R 2011-2016, CMX250 2014-2015, DR 350S 2014-..., MT-07 2015-..., DR-Z 400SM 2016-...


27 cze 2016, o 09:17
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 7 ] 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL