Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 26 gru 2024, o 22:32



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 
Ukochana norma EURO4 
Autor Wiadomość
Zygzak Rajder
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 mar 2010, o 21:16
Posty: 755
Lokalizacja: OP
Płeć: mężczyzna
Moto: ZX10R gen 5
Post Ukochana norma EURO4
No to jestem po detoksie swojego ZX10R 2016 – pierwszego( obok ZZR 2016), którego dopadło uzależnienie w postaci nieszczęsnej normy Euro4. Cóż..... po detoksie czyli zabiegu usuwającym kaganiec Eco, który nie obejmuje, żadnych dodatkowych map, chipu, zmian konstrukcyjnych, jestem mega zaskoczony zmianami. Powiem tak, sceptyczny z natury nie popadam w siłę sugestii a właściwie staram się nie popadać, co zazwyczaj mi wychodzi. Do rzeczy.

Zczytany z ECU program pokazywał jasno, że np. na 3 biegu przy 6 tyś obr. i maksymalnym otwarciu rolgazu, komputer otwierał przepustnicę uwaga na …...nie na 90%, nie na 80 nawet nie na 70 a na k..... 56 % !!!!!!!!! Eco Euro 4 zaprogramowane w ECU mówiło „Stary nie nakręcaj się jeździmy ECO”.

Masakra. Po zmianie, różnice pomiędzy otwarciem rol gazu a przepustnicami wynoszą do 2 %. Na co się to przekłada:

- elastyczność silnika poszybowało 30% w górę od 4.5-5 tyś obrotów on ciągnie jak szalony dostając totalnej korby w granicach 8200 obrotów. krzywa mocy i momentu nie jest już taka grzeczna jak na fabrycznych mapach (są miejsca „słabsze” ale radykalnie wszystko jest „do góry”. Motocykl był na hamowni przed i po zabiegu więc te wartości są mierzalne).

Moc na kole jak i na wale powędrowała o lekko ponad 2 KM w górę, moment też o pewną wartość, której po prostu teraz nie pamietam

KQS działa teraz zarówno w górę jak i w dół przy redukcji. Na fabrycznym programie jest to zablokowane, pomimo że Kawasaki zainstalowało KQS 2 kierunkowy (paranoja)

zniesiono limit v-maxa - co generalnie mnie mało interesuje.

Praca KQS jest
regulowana jeśli chodzi o minimalne obroty pracy, jak i stopień twardości reakcji w skali soft -1 hard -10.

To na tyle refleksji na szybko. Dla nas E4 to ZŁO

_________________
Suzuki SV 650s K5 => SUZUKI GSX1300RK8=> Kawasaki ZZR1400 II GEN=>KAWASAKI ZX10R gen 5


15 lip 2016, o 19:48
Zobacz profil WWW
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 wrz 2013, o 20:16
Posty: 133
Lokalizacja: Wrocław/Choroń k. Cz-wy
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 99'
Post Re: Ukochana norma EURO4
Jeżeli będziesz miał możliwość to wrzuć te wykresy. Pewnie to lepiej zobrazuje co i jak.

_________________
Moja SV


15 lip 2016, o 20:14
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 2 ] 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL