Prawdopodobnie najlepsze na świecie forum Suzuki SV 650 / SV 1000 ;)
supersport 600 po sv-ce ?
Autor |
Wiadomość |
monteki
motocyklista
Dołączył(a): 29 lip 2010, o 22:24 Posty: 125 Lokalizacja: Poznań
Płeć: mężczyzna
|
supersport 600 po sv-ce ?
Pytanie, ilu Was forumowicze po sv-ce przesiadło sięna supersporty??
Nie myślałem że będę chciał sprzedać swoje moto, ale kolega chce puścić swojego ss i coraz bardziej mnie kusi. Napiszcie proszę jakie są Wasze wrażenia po przesiadce się na supersporta.
_________________ "Easy Rider- przeszło mi przez głowe , Easy Rider - głupiec jednym słowem.."
Suzuki SV 650s K5 Candy Grand Blue ( było)... i wiele innych
..power is nothing without control..
http://krzyska.webd.pl/yaszczi/sv650s/
|
30 lis 2010, o 23:22 |
|
|
Dono
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:59 Posty: 3102 Lokalizacja: Warta, łódzkie
Płeć: mężczyzna
Moto: różne
|
Re: supersport 600 po sv-ce ?
Trochę Kawą 600 jeździłem, w porównaniu do SV nie chciało to jechać poniżej 10 tys. rpm, ale przy kręceniu do czerwonego pola 260 km/h jakoś tak szybko się pojawiło. Poza tym była zwrotniejsza. Rzędowej 600 raczej bym nie chciał, za mało elastyczna, nie lubię w trasie wachlować biegami. Więcej nie powiem, za mało jeździłem.
|
30 lis 2010, o 23:44 |
|
|
monteki
motocyklista
Dołączył(a): 29 lip 2010, o 22:24 Posty: 125 Lokalizacja: Poznań
Płeć: mężczyzna
|
Re: supersport 600 po sv-ce ?
Ale różnica w osiągach powala, ciężko to ogarnąć .. hmm problem jest taki że kumpel ma na sprzedaż 900 i nie wiem czy to nie za dużo dla mnie.
_________________ "Easy Rider- przeszło mi przez głowe , Easy Rider - głupiec jednym słowem.."
Suzuki SV 650s K5 Candy Grand Blue ( było)... i wiele innych
..power is nothing without control..
http://krzyska.webd.pl/yaszczi/sv650s/
|
1 gru 2010, o 00:01 |
|
|
Jamez
SV Rider
Dołączył(a): 16 maja 2010, o 16:37 Posty: 1240 Lokalizacja: Poznań
Płeć: mężczyzna
Moto: Z800
|
Re: supersport 600 po sv-ce ?
Szybki jesteś Przeleć się po torze i sam ocenisz!
_________________ GS500 -> SV650S K3 -> Z800 Batmobile
|
1 gru 2010, o 00:07 |
|
|
monteki
motocyklista
Dołączył(a): 29 lip 2010, o 22:24 Posty: 125 Lokalizacja: Poznań
Płeć: mężczyzna
|
Re: supersport 600 po sv-ce ?
Jeśli zauważyłeś pogodę za oknem to domyślasz się że nie bardzo mogę A krótka przejażdżka z małą prędkością nie odda tego w co się pakuje, dlatego pytam Was o zdanie.
_________________ "Easy Rider- przeszło mi przez głowe , Easy Rider - głupiec jednym słowem.."
Suzuki SV 650s K5 Candy Grand Blue ( było)... i wiele innych
..power is nothing without control..
http://krzyska.webd.pl/yaszczi/sv650s/
|
1 gru 2010, o 00:10 |
|
|
soldyy
motocyklista
Dołączył(a): 24 kwi 2010, o 20:18 Posty: 289
Płeć: mężczyzna
|
Re: supersport 600 po sv-ce ?
Rzędowe 600tki jadą tysiąc razy lepiej niż mała SVka. Może troche słabszy dół obrotów, ale przynajmniej potem czuć, że się jedzie, a nie toczy. Oczywiście w porównaniu z litrową SV nie jadą prawie wcale Żadną 900tką nie jeździłem, więc i porównania nie mam.
_________________ SV1000S K3 Za motórem panny sznurem
|
1 gru 2010, o 00:43 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: supersport 600 po sv-ce ?
Nie oszukujmy się... 900ccm w rzędowym sportowym motocyklu to np. cbr 954 czyli jakieś 160KM? Z dowolnych obrotów i na dowolnym biegu elastycznością i wypierdem zostawia małą SVkę daleko w tyle, nie bardzo jest tu co porównywać 600ccm, np. taka ZX-6R, którą miałem okazję dosiąść, z dolnych obrotów kiepsko się zbierają (o wiele gorzej od SV), ale po przekroczeniu magicznej granicy motocykl dostaje kopa i znów nie wiadomo kiedy leci się te dwieście ileś, jak to Dono napisał. Tylko niestety elastyczności brak, więc trzeba ciągle mieszać skrzynią, by utrzymać obroty powiedzmy powyżej 7tys.
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
1 gru 2010, o 02:14 |
|
|
Tomek
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:59 Posty: 456 Lokalizacja: SB
Płeć: mężczyzna
|
Re: supersport 600 po sv-ce ?
Mam te same spostrzeżenia po przejechaniu się R6 07. Dodam tylko, że pozycja okrutnie męcząca.
_________________ Pozdrawiam!
|
1 gru 2010, o 08:06 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: supersport 600 po sv-ce ?
Pozycja na kawie też faktycznie kiepska, ale np. GSX-R 600 (ta sztuka Dzikusa/Carrego) jest dla mnie wygodniejszy niż SV-S
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
1 gru 2010, o 09:07 |
|
|
maćko
Mister Menel
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:58 Posty: 1762 Lokalizacja: Opolskie
Płeć: mężczyzna
Moto: Gix 750 k6
|
Re: supersport 600 po sv-ce ?
U mnie to wyglądało tak, że latałem różnymi 600ccm, i jakoś mnie nie powaliły na kolana. Litr za dużo, 600 za mało. Dlatego wybrałem 750ccm.
_________________ Chla ktoś coś ?
SV 650 S K5 ----> Gsx-R 750 K6
|
1 gru 2010, o 09:10 |
|
|
mirek
SV Rider
Dołączył(a): 2 lip 2010, o 16:10 Posty: 943 Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: mężczyzna
Moto: MT07
|
Re: supersport 600 po sv-ce ?
Miałem RFę 900. Przy SV 650 to tajfun i ogień piekielny. SVką jedziesz jak chcesz, szybko lub wolno, na RFie "sieniedało", tam tylko się zap... O braku elastyczności to bzdety, ciągnęła od dołu z tym że z każdym k na obrotomierzu było coraz weselej. Pominę pierdoły co do dźwięków i wyglądu poszczególnych modeli bo nie w tym rzecz. Przesiadka na taki sprzęt to będzie ogromna różnica i pozostaje tylko kwestia czy potrzebujesz tych fajerwerków mocy. Ja akurat nie potrzebowałem i z niespełna 140 konnej RFy przesiadłem się na 38KM FMXa i 70KM SV.
_________________
ETZ 251 x2 1993-1996,XL600R 1996-1998,DR800 1998-2005,RF900R 2005-2007,FMX650 2007-2009,SV650S 2008-2010,SV1000N 2010-2015, XR600R 2011-2016, CMX250 2014-2015, DR 350S 2014-..., MT-07 2015-..., DR-Z 400SM 2016-...
|
1 gru 2010, o 10:43 |
|
|
El Grande
SV Rider
Dołączył(a): 25 kwi 2010, o 21:47 Posty: 560 Lokalizacja: WWL
Płeć: mężczyzna
Moto: lyter w owiewce
|
Re: supersport 600 po sv-ce ?
2 lata jeździłem Hornetką Jeżeli sprzęt ma być głównie do miasta to 600 w zupełności wystarczy. Małe, wąskie, zwrotne i ekonomiczne. Do tego moc odpowiednia, żeby szybko pojechać ale krzywdy sobie nie zrobić. 900 to dużo i zastanów się czy pozycja na moto w codziennej jeździe nie będzie męcząca?
_________________ Nigdy nie jest tak źle, żeby nie mogło być gorzej
|
1 gru 2010, o 10:53 |
|
|
paras104
SV Rider
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 10:23 Posty: 717 Lokalizacja: Radomsko/Katowice
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2007
|
Re: supersport 600 po sv-ce ?
I jak wypada Hornet przy SV? Przed zakupem SV'ki myślałem właśnie o Hornecie 600
|
1 gru 2010, o 11:12 |
|
|
Tomek
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:59 Posty: 456 Lokalizacja: SB
Płeć: mężczyzna
|
Re: supersport 600 po sv-ce ?
Swego czasu dosiadłem w salonie Gixa 750 K9 - ku mojemu zaskoczeniu pozycja porównywalna z SV-S.
_________________ Pozdrawiam!
|
1 gru 2010, o 12:30 |
|
|
Słoniu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
|
Re: supersport 600 po sv-ce ?
Dajcie spokój Panowie, wachlowanie biegami nikogo nie zbawi Mi to bez różnicy.
|
1 gru 2010, o 17:23 |
|
|
R@F
SV Rider
Dołączył(a): 24 lut 2010, o 23:49 Posty: 500 Lokalizacja: München
Płeć: mężczyzna
Moto: Morini
|
Re: supersport 600 po sv-ce ?
Ja się przesiadłem na Gixxa 750 jak Maćko i Juri ale nie zdołałem nawet kilometra nakręcić. Z tego co zauważyłem - pozycja jak na sv prawie bo na Gixxie wyżej, środek ciężkości niżej (sam skręca i moto wydaje sie byc lzejsze), silnik ma charakterystyczna chrypkę
|
1 gru 2010, o 18:16 |
|
|
mr0zd
SV Rider
Dołączył(a): 19 cze 2010, o 20:08 Posty: 922
Płeć: mężczyzna
|
Re: supersport 600 po sv-ce ?
Wystarczy że np. w kawie trzymam obroty w okolicy 8 klocka, na 5 biegu było to bodajże coś koło 160 i idzie prostując nadgarstki. Co do wachlowania biegami... wtf? Jakiś w ogóle tutaj kompleks jest biegów Co to komu przeszkadza zrobić dwa ruchy zajmujące łącznie no nie wiem, 3 sekundy? W dodatku redukcja jest zajebista, szczególnie jak się w moment trafi, no i ten dźwięk. Ja chcę już wiosnę
_________________
http://bikepics.com/members/mr0zd/03zx6r/ <-Zielony
|
1 gru 2010, o 23:48 |
|
|
silver
SV Rider
Dołączył(a): 22 lip 2010, o 22:42 Posty: 908 Lokalizacja: Września/Poznań -> PWR/PO
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000S
|
Re: supersport 600 po sv-ce ?
Fakt, schodzący z obrotów moto to najładniejsza melodia najlepiej silnik V z jakimś przelotem hehe.
_________________ SV 650S Y --> SV 1000S K4
|
2 gru 2010, o 00:34 |
|
|
mr0zd
SV Rider
Dołączył(a): 19 cze 2010, o 20:08 Posty: 922
Płeć: mężczyzna
|
Re: supersport 600 po sv-ce ?
No akurat przy redukcji obroty rosną, ale spoko
_________________
http://bikepics.com/members/mr0zd/03zx6r/ <-Zielony
|
2 gru 2010, o 00:45 |
|
|
toro
rowerzysta
Dołączył(a): 27 wrz 2010, o 18:08 Posty: 43 Lokalizacja: Toruń
Płeć: mężczyzna
|
Re: supersport 600 po sv-ce ?
Z tego co znalazłem kiedyś na forum.svrider.com w usa można nabyć kit powiększający do 720 czy jakoś tak ,nie pamiętam ceny ale oscylowała koło 3 tys $. I tu pojawia się moje gdybanie: dlaczego Japończycy nie wprowadzą V-ek 750-800? Wiem że honda ma vfr, ale to jest już gabarytowy sprzęt bardziej turystyk. Marzenie ściętej głowy suzuki sv 750
_________________ Sv 650 99' N
|
2 gru 2010, o 15:20 |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 1 gość |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|
|