Czasza w dużej S'ce różni się od tej w małej S'ce? Lampa jest ta sama. Napiszę Ci jak to wygląda w 650S K3:
1. odkręcasz lusterka
2. odkręcasz śruby trzymające owiewkę do wsporników z boku moto
3. odkręcasz te trójkąty, przez które dostajesz się m.in. do żarówek od świateł pozycyjnych
4. odkręcasz dwie śruby (po jednej na stronę) gdzie górne wypełnienie (zegara) łączy się z czaszą (przy ramie)
5. najpierw wyciągasz z otworów w czaszy te gwintowane tuleje stelaża w które wkręcasz śruby trzymające lusterka - rozchylając delikatnie na boki górną część czaszy
6. lampa tkwi w stelażu na dwóch kołkach (chyba, że miałeś ty/poprzednicy jakieś przygody, to często te zaczepy są urwane)
7. delikatnie, żeby nie porysować tylne części czaszy przez górne wypełnienie wypychasz lampę z tych gumowych tulei w stelażu (wibroizolacja) i odpinasz kostkę łączącą wiązkę lampy z wiązką licznika.
Ważne:
1. jak widzisz - nie ma potrzeby zdejmowania szyby ani wypełnienia dolnego - śruby najbliżej krawędzi szyby musisz wykręcić, spinają czaszę i górne wypełnienie, pozostałe śruby szyby zostaw
2. podłóż coś pod czaszę na błotnik, żeby nie porysować
3. z tego, co pamiętam, to potrzebny będzie śrubokręt krzyżakowy (Ph2) - trójkąty wypełnienia i skrajne śruby szyby, Hex6 (lusterka), Hex4 - śruby w tylnej części czaszy, spinające wypełnienie w czaszą i śruby spinające czaszę z bocznymi wspornikami. Same śruby mocujące lampę w czaszy (6szt.) da się odkręcić wspomnianym śrubokrętem albo kluczem nasadowym (8? 10?)
4. przygotuj zawczasu jakiś koc lub karimatę na podłodze, zdejmiesz cały przód, a dziób czaszy łatwo porysować, kiedy będziesz się od tyłu dobierał do lampy
5. zrób zdjęcie jak poprowadzona jest wiązka pomiędzy wspornikami samej lampy a czaszą - będziesz miał łatwiej przy montażu (w serwisówce do 650K3 jest to w Servicing Information 9-17) - jak wspomniałem - lampa jest ta sama w 650 i 1000.
Na świeżo jestem po rekonstrukcji przodu
Jeśli w dużej S'ce jest inaczej, to śmiało, poprawiajcie.