Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 26 gru 2024, o 19:47



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
supersport 600 po sv-ce ? 
Autor Wiadomość
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 lip 2010, o 22:24
Posty: 125
Lokalizacja: Poznań
Płeć: mężczyzna
Post supersport 600 po sv-ce ?
Pytanie, ilu Was forumowicze po sv-ce przesiadło sięna supersporty??

Nie myślałem że będę chciał sprzedać swoje moto, ale kolega chce puścić swojego ss i coraz bardziej mnie kusi. Napiszcie proszę jakie są Wasze wrażenia po przesiadce się na supersporta.

_________________
"Easy Rider- przeszło mi przez głowe , Easy Rider - głupiec jednym słowem.."

Suzuki SV 650s K5 Candy Grand Blue ( było)... i wiele innych ;)

..power is nothing without control..

http://krzyska.webd.pl/yaszczi/sv650s/


30 lis 2010, o 23:22
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:59
Posty: 3102
Lokalizacja: Warta, łódzkie
Płeć: mężczyzna
Moto: różne
Post Re: supersport 600 po sv-ce ?
Trochę Kawą 600 jeździłem, w porównaniu do SV nie chciało to jechać poniżej 10 tys. rpm, ale przy kręceniu do czerwonego pola 260 km/h jakoś tak szybko się pojawiło. Poza tym była zwrotniejsza. Rzędowej 600 raczej bym nie chciał, za mało elastyczna, nie lubię w trasie wachlować biegami. Więcej nie powiem, za mało jeździłem.


30 lis 2010, o 23:44
Zobacz profil WWW
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 lip 2010, o 22:24
Posty: 125
Lokalizacja: Poznań
Płeć: mężczyzna
Post Re: supersport 600 po sv-ce ?
Ale różnica w osiągach powala, ciężko to ogarnąć .. hmm problem jest taki że kumpel ma na sprzedaż 900 i nie wiem czy to nie za dużo dla mnie.

_________________
"Easy Rider- przeszło mi przez głowe , Easy Rider - głupiec jednym słowem.."

Suzuki SV 650s K5 Candy Grand Blue ( było)... i wiele innych ;)

..power is nothing without control..

http://krzyska.webd.pl/yaszczi/sv650s/


1 gru 2010, o 00:01
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 16 maja 2010, o 16:37
Posty: 1240
Lokalizacja: Poznań
Płeć: mężczyzna
Moto: Z800
Post Re: supersport 600 po sv-ce ?
Szybki jesteś :) Przeleć się po torze i sam ocenisz!

_________________
GS500 -> SV650S K3 -> Z800 Batmobile


1 gru 2010, o 00:07
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 lip 2010, o 22:24
Posty: 125
Lokalizacja: Poznań
Płeć: mężczyzna
Post Re: supersport 600 po sv-ce ?
Jeśli zauważyłeś pogodę za oknem to domyślasz się że nie bardzo mogę :]

A krótka przejażdżka z małą prędkością nie odda tego w co się pakuje, dlatego pytam Was o zdanie.

_________________
"Easy Rider- przeszło mi przez głowe , Easy Rider - głupiec jednym słowem.."

Suzuki SV 650s K5 Candy Grand Blue ( było)... i wiele innych ;)

..power is nothing without control..

http://krzyska.webd.pl/yaszczi/sv650s/


1 gru 2010, o 00:10
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 kwi 2010, o 20:18
Posty: 289
Płeć: mężczyzna
Post Re: supersport 600 po sv-ce ?
Rzędowe 600tki jadą tysiąc razy lepiej niż mała SVka. Może troche słabszy dół obrotów, ale przynajmniej potem czuć, że się jedzie, a nie toczy. Oczywiście w porównaniu z litrową SV nie jadą prawie wcale :obity: Żadną 900tką nie jeździłem, więc i porównania nie mam.

_________________
SV1000S K3
Za motórem panny sznurem :->


1 gru 2010, o 00:43
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: supersport 600 po sv-ce ?
Nie oszukujmy się... 900ccm w rzędowym sportowym motocyklu to np. cbr 954 czyli jakieś 160KM? Z dowolnych obrotów i na dowolnym biegu elastycznością i wypierdem zostawia małą SVkę daleko w tyle, nie bardzo jest tu co porównywać :P
600ccm, np. taka ZX-6R, którą miałem okazję dosiąść, z dolnych obrotów kiepsko się zbierają (o wiele gorzej od SV), ale po przekroczeniu magicznej granicy motocykl dostaje kopa i znów nie wiadomo kiedy leci się te dwieście ileś, jak to Dono napisał. Tylko niestety elastyczności brak, więc trzeba ciągle mieszać skrzynią, by utrzymać obroty powiedzmy powyżej 7tys.

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


1 gru 2010, o 02:14
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:59
Posty: 456
Lokalizacja: SB
Płeć: mężczyzna
Post Re: supersport 600 po sv-ce ?
Dono napisał(a):
Trochę Kawą 600 jeździłem, w porównaniu do SV nie chciało to jechać poniżej 10 tys. rpm, ale przy kręceniu do czerwonego pola 260 km/h jakoś tak szybko się pojawiło. Poza tym była zwrotniejsza...

lasooch napisał(a):
...
600ccm, np. taka ZX-6R, którą miałem okazję dosiąść, z dolnych obrotów kiepsko się zbierają (o wiele gorzej od SV), ale po przekroczeniu magicznej granicy motocykl dostaje kopa i znów nie wiadomo kiedy leci się te dwieście ileś, jak to Dono napisał. Tylko niestety elastyczności brak, więc trzeba ciągle mieszać skrzynią, by utrzymać obroty powiedzmy powyżej 7tys.

Mam te same spostrzeżenia po przejechaniu się R6 07. Dodam tylko, że pozycja okrutnie męcząca.

_________________
Pozdrawiam! :tomekk:


1 gru 2010, o 08:06
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: supersport 600 po sv-ce ?
Pozycja na kawie też faktycznie kiepska, ale np. GSX-R 600 (ta sztuka Dzikusa/Carrego) jest dla mnie wygodniejszy niż SV-S :wtf:

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


1 gru 2010, o 09:07
Zobacz profil
Mister Menel
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:58
Posty: 1762
Lokalizacja: Opolskie
Płeć: mężczyzna
Moto: Gix 750 k6
Post Re: supersport 600 po sv-ce ?
U mnie to wyglądało tak, że latałem różnymi 600ccm, i jakoś mnie nie powaliły na kolana. Litr za dużo, 600 za mało. Dlatego wybrałem 750ccm.

_________________
Chla ktoś coś :D ?

SV 650 S K5 ----> Gsx-R 750 K6


1 gru 2010, o 09:10
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2010, o 16:10
Posty: 943
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: mężczyzna
Moto: MT07
Post Re: supersport 600 po sv-ce ?
Miałem RFę 900. Przy SV 650 to tajfun i ogień piekielny. SVką jedziesz jak chcesz, szybko lub wolno, na RFie "sieniedało", tam tylko się zap... O braku elastyczności to bzdety, ciągnęła od dołu z tym że z każdym k na obrotomierzu było coraz weselej. Pominę pierdoły co do dźwięków i wyglądu poszczególnych modeli bo nie w tym rzecz. Przesiadka na taki sprzęt to będzie ogromna różnica i pozostaje tylko kwestia czy potrzebujesz tych fajerwerków mocy. Ja akurat nie potrzebowałem i z niespełna 140 konnej RFy przesiadłem się na 38KM FMXa i 70KM SV.

_________________
Obrazek
ETZ 251 x2 1993-1996,XL600R 1996-1998,DR800 1998-2005,RF900R 2005-2007,FMX650 2007-2009,SV650S 2008-2010,SV1000N 2010-2015, XR600R 2011-2016, CMX250 2014-2015, DR 350S 2014-..., MT-07 2015-..., DR-Z 400SM 2016-...


1 gru 2010, o 10:43
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 kwi 2010, o 21:47
Posty: 560
Lokalizacja: WWL
Płeć: mężczyzna
Moto: lyter w owiewce
Post Re: supersport 600 po sv-ce ?
2 lata jeździłem Hornetką :D Jeżeli sprzęt ma być głównie do miasta to 600 w zupełności wystarczy. Małe, wąskie, zwrotne i ekonomiczne. Do tego moc odpowiednia, żeby szybko pojechać ale krzywdy sobie nie zrobić. 900 to dużo i zastanów się czy pozycja na moto w codziennej jeździe nie będzie męcząca?

_________________
Nigdy nie jest tak źle, żeby nie mogło być gorzej


1 gru 2010, o 10:53
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 10:23
Posty: 717
Lokalizacja: Radomsko/Katowice
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2007
Post Re: supersport 600 po sv-ce ?
El Grande napisał(a):
2 lata jeździłem Hornetką :D Jeżeli sprzęt ma być głównie do miasta to 600 w zupełności wystarczy. Małe, wąskie, zwrotne i ekonomiczne. Do tego moc odpowiednia, żeby szybko pojechać ale krzywdy sobie nie zrobić. 900 to dużo i zastanów się czy pozycja na moto w codziennej jeździe nie będzie męcząca?


I jak wypada Hornet przy SV? Przed zakupem SV'ki myślałem właśnie o Hornecie 600 ;)


1 gru 2010, o 11:12
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:59
Posty: 456
Lokalizacja: SB
Płeć: mężczyzna
Post Re: supersport 600 po sv-ce ?
lasooch napisał(a):
Pozycja na kawie też faktycznie kiepska, ale np. GSX-R 600 (ta sztuka Dzikusa/Carrego) jest dla mnie wygodniejszy niż SV-S :wtf:

Swego czasu dosiadłem w salonie Gixa 750 K9 - ku mojemu zaskoczeniu pozycja porównywalna z SV-S. :)

_________________
Pozdrawiam! :tomekk:


1 gru 2010, o 12:30
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: supersport 600 po sv-ce ?
Dajcie spokój Panowie, wachlowanie biegami nikogo nie zbawi :-> Mi to bez różnicy.


1 gru 2010, o 17:23
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lut 2010, o 23:49
Posty: 500
Lokalizacja: München
Płeć: mężczyzna
Moto: Morini
Post Re: supersport 600 po sv-ce ?
Ja się przesiadłem na Gixxa 750 jak Maćko i Juri ale nie zdołałem nawet kilometra nakręcić.
Z tego co zauważyłem - pozycja jak na sv prawie bo na Gixxie wyżej, środek ciężkości niżej (sam skręca i moto wydaje sie byc lzejsze), silnik ma charakterystyczna chrypkę ;)


1 gru 2010, o 18:16
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 19 cze 2010, o 20:08
Posty: 922
Płeć: mężczyzna
Post Re: supersport 600 po sv-ce ?
Wystarczy że np. w kawie trzymam obroty w okolicy 8 klocka, na 5 biegu było to bodajże coś koło 160 i idzie prostując nadgarstki.
Co do wachlowania biegami... wtf? Jakiś w ogóle tutaj kompleks jest biegów :D Co to komu przeszkadza zrobić dwa ruchy zajmujące łącznie no nie wiem, 3 sekundy?
W dodatku redukcja jest zajebista, szczególnie jak się w moment trafi, no i ten dźwięk. Ja chcę już wiosnę :serduszka:

_________________
Obrazek
http://bikepics.com/members/mr0zd/03zx6r/ <-Zielony


1 gru 2010, o 23:48
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lip 2010, o 22:42
Posty: 908
Lokalizacja: Września/Poznań -> PWR/PO
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000S
Post Re: supersport 600 po sv-ce ?
Fakt, schodzący z obrotów moto to najładniejsza melodia :) najlepiej silnik V z jakimś przelotem hehe.

_________________
SV 650S Y --> SV 1000S K4


2 gru 2010, o 00:34
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 19 cze 2010, o 20:08
Posty: 922
Płeć: mężczyzna
Post Re: supersport 600 po sv-ce ?
No akurat przy redukcji obroty rosną, ale spoko :obity:

_________________
Obrazek
http://bikepics.com/members/mr0zd/03zx6r/ <-Zielony


2 gru 2010, o 00:45
Zobacz profil
rowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 wrz 2010, o 18:08
Posty: 43
Lokalizacja: Toruń
Płeć: mężczyzna
Post Re: supersport 600 po sv-ce ?
Z tego co znalazłem kiedyś na forum.svrider.com w usa można nabyć kit powiększający do 720 czy jakoś tak ,nie pamiętam ceny ale oscylowała koło 3 tys $.

I tu pojawia się moje gdybanie: dlaczego Japończycy nie wprowadzą V-ek 750-800? Wiem że honda ma vfr, ale to jest już gabarytowy sprzęt bardziej turystyk.

Marzenie ściętej głowy suzuki sv 750 :obity:

_________________
Sv 650 99' N


2 gru 2010, o 15:20
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL