Autor |
Wiadomość |
na7
motorowerzysta
Dołączył(a): 5 paź 2010, o 13:30 Posty: 80 Lokalizacja: Olsztyn
Płeć: mężczyzna
|
V 2
Nie wiem czy macie takie odczucie ale jednak zapytam.., V'ki w erze prędkości i super sportów trochę odstają od rzędówek. Ludzie (trend) gonią za prędkością i lansem ponad wszystko i nie odnajdują silnikowego serca. Zauważyłem to z autopsji. Czy waszym zdaniem przydałaby się akcja promocyjna w celu uświadomienia i przekonania że silniki V to jest również moc, siła i prędkość? Kochani, coraz mniej nas jest....
_________________ SV 1000S K3
|
17 gru 2011, o 02:07 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: V 2
I dobrze Ja tam się cieszę, że osoby wpuszczające dres w skarpetki zazwyczaj wybierają R1
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
17 gru 2011, o 03:11 |
|
|
trovao
SV Rider
Dołączył(a): 5 lip 2011, o 09:21 Posty: 637 Lokalizacja: Poznań
Płeć: mężczyzna
Moto: GSXR 750 K6
|
Re: V 2
Ja mogę powiedzieć coś z mojego krótkiego doświadczenia z 2kółkami. Jeszcze do niedawna poszukiwałem motocykla dla siebie. Niby pierwsze moto ale za chiny ludowe nie miała być to cebula czy gs. Zawsze podobały mi się wysokoobrotowe R4 a właściwie ich dźwięk. Dlatego myślałem nad Fazerem albo Banditem (choć strasznie podobał mi się właśnie R1 o którym wspomina Lasooch - choć dresu nie posiadam ). Ale jak tak pomyślałem nad ogromem sprzętów który jeździ po ulicach to stwierdziłem że chce być "inny", a wtedy natrafiłem na SV i właśnie silnik V2. To było jak zakochanie od pierwszego wejrzenia i można powiedzieć słyszenia. Osobiście uważam że może i V2 nie nadaje się do klasy SS, ale tu chyba nie o to chodzi. Dynamiką na pewno nie ustępuje choć nie jest tak sportowy jak R4 (ale to przecież każdy wie ). Znajomy z pracy ma Yamaha MidnightStar V2 1900cc - jeśli ktoś posłucha tego silnika i nie będzie mu się podobać to nie mam już żadnych argumentów i żadnej promocji nie należy mu podsuwać pod nos
_________________ Suzuki SV650S K5
|
17 gru 2011, o 09:38 |
|
|
Montana
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:47 Posty: 2660 Lokalizacja: Bjaczystok
Płeć: kobieta
Moto: Trufel 675
|
Re: V 2
+1 . A niech wszyscy biorą R4 i się lansują, Vmax i tak nie rozwiną na co dzień a V2 zaskoczy ich przy każdej okazji na światłach
_________________ Suzuki SV 650s 2006 -> Honda VTR 1000 SP1 2001 -> Triumph Street Triple 675 2012
|
17 gru 2011, o 10:47 |
|
|
skandal_22
SV Rider
Dołączył(a): 28 lut 2010, o 12:26 Posty: 416
Płeć: mężczyzna
Moto: Kawasaki Z1000 2004r
|
Re: V 2
Ja przed SV miałem właśnie nieśmiertelnego olejowego R4 w Bandicie, a mimo wszystko z całą świadomością zdecydowałem się przesiąść na V2, a nie na lytrową rzędówkę. Każdy silnik ma swoją charakterystykę pracy i chodzi o to, żeby dobrać sprzęta pod swoje potrzeby P.S. Ale muszę przyznać, że na samym początku jazdy na SV cholernie szybko obroty mi się kończyły i odcinka była
|
17 gru 2011, o 12:45 |
|
|
koki
SV Rider
Dołączył(a): 17 mar 2010, o 21:56 Posty: 463 Lokalizacja: KOL :D
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000 SZ
|
Re: V 2
Nawet gdyby coś takiego powstało, to i tak ludzie którzy kupują moto dla lansowania a nie jeżdżenia wybiorą wysokoobrotowe szlifierki, bo są bardziej rozpoznawalne Ja również się ciesze że motocykle z silnikiem V to jednak mniejszość na drogach czymś się wyróżniamy no i ten basowy dźwięk a nie jakbyś przepuszczał kota przez wyżymaczkę
_________________ Suzuki SV 1000 SZ - lyter powrócił
|
17 gru 2011, o 12:50 |
|
|
I'm not a hero
SV Rider
Dołączył(a): 5 sie 2010, o 16:48 Posty: 1679
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s k3
|
Re: V 2
Yyyy, a co to to to? Jesteśmy elitą!
_________________
|
17 gru 2011, o 13:28 |
|
|
Notturno SV
Mister Budda
Dołączył(a): 24 lut 2010, o 12:22 Posty: 2362 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: VTR RIDER :D
|
Re: V 2
Silniki R4 po prostu są łatwiejsze do opanowania nie szarpią, nie prychają, nie hamują tak silnikiem dlatego mają większe wzięcie u ludzi którym wydaje się że umieją jeździć Według jakiś tam badan sporo ludzi nie przekracza 6-7 tys obrotów w moto :d kupują litry bo maja dobry dół :d oczywiście są wyjątki potwierdzające regułę
_________________ Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
|
17 gru 2011, o 13:41 |
|
|
Dread
SV Rider
Dołączył(a): 13 wrz 2010, o 09:57 Posty: 1957
Płeć: mężczyzna
Moto: 2x 650s K9 ..... 675
|
Re: V 2
_________________ 675
|
17 gru 2011, o 15:04 |
|
|
maxio
SV Rider
Dołączył(a): 5 kwi 2011, o 21:55 Posty: 424 Lokalizacja: lubelskie
Płeć: mężczyzna
Moto: TL 1000R
|
Re: V 2
Ja osobiście nie muszę nikogo uświadamiać na siłę nad przewagą V2 nad chociażby rzędowa czwórką. Każdy wybierze to do czego serce mu bije szybciej. Ja chciałbym mieć w swoim garażu zarówno V2 jak i szlifiere na dwóch kołach (rzędówkę). Każdy motocykl ma w sobie to coś czego nie ma drugi i to jest w tym najfajniejsze
_________________ -------------------------------------- https://www.facebook.com/SOUNDOFEXHAUST ... page_panel
http://www.youtube.com/watch?v=UhE3OQb0kQ0
|
17 gru 2011, o 15:19 |
|
|
spazz
chachar
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:29 Posty: 2311 Lokalizacja: Oberschlesien
Płeć: mężczyzna
Moto: Brak
|
Re: V 2
ciagnie od piwnicy, hamuje silnikiem i jest taki jakis nieokrzesany... r4 tego nie ma.. no chyba ze erlan z tym nowym silnikiem ale nim nie jechalem wiec trudno powiedziec na 100%.
_________________ CHŁOP BEZ POLERKI JEST JAK MIĘSNY BEZ WINERKI!!!
|
17 gru 2011, o 21:14 |
|
|
kozik
SV Rider
Dołączył(a): 17 maja 2011, o 14:52 Posty: 5631 Lokalizacja: Dęblin-Piaseczno
Płeć: mężczyzna
Moto: suzuki sv 650S 99r.
|
Re: V 2
Teraz jak miałbym zamienić motocykl na inny, to nie wiedziałbym czy kupić z silnikiem rzędowym czy V poniewaz wcześniej jeździłem na rzędówkach. Jeśli natomiast przy Sv-ce miałby stanąć drugi, to bez wątpienia kupiłbym z silnikiem R4 z prostego powodu, każdy z nich ma to coś w sobie, coś czego nie ma drugi.
_________________ SV 650 S '99/GSX-R 750 K1
www.logo-ratio.pl
Ostatnio edytowano 18 gru 2011, o 09:26 przez kozik, łącznie edytowano 1 raz
|
17 gru 2011, o 23:30 |
|
|
koki
SV Rider
Dołączył(a): 17 mar 2010, o 21:56 Posty: 463 Lokalizacja: KOL :D
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000 SZ
|
Re: V 2
Kwestia gustu ja jestem osobą dla której dźwięk jest bardzo istotny i nie lubię wysokoobrotowych sprzętów jak ostatnio wracałem za mustangiem V8 z Wrocławia to wyłączyłem radio i jechałem cały czas na wysokości jego wydechów i z otwarta szybą (na zewnątrz około 3 stopnie były ) jechałem ponad 100 km dla mnie takie dźwięki to poezja i mógłbym słuchać tego godzinami
_________________ Suzuki SV 1000 SZ - lyter powrócił
|
17 gru 2011, o 23:57 |
|
|
Przemekkg
motocyklista
Dołączył(a): 2 sie 2010, o 23:19 Posty: 136
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2004
|
Re: V 2
V2, V4, boxer, takie konfiguracje rzadko spotyka się w samochodach, za to R4 często. Śmiem twierdzić, że R4 daje mniej "motocyklowe" odczucia podczas jazdy. Kilka razy musiałem tłumaczyć, że to nie jest jednocylindrówka Fajnie też brzmi pociągnięcie SV-ką przez miasto za jakąś rzędówką z przelotowym wydechem.
|
18 gru 2011, o 00:34 |
|
|
Razor
erotoman-gawędziarz
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:34 Posty: 3871 Lokalizacja: Otwock
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000N 2004
|
Re: V 2
Dostajesz piwo za poglądy tylko musisz się stawić na jakiś zlot/balet forumowy lub tym podobne. Ja nie lubię wysokich obrotów, wolę te niskie, moment jak moto się rozpędza, ten piękny bulgot z 2 kominów. Sam też nie przekraczam w jeździe codziennej 6 - 7 tys obr, ale jakbym miał jeździć rzędówką to bym się chyba zanudził w tym przedziale - zwłaszcza że mój żywioł to głównie miasto. Ja nie zaprzeczę, że są rzędówki które dużo lepiej przyspieszają od 0 do tych 7 tys obr, ale żadna nie daje tyle frajdy co Vka; tj. nie ma teko pierdolnięcia. Z 2 strony pasażer na SVce ma trochę przerypane...
_________________ SVNERWUS
|
18 gru 2011, o 03:30 |
|
|
marta26
SV Rider
Dołączył(a): 15 kwi 2011, o 10:37 Posty: 1796 Lokalizacja: Dęblin/Piaseczno
Płeć: kobieta
Moto: suzuki sv650s
|
Re: V 2
_________________ marta26-->>SV650S
www.logo-ratio.pl
|
18 gru 2011, o 09:25 |
|
|
spazz
chachar
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:29 Posty: 2311 Lokalizacja: Oberschlesien
Płeć: mężczyzna
Moto: Brak
|
Re: V 2
tylko ze sv to bardzo budzetowa v-ka.. no ale jak sie nie ma co sie lubi...
_________________ CHŁOP BEZ POLERKI JEST JAK MIĘSNY BEZ WINERKI!!!
|
18 gru 2011, o 10:10 |
|
|
Toksyczny
SV Rider
Dołączył(a): 24 maja 2010, o 14:53 Posty: 364
Płeć: mężczyzna
|
Re: V 2
spazz? wytłumacz.
_________________ " Wy śmiejecie się ze Mnie, iż jestem "inny", Ja śmieję się z Was bo wszyscy jesteście tacy sami" "Carpe Diem"
|
18 gru 2011, o 11:04 |
|
|
spazz
chachar
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:29 Posty: 2311 Lokalizacja: Oberschlesien
Płeć: mężczyzna
Moto: Brak
|
Re: V 2
bardzeij chodzilo mi o to z czego jest zrobiona esfałka niz o sam silnik.
_________________ CHŁOP BEZ POLERKI JEST JAK MIĘSNY BEZ WINERKI!!!
|
18 gru 2011, o 11:34 |
|
|
maćko
Mister Menel
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:58 Posty: 1762 Lokalizacja: Opolskie
Płeć: mężczyzna
Moto: Gix 750 k6
|
Re: V 2
Miałem jedno V2 i teraz R4 i nie narzekam Przy moim stylu jazdy 650 była za słaba, liter spaliłby za dużo. Stąd R4. Kto ze mną jeździł wie o co chodzi. Chociaż przyznam, że brakuje mi bulgotu Vki, wycie rzędówki na przelocie to już nie to samo. Choć dźwięk mojej rzędówki na tym przelocie jest bardzo charakterystyczny. Może nawet za bardzo.
_________________ Chla ktoś coś ?
SV 650 S K5 ----> Gsx-R 750 K6
|
18 gru 2011, o 12:07 |
|
|