Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 27 gru 2024, o 10:51



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
V 2 
Autor Wiadomość
motorowerzysta

Dołączył(a): 5 paź 2010, o 13:30
Posty: 80
Lokalizacja: Olsztyn
Płeć: mężczyzna
Post V 2
Nie wiem czy macie takie odczucie ale jednak zapytam.., V'ki w erze prędkości i super sportów trochę odstają od rzędówek. Ludzie (trend) gonią za prędkością i lansem ponad wszystko i nie odnajdują silnikowego serca. Zauważyłem to z autopsji.
Czy waszym zdaniem przydałaby się akcja promocyjna w celu uświadomienia i przekonania że silniki V to jest również moc, siła i prędkość? Kochani, coraz mniej nas jest....

_________________
SV 1000S K3


17 gru 2011, o 02:07
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: V 2
I dobrze :mrgreen:
Ja tam się cieszę, że osoby wpuszczające dres w skarpetki zazwyczaj wybierają R1 ;)

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


17 gru 2011, o 03:11
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 lip 2011, o 09:21
Posty: 637
Lokalizacja: Poznań
Płeć: mężczyzna
Moto: GSXR 750 K6
Post Re: V 2
Ja mogę powiedzieć coś z mojego krótkiego doświadczenia z 2kółkami.
Jeszcze do niedawna poszukiwałem motocykla dla siebie. Niby pierwsze moto ale za chiny ludowe nie miała być to cebula czy gs.
Zawsze podobały mi się wysokoobrotowe R4 a właściwie ich dźwięk. Dlatego myślałem nad Fazerem albo Banditem (choć strasznie podobał mi się właśnie R1 o którym wspomina Lasooch - choć dresu nie posiadam :P).
Ale jak tak pomyślałem nad ogromem sprzętów który jeździ po ulicach to stwierdziłem że chce być "inny", a wtedy natrafiłem na SV i właśnie silnik V2. To było jak zakochanie od pierwszego wejrzenia i można powiedzieć słyszenia.
Osobiście uważam że może i V2 nie nadaje się do klasy SS, ale tu chyba nie o to chodzi. Dynamiką na pewno nie ustępuje choć nie jest tak sportowy jak R4 (ale to przecież każdy wie :)).

Znajomy z pracy ma Yamaha MidnightStar V2 1900cc - jeśli ktoś posłucha tego silnika i nie będzie mu się podobać to nie mam już żadnych argumentów i żadnej promocji nie należy mu podsuwać pod nos :mylove:

_________________
Suzuki SV650S K5
Obrazek


17 gru 2011, o 09:38
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:47
Posty: 2660
Lokalizacja: Bjaczystok
Płeć: kobieta
Moto: Trufel 675
Post Re: V 2
lasooch napisał(a):
I dobrze :mrgreen:
Ja tam się cieszę, że osoby wpuszczające dres w skarpetki zazwyczaj wybierają R1 ;)

+1 . A niech wszyscy biorą R4 i się lansują, Vmax i tak nie rozwiną na co dzień a V2 zaskoczy ich przy każdej okazji na światłach :)

_________________
Suzuki SV 650s 2006 -> Honda VTR 1000 SP1 2001 -> Triumph Street Triple 675 2012


17 gru 2011, o 10:47
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lut 2010, o 12:26
Posty: 416
Płeć: mężczyzna
Moto: Kawasaki Z1000 2004r
Post Re: V 2
Ja przed SV miałem właśnie nieśmiertelnego olejowego R4 w Bandicie, a mimo wszystko z całą świadomością zdecydowałem się przesiąść na V2, a nie na lytrową rzędówkę. Każdy silnik ma swoją charakterystykę pracy i chodzi o to, żeby dobrać sprzęta pod swoje potrzeby :)

P.S. Ale muszę przyznać, że na samym początku jazdy na SV cholernie szybko obroty mi się kończyły i odcinka była :P


17 gru 2011, o 12:45
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 mar 2010, o 21:56
Posty: 463
Lokalizacja: KOL :D
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000 SZ
Post Re: V 2
na7 napisał(a):
Czy waszym zdaniem przydałaby się akcja promocyjna w celu uświadomienia i przekonania że silniki V to jest również moc, siła i prędkość? Kochani, coraz mniej nas jest....

Nawet gdyby coś takiego powstało, to i tak ludzie którzy kupują moto dla lansowania a nie jeżdżenia wybiorą wysokoobrotowe szlifierki, bo są bardziej rozpoznawalne :P Ja również się ciesze że motocykle z silnikiem V to jednak mniejszość na drogach :) czymś się wyróżniamy :D no i ten basowy dźwięk a nie jakbyś przepuszczał kota przez wyżymaczkę :P

_________________
Suzuki SV 1000 SZ - lyter powrócił :D


17 gru 2011, o 12:50
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 sie 2010, o 16:48
Posty: 1679
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s k3
Post Re: V 2
koki napisał(a):
wyżymaczkę

Yyyy, a co to to to?

Jesteśmy elitą! :D

_________________
Obrazek


17 gru 2011, o 13:28
Zobacz profil
Mister Budda
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lut 2010, o 12:22
Posty: 2362
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: VTR RIDER :D
Post Re: V 2
Silniki R4 po prostu są łatwiejsze do opanowania nie szarpią, nie prychają, nie hamują tak silnikiem :D dlatego mają większe wzięcie u ludzi którym wydaje się że umieją jeździć :D Według jakiś tam badan sporo ludzi nie przekracza 6-7 tys obrotów w moto :d kupują litry bo maja dobry dół :d oczywiście są wyjątki potwierdzające regułę :D

_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.


17 gru 2011, o 13:41
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 wrz 2010, o 09:57
Posty: 1957
Płeć: mężczyzna
Moto: 2x 650s K9 ..... 675
Post Re: V 2
markervip napisał(a):
koki napisał(a):
wyżymaczkę

Yyyy, a co to to to?

Jesteśmy elitą! :D


Oto wyżymaczka - http://pl.wikipedia.org/wiki/Wy%C5%BCymaczka ;)

_________________
675


17 gru 2011, o 15:04
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 kwi 2011, o 21:55
Posty: 424
Lokalizacja: lubelskie
Płeć: mężczyzna
Moto: TL 1000R
Post Re: V 2
Ja osobiście nie muszę nikogo uświadamiać na siłę :baseball: nad przewagą V2 nad chociażby rzędowa czwórką. Każdy wybierze to do czego serce mu bije szybciej. Ja chciałbym mieć w swoim garażu zarówno V2 jak i szlifiere na dwóch kołach (rzędówkę). Każdy motocykl ma w sobie to coś czego nie ma drugi i to jest w tym najfajniejsze :mrgreen:

_________________
--------------------------------------
https://www.facebook.com/SOUNDOFEXHAUST ... page_panel



http://www.youtube.com/watch?v=UhE3OQb0kQ0


17 gru 2011, o 15:19
Zobacz profil WWW
chachar
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:29
Posty: 2311
Lokalizacja: Oberschlesien
Płeć: mężczyzna
Moto: Brak
Post Re: V 2
ciagnie od piwnicy, hamuje silnikiem i jest taki jakis nieokrzesany... r4 tego nie ma.. no chyba ze erlan z tym nowym silnikiem ale nim nie jechalem wiec trudno powiedziec na 100%.

_________________
CHŁOP BEZ POLERKI JEST JAK MIĘSNY BEZ WINERKI!!!
Obrazek


17 gru 2011, o 21:14
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2011, o 14:52
Posty: 5631
Lokalizacja: Dęblin-Piaseczno
Płeć: mężczyzna
Moto: suzuki sv 650S 99r.
Post Re: V 2
Teraz jak miałbym zamienić motocykl na inny, to nie wiedziałbym czy kupić z silnikiem rzędowym czy V poniewaz wcześniej jeździłem na rzędówkach. Jeśli natomiast przy Sv-ce miałby stanąć drugi, to bez wątpienia kupiłbym z silnikiem R4 z prostego powodu, każdy z nich ma to coś w sobie, coś czego nie ma drugi.

_________________
SV 650 S '99/GSX-R 750 K1

www.logo-ratio.pl


Ostatnio edytowano 18 gru 2011, o 09:26 przez kozik, łącznie edytowano 1 raz



17 gru 2011, o 23:30
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 mar 2010, o 21:56
Posty: 463
Lokalizacja: KOL :D
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000 SZ
Post Re: V 2
kozik napisał(a):
Teraz jak miałbym zamienić motocykl na inny to, nie wiedziałbym czy kupić z silnikiem rzędowym czy V poniewarz wcześniej jeździłem na rzędówkach. Jeśli natomiast przy Sv-ce miałby stanąć drugi, to bez wątpienia kupiłbym z silnikiem R4 z prostego powodu, każdy z nich ma to coś w sobie, coś czego nie ma drugi.

Kwestia gustu :) ja jestem osobą dla której dźwięk jest bardzo istotny i nie lubię wysokoobrotowych sprzętów :) jak ostatnio wracałem za mustangiem V8 z Wrocławia to wyłączyłem radio i jechałem cały czas na wysokości jego wydechów i z otwarta szybą (na zewnątrz około 3 stopnie były :P) jechałem ponad 100 km :) dla mnie takie dźwięki to poezja i mógłbym słuchać tego godzinami :)

_________________
Suzuki SV 1000 SZ - lyter powrócił :D


17 gru 2011, o 23:57
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 sie 2010, o 23:19
Posty: 136
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2004
Post Re: V 2
V2, V4, boxer, takie konfiguracje rzadko spotyka się w samochodach, za to R4 często. Śmiem twierdzić, że R4 daje mniej "motocyklowe" odczucia podczas jazdy.
Kilka razy musiałem tłumaczyć, że to nie jest jednocylindrówka :wtf:

Fajnie też brzmi pociągnięcie SV-ką przez miasto za jakąś rzędówką z przelotowym wydechem. :->


18 gru 2011, o 00:34
Zobacz profil
erotoman-gawędziarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:34
Posty: 3871
Lokalizacja: Otwock
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000N 2004
Post Re: V 2
koki napisał(a):
Kwestia gustu :) ja jestem osobą dla której dźwięk jest bardzo istotny i nie lubię wysokoobrotowych sprzętów :) jak ostatnio wracałem za mustangiem V8 z Wrocławia to wyłączyłem radio i jechałem cały czas na wysokości jego wydechów i z otwarta szybą (na zewnątrz około 3 stopnie były :P) jechałem ponad 100 km :) dla mnie takie dźwięki to poezja i mógłbym słuchać tego godzinami :)


Dostajesz piwo za poglądy :piwo: tylko musisz się stawić na jakiś zlot/balet forumowy lub tym podobne.
Ja nie lubię wysokich obrotów, wolę te niskie, moment jak moto się rozpędza, ten piękny bulgot z 2 kominów.
Sam też nie przekraczam w jeździe codziennej 6 - 7 tys obr, ale jakbym miał jeździć rzędówką to bym się chyba zanudził w tym przedziale - zwłaszcza że mój żywioł to głównie miasto.
Ja nie zaprzeczę, że są rzędówki które dużo lepiej przyspieszają od 0 do tych 7 tys obr, ale żadna nie daje tyle frajdy co Vka; tj. nie ma teko pierdolnięcia.
Z 2 strony pasażer na SVce ma trochę przerypane...

_________________
SVNERWUS


18 gru 2011, o 03:30
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 kwi 2011, o 10:37
Posty: 1796
Lokalizacja: Dęblin/Piaseczno
Płeć: kobieta
Moto: suzuki sv650s
Post Re: V 2
Oczywiście kwestia gustu, ale ja bym SV-eczki nie zamieniła na nic innego, nawet jakby mnie torturowano, także Kozik...chyba masz problem :P :obity: :P

_________________
marta26-->>SV650S

www.logo-ratio.pl


18 gru 2011, o 09:25
Zobacz profil WWW
chachar
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:29
Posty: 2311
Lokalizacja: Oberschlesien
Płeć: mężczyzna
Moto: Brak
Post Re: V 2
tylko ze sv to bardzo budzetowa v-ka.. no ale jak sie nie ma co sie lubi...

_________________
CHŁOP BEZ POLERKI JEST JAK MIĘSNY BEZ WINERKI!!!
Obrazek


18 gru 2011, o 10:10
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 maja 2010, o 14:53
Posty: 364
Płeć: mężczyzna
Post Re: V 2
spazz? wytłumacz.

_________________
" Wy śmiejecie się ze Mnie, iż jestem "inny", Ja śmieję się z Was bo wszyscy jesteście tacy sami"
"Carpe Diem"


18 gru 2011, o 11:04
Zobacz profil
chachar
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:29
Posty: 2311
Lokalizacja: Oberschlesien
Płeć: mężczyzna
Moto: Brak
Post Re: V 2
bardzeij chodzilo mi o to z czego jest zrobiona esfałka niz o sam silnik.

_________________
CHŁOP BEZ POLERKI JEST JAK MIĘSNY BEZ WINERKI!!!
Obrazek


18 gru 2011, o 11:34
Zobacz profil
Mister Menel
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:58
Posty: 1762
Lokalizacja: Opolskie
Płeć: mężczyzna
Moto: Gix 750 k6
Post Re: V 2
Miałem jedno V2 i teraz R4 i nie narzekam :) Przy moim stylu jazdy 650 była za słaba, liter spaliłby za dużo. Stąd R4. Kto ze mną jeździł wie o co chodzi. Chociaż przyznam, że brakuje mi bulgotu Vki, wycie rzędówki na przelocie to już nie to samo. Choć dźwięk mojej rzędówki na tym przelocie jest bardzo charakterystyczny. Może nawet za bardzo.

_________________
Chla ktoś coś :D ?

SV 650 S K5 ----> Gsx-R 750 K6


18 gru 2011, o 12:07
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL