_________________ Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi... naprawdę... aż ciężko czasami ich wyprzedzić...
Tip over sensor - jesli komuś nie gaśnie na ślizgu...
Rozdział 8. serwisówki (electrical system) - jest tam cała masa czujników, ale nic nie ma o tip over sensor Może jakaś podpowiedź Aha, mam sv-650-n-2004, temat się tyczy 1000, ale ktoś już tu pisał o 650
_________________ Lepiej mieć kamyk w bucie niż ziarnko piasku w prezerwatywie
12 gru 2010, o 21:35
SweetNoise
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:07 Posty: 707 Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: Sprint ST
Może jakaś podpowiedź Aha, mam sv-650-n-2004, temat się tyczy 1000, ale ktoś już tu pisał o 650
Odkopię temat, bo ostatnio grzebałem za czujnikiem przechyłu czyli Tip Over Sensor Może się przyda dla potomności...
Czujnik zlokalizowany jest pod siedzeniem kierowcy. Jest przypięty do obudowy akumulatora od strony zbiornika paliwa. Bardzo dobrze go widać patrząc na obudowę od strony zbiorniczka płynu hamulcowego układu tylnego. (jest za nim schowany)
Reakcja silnika motocykla na zadziałanie czujnika nie jest natychmiastowa. Potrzeba ok. 3-4 sekund od przechylenia czujnika (na przechylonym motocyklu nie sprawdzałem ) aby silnik zgasł. Przy zgaśnięciu silnika z powodu zadziałania czujnika na liczniku wywali błąd układu wtryskowego FI.
Po zamocowaniu czujnika we właściwej pozycji (tudzież postawienia motocykla na koła), ponownym załączeniu zapłonu, motocykl powinien odpalić jakby nigdy nic...
Racja silnik gaśnie po kilku sekundach od położenia Możecie sprawdzić jeśli macie np. crash pady. z silnikiem nic wam się nie stanie a będziecie mieć pewność, że działa czujnik
12 gru 2011, o 17:10
spazz
chachar
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:29 Posty: 2311 Lokalizacja: Oberschlesien
Płeć: mężczyzna
Moto: Brak
Re: Trwałość silnika - SV 1000
lessero napisał(a):
pm2z napisał(a):
Może jakaś podpowiedź Aha, mam sv-650-n-2004, temat się tyczy 1000, ale ktoś już tu pisał o 650
Odkopię temat, bo ostatnio grzebałem za czujnikiem przechyłu czyli Tip Over Sensor Może się przyda dla potomności...
Czujnik zlokalizowany jest pod siedzeniem kierowcy. Jest przypięty do obudowy akumulatora od strony zbiornika paliwa. Bardzo dobrze go widać patrząc na obudowę od strony zbiorniczka płynu hamulcowego układu tylnego. (jest za nim schowany)
Reakcja silnika motocykla na zadziałanie czujnika nie jest natychmiastowa. Potrzeba ok. 3-4 sekund od przechylenia czujnika (na przechylonym motocyklu nie sprawdzałem ) aby silnik zgasł. Przy zgaśnięciu silnika z powodu zadziałania czujnika na liczniku wywali błąd układu wtryskowego FI.
Po zamocowaniu czujnika we właściwej pozycji (tudzież postawienia motocykla na koła), ponownym załączeniu zapłonu, motocykl powinien odpalić jakby nigdy nic...
powracając do tematu żywotności silnika, to byłem szczęśliwym posiadaczem DLa 1000 z przebiegiem 68 tys km i silnik chodził "bez mrugnięcia" (dla niewtajemniczonych to ten sam silnik co w SVce litrowej) dzisiejsze technologie pozwalają przejechać znaczne ilości kilometrów, jeden tylko warunek serwis i nie kręcenie licznika. A na początku tematu dobrze zauważono, że wszystkie motocykle wystawione do sprzedaży mają coś ok. 25 tys km, i tak jak samochody, wszystkie mają niewiele ponad 170-180 tys km. To daje tylko do myślenia dla kupujących, bo jak spojrzeć ogłoszenia na mobile.de czy motoscout24.de to tam jakoś motocykle mają po 50-70 tys po 8-10 latach eksploatacji i jakoś nikt z tego powodu nie kręci szafy...
i ten mit o konieczności wymiany łańcuszka rozrządu, czy o jego wyciąganiu się, podejrzewam, że w żadnym innym kraju nie sprzedaje się więcej łańcuszków rozrządu jak w Polsce, normalnie zaścianek to mało... ludzie czytajcie instrukcje...