Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 28 gru 2024, o 04:49



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Problem z wyrzuceniem "jedynki" ! 
Autor Wiadomość
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 13:01
Posty: 1660
Płeć: mężczyzna
Moto: MT01
Post Re: Problem z wyrzuceniem "jedynki" !
Dobra ,nie kasztanić już tematu :D.

_________________
Obrazek


20 gru 2011, o 10:40
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 kwi 2011, o 20:43
Posty: 166
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650 N 2001
Post Re: Problem z wyrzuceniem "jedynki" !
Chciałem sobie podregulować sprzęgło i ,schrzaniłem coś, zrobiłem zgodnie z instrukcją(zachowałem kolejność) było prawie dobrze ale wpadłem na genialny pomysł że mogło by być jeszcze lepiej(ambitny się znalazł :mur: ) i rozregulowałem całkiem że nie mogę dojść końca. Jakbym nie ustawił tak jak wrzucę na 1 i trzymam sprzęgło wciśnięte moto ciągnie. Która regulacja ma największy wpływ na "zachowanie" sprzęgła :wtf:

_________________
http://www.podkarpackie2oo.pl
kpir20-->>SV 650 N 2001


12 sty 2012, o 20:31
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: Problem z wyrzuceniem "jedynki" !
Prawdopodobnie musisz wykręcić mocniej śrubę regulacyjną w bloku silnika. Jeżeli ta regulacja i ta druga przy klamce już są maksymalnie wykręcone, a sprzęgło nadal ciągnie, to albo stara linka, która wyciągnęła się powyżej zakresu regulacji, albo opcja druga - pofalowane tarcze sprzęgłowe.

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


13 sty 2012, o 10:05
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:55
Posty: 2755
Post Re: Problem z wyrzuceniem "jedynki" !
lasooch napisał(a):
Prawdopodobnie musisz wykręcić mocniej śrubę regulacyjną w bloku silnika. Jeżeli ta regulacja i ta druga przy klamce już są maksymalnie wykręcone, a sprzęgło nadal ciągnie, to albo stara linka, która wyciągnęła się powyżej zakresu regulacji, albo opcja druga - pofalowane tarcze sprzęgłowe.

Oby ta pierwsza opcja :mrgreen:

_________________
Sv 650N K7 Phantom Gray


13 sty 2012, o 10:24
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 kwi 2011, o 20:43
Posty: 166
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650 N 2001
Post Re: Problem z wyrzuceniem "jedynki" !
a co do śruby przy regulacji przekładni katowej to ma byc delikatny opor(ten pierwszy)?
Raczej bedzie ta pierwsza opcja o udalo mi sie raz poprawnie ustawic ale zachciało mi sie poprawek :/

Sprzęgło ustawione. Za bardzo dokręcałem na przekładni ślimakowej. jest w miarę okey dokładniejsza regulcja po przejażdżce. Dziś spadł śnieg więc na razie nic z tego dzięki lasooch za podpowiedź :) delikatna sprawa z tym sprzęgłem :piwo: :piwo:

_________________
http://www.podkarpackie2oo.pl
kpir20-->>SV 650 N 2001


13 sty 2012, o 11:39
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL