Autor |
Wiadomość |
kaCZi
SV Rider
Dołączył(a): 27 cze 2011, o 14:29 Posty: 1683 Lokalizacja: Toruń
Płeć: mężczyzna
Moto: GSXR k8
|
Re: Wolne obroty
dzięki, zdążyłem zedytować, pm Ci wysłałem ze śmiesznym pytaniem zapewne
_________________ Moja czarna Perła -> GSX-R 750 K8
|
26 kwi 2012, o 08:58 |
|
|
aplaj
pieszy
Dołączył(a): 25 kwi 2012, o 17:53 Posty: 5
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650N
|
Re: Wolne obroty
mam pytanko, nigdzie nie mogłem znaleźć informacji odnośnie wolnych obrotów Suzuki SV650N 2003, oglądałem motocykl i zastanawiać mnie zaczęło czy to normalne że na wolnych obrotach wskazówka obrotomierza faluje nawet do 100obr/min, co może być tego przyczyną?
|
8 maja 2012, o 18:42 |
|
|
hubi199
SV Rider
Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51 Posty: 2807 Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
|
Re: Wolne obroty
Sprawdz TPS, luzy zaworowe, świece, filtr powietrza, synch przepustnic. Obroty jak masz ustwione?? Przelot i filtr powietrza K&N masz??
|
8 maja 2012, o 20:05 |
|
|
aplaj
pieszy
Dołączył(a): 25 kwi 2012, o 17:53 Posty: 5
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650N
|
Re: Wolne obroty
Nie wiem jaki jest przelot i filtr powietrza, chce kupić motocykl i jeden wpadł mi w oko ale zastanawiają mnie te falujące obroty, nie chciałbym kupic zajechanego sprzętu. Obroty były ok 1200 no i falowały cały czas w góre i dół w granicach 100. Sv ma sportowy tłumik założony może to być przyczyna? czy lepiej odpuścić ten motocykl?
|
8 maja 2012, o 21:54 |
|
|
hubi199
SV Rider
Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51 Posty: 2807 Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
|
Re: Wolne obroty
Warto lepiej się mu przyjrzeć. Może ktoś pojechałby z tobą go obejrzeć??
|
8 maja 2012, o 21:57 |
|
|
aplaj
pieszy
Dołączył(a): 25 kwi 2012, o 17:53 Posty: 5
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650N
|
Re: Wolne obroty
W sobote pojadę jeszcze raz z kolegą który się zna i ojcem który jest mechanikiem. Koleś który nim jeżdził przez 4 lata mówił że nic w nim nie robił poza wymianą opon napędu i oleju, więc może tylko potrzebny większy przegląd (luzy zaworowe, świece, filtr powietrza, synch przepustnic) bez problemu mógłbym zrobić w domu tylko czy to wystarczy? Może powiecie na co szczególnie zwrócić uwagę? Gdyby nie te falujące obroty pewnie bym już od kilku dni nim śmigał.
|
8 maja 2012, o 22:11 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: Wolne obroty
Tak jak sam napisałeś, przyda się zrobić duży przegląd. Falujące obroty to najczęściej kwestia synchronizacji przepustnic
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
8 maja 2012, o 22:14 |
|
|
aplaj
pieszy
Dołączył(a): 25 kwi 2012, o 17:53 Posty: 5
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650N
|
Re: Wolne obroty
Czyli raczej nie muszę się obawiać że to coś poważnego może być? Trochę się boje żeby nie kupić czegoś w co trzeba bedzie jeszcze sporo kasy władować, a z wszystkich egzemplarzy które widziałem ten wygląda najlepiej mimo tych falujących obrotów.
|
8 maja 2012, o 22:23 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: Wolne obroty
Prywatnie w ogóle bym sobie tym głowy nie zawracał, to może być jakaś pierdoła, np. brak gumowej zaślepki na króćcu od synchronizacji, przez co silnik łapie lewe powietrze. Po zakupie każdego sprzęta tak czy inaczej wypada zrobić na dzień dobry duży serwis, więc takie drobnostki i tak i tak zostaną wyeliminowane
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
8 maja 2012, o 22:25 |
|
|
Maxim
motorowerzysta
Dołączył(a): 4 mar 2010, o 10:12 Posty: 99 Lokalizacja: Pruszków
Płeć: mężczyzna
|
Re: Wolne obroty
Wkręciłem o takie 3/8 obrotu i chyba jest git ("naprawione"). Znaczy tak jak mi odpowiada. Ssanie tak działa do 40 coś stopni. Przy 20-30 stopniach mam tak 1550 obr/min, a słyszałem, że niektórzy mają powyżej 2000 obr/min?
_________________ SV650S K6 Let's ride! http://www.outriders-team.pl/
|
19 cze 2012, o 23:22 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: Wolne obroty
Wg serwisówki powinno być tak:
-5°C--------------2000-2600 rpm 15°---------------1900-2500 rpm 25°C--------------1800-2400 rpm
Całkowite wyłączenie powinno być przy ok. 40-50° na wyświetlaczu.
Po jaką cholerę tak wysokie obroty, nie mam pojęcia. Skoro bezproblemowo równo pracuje na niższych, ja ustawiam niższe.
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
20 cze 2012, o 08:15 |
|
|
rank1
motocyklista
Dołączył(a): 30 mar 2012, o 13:37 Posty: 172 Lokalizacja: Leszno
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000s 2005
|
Re: Wolne obroty
Czy istnieje jakaś zależność między wolnymi obrotami a szarpnięciem przy wbijaniu 1 biegu? tzn im wyższe obroty na jałowym tym "kleknięcie" i szarpnięcie przy wbijaniu 1 jest głośniejsze/większe?
|
16 lip 2012, o 14:11 |
|
|
koroviov
SV Rider
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42 Posty: 3213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 SS
|
Re: Wolne obroty
Tak. Co nie znaczy że należy ustawiać jak najniższe obroty. Ja np. jak odpalam zimny, na ssaniu, to nie wrzucam 1 zanim nie zmniejsze ssania do obrotów ok. 2000.
_________________ Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.
|
16 lip 2012, o 14:55 |
|
|
rank1
motocyklista
Dołączył(a): 30 mar 2012, o 13:37 Posty: 172 Lokalizacja: Leszno
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000s 2005
|
Re: Wolne obroty
aż tak wysokich nie miałem na myśli:) chodzi mi czy będzie wyczuwalna różnica w szarpnięciu np przy 1200 a 1600
|
16 lip 2012, o 15:31 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: Wolne obroty
Na pewno będzie odczuwalna różnica Jeżeli w ogóle szarpie Ci mocno przy wbijaniu jedynki, to spróbuj trochę zmniejszyć luz na lince sprzęgła, może masz za duży.
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
16 lip 2012, o 20:10 |
|
|
rank1
motocyklista
Dołączył(a): 30 mar 2012, o 13:37 Posty: 172 Lokalizacja: Leszno
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000s 2005
|
Re: Wolne obroty
lasooch, ciężko będzie przy tym sprzęcie popuścić linkę sprzęgła:) SV1000s 2005. nawet gdyby się dało to na pewno nie jest wina sprzęgła. Nie wiem czy mi mocno szarpie czy nie bo nie mam odniesienia do SV innego. Jak miałem Hornetke to nic nie szarpało:) 1 wchodziła bez "kleku"
|
16 lip 2012, o 20:54 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: Wolne obroty
Ech, czytanie ze zrozumieniem się kłania u mnie W takim razie zamiast regulować sprzęgło, to jeszcze możesz profilaktycznie wymienić płyn i porządnie odpowietrzyć układ. Wiele osób kompletnie olewa tą czynność, więc w efekcie po kilku latach w zbiorniczku sprzęgłowym jest galaretka zamiast płynu...
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
17 lip 2012, o 00:51 |
|
|
rank1
motocyklista
Dołączył(a): 30 mar 2012, o 13:37 Posty: 172 Lokalizacja: Leszno
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000s 2005
|
Re: Wolne obroty
Powiedzcie mi czy u was też jest tak że mając np 1400 na neutralnym to po wcisnięciu sprzęgła i wrzuceniu 1 obroty delikatnie spadają o jakieś 100 lub 200?
|
23 lip 2012, o 12:14 |
|
|
mar212
rowerzysta
Dołączył(a): 21 maja 2012, o 22:56 Posty: 26
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 650s 2004
|
Re: Wolne obroty
U mnie trzyma ciągle takie same obroty, może ruszasz lekko manetką gazu? A sprzęgło nie ciągnie?
|
1 sie 2012, o 21:04 |
|
|