Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 29 gru 2024, o 11:36



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 79 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4
Wolne obroty 
Autor Wiadomość
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 cze 2011, o 14:29
Posty: 1683
Lokalizacja: Toruń
Płeć: mężczyzna
Moto: GSXR k8
Post Re: Wolne obroty
dzięki, zdążyłem zedytować, pm Ci wysłałem ze śmiesznym pytaniem zapewne :]

_________________
Moja czarna Perła -> GSX-R 750 K8


26 kwi 2012, o 08:58
Zobacz profil
pieszy

Dołączył(a): 25 kwi 2012, o 17:53
Posty: 5
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650N
Post Re: Wolne obroty
mam pytanko, nigdzie nie mogłem znaleźć informacji odnośnie wolnych obrotów Suzuki SV650N 2003, oglądałem motocykl i zastanawiać mnie zaczęło czy to normalne że na wolnych obrotach wskazówka obrotomierza faluje nawet do 100obr/min, co może być tego przyczyną?


8 maja 2012, o 18:42
Zobacz profil
Online
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51
Posty: 2807
Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
Post Re: Wolne obroty
Sprawdz TPS, luzy zaworowe, świece, filtr powietrza, synch przepustnic.
Obroty jak masz ustwione??
Przelot i filtr powietrza K&N masz??


8 maja 2012, o 20:05
Zobacz profil
pieszy

Dołączył(a): 25 kwi 2012, o 17:53
Posty: 5
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650N
Post Re: Wolne obroty
Nie wiem jaki jest przelot i filtr powietrza, chce kupić motocykl i jeden wpadł mi w oko ale zastanawiają mnie te falujące obroty, nie chciałbym kupic zajechanego sprzętu. Obroty były ok 1200 no i falowały cały czas w góre i dół w granicach 100. Sv ma sportowy tłumik założony może to być przyczyna? czy lepiej odpuścić ten motocykl?


8 maja 2012, o 21:54
Zobacz profil
Online
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51
Posty: 2807
Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
Post Re: Wolne obroty
Warto lepiej się mu przyjrzeć. Może ktoś pojechałby z tobą go obejrzeć??


8 maja 2012, o 21:57
Zobacz profil
pieszy

Dołączył(a): 25 kwi 2012, o 17:53
Posty: 5
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650N
Post Re: Wolne obroty
W sobote pojadę jeszcze raz z kolegą który się zna i ojcem który jest mechanikiem. Koleś który nim jeżdził przez 4 lata mówił że nic w nim nie robił poza wymianą opon napędu i oleju, więc może tylko potrzebny większy przegląd (luzy zaworowe, świece, filtr powietrza, synch przepustnic) bez problemu mógłbym zrobić w domu tylko czy to wystarczy? Może powiecie na co szczególnie zwrócić uwagę? Gdyby nie te falujące obroty pewnie bym już od kilku dni nim śmigał.


8 maja 2012, o 22:11
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: Wolne obroty
Tak jak sam napisałeś, przyda się zrobić duży przegląd. Falujące obroty to najczęściej kwestia synchronizacji przepustnic :)

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


8 maja 2012, o 22:14
Zobacz profil
pieszy

Dołączył(a): 25 kwi 2012, o 17:53
Posty: 5
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650N
Post Re: Wolne obroty
Czyli raczej nie muszę się obawiać że to coś poważnego może być? :) Trochę się boje żeby nie kupić czegoś w co trzeba bedzie jeszcze sporo kasy władować, a z wszystkich egzemplarzy które widziałem ten wygląda najlepiej mimo tych falujących obrotów.


8 maja 2012, o 22:23
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: Wolne obroty
Prywatnie w ogóle bym sobie tym głowy nie zawracał, to może być jakaś pierdoła, np. brak gumowej zaślepki na króćcu od synchronizacji, przez co silnik łapie lewe powietrze. Po zakupie każdego sprzęta tak czy inaczej wypada zrobić na dzień dobry duży serwis, więc takie drobnostki i tak i tak zostaną wyeliminowane :)

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


8 maja 2012, o 22:25
Zobacz profil
motorowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 mar 2010, o 10:12
Posty: 99
Lokalizacja: Pruszków
Płeć: mężczyzna
Post Re: Wolne obroty
lasooch napisał(a):
Tak jest, musisz wkręcić tą śrubkę z 1/4 obrotu i pewnie będzie git. Najlepiej na zapalonym silniku to robić (oczywiście zimnym), bo ta śruba jest bardzo "czuła", niewielki kąt powoduje duży wzrost obrotów :)


Wkręciłem o takie 3/8 obrotu i chyba jest git ("naprawione"). :) Znaczy tak jak mi odpowiada. Ssanie tak działa do 40 coś stopni. Przy 20-30 stopniach mam tak 1550 obr/min, a słyszałem, że niektórzy mają powyżej 2000 obr/min?

_________________
SV650S K6
Let's ride! :) http://www.outriders-team.pl/


19 cze 2012, o 23:22
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: Wolne obroty
Wg serwisówki powinno być tak:

-5°C--------------2000-2600 rpm
15°---------------1900-2500 rpm
25°C--------------1800-2400 rpm

Całkowite wyłączenie powinno być przy ok. 40-50° na wyświetlaczu.

Po jaką cholerę tak wysokie obroty, nie mam pojęcia. Skoro bezproblemowo równo pracuje na niższych, ja ustawiam niższe.

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


20 cze 2012, o 08:15
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 30 mar 2012, o 13:37
Posty: 172
Lokalizacja: Leszno
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000s 2005
Post Re: Wolne obroty
Czy istnieje jakaś zależność między wolnymi obrotami a szarpnięciem przy wbijaniu 1 biegu? tzn im wyższe obroty na jałowym tym "kleknięcie" i szarpnięcie przy wbijaniu 1 jest głośniejsze/większe?


16 lip 2012, o 14:11
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42
Posty: 3213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 SS
Post Re: Wolne obroty
Tak. Co nie znaczy że należy ustawiać jak najniższe obroty. Ja np. jak odpalam zimny, na ssaniu, to nie wrzucam 1 zanim nie zmniejsze ssania do obrotów ok. 2000.

_________________
Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.


16 lip 2012, o 14:55
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 30 mar 2012, o 13:37
Posty: 172
Lokalizacja: Leszno
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000s 2005
Post Re: Wolne obroty
aż tak wysokich nie miałem na myśli:) chodzi mi czy będzie wyczuwalna różnica w szarpnięciu np przy 1200 a 1600


16 lip 2012, o 15:31
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: Wolne obroty
Na pewno będzie odczuwalna różnica :) Jeżeli w ogóle szarpie Ci mocno przy wbijaniu jedynki, to spróbuj trochę zmniejszyć luz na lince sprzęgła, może masz za duży.

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


16 lip 2012, o 20:10
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 30 mar 2012, o 13:37
Posty: 172
Lokalizacja: Leszno
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000s 2005
Post Re: Wolne obroty
lasooch, ciężko będzie przy tym sprzęcie popuścić linkę sprzęgła:) SV1000s 2005. nawet gdyby się dało to na pewno nie jest wina sprzęgła. Nie wiem czy mi mocno szarpie czy nie bo nie mam odniesienia do SV innego. Jak miałem Hornetke to nic nie szarpało:) 1 wchodziła bez "kleku" :)


16 lip 2012, o 20:54
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: Wolne obroty
Ech, czytanie ze zrozumieniem się kłania u mnie ;) W takim razie zamiast regulować sprzęgło, to jeszcze możesz profilaktycznie wymienić płyn i porządnie odpowietrzyć układ. Wiele osób kompletnie olewa tą czynność, więc w efekcie po kilku latach w zbiorniczku sprzęgłowym jest galaretka zamiast płynu...

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


17 lip 2012, o 00:51
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 30 mar 2012, o 13:37
Posty: 172
Lokalizacja: Leszno
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000s 2005
Post Re: Wolne obroty
Powiedzcie mi czy u was też jest tak że mając np 1400 na neutralnym to po wcisnięciu sprzęgła i wrzuceniu 1 obroty delikatnie spadają o jakieś 100 lub 200?


23 lip 2012, o 12:14
Zobacz profil
rowerzysta

Dołączył(a): 21 maja 2012, o 22:56
Posty: 26
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 650s 2004
Post Re: Wolne obroty
rank1 napisał(a):
Powiedzcie mi czy u was też jest tak że mając np 1400 na neutralnym to po wcisnięciu sprzęgła i wrzuceniu 1 obroty delikatnie spadają o jakieś 100 lub 200?


U mnie trzyma ciągle takie same obroty, może ruszasz lekko manetką gazu?
A sprzęgło nie ciągnie?


1 sie 2012, o 21:04
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 79 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL