Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 9 sty 2025, o 20:43



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
silnik k3 do k6 
Autor Wiadomość
pieszy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sie 2010, o 23:48
Posty: 3
Lokalizacja: Dublin IRL
Płeć: mężczyzna
Moto: sv1000s k6
Post silnik k3 do k6
witam,mam problem, padl silnik w moim sv1000s k6.... padl kompletnie-nie bede wchodzil w szczegoly-bynajmniej koszt naprawy przewysza zakup uzywanego silnika.i teraz pytanie-mam okazje kupic silnik od sv1000 k3- czy bedzie pasowal do k6?i czy sa jakis zasadnicze roznice miedzy k3 i k6(w samym silniku?pozdrawiam


15 cze 2013, o 13:00
Zobacz profil
mundrek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:50
Posty: 1758
Lokalizacja: Rybnik
Płeć: mężczyzna
Moto: sv1k/ 748SP
Post Re: silnik k3 do k6
Z tego co mi wiadomo to są. Raczej zmien do tego ECU i szpargoły (elektryki ) bo troche tego do zmiany jest. Do K6 a w dodatku SZ to są jaja z silnikami ( ich zdobycie ) więc nie do końca zazdroszczę sytuacji ;/

_________________
I wy, o których zapomniałem,
Lub pominąłem was przez litość,
Albo dlatego, że się bałem,
Albo, że taka was obfitość...


15 cze 2013, o 13:18
Zobacz profil
pieszy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sie 2010, o 23:48
Posty: 3
Lokalizacja: Dublin IRL
Płeć: mężczyzna
Moto: sv1000s k6
Post Re: silnik k3 do k6
z tego co sie orietuje to chyba najlepszym rozwiazaniem bylby przeszczep silnika od k5 w gore? jest jescze na oku silnik od k7 .to fakt z silnikami do sv1000 to troche jest problemow ze znaleziem wlasiwego i nie bardzo jest w czym przebierac-jak powiedzil mi mechanik-gdyby to byla 650 to nie bylo by problemu....


15 cze 2013, o 13:24
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: silnik k3 do k6
Niestety jest trochę różnic w silniku. Porównując serwisówkę K3-K4 i K5 w górę, są inne wałki wydechowe (nowsze mają 0,8mm wyższą krzywkę), jest inny stopień sprężania (11,3:1 oraz 11,6:1), jest inna średnica przepustnic (52mm w starszych i 54mm w nowszych). Cholera wie co tam jeszcze się pozmieniało, być może cała elektronika też jest inna, bo np. w v-stromie 1000 już w 2004 wymieniono komputer z 16bit na 32bit. Zależy co padło w Twoim silniku, bo może warto kupić jakiś K3 i po prostu przełożyć głowice?

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


15 cze 2013, o 13:43
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 4 ] 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL