Prawdopodobnie najlepsze na świecie forum Suzuki SV 650 / SV 1000 ;)
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 4 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
darkinvaider
pieszy
Dołączył(a): 19 sie 2010, o 23:48 Posty: 3 Lokalizacja: Dublin IRL
Płeć: mężczyzna
Moto: sv1000s k6
|
silnik k3 do k6
witam,mam problem, padl silnik w moim sv1000s k6.... padl kompletnie-nie bede wchodzil w szczegoly-bynajmniej koszt naprawy przewysza zakup uzywanego silnika.i teraz pytanie-mam okazje kupic silnik od sv1000 k3- czy bedzie pasowal do k6?i czy sa jakis zasadnicze roznice miedzy k3 i k6(w samym silniku?pozdrawiam
|
15 cze 2013, o 13:00 |
|
|
lpt
mundrek
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:50 Posty: 1758 Lokalizacja: Rybnik
Płeć: mężczyzna
Moto: sv1k/ 748SP
|
Re: silnik k3 do k6
Z tego co mi wiadomo to są. Raczej zmien do tego ECU i szpargoły (elektryki ) bo troche tego do zmiany jest. Do K6 a w dodatku SZ to są jaja z silnikami ( ich zdobycie ) więc nie do końca zazdroszczę sytuacji ;/
_________________ I wy, o których zapomniałem, Lub pominąłem was przez litość, Albo dlatego, że się bałem, Albo, że taka was obfitość...
|
15 cze 2013, o 13:18 |
|
|
darkinvaider
pieszy
Dołączył(a): 19 sie 2010, o 23:48 Posty: 3 Lokalizacja: Dublin IRL
Płeć: mężczyzna
Moto: sv1000s k6
|
Re: silnik k3 do k6
z tego co sie orietuje to chyba najlepszym rozwiazaniem bylby przeszczep silnika od k5 w gore? jest jescze na oku silnik od k7 .to fakt z silnikami do sv1000 to troche jest problemow ze znaleziem wlasiwego i nie bardzo jest w czym przebierac-jak powiedzil mi mechanik-gdyby to byla 650 to nie bylo by problemu....
|
15 cze 2013, o 13:24 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: silnik k3 do k6
Niestety jest trochę różnic w silniku. Porównując serwisówkę K3-K4 i K5 w górę, są inne wałki wydechowe (nowsze mają 0,8mm wyższą krzywkę), jest inny stopień sprężania (11,3:1 oraz 11,6:1), jest inna średnica przepustnic (52mm w starszych i 54mm w nowszych). Cholera wie co tam jeszcze się pozmieniało, być może cała elektronika też jest inna, bo np. w v-stromie 1000 już w 2004 wymieniono komputer z 16bit na 32bit. Zależy co padło w Twoim silniku, bo może warto kupić jakiś K3 i po prostu przełożyć głowice?
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
15 cze 2013, o 13:43 |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 4 ] |
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|
|