Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 9 sty 2025, o 15:51



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
max 150 km/h w czym problem?? 
Autor Wiadomość
rowerzysta

Dołączył(a): 9 cze 2013, o 18:15
Posty: 13
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 N 2001
Post max 150 km/h w czym problem??
Witam. Mam taki problem z sv ze jedzie max 150 km/h i slabo przyspiesza. Luzy zaworowe wporzadku, gazniki wyregulowane, zadncyh niepokojacych dzwiekow z silnika, ale niskie cisnienie na cylindrach na obu 8,9, nie pali oleju. Mechanik sugeruje wymiane silnika ale czy aby napewno tylko to mnie ratuje?? Co moze byc powodem barku kompresji??


27 paź 2013, o 14:18
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42
Posty: 3213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 SS
Post Re: max 150 km/h w czym problem??
To ciśnienie to na sucho czy z olejem? Opisz jak sprawdzałeś. Znam przypadki dobrych osiągów i palenia oleju, ale żeby odwrotnie to jest ciekawe.

_________________
Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.


27 paź 2013, o 15:48
Zobacz profil
Mister Apollo
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16
Posty: 5365
Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
Post Re: max 150 km/h w czym problem??
Jak kompresja spiża przez głowicę to jest opcja żeby oleju nie żarło. Manometr w dłoń, próba z olejem i zaraz będziesz wiedział o co chodzi.

_________________
SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza


27 paź 2013, o 17:25
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: max 150 km/h w czym problem??
Yyy... Przez internet bez oględzin na żywo to zawsze jakieś wróżenie z fusów, ale... Zazwyczaj jeśli pierścienie są wytarte, na cylindrze są rysy, czy jakieś inne problemy, to motocykl żre olej, ale osiągi ma nadal bardzo dobre. Aż taki spadek kompresji kojarzy mi się np. z wypalonymi zaworami, być może przez lata nikt nie kontrolował ich stanu i odbiło się to na stanie przylgni. Ale wtedy kompletnie nie ma sensu wymieniać całego silnika, wystarczy zająć się głowicami. Można rozebrać Twoje obecne, wyciągnąć zawory, dotrzeć je specjalną pastą i być może znowu będą szczelne. Albo wymienić całe kompletne głowice, bo to też nieduży koszt i zdecydowanie szybsza droga.
Druga możliwość - może masz po prostu zablokowaną SVkę? Bywały takie wersje, których v-max wynosi właśnie 150km/h. Blokada może być na linkach gazu (przepustnice nie otwierają się do końca), mogą być wstawione zwężki pomiędzy gaźnikiem i airboxem. A przypadkowo być może ktoś niedokładnie wykonał pomiar sprężania albo miał zepsute urządzenie :P
Tak czy inaczej, zasięgnąłbym opinii innego mechanika, bo wymiana kompletnego silnika to najdroższy wariant, więc chyba warto zacząć od tańszych i prostszych metod ;)

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


27 paź 2013, o 17:48
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 cze 2010, o 14:19
Posty: 198
Lokalizacja: Piła/Poznań
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K9
Post Re: max 150 km/h w czym problem??
szczególnie, że przy blokadzie na przepustnicach, pomiar ciśnienia będzie zaniżony, bo przepustnice nie mogą otworzyć się do końca i wpuścic wystarczająco powietrza do cylindrów, żeby po sprężeniu wyszło te ok. 13bar, mam rację?

_________________
SV650S K9


27 paź 2013, o 17:58
Zobacz profil
rowerzysta

Dołączył(a): 9 cze 2013, o 18:15
Posty: 13
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 N 2001
Post Re: max 150 km/h w czym problem??
Co do sprfawdzania z olejem to nie wiem czy tak sprawdzal nic przynajmniej mi o tym nie wspominal a i ja nie wiedzialem ze tak sie sprawdza wiec nie pytalem. Sprawdze to w przyszly weekend a przy okazji jeszce te przepustnice. Co do zaworow mowil ze sa wporzadku. Jeszzce mam nadzieje ze to ta blokada na przepustncy, oby sie obylo bez wymiany silnika:/


27 paź 2013, o 18:56
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: max 150 km/h w czym problem??
Żeby sprawdzić czy zawory "są w porządku", to trzeba by było zdjąć głowice i wyjąć z nich zawory. Żeby złożyć to z powrotem do kupy, potrzebne by były nowe uszczelki pod głowice. Gdyby było to robione, to raczej wiedziałbyś, bo zapłaciłbyś za to odpowiednio :P Mechanik na szybko bez rozbierania silnika mógł co najwyżej sprawdzić luzy zaworowe i ocenić, że są w granicach tolerancji.

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


27 paź 2013, o 22:51
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 7 ] 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL