Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 7 sty 2025, o 19:41



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
KRĘCI ale nie odpali i brak iskry na obu garach... 
Autor Wiadomość
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2011, o 14:52
Posty: 5631
Lokalizacja: Dęblin-Piaseczno
Płeć: mężczyzna
Moto: suzuki sv 650S 99r.
Post Re: KRĘCI ale nie odpali i brak iskry na obu garach...
To w tym przypadku bym kupił na allegro jedną na próbę jeśli nie masz od kogo pożyczyć na sprawdzenie. Żeby wydać w ten sposób pieniądze trzeba być pewnym, że to cewki bo w ten sposób można topić i topić kasę :/

_________________
SV 650 S '99/GSX-R 750 K1

www.logo-ratio.pl


12 kwi 2013, o 19:51
Zobacz profil WWW
rowerzysta

Dołączył(a): 23 lut 2013, o 18:07
Posty: 37
Lokalizacja: RKL ;)
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 1999
Post Re: KRĘCI ale nie odpali i brak iskry na obu garach...
lasooch napisał(a):
kozik napisał(a):
A z cewkami nie jest tak że albo wytwarzają wysoki prąd albo w ogóle nie działają? Zazwyczaj w większości przypadków wina jest świec, potem kabli + fajek ale i na tych z przebiciem motocykl chodzi.


W większości przypadków jest tak jak piszesz. A w mniejszości przypadków SV stoi u mechanika miesiąc, mechanik nie ma już pomysłów co sprawdzać i co wymienić, aż przypadkowo przekładamy cewki od mojego v-stroma i alleluja, SV żyje :P Nie dam głowy, że i tu jest ten sam problem, to raczej strzał w ciemno, ale warto spróbować.

Cewka to cewka, nie musi być też koniecznie od SVki... Każda na wejściu ma 12V, każda na wyjściu ma taką samą świecę, więc krąg "dawców" może być szerszy ;)

DANIEL SV650s napisał(a):
A powiedz czy jeśli miałem walnięty regulator napięcia to mógł podać za duży prad na cewki i je spalić???

Nie spotkałem się z takim przypadkiem. Jeżeli regulator padnie i napięcie w instalacji jest zbyt wysokie (widywałem i takie co dawały 18-19V), to zawsze najpierw wygotowywał się akumulator, ew. padło coś z "delikatnej" elektroniki, np. zegary, ale nigdy cewka. To jest akurat konstrukcja dosyć prosta i moim zdaniem dosyć odporna na wszystko poza wodą :P



A co do zegarów to pare za dwa tygodnie przed ty jak zgas to stanoł mi prędkościorzierz nie liczy km ani nie pokazuje predkość obrotomierz jest ok.
a co do cewek to ok sprubuje poprubowac


12 kwi 2013, o 19:57
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2011, o 14:52
Posty: 5631
Lokalizacja: Dęblin-Piaseczno
Płeć: mężczyzna
Moto: suzuki sv 650S 99r.
Post Re: KRĘCI ale nie odpali i brak iskry na obu garach...
Jeszcze zastanawiające jest dlaczego dwie na raz padły?

_________________
SV 650 S '99/GSX-R 750 K1

www.logo-ratio.pl


12 kwi 2013, o 20:00
Zobacz profil WWW
rowerzysta

Dołączył(a): 23 lut 2013, o 18:07
Posty: 37
Lokalizacja: RKL ;)
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 1999
Post Re: KRĘCI ale nie odpali i brak iskry na obu garach...
kozik napisał(a):
Jeszcze zastanawiające jest dlaczego dwie na raz padły?



no dokładnie jedna sie zgodze ok ale dwie naraz chyba a jesli nie łaczył by jakis czumnik od stopki czy cos to mogło by odcinac iskre??


12 kwi 2013, o 20:05
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: KRĘCI ale nie odpali i brak iskry na obu garach...
Nie zakręciłby wtedy nawet rozrusznik. No i nie miałbyś iskry na wyjętej świecy.

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


12 kwi 2013, o 20:06
Zobacz profil
rowerzysta

Dołączył(a): 23 lut 2013, o 18:07
Posty: 37
Lokalizacja: RKL ;)
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 1999
Post Re: KRĘCI ale nie odpali i brak iskry na obu garach...
lasooch napisał(a):
Nie zakręciłby wtedy nawet rozrusznik. No i nie miałbyś iskry na wyjętej świecy.


czyli zostaja albo cewki albo moduł..;/


12 kwi 2013, o 20:09
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: KRĘCI ale nie odpali i brak iskry na obu garach...
Być może pisałeś, ale zapytam i tak - świece oczywiście wymieniałeś na nowe? Często jest tak, że uszkodzona świeca daje ładną iskrę na świeżym powietrzu, natomiast w cylindrze, pod wysokim ciśnieniem, nie ma prawidłowej iskry. No ale podejrzewam, że od tego zacząłeś.

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


12 kwi 2013, o 20:15
Zobacz profil
rowerzysta

Dołączył(a): 23 lut 2013, o 18:07
Posty: 37
Lokalizacja: RKL ;)
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 1999
Post Re: KRĘCI ale nie odpali i brak iskry na obu garach...
lasooch napisał(a):
Być może pisałeś, ale zapytam i tak - świece oczywiście wymieniałeś na nowe? Często jest tak, że uszkodzona świeca daje ładną iskrę na świeżym powietrzu, natomiast w cylindrze, pod wysokim ciśnieniem, nie ma prawidłowej iskry. No ale podejrzewam, że od tego zacząłeś.

tak świece sa nowe założone i to pare dni przed tym jak przestał odpalać i wszytsko było ok;) Świece NGK:)


12 kwi 2013, o 20:27
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2011, o 14:52
Posty: 5631
Lokalizacja: Dęblin-Piaseczno
Płeć: mężczyzna
Moto: suzuki sv 650S 99r.
Post Re: KRĘCI ale nie odpali i brak iskry na obu garach...
Ze świecami nie takie akcie już odchodziły, w kawie nie chciały chodzić w ogóle, nawet jak je wkręcałem na nagrzanym silniku. Aby wyeliminować strzelanie w gaźnik w SV pomyślałem, że spróbuje te co w kawie nie działały bo szkoda było mi kupować nowe na samo sprawdzenie. Działają na dotkniecie startera :P ale z tym strzelaniem wyszło co innego :/ .Bywało też tak, że kupiłem 4szt nowych świec i kilkunastokrotna próba przez kilka dni odpalenia motocykla na nich i nic, wsadzam jakieś stare i maszyna działała bez zarzutu wiec ze świecami to bywa naprawdę różnie.

_________________
SV 650 S '99/GSX-R 750 K1

www.logo-ratio.pl


12 kwi 2013, o 20:32
Zobacz profil WWW
rowerzysta

Dołączył(a): 23 lut 2013, o 18:07
Posty: 37
Lokalizacja: RKL ;)
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 1999
Post Re: KRĘCI ale nie odpali i brak iskry na obu garach...
kozik napisał(a):
Ze świecami nie takie akcie już odchodziły, w kawie nie chciały chodzić w ogóle, nawet jak je wkręcałem na nagrzanym silniku. Aby wyeliminować strzelanie w gaźnik w SV pomyślałem, że spróbuje te co w kawie nie działały bo szkoda było mi kupować nowe na samo sprawdzenie. Działają na dotkniecie startera :P ale z tym strzelaniem wyszło co innego :/ .Bywało też tak, że kupiłem 4szt nowych świec i kilkunastokrotna próba przez kilka dni odpalenia motocykla na nich i nic, wsadzam jakieś stare i maszyna działała bez zarzutu wiec ze świecami to bywa naprawdę różnie.


a co było było powodem strzelania??

dobra koledzy dzięki za rady ja na dzis kończe odezwe sie jutro jak cos pogrzebie to bede pisał;) Narka ;)


12 kwi 2013, o 20:35
Zobacz profil
rowerzysta

Dołączył(a): 23 lut 2013, o 18:07
Posty: 37
Lokalizacja: RKL ;)
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 1999
Post Re: KRĘCI ale nie odpali i brak iskry na obu garach...
Witam !!!
Koledzy ma może któryś do sprzedania moduł zapłonowy do sv z 99??


22 kwi 2013, o 19:47
Zobacz profil
rowerzysta

Dołączył(a): 23 lut 2013, o 18:07
Posty: 37
Lokalizacja: RKL ;)
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 1999
Post Re: KRĘCI ale nie odpali i brak iskry na obu garach...
Witam ;) juz wiem co było problem u mnie miałem padniety regulsstor nspięcia i puścił za duzy prad i spalił mi moduł;) kupiłem i moto pali. tylko teraz mam inny problem pojeżdziłem troche z kumplem i w czasie jazdy moto wogóle nie szło w przód tak jak by nagle padło sprzegło??? czy to mozliwe ??


27 kwi 2013, o 15:55
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lis 2012, o 20:04
Posty: 337
Lokalizacja: Wielkopolskie (PSL)
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s 2000/ VFR 800
Post Re: KRĘCI ale nie odpali i brak iskry na obu garach...
Koledzy pomocy!! Moja perełeka odmówiła posłuszeństwa. W trakcie jazdy przy jakichś 5tysiącach obrotów nagle strzeliła jak prz odcince, obroty poszły górę spadły do zera i zgasła . Żadnej reakcji na starter.Zjechałem na pobocze szybko zacząłem rozkręcac. bezpieczniki ok ale akumulator gorący jak cholera i zero prądu. Zabralem ja do domu okazało się że aku padł pewnie cela poszła. Wymienilem na inny i kręci ale nie pali. Rozebralem okazało się że nie ma iskry.pomyslalem że pewnie regulator usmażył moduł zapłonu. Kupilem moduł ale iskry nie ma. Ze znajomym mechanikiem zbadalismy instalację i okazuje się że prąd w fajce jest a iskry brak. Cewka wytwarza napięcie 12v a moto nie pali. Czytam serwisowke i nie mam już koncepcji co jest nie tak. Czy ktoś potrafi pomoc?

_________________
Think before you drive-Bernie Ecclestone


4 lip 2014, o 00:12
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL