Autor |
Wiadomość |
kozik
SV Rider
Dołączył(a): 17 maja 2011, o 14:52 Posty: 5631 Lokalizacja: Dęblin-Piaseczno
Płeć: mężczyzna
Moto: suzuki sv 650S 99r.
|
Re: KRĘCI ale nie odpali i brak iskry na obu garach...
To w tym przypadku bym kupił na allegro jedną na próbę jeśli nie masz od kogo pożyczyć na sprawdzenie. Żeby wydać w ten sposób pieniądze trzeba być pewnym, że to cewki bo w ten sposób można topić i topić kasę
_________________ SV 650 S '99/GSX-R 750 K1
www.logo-ratio.pl
|
12 kwi 2013, o 19:51 |
|
|
DANIEL SV650s
rowerzysta
Dołączył(a): 23 lut 2013, o 18:07 Posty: 37 Lokalizacja: RKL ;)
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 1999
|
Re: KRĘCI ale nie odpali i brak iskry na obu garach...
| | | | lasooch napisał(a): W większości przypadków jest tak jak piszesz. A w mniejszości przypadków SV stoi u mechanika miesiąc, mechanik nie ma już pomysłów co sprawdzać i co wymienić, aż przypadkowo przekładamy cewki od mojego v-stroma i alleluja, SV żyje Nie dam głowy, że i tu jest ten sam problem, to raczej strzał w ciemno, ale warto spróbować. Cewka to cewka, nie musi być też koniecznie od SVki... Każda na wejściu ma 12V, każda na wyjściu ma taką samą świecę, więc krąg "dawców" może być szerszy Nie spotkałem się z takim przypadkiem. Jeżeli regulator padnie i napięcie w instalacji jest zbyt wysokie (widywałem i takie co dawały 18-19V), to zawsze najpierw wygotowywał się akumulator, ew. padło coś z "delikatnej" elektroniki, np. zegary, ale nigdy cewka. To jest akurat konstrukcja dosyć prosta i moim zdaniem dosyć odporna na wszystko poza wodą | | | | |
A co do zegarów to pare za dwa tygodnie przed ty jak zgas to stanoł mi prędkościorzierz nie liczy km ani nie pokazuje predkość obrotomierz jest ok. a co do cewek to ok sprubuje poprubowac
|
12 kwi 2013, o 19:57 |
|
|
kozik
SV Rider
Dołączył(a): 17 maja 2011, o 14:52 Posty: 5631 Lokalizacja: Dęblin-Piaseczno
Płeć: mężczyzna
Moto: suzuki sv 650S 99r.
|
Re: KRĘCI ale nie odpali i brak iskry na obu garach...
Jeszcze zastanawiające jest dlaczego dwie na raz padły?
_________________ SV 650 S '99/GSX-R 750 K1
www.logo-ratio.pl
|
12 kwi 2013, o 20:00 |
|
|
DANIEL SV650s
rowerzysta
Dołączył(a): 23 lut 2013, o 18:07 Posty: 37 Lokalizacja: RKL ;)
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 1999
|
Re: KRĘCI ale nie odpali i brak iskry na obu garach...
no dokładnie jedna sie zgodze ok ale dwie naraz chyba a jesli nie łaczył by jakis czumnik od stopki czy cos to mogło by odcinac iskre??
|
12 kwi 2013, o 20:05 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: KRĘCI ale nie odpali i brak iskry na obu garach...
Nie zakręciłby wtedy nawet rozrusznik. No i nie miałbyś iskry na wyjętej świecy.
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
12 kwi 2013, o 20:06 |
|
|
DANIEL SV650s
rowerzysta
Dołączył(a): 23 lut 2013, o 18:07 Posty: 37 Lokalizacja: RKL ;)
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 1999
|
Re: KRĘCI ale nie odpali i brak iskry na obu garach...
czyli zostaja albo cewki albo moduł..;/
|
12 kwi 2013, o 20:09 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: KRĘCI ale nie odpali i brak iskry na obu garach...
Być może pisałeś, ale zapytam i tak - świece oczywiście wymieniałeś na nowe? Często jest tak, że uszkodzona świeca daje ładną iskrę na świeżym powietrzu, natomiast w cylindrze, pod wysokim ciśnieniem, nie ma prawidłowej iskry. No ale podejrzewam, że od tego zacząłeś.
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
12 kwi 2013, o 20:15 |
|
|
DANIEL SV650s
rowerzysta
Dołączył(a): 23 lut 2013, o 18:07 Posty: 37 Lokalizacja: RKL ;)
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 1999
|
Re: KRĘCI ale nie odpali i brak iskry na obu garach...
tak świece sa nowe założone i to pare dni przed tym jak przestał odpalać i wszytsko było ok;) Świece NGK:)
|
12 kwi 2013, o 20:27 |
|
|
kozik
SV Rider
Dołączył(a): 17 maja 2011, o 14:52 Posty: 5631 Lokalizacja: Dęblin-Piaseczno
Płeć: mężczyzna
Moto: suzuki sv 650S 99r.
|
Re: KRĘCI ale nie odpali i brak iskry na obu garach...
Ze świecami nie takie akcie już odchodziły, w kawie nie chciały chodzić w ogóle, nawet jak je wkręcałem na nagrzanym silniku. Aby wyeliminować strzelanie w gaźnik w SV pomyślałem, że spróbuje te co w kawie nie działały bo szkoda było mi kupować nowe na samo sprawdzenie. Działają na dotkniecie startera ale z tym strzelaniem wyszło co innego .Bywało też tak, że kupiłem 4szt nowych świec i kilkunastokrotna próba przez kilka dni odpalenia motocykla na nich i nic, wsadzam jakieś stare i maszyna działała bez zarzutu wiec ze świecami to bywa naprawdę różnie.
_________________ SV 650 S '99/GSX-R 750 K1
www.logo-ratio.pl
|
12 kwi 2013, o 20:32 |
|
|
DANIEL SV650s
rowerzysta
Dołączył(a): 23 lut 2013, o 18:07 Posty: 37 Lokalizacja: RKL ;)
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 1999
|
Re: KRĘCI ale nie odpali i brak iskry na obu garach...
a co było było powodem strzelania?? dobra koledzy dzięki za rady ja na dzis kończe odezwe sie jutro jak cos pogrzebie to bede pisał;) Narka
|
12 kwi 2013, o 20:35 |
|
|
DANIEL SV650s
rowerzysta
Dołączył(a): 23 lut 2013, o 18:07 Posty: 37 Lokalizacja: RKL ;)
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 1999
|
Re: KRĘCI ale nie odpali i brak iskry na obu garach...
Witam !!! Koledzy ma może któryś do sprzedania moduł zapłonowy do sv z 99??
|
22 kwi 2013, o 19:47 |
|
|
DANIEL SV650s
rowerzysta
Dołączył(a): 23 lut 2013, o 18:07 Posty: 37 Lokalizacja: RKL ;)
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 1999
|
Re: KRĘCI ale nie odpali i brak iskry na obu garach...
Witam juz wiem co było problem u mnie miałem padniety regulsstor nspięcia i puścił za duzy prad i spalił mi moduł;) kupiłem i moto pali. tylko teraz mam inny problem pojeżdziłem troche z kumplem i w czasie jazdy moto wogóle nie szło w przód tak jak by nagle padło sprzegło??? czy to mozliwe ??
|
27 kwi 2013, o 15:55 |
|
|
maxpsl
SV Rider
Dołączył(a): 1 lis 2012, o 20:04 Posty: 337 Lokalizacja: Wielkopolskie (PSL)
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s 2000/ VFR 800
|
Re: KRĘCI ale nie odpali i brak iskry na obu garach...
Koledzy pomocy!! Moja perełeka odmówiła posłuszeństwa. W trakcie jazdy przy jakichś 5tysiącach obrotów nagle strzeliła jak prz odcince, obroty poszły górę spadły do zera i zgasła . Żadnej reakcji na starter.Zjechałem na pobocze szybko zacząłem rozkręcac. bezpieczniki ok ale akumulator gorący jak cholera i zero prądu. Zabralem ja do domu okazało się że aku padł pewnie cela poszła. Wymienilem na inny i kręci ale nie pali. Rozebralem okazało się że nie ma iskry.pomyslalem że pewnie regulator usmażył moduł zapłonu. Kupilem moduł ale iskry nie ma. Ze znajomym mechanikiem zbadalismy instalację i okazuje się że prąd w fajce jest a iskry brak. Cewka wytwarza napięcie 12v a moto nie pali. Czytam serwisowke i nie mam już koncepcji co jest nie tak. Czy ktoś potrafi pomoc?
_________________ Think before you drive-Bernie Ecclestone
|
4 lip 2014, o 00:12 |
|
|