Hej. Chciałbym zasięgnąć opinii osób, które mogą coś powiedzieć z własnych doświadczeń. Moja Svka (650 '02 N) służy coraz bardziej do zawodów Gymkhany niż do jazdy na co dzień. W związku z tym zmieniłem sobie oponkę z przodu na 120/70 (seryjnie 120/60) Co poskutkowało (w moim odczuciu) polepszoną zwrotnością oraz chęcią konia do "lockowania" przy ciasnych nawrotkach. W związku z tym zastanawiam się ostatnio również nad alternatywą dla 160/60 na tyle. Co sądzicie o rozmiarze na tył 150/60 ? Latał ktoś z was na takiej? A może jeszcze inne rozmiary są warte uwagi? Czy jednak w tym wypadku fabryka dała najlepszą opcję? Bo w przypadku przodu udało mi się znaleźć ciut lepsze rozwiązanie
Pozdrawiam Allais
2 sie 2014, o 09:14
skwaro
SV Rider
Dołączył(a): 2 lip 2010, o 09:24 Posty: 2373 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR600RR PC40
Re: Alternatywne rozmiary opony tylnej
Dobra rada, zostań przy seryjnym rozmiarze.
_________________
Motocykl w przeciwieństwie do auta w zakręcie pochyla się we właściwą stronę.
Dałoby radę rozwinąć, czy "tak, bo tak; nie, bo nie" ? Jestem zwolennikiem za i przeciw Gdybym nie był to bym nie założył na przód 120/70 co byłoby błędem w obecnym świetle
2 sie 2014, o 10:33
skwaro
SV Rider
Dołączył(a): 2 lip 2010, o 09:24 Posty: 2373 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR600RR PC40
Re: Alternatywne rozmiary opony tylnej
Bo sprawdzone wiele razy i przez wiele osób że na tyle seria jest najlepsza. Szczegóły znajdziesz na forum jak poszukasz. Odnośnie przodu też.
_________________
Motocykl w przeciwieństwie do auta w zakręcie pochyla się we właściwą stronę.
2 sie 2014, o 10:45
jacaaaa
SV Rider
Dołączył(a): 18 mar 2012, o 13:14 Posty: 1101 Lokalizacja: Rawicz WLKP
Płeć: mężczyzna
Moto: DM620dark
Re: Alternatywne rozmiary opony tylnej
Ja latałem na 170/60 i 180/60. Jak dla mnie , 170 była idealna. Ale chodziło tutaj raczej o stabilność motocykla przy większych prędkościach. Idąc Twoim tropem cieńsza opona powinna poprawić zwrotność !?