Prawdopodobnie najlepsze na świecie forum Suzuki SV 650 / SV 1000 ;)
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 9 ] |
|
SV1000 na zimnym nie pracuję tylny cylinder
Autor |
Wiadomość |
krystian0201
rowerzysta
Dołączył(a): 1 lut 2015, o 15:04 Posty: 12 Lokalizacja: EKU
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000S 2003
|
SV1000 na zimnym nie pracuję tylny cylinder
Witam,
ostatnio po odpaleniu SV-ki sprawdziłem dłonią temperaturę cylindrów. O ile się orientuje to temperatura powinna rosnąć wraz z czasem od odpalenia, aż do otrzymania temperatury pracy. Przedni cylinder się nagrzewał lecz tylny wyraźnie był zimny. Możecie sprawdzić w swoich litrach czy po odpaleniu oba cylindry się równo nagrzewają? Gdy jest zimny zamiast ok 1250obr/min ma ok 1000 i chodzi w miarę równo. Motocykl normalnie przyspiesza. Po rozgrzaniu wolne obroty są normalne. Odkręciłem świecę gdy silnik był jeszcze ciepły i świece były suche. Iska była. Okazało się, że na przewodzie WN na tylnym cylindrze było przebicie, więc go skróciłem. Zamieniłem również świece. Nic to jednak nie pomogło, dzisiaj było to samo. Sprawdziłem, że przy odłączonym jednym garze moto chodzi dużo gorzej, więc wygląda to jakby ten cylinder pracował ale tylko w pewnym stopniu.
Macie jakieś propozycję co sprawdzić?
|
23 cze 2015, o 22:07 |
|
|
silver
SV Rider
Dołączył(a): 22 lip 2010, o 22:42 Posty: 908 Lokalizacja: Września/Poznań -> PWR/PO
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000S
|
Re: SV1000 na zimnym nie pracuję tylny cylinder
Jakieś objawy nierównej pracy poza tym, że jest subiektywnie zimny? To, że w pewnym momencie przed osiągnięciem temperatury roboczej obroty są nieco zaniżone jest związane z tym, że wtryski nie podają już bogatszej mieszanki, ale jednocześnie silnik nie jest wystarczająco rozgrzany. Jeżeli przy około 80-90 C jest stabilnie i obroty są na poziomie 1100-1200 to znaczy że jest ok. Jeśli sprzęt chodzi równo na ciepłym, przyspiesza równo, nie szarpie, nie strzela, nie spala 10L/100 to nie doszukiwałbym się. Z ciekawości przy następnym odpaleniu zwrócę uwagę jak to jest z tym nagrzewaniem.
_________________ SV 650S Y --> SV 1000S K4
|
25 cze 2015, o 00:31 |
|
|
Dziaku
SV Rider
Dołączył(a): 22 gru 2013, o 00:50 Posty: 1975 Lokalizacja: SM
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S'99
|
Re: SV1000 na zimnym nie pracuję tylny cylinder
1100 - 1200 to zaś za nisko. Serwisówka podaje 1300 ~Dziaku
_________________ CBR 125R '07-->SV650S '06-->DR350S '91-->RM125 '95-->SV650S '99
|
25 cze 2015, o 08:29 |
|
|
Bartosz
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:55 Posty: 2755
|
Re: SV1000 na zimnym nie pracuję tylny cylinder
Dla 650, a kolega ma litra razor ma chyba coś w okolicach 1000 obrotów w litrze i zapiernicza
_________________ Sv 650N K7 Phantom Gray
|
25 cze 2015, o 10:23 |
|
|
kozik
SV Rider
Dołączył(a): 17 maja 2011, o 14:52 Posty: 5631 Lokalizacja: Dęblin-Piaseczno
Płeć: mężczyzna
Moto: suzuki sv 650S 99r.
|
Re: SV1000 na zimnym nie pracuję tylny cylinder
jak wszystko dobrze ustawione to 650 na 1000 obrotów też tyka ładnie
_________________ SV 650 S '99/GSX-R 750 K1
www.logo-ratio.pl
|
25 cze 2015, o 14:43 |
|
|
krystian0201
rowerzysta
Dołączył(a): 1 lut 2015, o 15:04 Posty: 12 Lokalizacja: EKU
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000S 2003
|
Re: SV1000 na zimnym nie pracuję tylny cylinder
Tej pracy na ciepłym silniku nie jestem jednak pewien czy aby tak powinna ona wyglądać. Trochę obroty falują ale słyszałem, że to normalne. Niepokoją mnie również strzały w filtr. Zdarza się to naprawdę sporadycznie zazwyczaj przy zbijaniu biegu na dość niskich obrotach. Do tego przy rozgrzanym silniku ( nie zawsze) słychać dziwne stuki. nie wiem skąd. Nie mogę tego zlokalizować samemu. Nie wiem czy przesadzam czy rzeczywiście coś jest nie tak.
|
25 cze 2015, o 22:42 |
|
|
silver
SV Rider
Dołączył(a): 22 lip 2010, o 22:42 Posty: 908 Lokalizacja: Września/Poznań -> PWR/PO
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000S
|
Re: SV1000 na zimnym nie pracuję tylny cylinder
SV na akcesoryjnych wydechach ma prawo czasem strzelić z tłumika przy gwałtownym schodzeniu z obrotów. Falowanie obrotów ~50rpm jest w normie. Ten szpej ma to do siebie że stuka, bzyczy i charczy (Suzuki same stuki). Ja latam swoim już parę sezonów i cały czas do gamy dźwięków dochodzą jakieś nowe a sprzęt 100% sprawny, bezawaryjny. Mam nadzieje, że uspokoiłem. Jak masz wątpliwości to skontaktuj się z kimś w swojej okolicy kto lata i zna SV, podjedź i niech osłucha.
_________________ SV 650S Y --> SV 1000S K4
|
26 cze 2015, o 01:17 |
|
|
mirek
SV Rider
Dołączył(a): 2 lip 2010, o 16:10 Posty: 943 Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: mężczyzna
Moto: MT07
|
Re: SV1000 na zimnym nie pracuję tylny cylinder
_________________
ETZ 251 x2 1993-1996,XL600R 1996-1998,DR800 1998-2005,RF900R 2005-2007,FMX650 2007-2009,SV650S 2008-2010,SV1000N 2010-2015, XR600R 2011-2016, CMX250 2014-2015, DR 350S 2014-..., MT-07 2015-..., DR-Z 400SM 2016-...
|
26 cze 2015, o 11:44 |
|
|
krystian0201
rowerzysta
Dołączył(a): 1 lut 2015, o 15:04 Posty: 12 Lokalizacja: EKU
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000S 2003
|
Re: SV1000 na zimnym nie pracuję tylny cylinder
Rzeczywiście przed chwilą sprawdziłem. Z ciekawości zmierzyłem też temperaturę na obu cylindrach wkładając termoparę do otworów bodajże tych co odprowadzają syf ze świec. Oba cylindry nagrzewają się podobnie. Dzięki za pomoc. Ja mam oryginalne tłumiki. W dodatku strzela w dolot nie w tłumiki.
|
27 cze 2015, o 14:57 |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 9 ] |
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|
|