SV dymi na czarno, duże spalanie, jak serwisować wtrysk?
Witam serdecznie. Od 2 tygodni jestem posiadaczem SV. Kupiłem od starszego faceta, który sam serwisował. Owszem miał pojęcie o mechanice,pasjonat motoryzacji, bla bla, ale na tym sie to wszystko kończyło( zapewne brak dostępu do literatury czy chociażby internetu). Suma sumarum, chyba myślał że serwisowanie ogranicza się do tego ,cop robi się w przeciętnym aucie-luzy zaworowe, płyny, filtry( zapewne nie o wszystkich wiedział
), świece. Jeśli chodzi o jakieś regulowanie TPSów itp. podejżewam, że czarna magia
Otóż motocykl pali około 6.5 litra przy mieszanej jeździe do 7 tys obrotów, sporadycznie gwałtowne przyspieszenie.(wydaje mi się że z literek niżej powinno wychodzić) a przy odkręceniu gwałtownym manetki z obrotów jałowych do ok 10tysRPM (kilkukrotnie, takie WROM WROM WROM WROM - 0-1,0-1) Pojawia sie spora ilośc czarnego dymu z przebijającym się lekko jakby dymem olejowym.Wydech na końcu w czarnym nalocie(scorpion slip-on)Świec nie sprawdzałem. Nie wiem jak z konsumpcją oleju, wymieniłem go jakieś 400km temu i narazie zbytnio się stan nie zmienił. Powiedzcie mi prosze, na czym polega regulacja układu zasilającego (serwis). Nie ukrywam że jest to też moje pierwsze moto na wtrysku. Regulacja TPS, synchro przepustnic, coś jeszcze? Jaka kolejność?Są jakies poradniki do tego? Serwisówka w j. polskim? Z góry dzięki za wyrozumiałość i pomoc! Pozdrawiam serdecznie, Bartek