Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 25 gru 2024, o 20:01



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
zmiana przełożenia 
Autor Wiadomość
pieszy

Dołączył(a): 15 cze 2010, o 12:11
Posty: 4
Płeć: mężczyzna
Post zmiana przełożenia
Witam!

Mam pytanie - czy ktoś może kombinował z rozmiarami zębatek w sv 650n? przygotowuje, powiedzmy pod tor ale po mieście również będę jeździć. Byłbym bardzo wdzięczny za jakieś doświadczenia lub spostrzeżenia.
Oryginalnie jest 15/45. Zastanawiałem się nad 14/46 - daje to dokładnie przełożenie 3.29. Różnica wynosi prawie 10%. Nie wiem jak się to przełoży praktycznie?

pozdrowienia!


15 cze 2010, o 12:35
Zobacz profil
rowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 cze 2010, o 09:46
Posty: 10
Lokalizacja: Sucha Beskidzka/Bielsko
Płeć: mężczyzna
Post Re: zmiana przełożenia
Ja mam zmienione z 15/44 na 14/44 i czuć było po zmianie różnice.

_________________
SV 650 S 2006


15 cze 2010, o 12:39
Zobacz profil
pieszy

Dołączył(a): 15 cze 2010, o 12:11
Posty: 4
Płeć: mężczyzna
Post Re: zmiana przełożenia
Ale jak z użytkowaniem codziennym? Tylko s chyba ma w ogóle inne przełożenie oryginalnie - stopień wychodzi 2,91. Przez zmianę osiągnąłeś 3,14. Podziel się z subiektywnym odczuciem? Nie stało się zbyt krótkie?


15 cze 2010, o 12:59
Zobacz profil
wywrotowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 01:46
Posty: 1346
Lokalizacja: Warszawka
Płeć: mężczyzna
Moto: BIDA
Post Re: zmiana przełożenia
A może dobrze byłoby zacząć od powitalni? Powiedz coś o sobie i pochwal się czym latasz :)

_________________
SV650N K3 --> SV1000S K3 --> GSX-R 1000 K4 --> FZ1N --> BIDA

mail: dzwonek (at) svforum.pl


15 cze 2010, o 13:34
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:59
Posty: 1840
Lokalizacja: skądinąd
Płeć: mężczyzna
Moto: PW50, CBR600, CR125
Post Re: zmiana przełożenia
Jola, 12 lat, latam na deskorolce z dziewczynami z podwórka. Lubię Dodę i gumę balonową :P

A tu: http://www.gearingcommander.com/ fajny program do wyliczania zmiany przełożenia.

_________________
Lepiej mieć kamyk w bucie niż ziarnko piasku w prezerwatywie ;P


15 cze 2010, o 14:44
Zobacz profil
pieszy

Dołączył(a): 15 cze 2010, o 12:11
Posty: 4
Płeć: mężczyzna
Post Re: zmiana przełożenia
Oj, rzeczywiście ciekawa - strona - nie trzeba nie piechotę liczyć. Chociaż sam sobie zmajstrowałem podobny arkusz w excelu.
dzięki.
Wieczorem jak wrócę z ojcowa, to opisze - skoro już muszę ;-)

Ale jeśli ktoś ma jeszcze doświadczenia, to plis będę wdzięczny, jak narazie skłaniam się na 14/45.

Bo właśnie jestem na etapie, że na szybkich zakrętach trochę za wcześnie na 3 na wejściu i w związku z tym muszę zmieniać na 3 już na wyjściu, a nie lubię bez sprzęgła. Stad te pomysły.

pozdr!!


15 cze 2010, o 15:01
Zobacz profil
spamOWCA
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 10:38
Posty: 7686
Lokalizacja: Wrocław i Tłustomosty (granica opolskiego i ślaskiego)
Płeć: mężczyzna
Moto: BMW + szpera :)
Post Re: zmiana przełożenia
Ja zmieniłem przełożenie ale w drugą stronę z przodu 16 tył 45 i nie czuję straty mocy czy coś nawet lepiej jest ale to pewnie przez resztę rzeczy co zrobiłem.

_________________
Jak czegoś dusz pragnie to gg 1487770


15 cze 2010, o 22:58
Zobacz profil
pieszy

Dołączył(a): 15 cze 2010, o 12:11
Posty: 4
Płeć: mężczyzna
Post Re: zmiana przełożenia
Ooook, a podziel się co takiego wykonałeś?

Wydech/power commander i mapa?

A masz wykres może do porównania? Mogę udostępnić mój - ja jak narazie kompletny wydech scorpion.
I chyba pozostaje przy stock'owym przełożeniu - takie przemyślenia po nocy.


16 cze 2010, o 08:30
Zobacz profil
rowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 21:21
Posty: 41
Post Re: zmiana przełożenia
Ja mam 14/45 i przyznam szczerze robi wrażenie w mieście szybciej startuje i jest bardziej elastyczny na wyższych biegach do miasta idealnie i myślę że na tor tez może być, natomiast w trasy padaka!!! Po pierwsze nie osiąga wysokiej prędkości, (szuka się 7 biegu :)) miałem tak dopóki się nie przyzwyczaiłem) przez to więcej pali... ale ogólnie jestem zadowolony. Pozdrawiam i szerokości...


16 cze 2010, o 16:14
Zobacz profil
motorowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lut 2010, o 13:50
Posty: 70
Lokalizacja: Warszawa
Post Re: zmiana przełożenia
Wszystko fajnie, z tym że jeśli na tor to chyba w drugą stronę trzeba zmieniać. Przecież SVłka ma niskie (w porównaniu do innych ~600ccm) prędkości maksymalne, więc na prostych będziesz zostawał daleeeeko.

No chyba że na kartingowych torach, to jak najbardziej. Wtedy można by pójść jakoś ekstremalnie - tak jak na początku sugerowałeś 14/46. To byś w lublinie na 3jce do odcięcia jechał :)

_________________
- - -
Pozdrawiam,
Hubert
- - -
SV 650N K6


16 cze 2010, o 16:30
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 10 ] 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL