Za mały luz na sprzęgle? Sprawdź przy ruszaniu, czy jak na wysprzęglonym oderwiesz stopy od ziemi, to czy moto "ciągnie". Na którymś filmie Cerbola pacjentem był Gixxer z zespawanymi (zgrzanymi) elementami popychacza sprzęgła
Mechanik stwierdził, że " sam sie zdziwil bo ruszajac sprzeglo chwyta od poczatku" (o ile dobrze zrozumiałem to, co napisałeś).
W Haynessie w rozdziale "Every 4000 miles" (czyli po naszemu coś koło 6-7000 km) jest podrozdział "Clutch. Check & adjustment", masz tam rozrysowane kąty między linką a ramieniem wysprzęglika. "Every 4000 miles" znaczy, że to normalna czynność obsługowa a nie jakaś awaria
Zerknij też pod pokrywę wysprzęglika, czasem na ośce (popychaczu) jest tyle syfu (smar z łańcucha + piach), że przez to nie wysprzęgla do końca. Miałem takie same objawy, sprzęgła jeszcze nie wymieniłem, ale jestem już po czyszczeniu i smarowaniu łożyska wysprzęglika (tego spiralnego z koszykiem w postaci dziurkowanej tulei - uwaga na kulki i nie za często, bo trzeba odginać/doginać blaszki, więc kiedyś mogą pęknąć).
U mnie nasilało się to przy gęstym (zimnym 5100, zdarzało mi się do pracy jeździć przy -4st.C) oleum, ale i przy upałach i po wymianie oleju na nowy (cały czas ten sam 5100), więc przyczyna nie w "mazi".
//:Edit
Jacaaa: DM620dark?
Też mi się Monster podoba(ł). Jeśli potrzebowałbyś coś z serwisówek do Monstera z wydawnictwa Bucheli Verlag (po niemiecku), to mam 3 tomy (nie na sprzedaż, tylko gdybyś potrzebował wygrzebać z nich jakieś informacje):
Band 5214 M600/750/900 od 1993
Band 5287 620, 750, 800, 900, 1000 i.e, 2000-2006 (z wersją Dark i S)
Band 5291 695, S2R, S2R800, S2R1000 2005-2008 (z wersją Dark)