Autor |
Wiadomość |
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: Regulacja gaźników
Nic trudnego w tym nie ma Serwisówka opisuje wszystko krok po kroku, jeżeli tylko ktoś nie ma 2 lewych rąk, to bez problemu może samemu to zrobić.
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
3 sie 2010, o 16:25 |
|
|
pm2z
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:59 Posty: 1840 Lokalizacja: skądinąd
Płeć: mężczyzna
Moto: PW50, CBR600, CR125
|
Re: Regulacja gaźników
Z narzędzi niestandardowych potrzebujesz jedynie b-dokładnego szczelinomierza, a co do reszty, to standardowe klucze w zupełności wystarczą. Nawet dynamometryczny nie jest potrzebny wbrew temu, co jest w serwisówce (tam wszystkie śruby mają podany moment dokręcania) i wbrew temu, co pewnie zaraz parę osób tu napisze. Nawet w warsztacie, gdzie jest dynamometr. mechanior robi to z ręki Rzecz prosta i przyjemna. Jakby co, to wal z pytaniami, jak tylko wytrzeźwieję - mogę błysnąć wiedzą od czasu do czasu
_________________ Lepiej mieć kamyk w bucie niż ziarnko piasku w prezerwatywie
|
3 sie 2010, o 20:05 |
|
|
sirmariano
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:21 Posty: 635
|
Re: Regulacja gaźników
Od poniedziałku mam urlop a, że nigdzie nie wyjeżdżamy to pewnie będę grzebał Pytanie pierwsze - czy mam kupować z tej okazji nowe uszczelki pod pokrywę zaworów? Chłodnice to na pewno będę musiał odkręcić - a z tyłu jest dojście?
_________________
SV650S K1
|
3 sie 2010, o 21:24 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: Regulacja gaźników
Z tyłu jest lepsze dojście - wystarczy całkiem zdjąć bak i już masz głowicę na wierzchu Ja jednak będę podtrzymywał wersję, że klucz dynamometryczny jest potrzebny, ale może się nie znam
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
3 sie 2010, o 21:37 |
|
|
Bartosz
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:55 Posty: 2755
|
Re: Regulacja gaźników
Pewnie tak
_________________ Sv 650N K7 Phantom Gray
|
3 sie 2010, o 21:38 |
|
|
sirmariano
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:21 Posty: 635
|
Re: Regulacja gaźników
Akurat mam taki klucz więc spoko To są tam jakieś uszczelki?
_________________
SV650S K1
|
3 sie 2010, o 21:52 |
|
|
pm2z
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:59 Posty: 1840 Lokalizacja: skądinąd
Płeć: mężczyzna
Moto: PW50, CBR600, CR125
|
Re: Regulacja gaźników
Uszczelka pod pokrywą zaworów jest, ale (znów chyba wbrew serwisówce) nie ma sensu jej wymieniać. W większości przypadków (nie spotkałem innego) jest ona w idealnym stanie. Tylko nie traktuj jej na chama i będzie OK
_________________ Lepiej mieć kamyk w bucie niż ziarnko piasku w prezerwatywie
|
4 sie 2010, o 10:16 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: Regulacja gaźników
Odtłuść uszczelkę i powierzchnie aluminiowe, z którymi się styka, daj cieniutką warstwę silikonu wysokotemperaturowego (nie tak, żeby wypływał na boki ) i będzie git
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
4 sie 2010, o 12:40 |
|
|
Słoniu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
|
Re: Regulacja gaźników
Ja mam tak, że strzela mi czasami w gaźnik, a po dzisiejszej jeździe moto jakby nie miało pełnej mocy. Z odpalaniem też jest lipa, bo zawsze na ssaniu. No i wydaje mi się, że kiepawo zbiera się z dolnych obrotów.
|
4 sie 2010, o 19:32 |
|
|
mat336
motocyklista
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 20:39 Posty: 232 Lokalizacja: Tarnów/Jasło
Płeć: mężczyzna
|
Re: Regulacja gaźników
To i ja się dołączę W sobotę siadłem na moto i w trasę i po przejechaniu 10 km zaczął silnik nie równo pracować na wolnych obrotach. Troszkę się wystraszyłem ale zrobiłem prawie 100 km i cały czas tak samo było a na wysokich obrotach chodził normalnie. Wstawiłem go do garażu i postanowiłem w poniedziałek pogrzebać, ale w niedziele zaskoczenie pojechałem się przejechać i wszytko chodziło w porządku aż do wtorku. Pojechałem do roboty 5 km i mi zgasł na parkingu na wolnych zapaliłem i znowu to samo troszkę mnie to zaniepokoiło. Jak wracałem to tez wydawało mi się, że nie równo chodzi. Macie jakiś pomysł jaka może być przyczyna tych objawów??
_________________ Sv 650 Nka'00
|
4 sie 2010, o 20:27 |
|
|
sirmariano
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:21 Posty: 635
|
Re: Regulacja gaźników
Zapomniałem dodać do listy objawów - często włączający się wiatrak na chłodnicy co może świadczyć o zbyt bogatej mieszance przez co bardziej się grzeje - może tak być?
_________________
SV650S K1
|
4 sie 2010, o 23:18 |
|
|
Suzi Mua
SV Rider
Dołączył(a): 24 cze 2010, o 01:58 Posty: 683 Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S'02/'04
|
Re: Regulacja gaźników
Może temat stary ale przez to jary Serwisówka karze wszystkie uszczelki wymieniać, bo to jest serwisówka. Jak se już motocykl robisz sam człowieku, to chociaż uszczelki kup - tak to chyba działa Także uszczelki wymieniałbym tylko jak są ewidentnie dead.
_________________ Slow down, Be aware, Take care, Survive
!!! SUZUKI SV650 & SV650S '99 to '08 - HAYNES SERVICE & REPAIR MANUAL - Download !!!
|
28 cze 2011, o 21:30 |
|
|