Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 27 gru 2024, o 12:09



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
Zmieniające się obroty podczas wciskania sprzęgła 
Autor Wiadomość
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 lip 2010, o 21:18
Posty: 865
Płeć: mężczyzna
Post Zmieniające się obroty podczas wciskania sprzęgła
Wczoraj zauważyłem że jak moto jest na postoju ma zbyt duże obroty (ok 1500), za to po wciśnięciu sprzęgła wracają do normalnych (ok 1200) czyli takich jak miałem zawsze. Co może być przyczyną tego skoku obrotów?
Moto oczywiście rozgrzane.

PS. może to być związane z tym że dopiero co założyłem nowe klamki od Montany? Trzeba coś regulować?


Ostatnio edytowano 28 cze 2011, o 07:19 przez 111290PL, łącznie edytowano 1 raz



27 cze 2011, o 14:53
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lis 2010, o 19:01
Posty: 287
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: mężczyzna
Post Re: Zmieniające się obroty na i bez sprzęgła
Żadna regulacja klamek, pod bakiem z lewej strony między ramą masz śrubkę na krzyżak, jest to śruba od obrotów, skręć je na ok 1200 1300 na rozgrzanym i wtedy napisz co się dzieje, 1500 to za dużo, ja mam ustawione 1100.

_________________
SV1000N K4


27 cze 2011, o 15:33
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:55
Posty: 2755
Post Re: Zmieniające się obroty na i bez sprzęgła
Chyba nie przeczytałeś dokładnie co kolega 111290PL napisał :) Po naciśnięciu klamki zmieniają mu się obroty. Podejrzewam, że wie gdzie się je reguluje. Z jego posta wynika również, że orientuje się jaka jest ich prawidłowa wartość.

_________________
Sv 650N K7 Phantom Gray


27 cze 2011, o 15:45
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 lip 2010, o 21:18
Posty: 865
Płeć: mężczyzna
Post Re: Zmieniające się obroty na i bez sprzęgła
Bartosz napisał(a):
Chyba nie przeczytałeś dokładnie co kolega 111290PL napisał :) Po naciśnięciu klamki zmieniają mu się obroty. Podejrzewam, że wie gdzie się je reguluje. Z jego posta wynika również, że orientuje się jaka jest ich prawidłowa wartość.


Tak wiem gdzie się reguluję obroty i jakie powinny być obroty. Moje pytanie polega na tym co może by powodem tego że obroty są na poziomie 1500 a po wciśnięciu sprzęgła spadają do prawidłowych 1200. Jak puszczę sprzęgło to znowu mam 1500.


27 cze 2011, o 16:36
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: Zmieniające się obroty na i bez sprzęgła
We wtryskowej SV wciśnięcie sprzęgła powoduje zmianę kąta wtrysku lub kąta opóźnienia zapłonu, nie pamiętam niestety czego dokładnie. Jest na YT jakiś filmik, jak facet podpiął oscyloskop do ECU i pięknie pokazuje się na nim zmiana przebiegu sygnału. Niestety chyba nikt nie wie po kiego grzyba suzuki wymyśliło coś takiego i co to daje.
Nie masz jakiegoś power commandera, wgranych akcesoryjnych map, TPS'u ustawionego na niskie obroty? A spróbuj odpiąć czujnik od klamki sprzęgła i sprawdź czy objaw nie ustąpi. Wydaje mi się, że od strony mechanicznej wciskanie sprzęgła nie ma prawa powodować spadku obrotów.

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


27 cze 2011, o 18:00
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 lip 2010, o 21:18
Posty: 865
Płeć: mężczyzna
Post Re: Zmieniające się obroty na i bez sprzęgła
lasooch napisał(a):
Nie masz jakiegoś power commandera, wgranych akcesoryjnych map, TPS'u ustawionego na niskie obroty? A spróbuj odpiąć czujnik od klamki sprzęgła i sprawdź czy objaw nie ustąpi. Wydaje mi się, że od strony mechanicznej wciskanie sprzęgła nie ma prawa powodować spadku obrotów.


Nie mam PC, wgranych map ani TPS.

Mam to odkąd mam nowe klamki, może to zbieg okoliczności ale sprawdzę jeszcze czy coś się zmienia jak założę oryginalne.


28 cze 2011, o 00:11
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 lip 2010, o 21:18
Posty: 865
Płeć: mężczyzna
Post Re: Zmieniające się obroty podczas wciskania sprzęgła
Nikt nie wie co to może być?
Mam tak dopiero wtedy jak moto się zagrzeje...


18 lip 2011, o 18:20
Zobacz profil
degustator whisky
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:42
Posty: 1305
Lokalizacja: Toronto
Post Re: Zmieniające się obroty podczas wciskania sprzęgła
U mnie w litrze było tak samo, Suzuki wymyśliło taki patent żeby o2o nie gasło przy ruszaniu jak komuś się da za mało gazu, w momencie puszczania sprzęgła obroty powinny lekko wzrastać.

_________________
BIKEPICS-DZIKUS
Obrazek


21 lip 2011, o 09:46
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 lip 2010, o 21:18
Posty: 865
Płeć: mężczyzna
Post Re: Zmieniające się obroty podczas wciskania sprzęgła
Dzikus napisał(a):
U mnie w litrze było tak samo, Suzuki wymyśliło taki patent żeby o2o nie gasło przy ruszaniu jak komuś się da za mało gazu, w momencie puszczania sprzęgła obroty powinny lekko wzrastać.


Dziękuje Ci bardzo! :D uspokoiłeś mnie, już miałem dawać moto do mechanika bo sam nie wiedziałem co to jest :D


21 lip 2011, o 13:06
Zobacz profil
degustator whisky
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:42
Posty: 1305
Lokalizacja: Toronto
Post Re: Zmieniające się obroty podczas wciskania sprzęgła
A prosze bardzo, i nie dorobi sie kolejny amator mechanik :)

_________________
BIKEPICS-DZIKUS
Obrazek


21 lip 2011, o 14:21
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 lip 2010, o 21:18
Posty: 865
Płeć: mężczyzna
Post Re: Zmieniające się obroty podczas wciskania sprzęgła
Ale chwila bo podczas puszczania sprzęgła ale ja mam tak że jak puszczę to mam cały czas na 1500 obr wiec chyba jednak nie jest to normalne?


21 lip 2011, o 17:46
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:59
Posty: 3102
Lokalizacja: Warta, łódzkie
Płeć: mężczyzna
Moto: różne
Post Re: Zmieniające się obroty podczas wciskania sprzęgła
To może przy zmianie klamek czujnik założyłeś odwrotnie? Wtedy pasowało by wszystko do tego, co pisze Dzikus.


21 lip 2011, o 20:28
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 lip 2010, o 21:18
Posty: 865
Płeć: mężczyzna
Post Re: Zmieniające się obroty podczas wciskania sprzęgła
Wszystko się wyjaśniło zmieniłem stację benzynową i wszystko wróciło do normy :)
Więc jak coś się dzieje z moto nie tak to czasami przyda się zmienić stację paliwową ;)


18 sie 2011, o 22:12
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 13 ] 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL