Prawdopodobnie najlepsze na świecie forum Suzuki SV 650 / SV 1000 ;)
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 8 ] |
|
wyższe obroty biegu jałowego
Autor |
Wiadomość |
MONK
rowerzysta
Dołączył(a): 12 sie 2011, o 00:15 Posty: 40
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000N 2006
|
wyższe obroty biegu jałowego
Cześć
Proszę o opinię. Na biegu jałowym przy puszczonej manetce motocykl (SV 1000 N z 2006r) ma obroty ok 1800 a kiedy przytrzymam manetkę dociskając do końca spadają do wartości 1400. Czy może to być brudna przepustnica czy raczej kombinować z ustawianiem obrotów. Dodam że dzień wcześniej wymieniałem tylny wahacz i musiałem wyjąć akumulator.
Może ktoś z was miał podobny przypadek.
Pozdrawiam Mariusz (MONK)
|
22 sie 2011, o 11:24 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: wyższe obroty biegu jałowego
Wyczyść linki gazu, nasmaruj porządnie, sprawdź ich naciąg. Wyczyść i nasmaruj cięgna przepustnic, a na finał regulacja wolnych obrotów śrubką z lewej strony ramy.
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
22 sie 2011, o 11:28 |
|
|
MONK
rowerzysta
Dołączył(a): 12 sie 2011, o 00:15 Posty: 40
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000N 2006
|
Re: wyższe obroty biegu jałowego
Cześć Dzięki za szybką odpowiedź. Możesz polecić coś dobrego do smarowania linek i pozostałych. PZDR Mariusz (MONK)
|
22 sie 2011, o 12:01 |
|
|
Bartosz
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:55 Posty: 2755
|
Re: wyższe obroty biegu jałowego
Jak nasmarujesz linki olejem silnikowym to na pewno wyjdzie im to na dobre. Jeśli wykonasz czynności w kolejności podanej przez łasucha to powinno być ok.
_________________ Sv 650N K7 Phantom Gray
|
22 sie 2011, o 13:49 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: wyższe obroty biegu jałowego
Dokładnie, zwykły olej + strzykawka z grubą igłą i sporo cierpliwości
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
22 sie 2011, o 18:51 |
|
|
MONK
rowerzysta
Dołączył(a): 12 sie 2011, o 00:15 Posty: 40
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000N 2006
|
Re: wyższe obroty biegu jałowego
ok. dzięki Bartosz dzięki lasooch
PZDR Mariusz (MONK)
|
22 sie 2011, o 22:25 |
|
|
MONK
rowerzysta
Dołączył(a): 12 sie 2011, o 00:15 Posty: 40
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000N 2006
|
Re: wyższe obroty biegu jałowego
Cześć
No i w końcu udało mi się ustabilizować obroty.
Niestety nie był to zły stan linek i cięgien. Pan serwisant w SUZUKI - psia jego mać - nie zauważył lub zapomniał dokręcić opaski na gumie łączącej przepustnicę z silnikiem. Dodam że był to przegląd duży z regulacją zaworów na 24 000 (teraz ma ponad 26 000).
Krew mnie zalała jak to zobaczyłem bo biedaczka oddychała przez jedno "płuco" brudnym powietrzem przy okazji zasyfiając przepustnicę. Nie wiem czy i silnik nie dostał swojego bo część powietrza omijała filtr.
Teeraz chodzi równo ale mam wrażenie że z prawego tłumika spaliny wydostają się z mniejszą siłą.
Napiszcie co o tym myślicie.
Pozdrawiam Mariusz (MONK)
|
26 sie 2011, o 11:13 |
|
|
Bartosz
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:55 Posty: 2755
|
Re: wyższe obroty biegu jałowego
_________________ Sv 650N K7 Phantom Gray
|
26 sie 2011, o 13:50 |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 8 ] |
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|
|