Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 26 gru 2024, o 19:52



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1122 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 57  Następna strona
SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze 
Autor Wiadomość
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2010, o 09:24
Posty: 2373
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR600RR PC40
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Słoniu, ale w ten sposób ustawiłeś obrotomierz tak jak jest fabrycznie. I fabryczny obrotomierz przekłamuje czy w autach czy w motocyklach. U siebie w aucie raz rozbiłem test w zewnętrznym obrotomierzem i powyżej 5kRPM podawał ok 500-600 obrotów więcej niż w rzeczywistości. Przy 8kRPM pokazywał już prawie 9k...

_________________
Obrazek
Motocykl w przeciwieństwie do auta w zakręcie pochyla się we właściwą stronę.


15 maja 2012, o 18:26
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 21 lis 2010, o 20:28
Posty: 229
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 650s '02
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Słoniu napisał(a):
Ja się zastanawiam co mogło być dłubane przy elektronice, że silnik kręci się do ponad 11 000 :hmm:

Być może że ktoś przesunął odcinkę. Najprostszym sposobem na to, który sprawdza się w wielu sterownikach, być może także w naszych, jest wymiana kwarcu taktującego procesor na wersję o wyższej częstotliwości.

_________________
MOTOCYKLISTO !!! SPÓJRZ NA LICZNIK !!! POPATRZ DWA RAZY !!! SAMOCHODY SĄ WSZĘDZIE !!!


15 maja 2012, o 18:41
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 21 lis 2010, o 20:28
Posty: 229
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 650s '02
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
skwaro napisał(a):
Tak się składa że ładnych parę godzin spędziłem ze swoim autem na różnych hamowniach i za każdym razem za wysokie skalibrowanie obrotów powodowało wyższe wyniki niż w rzeczywistości.

Trudno dyskutować z praktyką. Być może są różne algorytmy przeliczeń na różnych hamowniach. Tak czy inaczej Słoniu ma z pewnością najmocniejszą udokumentowaną sv-kę 650 na tym forum... przynajmniej do czasu aż ja dostroję i zhamuję swoją :D

_________________
MOTOCYKLISTO !!! SPÓJRZ NA LICZNIK !!! POPATRZ DWA RAZY !!! SAMOCHODY SĄ WSZĘDZIE !!!


15 maja 2012, o 18:45
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
A jak ustawię wskazówkę tak, żeby zaniżała o 1000 obr to na jałowych moto będzie miało 500 obr ale i tak odcięcie będzie przy 10 800 :obity: Gdzie tu logika w moim motocyklu? :obity:


z2maciek napisał(a):
Trudno dyskutować z praktyką. Być może są różne algorytmy przeliczeń na różnych hamowniach. Tak czy inaczej Słoniu ma z pewnością najmocniejszą udokumentowaną sv-kę 650 na tym forum... przynajmniej do czasu aż ja dostroję i zhamuję swoją :D


Jeszcze Jaco szykuje się na hamownię :D

EDIT: zapomniałem dopisać, że pomiar robiłem na paliwie Verva 98, nie wiem, czy to ma jakiś wpływ na osiągi silnika zaopatrzonego w gaźniki.


15 maja 2012, o 18:49
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 21 lis 2010, o 20:28
Posty: 229
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 650s '02
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Słoniu napisał(a):
EDIT: zapomniałem dopisać, że pomiar robiłem na paliwie Verva 98, nie wiem, czy to ma jakiś wpływ na osiągi silnika zaopatrzonego w gaźniki.

BŁĄD
Nasze silniki są przystosowane do paliwa 95 i na takim powinieneś uzyskać najlepsze parametry. No chyba że miałeś coś majstrowane z przyspieszaniem zapłonu. Jeśli nie to stosowanie paliwa 98 nie ma sensu.

_________________
MOTOCYKLISTO !!! SPÓJRZ NA LICZNIK !!! POPATRZ DWA RAZY !!! SAMOCHODY SĄ WSZĘDZIE !!!


15 maja 2012, o 20:47
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
No fakt, był kiedyś na forum poruszany temat...zalałem akurat 98 bo różnica w cenie była 9 groszy ;P


15 maja 2012, o 21:04
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 19 sie 2011, o 08:13
Posty: 463
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650 k2 2002
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
polskie 98 to europejskie 95 wiec jest ok


16 maja 2012, o 16:55
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Tu nagrane jak kręci się do 11 800. Po odpaleniu silnika obroty jałowe wskazuje prawidłowe.



A tutaj filmik, jak obrotomierz zawyżał o ok 500 obr - tak samo kręci się do 11 800.



Nie wydaje się Wam po dźwięku, że motocykl faktycznie wyżej się kreci?


16 maja 2012, o 19:49
Zobacz profil
chef master
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:59
Posty: 1008
Lokalizacja: Pruszków
Płeć: mężczyzna
Moto: ntv650
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Gdy zegary leżą płasko na stole, wskazówka przełożona (odginając końcówkę) przez bolec/kołek, bez zdejmowania z ośki powinna pokazywać idealnie prawy dolny kołek mocowania tarczy obrotomierza. Tak było u mnie jak rozebrałem pierwszy raz zegary i tak samo skręciłem. Pokazuje tyle ile powinno.

Co do obrotów na biegu jałowym, nie możesz ustawić mniejszych, żeby równo chodziła? Zobacz też, czy możesz ustawić obroty poniżej 1 tys i sv dalej będzie chodziła bez problemu

_________________
GG:6047566
SV650K2----> CBR 929 Y


16 maja 2012, o 20:53
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
To by się zgadzało, u mnie wskazówka wskazywała idealnie dół, ale z drugiej strony między 10,5 tys a 11,8 tys jest 1300 obrotów, teraz mam ustawione na 1400-1500, jak przestawię wskazówkę to jałowe będą na poziomie prawie zerowym :obity:

EDIT: Pewnie jutro ogarnę ten obrotomierz, przy okazji zmienię dysze - po analizie filmu widać, że AFR skacze nawet do ponad 15:1 :>

Mocy, przybywaj! :obity:


16 maja 2012, o 21:33
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 19 sie 2011, o 08:13
Posty: 463
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650 k2 2002
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
coś mi się o uszy obiło że można określić prędkość obrotową silnika na podstawie ścieżki audio, 11000 obr/min to by było pasmo 183,33 Hz czyż nie?


17 maja 2012, o 09:55
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Jestem zaskoczony szybkością zużywania się tylnej opony po tym tuningu...niemile zaskoczony :obity:


21 maja 2012, o 13:00
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42
Posty: 3213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 SS
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
I to jest moment, kiedy publiczne przyznanie się do zamiaru założenia szerszej opony, nie będzie kompromitacją.

_________________
Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.


21 maja 2012, o 13:13
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Myślałem o tym wcześniej, bo po modzie tył mi szalał przy mocniejszym odkręceniu...ale to był marzec - nie za ciepło i asfalt jeszcze nie czyszczony :) Teraz z przyczepnością nie mam problemów.

Na szerszą oponę potrzebna szersza felga, do tego jeszcze "spacer kit" - zestaw tulei, które trzeba zamówić zza Atlantyku.
No i trzeba jeszcze dobrą felgę trafić na allegro :->


21 maja 2012, o 13:24
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2010, o 09:24
Posty: 2373
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR600RR PC40
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Słoniu napisał(a):
Myślałem o tym wcześniej, bo po modzie tył mi szalał przy mocniejszym odkręceniu...ale to był marzec - nie za ciepło i asfalt jeszcze nie czyszczony :) Teraz z przyczepnością nie mam problemów.

Na szerszą oponę potrzebna szersza felga, do tego jeszcze "spacer kit" - zestaw tulei, które trzeba zamówić zza Atlantyku.
No i trzeba jeszcze dobrą felgę trafić na allegro :->


Coś mi sie nie chce wierzyć że potrzebujesz szerszej gumy. 10 lat temu motocykle mające nawet powyżej 100KM miały 160 z tyłu i jakoś problemów z trakcją nie było. :-)

_________________
Obrazek
Motocykl w przeciwieństwie do auta w zakręcie pochyla się we właściwą stronę.


21 maja 2012, o 13:29
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Zauważyłem to na przykładzie CBR F3 kolegi.
No ale dlaczego teraz producenci wkładają już do 85 konnego moto 180/55 (F800S)? Estetyka?


21 maja 2012, o 13:37
Zobacz profil
Mister Budda
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lut 2010, o 12:22
Posty: 2362
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: VTR RIDER :D
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
bo 180 jest tansza, jest bardziej popularna i niejednokrotnie spottkalem sie z tym ze tansza jest :P

_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.


21 maja 2012, o 13:40
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Chociaż F800S to zły przykład bo ma 86 Nm.

Monster 696, Bandit 650S, GSX 650F - latają na 160/60, czyli nie ma się o co martwić.


21 maja 2012, o 13:48
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42
Posty: 3213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 SS
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Nie można robić zmian tak ot, bezkarnie. Zwiększenie parametrów w jednym obszarze pociąga za sobą konieczność zmian w innym. Wkrótce przyjdzie pora na nowe zawieszenia, hamulce i takie tam "nieistotne" sprawy.
Z tylną felgą nie powinieneś mieć problemu. To przednich brakuje na rynku, bo wsztscy je kasują w pierwszej kolejności przy byle dzwonku. Tylnych jes więcej i tanio.

_________________
Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.


21 maja 2012, o 13:50
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
W pierwszej kolejności powinienem zmienić zaciski - seryjne nie są złe, ale mają już większy wysiłek, żeby motocykl zatrzymać z wysokich prędkości - obecnie 200 dla SV to małe pierdnięcie.


21 maja 2012, o 14:00
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 1122 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 57  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL