Autor |
Wiadomość |
skwaro
SV Rider
Dołączył(a): 2 lip 2010, o 09:24 Posty: 2373 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR600RR PC40
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Słoniu, ale w ten sposób ustawiłeś obrotomierz tak jak jest fabrycznie. I fabryczny obrotomierz przekłamuje czy w autach czy w motocyklach. U siebie w aucie raz rozbiłem test w zewnętrznym obrotomierzem i powyżej 5kRPM podawał ok 500-600 obrotów więcej niż w rzeczywistości. Przy 8kRPM pokazywał już prawie 9k...
_________________
Motocykl w przeciwieństwie do auta w zakręcie pochyla się we właściwą stronę.
|
15 maja 2012, o 18:26 |
|
|
z2maciek
motocyklista
Dołączył(a): 21 lis 2010, o 20:28 Posty: 229 Lokalizacja: Wrocław
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 650s '02
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Być może że ktoś przesunął odcinkę. Najprostszym sposobem na to, który sprawdza się w wielu sterownikach, być może także w naszych, jest wymiana kwarcu taktującego procesor na wersję o wyższej częstotliwości.
_________________ MOTOCYKLISTO !!! SPÓJRZ NA LICZNIK !!! POPATRZ DWA RAZY !!! SAMOCHODY SĄ WSZĘDZIE !!!
|
15 maja 2012, o 18:41 |
|
|
z2maciek
motocyklista
Dołączył(a): 21 lis 2010, o 20:28 Posty: 229 Lokalizacja: Wrocław
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 650s '02
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Trudno dyskutować z praktyką. Być może są różne algorytmy przeliczeń na różnych hamowniach. Tak czy inaczej Słoniu ma z pewnością najmocniejszą udokumentowaną sv-kę 650 na tym forum... przynajmniej do czasu aż ja dostroję i zhamuję swoją
_________________ MOTOCYKLISTO !!! SPÓJRZ NA LICZNIK !!! POPATRZ DWA RAZY !!! SAMOCHODY SĄ WSZĘDZIE !!!
|
15 maja 2012, o 18:45 |
|
|
Słoniu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
A jak ustawię wskazówkę tak, żeby zaniżała o 1000 obr to na jałowych moto będzie miało 500 obr ale i tak odcięcie będzie przy 10 800 Gdzie tu logika w moim motocyklu? Jeszcze Jaco szykuje się na hamownię EDIT: zapomniałem dopisać, że pomiar robiłem na paliwie Verva 98, nie wiem, czy to ma jakiś wpływ na osiągi silnika zaopatrzonego w gaźniki.
|
15 maja 2012, o 18:49 |
|
|
z2maciek
motocyklista
Dołączył(a): 21 lis 2010, o 20:28 Posty: 229 Lokalizacja: Wrocław
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 650s '02
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
BŁĄD Nasze silniki są przystosowane do paliwa 95 i na takim powinieneś uzyskać najlepsze parametry. No chyba że miałeś coś majstrowane z przyspieszaniem zapłonu. Jeśli nie to stosowanie paliwa 98 nie ma sensu.
_________________ MOTOCYKLISTO !!! SPÓJRZ NA LICZNIK !!! POPATRZ DWA RAZY !!! SAMOCHODY SĄ WSZĘDZIE !!!
|
15 maja 2012, o 20:47 |
|
|
Słoniu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
No fakt, był kiedyś na forum poruszany temat...zalałem akurat 98 bo różnica w cenie była 9 groszy
|
15 maja 2012, o 21:04 |
|
|
Slawuch
SV Rider
Dołączył(a): 19 sie 2011, o 08:13 Posty: 463
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650 k2 2002
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
polskie 98 to europejskie 95 wiec jest ok
|
16 maja 2012, o 16:55 |
|
|
Słoniu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
|
16 maja 2012, o 19:49 |
|
|
jaco1509
chef master
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:59 Posty: 1008 Lokalizacja: Pruszków
Płeć: mężczyzna
Moto: ntv650
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Gdy zegary leżą płasko na stole, wskazówka przełożona (odginając końcówkę) przez bolec/kołek, bez zdejmowania z ośki powinna pokazywać idealnie prawy dolny kołek mocowania tarczy obrotomierza. Tak było u mnie jak rozebrałem pierwszy raz zegary i tak samo skręciłem. Pokazuje tyle ile powinno.
Co do obrotów na biegu jałowym, nie możesz ustawić mniejszych, żeby równo chodziła? Zobacz też, czy możesz ustawić obroty poniżej 1 tys i sv dalej będzie chodziła bez problemu
_________________ GG:6047566 SV650K2----> CBR 929 Y
|
16 maja 2012, o 20:53 |
|
|
Słoniu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
To by się zgadzało, u mnie wskazówka wskazywała idealnie dół, ale z drugiej strony między 10,5 tys a 11,8 tys jest 1300 obrotów, teraz mam ustawione na 1400-1500, jak przestawię wskazówkę to jałowe będą na poziomie prawie zerowym EDIT: Pewnie jutro ogarnę ten obrotomierz, przy okazji zmienię dysze - po analizie filmu widać, że AFR skacze nawet do ponad 15:1 Mocy, przybywaj!
|
16 maja 2012, o 21:33 |
|
|
Slawuch
SV Rider
Dołączył(a): 19 sie 2011, o 08:13 Posty: 463
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650 k2 2002
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
coś mi się o uszy obiło że można określić prędkość obrotową silnika na podstawie ścieżki audio, 11000 obr/min to by było pasmo 183,33 Hz czyż nie?
|
17 maja 2012, o 09:55 |
|
|
Słoniu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Jestem zaskoczony szybkością zużywania się tylnej opony po tym tuningu...niemile zaskoczony
|
21 maja 2012, o 13:00 |
|
|
koroviov
SV Rider
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42 Posty: 3213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 SS
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
I to jest moment, kiedy publiczne przyznanie się do zamiaru założenia szerszej opony, nie będzie kompromitacją.
_________________ Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.
|
21 maja 2012, o 13:13 |
|
|
Słoniu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Myślałem o tym wcześniej, bo po modzie tył mi szalał przy mocniejszym odkręceniu...ale to był marzec - nie za ciepło i asfalt jeszcze nie czyszczony Teraz z przyczepnością nie mam problemów. Na szerszą oponę potrzebna szersza felga, do tego jeszcze "spacer kit" - zestaw tulei, które trzeba zamówić zza Atlantyku. No i trzeba jeszcze dobrą felgę trafić na allegro
|
21 maja 2012, o 13:24 |
|
|
skwaro
SV Rider
Dołączył(a): 2 lip 2010, o 09:24 Posty: 2373 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR600RR PC40
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Coś mi sie nie chce wierzyć że potrzebujesz szerszej gumy. 10 lat temu motocykle mające nawet powyżej 100KM miały 160 z tyłu i jakoś problemów z trakcją nie było. :-)
_________________
Motocykl w przeciwieństwie do auta w zakręcie pochyla się we właściwą stronę.
|
21 maja 2012, o 13:29 |
|
|
Słoniu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Zauważyłem to na przykładzie CBR F3 kolegi. No ale dlaczego teraz producenci wkładają już do 85 konnego moto 180/55 (F800S)? Estetyka?
|
21 maja 2012, o 13:37 |
|
|
Notturno SV
Mister Budda
Dołączył(a): 24 lut 2010, o 12:22 Posty: 2362 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: VTR RIDER :D
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
bo 180 jest tansza, jest bardziej popularna i niejednokrotnie spottkalem sie z tym ze tansza jest
_________________ Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
|
21 maja 2012, o 13:40 |
|
|
Słoniu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Chociaż F800S to zły przykład bo ma 86 Nm.
Monster 696, Bandit 650S, GSX 650F - latają na 160/60, czyli nie ma się o co martwić.
|
21 maja 2012, o 13:48 |
|
|
koroviov
SV Rider
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42 Posty: 3213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 SS
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Nie można robić zmian tak ot, bezkarnie. Zwiększenie parametrów w jednym obszarze pociąga za sobą konieczność zmian w innym. Wkrótce przyjdzie pora na nowe zawieszenia, hamulce i takie tam "nieistotne" sprawy. Z tylną felgą nie powinieneś mieć problemu. To przednich brakuje na rynku, bo wsztscy je kasują w pierwszej kolejności przy byle dzwonku. Tylnych jes więcej i tanio.
_________________ Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.
|
21 maja 2012, o 13:50 |
|
|
Słoniu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
|
Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
W pierwszej kolejności powinienem zmienić zaciski - seryjne nie są złe, ale mają już większy wysiłek, żeby motocykl zatrzymać z wysokich prędkości - obecnie 200 dla SV to małe pierdnięcie.
|
21 maja 2012, o 14:00 |
|
|