Autor |
Wiadomość |
pavel89
motorowerzysta
Dołączył(a): 19 maja 2014, o 16:27 Posty: 51
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 650s K7
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Dałem gęstym do góry, ale i tak muszę to wyjąć, bo te tulejki zamiast na, to dałem pod sprężyny. Teraz oblukałem na fiszkach, że powinno być na odwrót. Tak to jest jak już ciągnie do śmigania i chce się wszystko szybko zrobić ;p
|
27 lut 2015, o 11:37 |
|
|
Inkling
SV Rider
Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47 Posty: 2539 Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N AD2000
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Pavel, to zmierz przy okazji, proszę, ich długość, ok?
|
27 lut 2015, o 15:19 |
|
|
pavel89
motorowerzysta
Dołączył(a): 19 maja 2014, o 16:27 Posty: 51
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 650s K7
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Ok, no problemo!
|
27 lut 2015, o 15:22 |
|
|
v0ytek
motorowerzysta
Dołączył(a): 9 lip 2014, o 00:16 Posty: 51 Lokalizacja: Olkusz
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S k3
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Miał ktoś problem z włożeniem filtru powietrza hiflo w obudowę? Mój jest jakby trochę za mały i nie chce wskoczyć na swoje miejsce i nie da się całości skręcić. Zastanawiam się czy ten typ tak ma, że trzeba się nakombinować czy iść zwrócić.
|
27 lut 2015, o 22:26 |
|
|
Inkling
SV Rider
Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47 Posty: 2539 Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N AD2000
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Podobno takie problemy się zdażają. Spróbuj wymienić, jeśli Ci się uda, bo to przypadłości pojedynczych egzemplarzy, nie modelu jako takiego.
|
27 lut 2015, o 23:43 |
|
|
Memory
motocyklista
Dołączył(a): 16 maja 2013, o 20:47 Posty: 251
Płeć: mężczyzna
Moto: RSV1000 Factory
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Potwierdzam, też miałem z tym problem. Odchyłka wymiaru była niewielka i jakoś siadło ale nie było łatwo.
_________________ Moja (R)SV -> http://www.svforum.pl/viewtopic.php?f=9&t=15673&view=unread#unread
|
28 lut 2015, o 01:25 |
|
|
Kasparow
motocyklista
Dołączył(a): 30 lis 2014, o 20:49 Posty: 200 Lokalizacja: Zielona Góra
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000S 2006
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
|
28 lut 2015, o 13:29 |
|
|
Dziaku
SV Rider
Dołączył(a): 22 gru 2013, o 00:50 Posty: 1975 Lokalizacja: SM
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S'99
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Dzięki wielkie Kasparow.
_________________ CBR 125R '07-->SV650S '06-->DR350S '91-->RM125 '95-->SV650S '99
|
28 lut 2015, o 13:44 |
|
|
pavel89
motorowerzysta
Dołączył(a): 19 maja 2014, o 16:27 Posty: 51
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 650s K7
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Podaję wymiary tulejek lag, zgodnie z obietnicą: wysokość: 45 mm średnica: 34 mm grubość ścianki: ok. 0.9 mm (nie mam mikrometra niestety) Zagadka z moimi lagami rozwikłana Tylko nie wiem co o tym myśleć. Zacząłem kręcić lagą z tej goleni, która przylegała zbyt blisko koła i okazało się, że goleń zaczęła zmieniać swoje położenie, tzn. zaczęła oddalać się od koła aż w końcu zlicowała się z czołem ośki. Skręciłem to tak, koło lekko się obraca, nic nie trze, no i na oko jest równo. Pojeździłem dzisiaj trochę i przednie zawieszenie nie wykazuje żadnych dziwnych objawów. Teraz pytanie, jedna laga jest tak wyprofilowana czy co? Bo jeśli jest krzywa, to dlaczego wszystko pasuje tylko w jednym położeniu lagi? Druga laga jest prosta.
|
28 lut 2015, o 18:53 |
|
|
rooland
motocyklista
Dołączył(a): 24 cze 2012, o 11:17 Posty: 279
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650s 2001
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Witam, wiem, że jakiś czas temu było pytanie dokładnie o to samo ale nie mogę znaleźć gdzie to było .... dzisiaj robiłem synchro gaziorów i zauważyłem w przednim cylindrze, tam gdize znajduje się iglica która wychodzi ze ścianki przy okręceniu manetki leci paliwko... tak powinno być ? http://zapodaj.net/261ff608b748c.jpg.html - nie mogłem znalexć odpowiedniego zdjęcia ale z tego miejsca wychodzi iglica i własnie po niej ścieka/rozprasza się mgiełka chyba paliwa ...
_________________ Nie ryzykujesz, nie wygrywasz. Pozdrawiam Roland
|
28 lut 2015, o 19:11 |
|
|
longer200
SV Rider
Dołączył(a): 2 cze 2014, o 19:31 Posty: 677 Lokalizacja: Poznań
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000S K6
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Pomocy Ukręciła mi sie gorna sruba w prawym zacisku Co robić?? Mozna tak jeździć??
_________________
|
28 lut 2015, o 20:08 |
|
|
SHVAYA
motocyklista
Dołączył(a): 4 cze 2010, o 14:19 Posty: 198 Lokalizacja: Piła/Poznań
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K9
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Jak nie bardzo wiesz co zrobić, to zabierz do jakiegoś serwisu samochodowego, oni powinni Ci to zrobić za półdarmo, ale: ABSOLUTNIE NIE MOŻNA TAK JEŹDZIĆ P. S. To znaczy można, ale tylko raz
_________________ SV650S K9
|
28 lut 2015, o 20:49 |
|
|
hubi199
SV Rider
Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51 Posty: 2808 Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Nie mów mu jak ma żyć . A tak serio, ile wystaje? Na siłe do/odkrecałeś czy jaka s wada śruby?
|
28 lut 2015, o 21:01 |
|
|
longer200
SV Rider
Dołączył(a): 2 cze 2014, o 19:31 Posty: 677 Lokalizacja: Poznań
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000S K6
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
No wlasnie lekko dokrecalem. Chyba śruba chu... Wystaje tak, ze ani nie mogę zdjąć zacisku ani wyją koła
_________________
|
28 lut 2015, o 21:14 |
|
|
Inkling
SV Rider
Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47 Posty: 2539 Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N AD2000
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
No to masz odpowiedź - masz krzywą lagę i właśnie dlatego wcześniej nie miałeś problemu z zawieszeniem (poprzedni właściciel skręcił tak, żeby otwory na oś pokrywały się). Albo daj do tecrola na prostowanie, albo jeździj jak jeździsz
|
28 lut 2015, o 22:22 |
|
|
Shavo
motorowerzysta
Dołączył(a): 29 lis 2012, o 00:32 Posty: 85 Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N K1
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
@rooland Jeśli silnik nie pracuje a sączy się paliwo stamtąd to oczywiście, że tak nie powinno być Sprawdz stan zaworka na pływaku. Jeśli będzie w dobrym stanie to zmierz i skoryguj poziom pływaka (reguluje się to odgięciem w jedną lub drugą strone blaszki ciągnącej za zaworek. Po szczegóły odsyłam do serwisówki, tam jest wszystko opisane.
|
1 mar 2015, o 01:46 |
|
|
Rozkosmany
SV Rider
Dołączył(a): 21 sie 2013, o 21:06 Posty: 2164 Lokalizacja: Crewkerne
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Nie zawsze przyczyna tkwi w samej iglicy. Współpracuje ona ze swoim gniazdem które jednocześnie stanowi niejako element całości montowany w obudowie. Ponieważ tam jest oring uszczelniajacy to może powodować na nim przeciek. Ponadto są to różne materiały, tzn. mosiądz gniazda i znal obudowy który bardzo paskudnie koroduje. Korozją tą jest biały, porowaty produkt i jeżeli zaczął powstawać tóż przy samym oringu to z powodzeniem może powodować przecieki. Myśle że właśnie coś takiego obserwujesz u siebie. Gdyby przeciek był na iglicy to zalewałby ci po prostu silnik a żadnego przecieku na zewnątrz nie byłoby. ED: rooland Produkowałem się zanim obejrzałem zdjęcie i myślałem o czymś innym. Ociekanie paliwa w tym miejscu po iglicy gdy dajesz w palnik jest jak najzupełniej normalne Ponieważ na idealna centryczność iglic w gażnikach nie masz co liczyć to na zasadzie przypadku może tak być i w tylnym i w przednim w obu albo wcale. Nie mniej czasami ocieka zbyt mocno z powodu zanieczyszczenia rurki miksującej (w nią jest wkręcona dysza) bądź też przytkana dysza powietrzna albo kanał łączący ją z mikserem. Dysze powietrzne zobaczysz pod tą trąbką króra jest wlotem do gaźnika PS. dodam na wszelki wypadek że iglic w gaźnikach nie wolno czyścić w sposób inwazyjny, ponieważ są pokryte specjanym tworzywem zapobiegającym zuzyciu ich a znam przypadki że zostało ono uznane za syfa który nalezy zedrzeć papierem ściernym.
|
1 mar 2015, o 10:55 |
|
|
Marian
rowerzysta
Dołączył(a): 4 lis 2012, o 18:39 Posty: 27 Lokalizacja: Przasnysz
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s 2005
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Mam pytanie czy próbował ktoś kiedyś do ramy od sv650s z 2005r włożyć silnik od sv1000 proszę o szybką odpowiedz
_________________ Mój sv650s viewtopic.php?t=8722
|
1 mar 2015, o 12:31 |
|
|
Dziaku
SV Rider
Dołączył(a): 22 gru 2013, o 00:50 Posty: 1975 Lokalizacja: SM
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S'99
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Była taka przekładka na forum. Silniki zgadzają sie chyba tylko jedną śrubką do reszty trzeba było dorobić mocowania.
_________________ CBR 125R '07-->SV650S '06-->DR350S '91-->RM125 '95-->SV650S '99
|
1 mar 2015, o 12:34 |
|
|
Marian
rowerzysta
Dołączył(a): 4 lis 2012, o 18:39 Posty: 27 Lokalizacja: Przasnysz
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s 2005
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
pewnie też trzeba sprzęgło zmienić i tylny wahacz żeby szersze koło weszło
_________________ Mój sv650s viewtopic.php?t=8722
|
1 mar 2015, o 12:59 |
|
|