Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 27 paź 2024, o 01:17



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 519, 520, 521, 522, 523, 524, 525 ... 714  Następna strona
Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi 
Autor Wiadomość
Mister Apollo
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16
Posty: 5365
Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
zdunman napisał(a):
W sobotę zamierzam wymienić płyn hamulcowy, jaki płyn hamulcowy polecacie, standard dot-4, ale jeśli chodzi o temperaturę zagotowania płynu to jakoś szczególnie zwracać na to uwagę ? Chcę wybrać coś co ma dobry stosunek jakość - cena. SV 3-4 razy w ciągu roku torowana i trasa do pracy to jakieś 50km przez miasta, czasami autostrada.
Dodatkowo w sobotę wymieniam przewody hamulcowe na oplot
Dwa scenariusze gdzie możesz heble zagotować to tor (nie radom :P) albo gymkhana. W innych wariantach najzwyklejszy starczy.

_________________
SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza


25 mar 2015, o 12:18
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lis 2012, o 20:04
Posty: 337
Lokalizacja: Wielkopolskie (PSL)
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s 2000/ VFR 800
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Że względu na to że paliwo na naszych stacjach bywa nieraz pełne śmieci chce założyć dodatkowy mini filtr paliwa. I zastanawiam się czy to nie wpłynie negatywnie na czas dostarczania paliwa do gaznikow? A tym samym na gorszą pracę silnika?

_________________
Think before you drive-Bernie Ecclestone


25 mar 2015, o 16:49
Zobacz profil
Mister Apollo
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16
Posty: 5365
Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Na przekór zapytam, a jest sens? To nie czasy żeby fuzel pływał w paliwie. Jakiś drobny paproch się trafi to przeleci przez gaźniki.

_________________
SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza


25 mar 2015, o 16:55
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sty 2013, o 13:58
Posty: 3738
Lokalizacja: Petrisvilla
Płeć: mężczyzna
Moto: X11
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
maxpsl napisał(a):
Że względu na to że paliwo na naszych stacjach bywa nieraz pełne śmieci chce założyć dodatkowy mini filtr paliwa. I zastanawiam się czy to nie wpłynie negatywnie na czas dostarczania paliwa do gaznikow? A tym samym na gorszą pracę silnika?
Po pierwsze to przecież przy zaworach iglicowych masz sitka blokujące drobne babole z baku.
Po drugie za ciśnienie paliwa dostarczanego do gaźników odpowiada pompa podciśnieniowa.
Tak więc nijak to nie ma sensu. A dla spokojności nie tankuj na dziwnych stacjach ;)
Ale odpowiadając na Twoje pytanie: nie wpłynie negatywnie.

_________________
SV650 => X11 :kerm:


25 mar 2015, o 17:29
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 mar 2012, o 00:41
Posty: 2924
Lokalizacja: Bezrzecze/Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: Bawaria...
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
zdunman napisał(a):
Arek1 napisał(a):
Macie jakiś sposób na wyciągnięcie tłoczka z zacisku? (Chodzi o tylny hamulec). Zdemontowałem już wszystko i nie pomyślałem o wyciśnięciu tłoczka przez pompowanie dźwignią. :mur:
Kompresora nie mam żeby go wydmuchać...


Ostatnio wyciągałem tłoczek w FZ6, który nic nie wystawał. Włożyłem cienki śrubokręt, w otwór do którego przykręca się przewód hamulcowy i wypchnąłem go śrubokrętem kawałek od środka. Uważaj, tylko żeby go nie porysować. Tam akurat jest mała szczelina tak, żeby wcisnąć śrubokręt

Dzięki sprawdzę dzisiaj.

_________________
www.poomoc.pl


25 mar 2015, o 17:50
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 gru 2013, o 00:50
Posty: 1975
Lokalizacja: SM
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S'99
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Albo sposób Rozkosmanego ze śrubą rozporową do betonu, owinąć kawałkiem gumy i jazda.

_________________
CBR 125R '07-->SV650S '06-->DR350S '91-->RM125 '95-->SV650S '99


25 mar 2015, o 17:53
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47
Posty: 2539
Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N AD2000
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Ja mam dodatkowy filtr od kilku lat, nie ma negatywnych skutków, ciężko powiedzieć, czy istnieją pozytywne. Na pewno nieco spokojniej śpię :)


25 mar 2015, o 17:53
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42
Posty: 3213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 SS
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Kolega (dawny użytkownik forum) miał założony taki filtr w Yamaszce R1. Miała tą przypadłość, że gasła nie wiadomo czemu i nie wiadomo kiedy. Objawy jak przy braku paliwa. Wymieniliśmy pompę, przewody paliwowe, coś tam chyba jeszcze. W końcu wywaliliśmy ten idiotyczny filtr. To on okazał się przyczyna.

_________________
Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.


25 mar 2015, o 19:45
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 sie 2013, o 21:06
Posty: 2164
Lokalizacja: Crewkerne
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
koroviov napisał(a):
Tymat płynu dyskutowaliśmy już kiedyś. Wnioski były takie, że jedni leją byle co i są zadowoleni, a inni bardzo drogi i nie zawsze są. Ja leję cokolwiek z Tesco. Ale polecam wszystkim Motula ;)


:hmm: W Tesco nie było płynu. Ale był w Asda-e i okazało się że tez działa. No ale zmieszany z tym ze stacji Esso :obity:


25 mar 2015, o 20:17
Zobacz profil
rowerzysta

Dołączył(a): 27 sty 2015, o 11:04
Posty: 12
Lokalizacja: Miechów, ok. Krakowa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S, ETZ 250
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Panie i panowie mógłby ktoś pokrótce określić jak zrzucić wałki rozrządu w Sv 650 k4. Luzy już poniżej wartości i trzeba ogarnąć. Dobrze rozumiem? Ustawić wal w pozycji F i odkręcić napinacz (swoja droga jak go zablokowac aby ząbki nie przekroczyły żeby sprawdzić jak łańcuch jest już naciagniety? ) i po prostu zrzucić walki przedniego cylindra a następnie bez zmiany położenia wału powtórzyć operacje na drugim cylindrze? :hmm:


25 mar 2015, o 20:23
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51
Posty: 2799
Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Ustaw wał wg. serwisówki, wałki powinny być luźne, tzn nie powinny uchylać zaworu. Wykręć/poluzuj napinacz i odkręć mostek. zdejmij wałek zrób co trzeba poskręcaj, sprawdz luz i położenie, analogicznie na drugim cylindrze.


25 mar 2015, o 20:30
Zobacz profil
rowerzysta

Dołączył(a): 27 sty 2015, o 11:04
Posty: 12
Lokalizacja: Miechów, ok. Krakowa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S, ETZ 250
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Ogarniam. Jak jednak zablokować napinacz żeby policzyć ząbki?


25 mar 2015, o 20:53
Zobacz profil WWW
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 paź 2014, o 16:27
Posty: 111
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2002
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Koledzy zamówiłem ostatnio taki oto mały przełącznik do świateł awaryjnych :). Da sie go połaczyć w sv'ce bez montowania dodatkowego przetwornika?


25 mar 2015, o 22:49
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 sie 2013, o 21:06
Posty: 2164
Lokalizacja: Crewkerne
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Będzie widac bez blokowania. Ząbek akurat będacy w boju będzie lepiej się świecić.
Ale jeżeli musisz to cienki płaski śrubokręt który wetkniesz w dziurę powstała po wykreceniu śrubki na szczycie napinacza. Trochę się powk.... żeby to zablokować. Bo jak nie zablokujesz to zrobi ziiii po poluzowniu śrub i cały misterny plan w pizdu.
:hahaha:
Poza tym, to wk.... sie będzi ci potrzebne przy zakładaniu napinacza. Koniecznie trzeba go skręcić na minimum właśnie tym cienkim wkrętakiem i w takiej pozycji montować a wyluzowac dopiero po dokręceniu śrubek mocujących. Bez tego będzie rozłożony na max i ni chu-chu go nie zamontujesz. Najwyżej urwiesz łańcuszek rozrządu.
(generalnie uwaga datyczy tylnego cylindra. W przednim to pikuś)


25 mar 2015, o 22:49
Zobacz profil
rowerzysta

Dołączył(a): 27 sty 2015, o 11:04
Posty: 12
Lokalizacja: Miechów, ok. Krakowa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S, ETZ 250
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Palce mam wprawione :D aczkolwiek nie zgrabne ale walczyć z tematem będę ochoczo :D

Rozumiem że trzeba wykręcić śrube na szczycie i srubokretem zablokować trzpien napinacza, ale jak? Tam ma cos zaskoczyć/przeskoczyć/stunkąć/puknąć? :hmm:


25 mar 2015, o 23:25
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 sie 2013, o 21:06
Posty: 2164
Lokalizacja: Crewkerne
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Wkętak masz zablokować akurat w pozycji w którą wpadnie, bez kręcenia. Wtedy trzpień będzie stał właśnie w tym miejscu na którym skończył z łańcuchem :obity: Puścisz wkrętak to zrobi ziuuu
i po ptokach
:hahaha:
A blokuj czym chcesz.
Mnie najlepiej wyszło użycie nakładki pt: wkrętak z zestwu kluczy. Sama ta koncówka jest kanciata i jakim sznurkiem udało się przywiązać.
A ta śruba na wierzchu to tylko zaślepka.


25 mar 2015, o 23:48
Zobacz profil
rowerzysta

Dołączył(a): 27 sty 2015, o 11:04
Posty: 12
Lokalizacja: Miechów, ok. Krakowa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S, ETZ 250
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Wielkie dzięki! Wszystko już wiem. W sobotę jak zjade do domu zabieram sie za robote :)


25 mar 2015, o 23:51
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51
Posty: 2799
Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
którą masz sv-ke? wtrysk jak podałeś?
Wystarczy, że środek wykrręcisz ze sprężyną i bedzie zablokowany, następnie zew. dwie śruby i masz poluzowany.
P.S
masz białą sv-ke?


26 mar 2015, o 00:30
Zobacz profil
rowerzysta

Dołączył(a): 27 sty 2015, o 11:04
Posty: 12
Lokalizacja: Miechów, ok. Krakowa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S, ETZ 250
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Tak, sv na wtrysku 2004r.

Suza niebieska w pelnej owiewce po szlifie na prawym boku. Teraz ogarniam mechanike. Kolor na zimę zostawiam.


26 mar 2015, o 00:36
Zobacz profil WWW
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 paź 2011, o 21:04
Posty: 191
Lokalizacja: Oberschlesien
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650N K3
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Rozkosmany napisał(a):
Będzie widac bez blokowania. Ząbek akurat będacy w boju będzie lepiej się świecić.
Ale jeżeli musisz to cienki płaski śrubokręt który wetkniesz w dziurę powstała po wykreceniu śrubki na szczycie napinacza. Trochę się powk.... żeby to zablokować. Bo jak nie zablokujesz to zrobi ziiii po poluzowniu śrub i cały misterny plan w pizdu.
:hahaha:


Wszystko ok, tylko chłopak mówił o SV 650 K4 a tam powinny być już napinacze pozmianowe.

Obrazek

Czyli pręt ząbkowany, zapadka, sprężyna i śruba napinająca.

Najpierw luzujemy środkową śrubę napinającą i ją zdejmujemy, potem odkręcamy "bolty" napinacz.
Napinacz pozmianowy nie wraca sam do pozycji startowej.

Polecam zaopatrzyć się w "gambit" do wycinania uszczelek, bo stare mogą się rozpaść. Albo w dobry silikon.
Kolejność montażu odwrotna - najpierw cofnąć napinacz, dokręcić "bolty" mocujące napinacz do cylindra (11Nm) potem wrzucić sprężynkę i dokręcić śrubę napinającą (chyba 35Nm).

Ustawienie rozrządu dokładnie opisuje serwisówka. Jak nie masz czasu jej ściągnąć, to chociaż zrób zdjęcia po ściągnięciu dekli.
Będzie łatwiej jak będziesz pracował najpierw z jednym cylindrem, potem z drugim.
Zwróć uwagę na poziome nacięcia na wałkach, które maja się licować z górą głowicy gdy wał jest w pozycji F dla przedniego cylindra i "F+360st." dla tylnego cylindra.
A luzy sprawdzamy w pozycji F dla przedniego cylindra i "F + 270 st" czyli R dla drugiego cylindra.

Jak ściągasz wałki to zatkaj czystymi szmatami otwory technologiczne i gniazda świec, aby nic nie wpadło do cylindra / skrzyni korbowej.
I chwyć czymś łańcuszek, aby nie zsuną się do skrzyni korbowej.

ZTCP.

rozrząd przód wał na F

Obrazek

zakręcić wałem 360 st przeciwnie do ruchu wskazówek zegara i powinien być taki widok
rozrząd tył wał na "F+360st"

Obrazek


26 mar 2015, o 00:39
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 519, 520, 521, 522, 523, 524, 525 ... 714  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL