Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 27 paź 2024, o 01:31



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 520, 521, 522, 523, 524, 525, 526 ... 714  Następna strona
Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi 
Autor Wiadomość
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 paź 2014, o 16:27
Posty: 111
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2002
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Koledzy gdzie podłączyć zasilanie od gniazda usb aby zalaczalo sie dopiero po przekręceniu kluczyka w stacyjce ?


26 mar 2015, o 11:19
Zobacz profil
Mister Apollo
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16
Posty: 5365
Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Zegary chodzą dopiero po przekręceniu kluczyka, tam bym szukał.

_________________
SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza


26 mar 2015, o 11:30
Zobacz profil
rowerzysta

Dołączył(a): 27 sty 2015, o 11:04
Posty: 12
Lokalizacja: Miechów, ok. Krakowa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S, ETZ 250
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Dzięki koledzy! Teraz już wszystko jasne.

Jeszcze jedno pytanko: nie chce mi się czekać tydzień na przesyłkę płytek. Wiecie może gdzie w Krakowie takie dostanie? :hmm:


26 mar 2015, o 12:30
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 mar 2012, o 22:56
Posty: 468
Lokalizacja: Grochowa - Piaseczno
Płeć: mężczyzna
Moto: gsxr1000 k8,mz 251
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
hektor ty stary dzwońcu siema :mrgreen:

_________________
dyn dyn dwusuwa I ryk V-ki ! tym co kocham <3
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ-251/47232 ;]


26 mar 2015, o 12:33
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51
Posty: 2799
Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Już kiedyś pisałem i bez odp, tylko, że ja chciałem wypożyczyć ich więcej i później oddać, nie wiem jakie będę potrzebował.


26 mar 2015, o 13:28
Zobacz profil
rowerzysta

Dołączył(a): 18 wrz 2014, o 17:56
Posty: 31
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Orientuje się ktoś czy kolektor wydechowy od SV 650s 2006r jest taki sam jak w SV 650s 2003r, czy będzie pasował?


26 mar 2015, o 15:05
Zobacz profil
rowerzysta

Dołączył(a): 27 sty 2015, o 11:04
Posty: 12
Lokalizacja: Miechów, ok. Krakowa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S, ETZ 250
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Siema czochu! :D


27 mar 2015, o 09:33
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 mar 2012, o 00:41
Posty: 2924
Lokalizacja: Bezrzecze/Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: Bawaria...
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
zdunman napisał(a):
Arek1 napisał(a):
Macie jakiś sposób na wyciągnięcie tłoczka z zacisku? (Chodzi o tylny hamulec). Zdemontowałem już wszystko i nie pomyślałem o wyciśnięciu tłoczka przez pompowanie dźwignią. :mur:
Kompresora nie mam żeby go wydmuchać...


Ostatnio wyciągałem tłoczek w FZ6, który nic nie wystawał. Włożyłem cienki śrubokręt, w otwór do którego przykręca się przewód hamulcowy i wypchnąłem go śrubokrętem kawałek od środka. Uważaj, tylko żeby go nie porysować. Tam akurat jest mała szczelina tak, żeby wcisnąć śrubokręt

Dzięki za podpowiedź. :piwo: delikatnie wypchnąłem tłoczek, następnie przez gruby ręcznik delikatnie złapałem obcęgami i już jest wszystko rozłożone. Raz jeszcze dzięki. :D

_________________
www.poomoc.pl


27 mar 2015, o 15:01
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 20 kwi 2013, o 11:22
Posty: 1573
Lokalizacja: Wrocław<->Głuszyca
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S '2003
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Pytanie#1.
Zna ktoś może rozmiar o-ringów w rozruszniku SV650 (dokładnie to S'ka K3, ale akurat rozrusznik się chyba nie zmieniał)? Najbardziej zależy mi na:
09280-25002 - najbliżej zębatej części wałka, ten, który uszczelnia połączenie obudowy rozrusznika z blokiem silnika
31264-13E00 - 2 duże o-ringi na obudowie pod deklami
i mniej istotne:
31156-13E00 - maleńkie o-ringi pod łbami śrub skręcającymi wszystko w całość
31143-49040 - o-ring na śrubowym przyłączu +
Chcę zajrzeć do/wymienić szczotki i chce założyć nowe o-ringi przy składaniu całości - jak Pan Suzuki przykazał.

Pytanie#2.
Ma ktoś w SV założonego Leo Vince'a? Ostatnio pojawiła mi się sadza (taka, jak normalnie wewnątrz tłumika) na łączeniu rury wydechowej z tłumikiem (rura jest wsuwana w tłumik i złapane to jest sprężyną). Pytanie: powinna być tam jakaś uszczelka/bandaż na łączeniu (co by znaczyło, że gdzieś mi to wydmuchało) czy to tylko na wcisk i olać tę sadzę? Obecnie uszczelki żadnej tam nie ma.

_________________
"Cholernie chciało mi się śmiać" Kurt Vonnegut jr


27 mar 2015, o 20:34
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 cze 2014, o 19:31
Posty: 677
Lokalizacja: Poznań
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000S K6
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Kto mi powie jak skrócić tłumik żeby nie było widać obtarcia po szlifie ??

_________________
Obrazek


27 mar 2015, o 21:18
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lip 2012, o 18:46
Posty: 1729
Lokalizacja: 3-miasto
Płeć: mężczyzna
Moto: Versys; SV650N
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
komi napisał(a):
Pytanie#1.
Zna ktoś może rozmiar o-ringów w rozruszniku SV650 (dokładnie to S'ka K3, ale akurat rozrusznik się chyba nie zmieniał)? Najbardziej zależy mi na:
09280-25002 - najbliżej zębatej części wałka, ten, który uszczelnia połączenie obudowy rozrusznika z blokiem silnika
31264-13E00 - 2 duże o-ringi na obudowie pod deklami
i mniej istotne:
31156-13E00 - maleńkie o-ringi pod łbami śrub skręcającymi wszystko w całość
31143-49040 - o-ring na śrubowym przyłączu +
Chcę zajrzeć do/wymienić szczotki i chce założyć nowe o-ringi przy składaniu całości - jak Pan Suzuki przykazał.


Rok temu miałem ten sam problem. Szukałem i szukałem aż mi się odechciało. Zajechałem do hydraulicznego z rozrusznikiem i dobrałem wszystkie oringi na miejscu.

_________________
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia.


27 mar 2015, o 22:29
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 mar 2012, o 00:41
Posty: 2924
Lokalizacja: Bezrzecze/Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: Bawaria...
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
longer200 napisał(a):
Kto mi powie jak skrócić tłumik żeby nie było widać obtarcia po szlifie ??

Edzio :)

_________________
www.poomoc.pl


27 mar 2015, o 23:32
Zobacz profil
motorowerzysta

Dołączył(a): 3 sie 2014, o 22:21
Posty: 57
Lokalizacja: Wyszków
Płeć: mężczyzna
Moto: sv1000 SK3
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Cytuj:

Arek1 napisał(a):
Macie jakiś sposób na wyciągnięcie tłoczka z zacisku? (Chodzi o tylny hamulec). Zdemontowałem już wszystko i nie pomyślałem o wyciśnięciu tłoczka przez pompowanie dźwignią. :mur:
Kompresora nie mam żeby go wydmuchać...


ja do wyciskania tłoczków używałem ręcznej pompki do kół :obity:

Cytuj:
komi napisał(a):
Pytanie#2.
Ma ktoś w SV założonego Leo Vince'a? Ostatnio pojawiła mi się sadza (taka, jak normalnie wewnątrz tłumika) na łączeniu rury wydechowej z tłumikiem (rura jest wsuwana w tłumik i złapane to jest sprężyną). Pytanie: powinna być tam jakaś uszczelka/bandaż na łączeniu (co by znaczyło, że gdzieś mi to wydmuchało) czy to tylko na wcisk i olać tę sadzę? Obecnie uszczelki żadnej tam nie ma.


na takich łączeniach nie ma uszcelek, jeżeli chcesz coś z tym zrobić to powinna pomóc pasta do połączeń układów wydechowych


28 mar 2015, o 00:39
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 20 kwi 2013, o 11:22
Posty: 1573
Lokalizacja: Wrocław<->Głuszyca
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S '2003
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Dzięki Kamil, połączenie wygląda "prawie na wcisk", więc ciężko by mi było tam sobie wyobrazić jeszcze uszczelkę, ale wolałem się upewnić. Wcześniej na tę sadzę nie zwróciłem uwagi, ale też zimą nie jeździłem w dłuższe trasy, ot - 7 km przez miasto do pracy, więc się nie miała jak dopalać.

_________________
"Cholernie chciało mi się śmiać" Kurt Vonnegut jr


28 mar 2015, o 12:29
Zobacz profil
rowerzysta

Dołączył(a): 27 sty 2015, o 11:04
Posty: 12
Lokalizacja: Miechów, ok. Krakowa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S, ETZ 250
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
No i po sprawie. Luzy zmierzone, rozrząd zrzucony, płytki wyciągnięte. Nie wiem czemu tak narzekacie na dojście do tylnego napinacza. Poszło mi z szybciej niż z przednim. Co prawda zrzuciłem komin i hamulec, ale wygiągnięcie go zajęło może z 2 minuty :->

Fakty które zauważyłem:
Moto ma przebieg 42tys km. Jest poszlifowa z Anglii. Kupiona z "parkingu" więc wątpię żeby ktoś grzebał z przebiegiem. Traktujmy go więc jako oryginalny (w tylnym hamulcu siedziały stare, zardzewiałe zdarte niemal do blachy nissiny). Ale do rzeczy:

Luzy jakie mam na zaworach to:
Przód:
EX: 0,20 (płytka 170)
0,20 (płytka 170)
IN: 0,10 (płytka 175)
0,08 (płytka 175)

Tył:
EX: 0,18 (płytka 175)
0,20 (płytka 172) 172? Myślałem, że rozmiar skacze co 0,05 :hmm:
IN: 0,12 (płytka 175)
0,15 (płytka 175)

Napinacze mają taki sam poziom zużycia- 9 zapadek (zapadek na całym trzpieniu jest 24). Z tego wynikałoby, że 42tys km rozciąga łańcuch o długość 9 zapadek. Z prostego wylicznienia wynika, że jedna zapadka starcza na jakieś 4700km. Teoretyczna żywotność łańcuszka wynosi więc ok 112tys km. Niestety to tylko teoria, bo napinacze nie zaczynają swojej pracy od pierwszego ząbka. U mnie napinacz zaczął pracę na 8 ząbku (tył) oraz 12 ząbku (przód) Do dyspozycji mam więc jeszcze 5 zapadek przód (ok. 23tys km) oraz 8 zapadek tył (ok 37tys km) Obliczenia podstawne jedynie w sytuacji o ile łańcuszek przez całą swoją żywotność rozciąga się liniowo :obity: Rozrząd u siebie na razie zostawiam w spokoju. Wychodzi na to, że spokojnie dolatam do przebiegu ok 65tys km.

Teraz muszę tylko na spokojnie policzyć które płytki mogę pozamieniać co by się nie pierdzielnąć w obliczeniach :->


28 mar 2015, o 13:19
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 sie 2013, o 21:06
Posty: 2164
Lokalizacja: Crewkerne
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
:mrgreen:
No kombinuj z płytkami. Tylko jak już wykombinujesz to nie skręcaj na amen dekli tylko odpal na kilka minut, zagrzej, bujnij pod czerwone a potem sprawdź luzy jeszcze raz.
Czasami to z nimi jest tak że matematyczne wyliczenia nie pokryja się z tym co jest faktycznie.
Można się nawet zdziwić dosyc mocno i wygladać > :hmm:
Z łańcuchami podobną metodą szacowałem żywotność i chyba wyszło tak że ten szacunek to se można wsadzić w :dupa:
Łańcuchy są trwalsze i myslę że 100 tys lekkim pierdem pociagną. Pokrywałby się to z charakterystką zuzycia innych elementów w budowie maszyn. Najpierw dosyć szybko są zmiany zanim się ułoży. Potem długi okres eksploatacji w którym zmiany sa bardzo powolne i dopiero na końcu nastąpi burzliwy okres zużycia.
A z obserwacji zachowań nadwrażliwych motonitów skłonny jestem wysunąc tezę że sraja ogniem i naprawiają i wymieniają to co nie jest zepsute :obity:

(a tylny napinacz to ja potrafię wydłubać i wepchać bez odkręcania czegokolwiek innego z motocykla B) Trochę gimnastyki z tymi puzlami w zestawie kluczy, trochę ku...... poleci i gotowe :spoko: )


28 mar 2015, o 13:46
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 gru 2013, o 00:50
Posty: 1975
Lokalizacja: SM
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S'99
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Noszę sie z zamiarem zakupu klucza dynamometrycznego, ktoś coś może poradzić ? W jaką firmę i zakres celować ? Nie chce też wydać za dużo myślę że tak koło 100 maks...

_________________
CBR 125R '07-->SV650S '06-->DR350S '91-->RM125 '95-->SV650S '99


28 mar 2015, o 14:45
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42
Posty: 3213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 SS
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Z dużej żonglerki tymi płytkami nie zrobisz. Wszystkie masz w dolnej granicy, a niektóre poniżej i płytki w zasadzie takie same. Zastanawiam się jaki Ty masz silnik, ze tak mało pomiarów. 2 zawory na cylinder? A druga rzecz, to mierzyłeś zapewne takim podstawowym szczelinomierzem, gdzie są listki co 5 setek. O ile pomiar łańcuszka i zapadek to znakomicie zmarnowany czas, to warto więcej uwagi poświęcić luzom zaworowym i dokładności pomiaru. Tu prędzej można coś prognozować.
Jak mówisz 0.20 to masz na myśli taki ciasne 0.20 czy takie, że 0.25 nie wchodzi, a 0.20 przelatuje? To ważne.

Dziaku zagadaj do Faktory. Się zna człowiek

_________________
Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.


28 mar 2015, o 15:03
Zobacz profil
rowerzysta

Dołączył(a): 27 sty 2015, o 11:04
Posty: 12
Lokalizacja: Miechów, ok. Krakowa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S, ETZ 250
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
koroviov mylisz sie. Specjalnie kupiłem dokładniejszy szczelinomierz. Poza tym gdzie Ty widzisz dwa zawory na cylinder? Masz dokladnie podane po dwa wydechowe i ssace na kazdy cylinder...


28 mar 2015, o 16:14
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 sty 2015, o 21:03
Posty: 830
Lokalizacja: Białystok
Płeć: mężczyzna
Moto: under construction
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Rozkosmany napisał(a):

A z obserwacji zachowań nadwrażliwych motonitów skłonny jestem wysunąc tezę że sraja ogniem i naprawiają i wymieniają to co nie jest zepsute :obity:



No to ja się zesrałem ogniem... :( Moto stoi w warsztacie i wymieniane są łańcuchy. Sprawdzałem napinacz tylko na przednim garze i było jeszcze 5 ząbków. Nie chciałem sprawdzać czy łańcuch wyciąga się liniowo więc zainwestowałem w wymianę na obu cylindrach. Możliwe że niepotrzebnie. :flaga:

_________________
Imperare sibi maximum imperium est


28 mar 2015, o 17:05
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 520, 521, 522, 523, 524, 525, 526 ... 714  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot], Majestic-12 [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL