Dołączył(a): 17 lut 2013, o 12:48 Posty: 500 Lokalizacja: Okolice Krakowa
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR 600 F4I 2005
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
tommas_81 napisał(a):
Zacząłem już w miarę ogarniać SV po przesiadce z Fazera i mocniej mu odkręcam, zwłaszcza na wyjściu z zakrętów, a właściwie w ostatniej fazie zakrętu i nagle spotykam się ze zjawiskiem, które w Fazerze było zupełnie obce - zwyczajnie guma nie daje rady (na 2-gim biegu) i wchodzę w drift i tu jest moje pytanie: SV ma aż tak mocny dół w porównaniu do FZS600, że się ślizga, tu jest opona 165, w Fazerze było 185, czy jest to po prostu efekt starości opony? (bieżnik gruby, a guma ma 2 lata)
Witaj
Opony masz OK.
Ja przesiadłem się z SV na CBR i CBR nie ma takiego momentu jak SV. W CBR śmiało można ostro redukować i nigdy nie zarzuci tylną oponą.
SV ślizga tyłem przy konkretnej redukcji, i tutaj najdroższa opona Ci nie pomoże. Duży moment od dołu to cecha silnika V.
Wymieniłem tarcze na inne i okazało się, ze te tez są chyba krzywe Klocki obcierają mi tak o tarcze ze kolo raz tylko się przekręci i staje. Coś jest nie tak ale nie wiem co
longer, jeśli na innych tarczach też blokuje koło to może to nie jest wina tarcz? może tłoczki Ci się nie rozjeżdżają tak jak powinny ... hmm słaby ze mnie mechanik ale sugerowałbym poszukać czegoś innego
Ja też mam pytanko: Ostatnio czuje spore drgania na siedzeniu, takie konkret wibracje jakby od silnika, przy 5-6 tys obrotów ... nie wiem czy powinienem się tym martwić? Nie jest to jakoś bardzo uciążliwe ale jednak odczuwalne.
longer, jeśli na innych tarczach też blokuje koło to może to nie jest wina tarcz? może tłoczki Ci się nie rozjeżdżają tak jak powinny ... hmm słaby ze mnie mechanik ale sugerowałbym poszukać czegoś innego
Ja też mam pytanko: Ostatnio czuje spore drgania na siedzeniu, takie konkret wibracje jakby od silnika, przy 5-6 tys obrotów ... nie wiem czy powinienem się tym martwić? Nie jest to jakoś bardzo uciążliwe ale jednak odczuwalne.
Tłoczki wyciągałem, czyściłem, smarowałem itd. Normalnie wchodziły w zaciski. Już brakuje mi pomysłów A zlot za tydzień
EDIT: Miałeś racje, zdjąłem zacisk włożyłem zamiast tarczy kluczyk napompowałem klamka i nie odbijają mi tłoczki. Jak teraz założę zacisk na tarczę to muszę z siłą kręcić kołem żeby się obracało Co mam zrobić żeby działało tak jak powinno ??
Spróbuj wyczyścić zaciski i tłoczki. Było już na forum. prowadnice najpierw zobacz czy są wporządku.
No ja już je czyściłem właśnie... Zastanawiam się czy może jest różnica we włożeniu uszczelniaczy tych górnych z rowkiem. Bo na samych dolnych elegancko tłoczek pracuje, a z górnymi już ciężko
_________________
1 maja 2015, o 13:24
Poldi
motorowerzysta
Dołączył(a): 8 mar 2015, o 19:21 Posty: 69
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650 S K7
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Siema
Potrzebuję kupić siedzenie pasażera, ale szok jakie to drogie na allegro - + 200 zł za używkę ?:o
Za dużo lepszą cenę. Tylko one jest z Chin. Przesyłka niby darmowa ? Jak to jest, ktoś tak zamawiał? Jakieś cła, opłaty trzeba doliczać, że tak tanio ? Sory ale nigdy nie zamawiałem niczego z zagranicy.. Pzdr
Za dużo lepszą cenę. Tylko one jest z Chin. Przesyłka niby darmowa ? Jak to jest, ktoś tak zamawiał? Jakieś cła, opłaty trzeba doliczać, że tak tanio ? Sory ale nigdy nie zamawiałem niczego z zagranicy.. Pzdr
Z Chin jest tak że wysyłają Ci jako "prezent" dlatego nic się nie płaci Zamawialiśmy wielokrotnie z Chin z ebaya i aliexpress i paczki dochodzą po ok 3-5 tygodniach Czasem nawet szybciej (ostatnio szkło hartowane na telefon przyszło mi po 10 roboczych dniach)
Ostatnio rozbierałem wszystkie sety żeby je pomalować i nie pamiętam gdzie ma być podkładka od dźwigni zmiany biegów. Czy między dźwignią a silnikiem czy na zewnątrz? Pomoże ktoś?
1 maja 2015, o 16:46
Arek1
SV Rider
Dołączył(a): 21 mar 2012, o 00:41 Posty: 2924 Lokalizacja: Bezrzecze/Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: Bawaria...
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
mati337 napisał(a):
Ostatnio rozbierałem wszystkie sety żeby je pomalować i nie pamiętam gdzie ma być podkładka od dźwigni zmiany biegów. Czy między dźwignią a silnikiem czy na zewnątrz? Pomoże ktoś?
Zrobiłem wszystko co mogłem. Powie mi ktoś czy takie tarcie jak słychać na filmiku jest ok czy trzeba np. wyprostować tarcze itd. Pytam bo mi się już pomysły kończą
W sensie czy dokręcałeś odpowiednim momentem oś. Ściągnij zaciski z tarcz i zakręć kołem czy nie trze Ci na osi. Potem załóż po jednym zacisku i ewentualnie sprawdź który trze. Pewnie tłoczki nie odbijają albo coś krzywo poskładałeś.
W sensie czy dokręcałeś odpowiednim momentem oś. Ściągnij zaciski z tarcz i zakręć kołem czy nie trze Ci na osi. Potem załóż po jednym zacisku i ewentualnie sprawdź który trze. Pewnie tłoczki nie odbijają albo coś krzywo poskładałeś.
Samo koło nie trze, trze lewa strona. Tłoczki wyczyszczone i poskładane. I nie trze cały czas tylko w pewnym momencie, jak słychać na filmiku gdy koło się zatrzymuje.