Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 26 paź 2024, o 01:36



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 555, 556, 557, 558, 559, 560, 561 ... 714  Następna strona
Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi 
Autor Wiadomość
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 mar 2014, o 12:43
Posty: 165
Lokalizacja: Wawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2003
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Przewody hamulcowe pod N będą pasowały do Ski K3? Czy nie będą za długie?

_________________
Yamaha XJ600S 93 > Suzuki SV650S 03
Mój wątek KLIK


8 wrz 2015, o 18:07
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 lip 2015, o 06:23
Posty: 637
Lokalizacja: mapenzi
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s K7 we wiśni
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Ciut ciut :)
Ja wziąłem do s długość od n, ale będę zmieniał clip-on'y te o 4cm wyższe i nie chę, żeby zabrakło...

wymęczone z fona....


8 wrz 2015, o 18:25
Zobacz profil
rowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 cze 2015, o 10:19
Posty: 39
Lokalizacja: Głogów
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650N 2000
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Czym ruszyć śruby mocujące zaciski hamulcowe?


9 wrz 2015, o 16:01
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42
Posty: 3213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 SS
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Palnikiem. Są na kleju. Ciepło dobrze im zrobi.

_________________
Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.


9 wrz 2015, o 16:23
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:55
Posty: 2755
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Goracy napisał(a):
Czym ruszyć śruby mocujące zaciski hamulcowe?

Dobrym kluczem nasadowym ;)

_________________
Sv 650N K7 Phantom Gray


10 wrz 2015, o 21:56
Zobacz profil
rowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 cze 2015, o 10:19
Posty: 39
Lokalizacja: Głogów
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650N 2000
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Taaa :D bez palnika się nie obejdzie. Swoją drogą dajcie klej do gwintów pod śruby od zębatki tylnej?


10 wrz 2015, o 23:42
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42
Posty: 3213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 SS
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
ksiąka mówi że trzeba. Ja nie daję.

_________________
Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.


11 wrz 2015, o 10:32
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 wrz 2012, o 23:58
Posty: 198
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650 N 2000
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Ja nie dałem i jakoś jeździ od roku.

_________________
Montaż i serwis,pomiar AFR instalacji LPG OLSZTYN, tel 514 314 868


11 wrz 2015, o 12:00
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 00:11
Posty: 1192
Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: Retro 7 125
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Goracy napisał(a):
Taaa :D bez palnika się nie obejdzie. Swoją drogą dajcie klej do gwintów pod śruby od zębatki tylnej?


Jak będziesz dawał to jakiś średni lub słaby i w niewielkiej ilości. Trochę mnie irytują sytuacje jak odkręcić bez grzania się nie da bo ktoś dał dużo najmocniejszego kleju do gwintów tam gdzie jest to wogóle niepotrzebne.

_________________
SV650S K6 YDV -> WR 450F
http://bikepics.com/members/tomkdgun


11 wrz 2015, o 21:54
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lip 2015, o 18:08
Posty: 461
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K4
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Czy lekkie szarpanie podczas jazdy na pierwszy biegu bez gazu to norma?

_________________
Dawniej Pierwsze kilometry.


11 wrz 2015, o 22:52
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 wrz 2012, o 23:58
Posty: 198
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650 N 2000
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
No raczej Vka nie chodzi mega kulturalnie.

_________________
Montaż i serwis,pomiar AFR instalacji LPG OLSZTYN, tel 514 314 868


12 wrz 2015, o 01:23
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42
Posty: 3213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 SS
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
PierwszeKilometry napisał(a):
Czy lekkie szarpanie podczas jazdy na pierwszy biegu bez gazu to norma?

Opisz dokładnie jak jedziesz na tym 1 biegu.

_________________
Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.


12 wrz 2015, o 08:55
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lip 2015, o 18:08
Posty: 461
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K4
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Na kursie prawa jazdy na gladiusie manewry robiłem bez gazu. Wrzucałem pierwszy bieg lekko gaz żeby ruszył i później bez gazu się toczyłem na ósemce czy wolnym slalomie. Moto jechało płynnie bez skoku obrotów czy szarpań. Na egzaminie byłem troszkę zdziwiony jak maszyna z ośrodka egzaminacyjnego na obrotach pracowała równo, ale tak delikatnie szarpała. Jak kupiłem swoją sv`ke tak samo się zachowywała i wyszedłem z założenia że to jest prawidłowe zachowanie motoru. Ostatnio zauważyłem że jednak zaczęła płynniej jechać na biegu bez gazu.

_________________
Dawniej Pierwsze kilometry.


12 wrz 2015, o 13:41
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42
Posty: 3213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 SS
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
PierwszeKilometry napisał(a):
Na kursie prawa jazdy na gladiusie manewry robiłem bez gazu.


https://www.youtube.com/watch?v=xoMgnJDXd3k
Zaprawdę powiadam Ci. Nie byłeś na kursie. Mam nadzieję, ze był chociaż tanio.
Dziękuję za uwagę.

_________________
Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.


12 wrz 2015, o 13:48
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lip 2015, o 18:08
Posty: 461
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K4
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Kurs prawa jazdy, nie nauki jazdy. Zaprawdę napisałem.

_________________
Dawniej Pierwsze kilometry.


12 wrz 2015, o 15:19
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 maja 2013, o 23:26
Posty: 1272
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR 1000 RR
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
dużo zależy jak masz rolgaz ustawiony
tj czy i jaki jest luz
jak Ci pozostałe biegi chodzą ok - nie wyskakują , nie wypadają , nie ma problemów z luzem a łańcuch jest w dobrej formie to
nie ma co drążyć temat

_________________
Hard Work Beats Talent.


14 wrz 2015, o 08:31
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 maja 2015, o 17:41
Posty: 157
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 1000s
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Poza tym w gladiusie mogłeś mieć wyżej obroty ustawione. W samochodzie miałem podobnie. Na kursie ruszanie bez gazu bez problemu a na egzaminie gasł mi kilka razy.


14 wrz 2015, o 10:35
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lip 2015, o 18:08
Posty: 461
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K4
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Dzięki za odpowiedzi.
Drugie pytanie ma ktoś na sportowej kierownicy podgrzewane manetki oxforda? Problematyczny montaż, jak z przewodami?

_________________
Dawniej Pierwsze kilometry.


14 wrz 2015, o 12:36
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 gru 2013, o 00:50
Posty: 1975
Lokalizacja: SM
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S'99
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
PierwszeKilometry napisał(a):
Dzięki za odpowiedzi.
Drugie pytanie ma ktoś na sportowej kierownicy podgrzewane manetki oxforda? Problematyczny montaż, jak z przewodami?

Mam. Montaż bez problemu. Przewody poprowadzilem przez dziury na kable w ramie. Tylko przyklej klejem bo bez manetki się ruszają jak się nagrzeja.

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

_________________
CBR 125R '07-->SV650S '06-->DR350S '91-->RM125 '95-->SV650S '99


15 wrz 2015, o 00:12
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 kwi 2015, o 14:08
Posty: 316
Lokalizacja: Glina
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2002
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Czy to normalne, że moje moto podczas cofania ( np na parkingu) zwiększa delikatnie obroty silnika? Tzn dojeżdżam do miejsca parkingowego, wrzucam luz i cofam jakiś metr, aby moto stało tam, gdzie chce. W tym momencie obroty silnika robią się wyższe o ok 150-200 RPM.


15 wrz 2015, o 10:47
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 555, 556, 557, 558, 559, 560, 561 ... 714  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL