Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 26 paź 2024, o 01:31



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 556, 557, 558, 559, 560, 561, 562 ... 714  Następna strona
Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi 
Autor Wiadomość
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 cze 2012, o 10:56
Posty: 538
Lokalizacja: Bezdomny
Płeć: mężczyzna
Moto: K3N
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Masz skręcona w tym momencie kierownicę ?


15 wrz 2015, o 11:04
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 00:11
Posty: 1192
Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: Retro 7 125
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
bieniakglina napisał(a):
Czy to normalne, że moje moto podczas cofania ( np na parkingu) zwiększa delikatnie obroty silnika? Tzn dojeżdżam do miejsca parkingowego, wrzucam luz i cofam jakiś metr, aby moto stało tam, gdzie chce. W tym momencie obroty silnika robią się wyższe o ok 150-200 RPM.


Albo sam lekko ciągnąc do tył moto ruszasz manetką, albo linka nie ma wystarczającego luzu i jak kręcisz kierownicą (zazwyczaj w jedną stronę) to lekko otwierasz przepustnicę.

_________________
SV650S K6 YDV -> WR 450F
http://bikepics.com/members/tomkdgun


15 wrz 2015, o 11:06
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 kwi 2015, o 14:08
Posty: 316
Lokalizacja: Glina
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2002
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
EDIT: Z ciekawości teraz wyszedłem i zrobiłem test- rzeczywiście obroty silnika wzrastają przy skręceniu kierownicy. Czyli to ta linka jednak. Jak ją poluzować? Dodam też, że ostatnio zmieniałem kierownicę na szerszą i teraz jak o tym myślę, to może być tym spowodowane.


15 wrz 2015, o 15:00
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 mar 2014, o 12:43
Posty: 165
Lokalizacja: Wawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2003
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
to już wiesz jaki jest powód :P szersza kiera = potrzebna dłuższa linka gazu.

_________________
Yamaha XJ600S 93 > Suzuki SV650S 03
Mój wątek KLIK


15 wrz 2015, o 15:11
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 kwi 2015, o 14:08
Posty: 316
Lokalizacja: Glina
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2002
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Jestem leniwy, więc na razie spróbuję tylko wyregulować linkę takim pokrętłem przy pancerzu. Jak nie da rady to cóż, czeka mnie kolejna inwestycja :)

Edit: Ale dziwne jest to, że wzrost obrotów pojawia się przy skręceniu kierownicy w prawo, czyli w momencie gdy linki się bardziej wyginają. Jak myślicie- można to wyregulować? Próbowałem chwilę przez 5 minut tymi pokrętłami ale nic z tego.


15 wrz 2015, o 15:14
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 mar 2014, o 12:43
Posty: 165
Lokalizacja: Wawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2003
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
We wtrysku czasem mam podczas przekręcenia manetki takie jednorazowe 'pff' co to moze być? Jak to jest to oczywiscie mam chwilowy brak mocy, ale później wszystko wraca do normy. To trwa może sekundę. Np. chcę zredukować, robię między gaz i wtedy jest takie sekundowe'pff' muszę jeszcze raz odkręcić i dalej wszystko jest normalnie.
Co to może być? :hmm: :hmm:

_________________
Yamaha XJ600S 93 > Suzuki SV650S 03
Mój wątek KLIK


15 wrz 2015, o 20:34
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 kwi 2015, o 14:08
Posty: 316
Lokalizacja: Glina
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2002
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
bieniakglina napisał(a):
Jestem leniwy, więc na razie spróbuję tylko wyregulować linkę takim pokrętłem przy pancerzu. Jak nie da rady to cóż, czeka mnie kolejna inwestycja :)

Edit: Ale dziwne jest to, że wzrost obrotów pojawia się przy skręceniu kierownicy w prawo, czyli w momencie gdy linki się bardziej wyginają. Jak myślicie- można to wyregulować? Próbowałem chwilę przez 5 minut tymi pokrętłami ale nic z tego.


Znalazłem rozwiązanie jakieś 40 stron wstecz :). Napina mi się linka od ssania.


16 wrz 2015, o 11:37
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 sty 2012, o 12:21
Posty: 235
Lokalizacja: Rogoźno Wlkp.
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S =>SV1000S
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
bieniakglina napisał(a):
Jestem leniwy, więc na razie spróbuję tylko wyregulować linkę takim pokrętłem przy pancerzu. Jak nie da rady to cóż, czeka mnie kolejna inwestycja :)

Edit: Ale dziwne jest to, że wzrost obrotów pojawia się przy skręceniu kierownicy w prawo, czyli w momencie gdy linki się bardziej wyginają. Jak myślicie- można to wyregulować? Próbowałem chwilę przez 5 minut tymi pokrętłami ale nic z tego.


swoją jeździłem tak przez 6 lat i nie zaobserwowałem skutków ubocznych:)
ja bym to olał:)


16 wrz 2015, o 11:40
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 kwi 2015, o 14:08
Posty: 316
Lokalizacja: Glina
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2002
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
A mnie do po prostu denerwowało ;) Zmieniłem trasę linki aby nie była wokół główki ramy i problem zniknął.


16 wrz 2015, o 13:28
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 cze 2012, o 10:56
Posty: 538
Lokalizacja: Bezdomny
Płeć: mężczyzna
Moto: K3N
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Przy manewrowaniu trochę niebezpieczne...


16 wrz 2015, o 14:01
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 cze 2014, o 19:31
Posty: 677
Lokalizacja: Poznań
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000S K6
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Zastanawiam się nad wymianą zawieszenia w mojej Suzi, ponieważ dosyć mam już tego ciągłego dobijania :P
I teraz moje pytanko:
Dobrze kojarzę, że przód pasuje od GSXRa 750??
Jest jakaś chętna osoba, która wymieniała zawieszenie na podzielenie się ze mną informacjami odnośnie owej czynności ?? :D

_________________
Obrazek


18 wrz 2015, o 18:07
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 lip 2015, o 06:23
Posty: 637
Lokalizacja: mapenzi
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s K7 we wiśni
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Założyłem sprężyny progresywne i zalałem 15W i jest komfortowo ;)


wymęczone z fona....


18 wrz 2015, o 19:00
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 cze 2014, o 19:31
Posty: 677
Lokalizacja: Poznań
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000S K6
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Cezar napisał(a):
Założyłem sprężyny progresywne i zalałem 15W i jest komfortowo ;)


wymęczone z fona....


Ja mam teraz wlane 20W.
Jest sztywny, ale dobija :(
Musze cos z tym zrobić bo w dalekich trasach łapy odpadają :(

_________________
Obrazek


18 wrz 2015, o 23:22
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 lip 2015, o 06:23
Posty: 637
Lokalizacja: mapenzi
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s K7 we wiśni
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Na progresywnych nie powinien dobijać :)

wymęczone z fona....


18 wrz 2015, o 23:40
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 cze 2014, o 19:31
Posty: 677
Lokalizacja: Poznań
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000S K6
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Cezar napisał(a):
Na progresywnych nie powinien dobijać :)

wymęczone z fona....


Pomyśle o tym.
Ale upside downy podobają mi się bardziej.

_________________
Obrazek


19 wrz 2015, o 07:38
Zobacz profil
rowerzysta

Dołączył(a): 18 sie 2015, o 08:31
Posty: 25
Płeć: mężczyzna
Moto: chwilowo brak
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Szybkie pytanie, czarna buła co wisi , z jednej strony wężyk podpięty, z drugiej wisi luźno, tak ma być?Bo u mnie w motocyklu jest włąśnie tak jak na tym obrazku, podpięte od cycka od podciśnienia,wężyk na bułe, a za bułą wisi luźno :D CZy to powinno być gdzieś podpięte? :) Obrazek


19 wrz 2015, o 13:17
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 maja 2015, o 17:41
Posty: 157
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 1000s
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Według mnie filtr paliwa. Podpina się do baku Ale znawca ze mnie słaby


19 wrz 2015, o 13:51
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 maja 2013, o 20:47
Posty: 251
Płeć: mężczyzna
Moto: RSV1000 Factory
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Nie, to jest podciśnienie. To ma być podpięte do czujnika podciśnienia w airboxie. Patrząc od góry tak jak siedzisz na moto to w dolnym prawym rogu na zewnątrz airboxa (tak od spodu) jest plastikowy króciec na to. Jak nie znajdziesz to zrobię Ci zdjęcie jak to u mnie wygląda.

_________________
Moja (R)SV -> http://www.svforum.pl/viewtopic.php?f=9&t=15673&view=unread#unread


19 wrz 2015, o 15:04
Zobacz profil
rowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 sty 2015, o 22:32
Posty: 32
Lokalizacja: LIM
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650s 1999
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
są jakieś negatywne skutki ustawienia wolnych obrotow na 1500?


20 wrz 2015, o 00:09
Zobacz profil
motorowerzysta

Dołączył(a): 31 mar 2015, o 17:22
Posty: 84
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000S 2007
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
SmoMir napisał(a):
są jakieś negatywne skutki ustawienia wolnych obrotow na 1500?


Większe spalanie, wyższa temperatura silnika przy postoju, możliwe zgrzytanie skrzyni przy wrzucaniu jedynki, słabsze hamowanie silnikiem.


20 wrz 2015, o 09:53
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 556, 557, 558, 559, 560, 561, 562 ... 714  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL