Prawdopodobnie najlepsze na świecie forum Suzuki SV 650 / SV 1000 ;)
Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Autor |
Wiadomość |
zurek100
motocyklista
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 00:03 Posty: 261 Lokalizacja: Gdynia
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR F4( SV w pamieci
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Też tak myślę Chociaż wolałem się upewnić hehe Rzeczywiście po ostatniej jeździe w motomikołaje przy -8 i w śniegu mógł się trochę udobruchać
|
9 sty 2011, o 12:50 |
|
|
baad
motocyklista
Dołączył(a): 13 gru 2010, o 13:14 Posty: 171 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650N K7 (ex S'ka)
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Witamma szybkie pytanie, czy górna półka od 650 i 1000 do N-ki są różne czy identyczne? Pozdrawiam
|
9 sty 2011, o 14:46 |
|
|
lpt
mundrek
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:50 Posty: 1758 Lokalizacja: Rybnik
Płeć: mężczyzna
Moto: sv1k/ 748SP
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Nie są identyczne. 1000 ma grubszą zawieche.
_________________ I wy, o których zapomniałem, Lub pominąłem was przez litość, Albo dlatego, że się bałem, Albo, że taka was obfitość...
|
9 sty 2011, o 15:10 |
|
|
pajejek27
rowerzysta
Dołączył(a): 25 lis 2010, o 13:27 Posty: 14
Płeć: mężczyzna
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
|
9 sty 2011, o 18:25 |
|
|
zbyszek
SV Rider
Dołączył(a): 13 paź 2010, o 12:16 Posty: 353 Lokalizacja: KR/KNT
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S=>GSX-R750
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Jakość dźwięku kiepska, ale fakt słychać klepanie. Z drugiej strony nie wiem co za wydech masz i nagrałeś film blisko ścian, gdzie dźwięk odbijają. Kilka razy słuchałem tego nagrania i trzeba się wsłuchać. Jednak najlepiej było by to posłuchać na żywo bo kaszpirowskim nie jestem, choć pewnie się tacy tu znajdą..., a błędną weryfikacje zrobić to nie sztuka. W każdym bądź razie coś złego zaczyna się dziać u ciebie tak, że skontaktuj się z jakimś mechanikiem w swojej okolicy lub forumowiczem żeby posłuchał na żywo...
_________________ http://www.bikepics.com/members/zbyszek83/
|
9 sty 2011, o 18:54 |
|
|
StreetBM
motorowerzysta
Dołączył(a): 9 wrz 2010, o 16:27 Posty: 81
Płeć: mężczyzna
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Czy opłaca się kupić takie wypełnienie za tą cenę??i co z pojemnikiem na aku?? http://allegro.pl/sv-nadkole-ermax-z-mi ... 87040.html
|
9 sty 2011, o 19:06 |
|
|
Słoniu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Dzięki Lasooch za wyczerpującą odpowiedź Rozmyślam, czy jest sens robić remont silnika jeżeli motocykl ma przejechane 39tys. km, nie dymi na biało ani na czarno i moc jest w porządku. Baranie oleju można uznać jak na moją jazdę jest w normie. Chyba tylko uszczelniacze zaworowe wymienię...
|
9 sty 2011, o 19:11 |
|
|
pm2z
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:59 Posty: 1840 Lokalizacja: skądinąd
Płeć: mężczyzna
Moto: PW50, CBR600, CR125
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
_________________ Lepiej mieć kamyk w bucie niż ziarnko piasku w prezerwatywie
|
9 sty 2011, o 19:14 |
|
|
pm2z
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:59 Posty: 1840 Lokalizacja: skądinąd
Płeć: mężczyzna
Moto: PW50, CBR600, CR125
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Co do pojemnika na AQ - najlepiej zapytaj sprzedawcę. Problemu chyba nie ma, przecież gość nie jeździ bez akumulatora Wygląda fajnie, chętnie pozbyłbym się migaczy z mocowania tablicy, myślałem np. o lampie stop zintegrowanej z kierunkami. I pewnie zrobiłbym to jakoś, ale boję się, że będą problemy z przeglądem. Przeglądy u nas to fikcja, to prawda, ale to się zmienia i - zwłaszcza auta - kontrolują coraz lepiej, sprawdzają różne pierdółki. Głupio byłoby się wpakować w układ, że za sezon czy dwa będziesz się bujał od stacji do stacji z nadzieją, że ktoś ci podbije pieczątkę Przechodziłem to z autem i powiem ci, że żadna przyjemność
_________________ Lepiej mieć kamyk w bucie niż ziarnko piasku w prezerwatywie
|
9 sty 2011, o 19:19 |
|
|
StreetBM
motorowerzysta
Dołączył(a): 9 wrz 2010, o 16:27 Posty: 81
Płeć: mężczyzna
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Na moje ucho są to panewki bardzo dobrze znam ten dźwięk ale każdy może się mylić
|
9 sty 2011, o 19:22 |
|
|
zbyszek
SV Rider
Dołączył(a): 13 paź 2010, o 12:16 Posty: 353 Lokalizacja: KR/KNT
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S=>GSX-R750
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
_________________ http://www.bikepics.com/members/zbyszek83/
|
9 sty 2011, o 19:47 |
|
|
Dono
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:59 Posty: 3102 Lokalizacja: Warta, łódzkie
Płeć: mężczyzna
Moto: różne
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Skoro spalanie oleju w normie to po co chcesz zmieniać? Sprawdź sobie ciśnienie sprężania, to Ci zawsze coś podpowie bez rozbiórki.
|
9 sty 2011, o 20:29 |
|
|
Słoniu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Miałem na myśli, że właśnie po sprawdzeniu ciśnienia, jak będą małe odchylenia od standardu to wymienię te uszczelniacze
|
9 sty 2011, o 20:52 |
|
|
Dono
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:59 Posty: 3102 Lokalizacja: Warta, łódzkie
Płeć: mężczyzna
Moto: różne
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Jak będą odchylenia to będą spowodowane zużytymi pierścieniami lub przylgniami zaworowymi, a nie uszczelniaczami.
|
9 sty 2011, o 20:55 |
|
|
Słoniu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
To trzeba ogranoleptycznie uszczelniacze zbadać. Czyli przed rozłożeniem i tak trzeba kupić w ciemno uszczelkę i uszczelniacze. Jeżeli przylgnie szlag by trafił to byłby spadek mocy.
A zmierzenie kompresji i tak nie da pewności co do stanu pierścieni.
|
9 sty 2011, o 21:44 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Można to sprawdzić Po pierwsze zawsze mierzymy ciśnienie na ciepłym silniku, gdy wszystkie elementy się już ułożą i luzy się wykasują. Druga sprawa to benzyna i konieczność odcięcia jej dopływu. Jeżeli motocykl jest gaźnikowy, to zamykamy kranik lub odłączamy pompkę i zlewamy benzynę z gaźników. Przy wtryskowym szybciej będzie odpiąć wtryski lub zasilanie pompki. Gdybyśmy tego nie zrobili, benzyna spływałaby po ściankach cylindra, rozrzedzała olej i powodowała przekłamania w pomiarach. A teraz już tylko wsadzić ciśnieniomierz zamiast świecy i do dzieła Jeżeli wyniki są poniżej normy, to wlewamy do cylindra trochę oleju, który uszczelni nam prowizorycznie pierścienie i powtarzamy pomiar. Jeśli wyniki się poprawiły - to pierścionki do wymiany, cylinder do szlifu itd. Jeżeli olej nic nie pomógł, to prawdopodobnie winę ponoszą wypalone przylgnie zaworowe.
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
10 sty 2011, o 00:53 |
|
|
Słoniu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Przeczytałem gdzieś, że jeżeli ścianki cylindra są w nie najlepszym stanie, ale pierścienie są do nich ułożone (nierównomierne horyzontalne zużycie ścian cylindra, nie umiem inaczej tego nazwać) to nawet jak zmierzymy kompresję to będzie ona w normie lub w granicach normy. Ktoś powie, że jak jest kompresja to po co to ruszać? Ja nie chciałbym jeździć na takim trupie
|
10 sty 2011, o 02:13 |
|
|
pajejek27
rowerzysta
Dołączył(a): 25 lis 2010, o 13:27 Posty: 14
Płeć: mężczyzna
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Czy jak panewki siadają to słychać je na zimnym i ciepłym silniku, bo ja to mam tylko na ciepłym i na wyższych obrotach tego nie słyszę. Czy zawory mogą tak stukać?
p.s. odnośnie postu "praca silnika".
|
10 sty 2011, o 12:31 |
|
|
Bartosz
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:55 Posty: 2755
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Jeżeli panewki siadają to w modelach przed liftem, a z tego co widzę masz model po 2003 roku. Pisaliśmy już na temat "cykania" silnika. U jednych stuka na zimnym silniku, jak się rozgrzeje to przestaje,a u innych odwrotnie. Nie jestem pewny, ale z tego co pamiętam to u mnie stuka jak się silnik rozgrzeje. Zależy też jak to stukanie wygląda u ciebie U mnie np hałasuje z tylnego gara.
_________________ Sv 650N K7 Phantom Gray
|
10 sty 2011, o 12:36 |
|
|
kacperski
Mister Apollo
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16 Posty: 5365 Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Panewki zdarzają się i tu i tu, w nowszych odrobinę rzadziej.
_________________ SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza
|
10 sty 2011, o 13:19 |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|
|