Autor |
Wiadomość |
pm2z
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:59 Posty: 1840 Lokalizacja: skądinąd
Płeć: mężczyzna
Moto: PW50, CBR600, CR125
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Cena odpowiednia
_________________ Lepiej mieć kamyk w bucie niż ziarnko piasku w prezerwatywie
|
1 maja 2010, o 20:57 |
|
|
Bartosz
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:55 Posty: 2755
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Używałem produktów Wurth'a do smarowanie łańcucha i powiem wam, że produkty są na prawdę godne polecenia.
_________________ Sv 650N K7 Phantom Gray
|
2 maja 2010, o 08:46 |
|
|
svzuka
motocyklista
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 08:15 Posty: 227 Lokalizacja: Olesno/Opolskie
Płeć: mężczyzna
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Wczoraj, 2 razy mi wywaliło bieg na "luz" w czasie jazdy, za 1 razem myślałem ze to się rozleciał mój łańcuch który sam zakuwałem Za 2 razem wyjeżdżałem ze stacji 1 spokojnie, 2 i 3 ogień, i nagle luz się wbij, to była szybka zmiana biegów, i się teraz zastanawiam, czego to wina? Dodam ze trzymam stopę non stop miedzy podnóżkiem a dźwignia, tylko jak mogłem wbić przypadkiem tak luz z 3 na N??? Trzymając stopę pod dźwignią? Troszkę mnie to niepokoi, nigdy tego nie miałem...
_________________ ...
|
2 maja 2010, o 13:00 |
|
|
sirmariano
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:21 Posty: 635
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Pewnie był to luz miedzy biegami - jak za szybko chcesz zmienić bieg i nie dociągniesz dźwigni do góry to trafisz na luz pomiędzy - tez mi się tak parę razy zdarzyło. Wystarczy poprawić technikę zmiany biegów i robić to dokładniej.
_________________
SV650S K1
|
2 maja 2010, o 13:56 |
|
|
svzuka
motocyklista
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 08:15 Posty: 227 Lokalizacja: Olesno/Opolskie
Płeć: mężczyzna
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
To tez pewnie wina butów, bo jakos w nich nie mam takiego wyczucia w zmianie biegów, juz wiem ze SV tak pałować nie można
_________________ ...
|
2 maja 2010, o 13:58 |
|
|
sirmariano
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:21 Posty: 635
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Pewnie można palować ale wtedy trzeba pamiętać by mocniej dociskać dźwignię. Swoją droga napewno może pomóc regulacja wysokości bo każda stopa jest inna i może musisz mieć niżej dźwignie.
_________________
SV650S K1
|
2 maja 2010, o 14:08 |
|
|
svzuka
motocyklista
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 08:15 Posty: 227 Lokalizacja: Olesno/Opolskie
Płeć: mężczyzna
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Raczej wyżej, bo teraz ledwo stopę wciskam miedzy podnóżek i dźwignie, w normalnych butach jest ok
_________________ ...
|
2 maja 2010, o 14:41 |
|
|
Bartosz
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:55 Posty: 2755
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Oczywiście, że można pałować Sv. Wina tkwi w rozregulowanym sprzęgle lub nieumiejętnej zmianie biegów
_________________ Sv 650N K7 Phantom Gray
|
2 maja 2010, o 17:27 |
|
|
svzuka
motocyklista
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 08:15 Posty: 227 Lokalizacja: Olesno/Opolskie
Płeć: mężczyzna
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
To jednak te sprzęgło Bo przy wymianie napędu mi się rozregulowało... I musiałem na nowo je ustawić, i chyba nie tak to zrobiłem... a jak poznać jeszcze ze sprzęgło jest źle ustawione???
_________________ ...
|
2 maja 2010, o 20:55 |
|
|
slayer
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 15:32 Posty: 1462 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000S
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
W FAQ-u jest instrukcja regulacji sprzęgła.
_________________ SV liter z owiewkom:)
|
3 maja 2010, o 14:23 |
|
|
kacperski
Mister Apollo
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16 Posty: 5365 Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Dziwna sprawa, po czym poznać że zaraz mi pierdyknie linka sprzęgła? Ostatnio gada naciągałem i znowu klamka ma luzy. Przy którejś zmianie biegu poczułem coś jakby pękającą (wyrywaną z mocowania?) jedną z żył. Przy klamce wszystko wygląda ok, przy sprzęgle nie sprawdzałem, wróciłem zdechły z podróży. Gdzieś poza końcami powinienym szukać problemu? PS. Tak, wymaga smarowania, chodzi odrobinę ciężko.
_________________ SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza
|
3 maja 2010, o 22:53 |
|
|
Dono
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:59 Posty: 3102 Lokalizacja: Warta, łódzkie
Płeć: mężczyzna
Moto: różne
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
A nie poluźniła Ci się nakrętka kontrująca regulację? Ja zawsze dociągam kombinerkami, bo inaczej luzuje się po czasie.
|
3 maja 2010, o 23:11 |
|
|
kacperski
Mister Apollo
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16 Posty: 5365 Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Luźno jest jeszcze ta wygięta prowadnica przy klamce, podejrzewam że może to przeskakuje. Z drugiej strony wolę to rogrzebać bez potrzeby niż stanąć gdzieś w połowie drogi.
_________________ SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza
|
4 maja 2010, o 00:17 |
|
|
Dono
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:59 Posty: 3102 Lokalizacja: Warta, łódzkie
Płeć: mężczyzna
Moto: różne
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Pewnie kontre masz za słabo dokręconą, luzuje się od drgań. Ustaw odpowiedni luz i skręć to porządnie powinno być dobrze.
|
4 maja 2010, o 12:33 |
|
|
kacperski
Mister Apollo
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16 Posty: 5365 Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Poluzowało się przy klamce. Tak czy siak muszę linkę zdjąć i przesmarować więc dokładnie gada obejrzę.
_________________ SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza
|
4 maja 2010, o 14:09 |
|
|
slayer
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 15:32 Posty: 1462 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000S
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Kiedyś zdejmowałem i smarowałem u siebie. Zrezerwuj sobie godzinkę na całą operację.
_________________ SV liter z owiewkom:)
|
4 maja 2010, o 15:24 |
|
|
Słoniu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Przy pałowaniu lepiej jest przytrzymać tą dźwignie po wrzuceniu wyższego biegu tak, ze jak odwijasz manetkę to jeszcze z pół sekundy-sekundę dociskasz dźwignię... albo po prostu wrzucać zdecydowanie mocno. Też tak miałem, ze wrzuciłem chyba trójkę bardzo delikatnie, daję gazu, moto jedzie dalej i nagle obroty strzelają to góry a moto zwalnia, bo bieg wyskoczył.
|
4 maja 2010, o 18:49 |
|
|
kacperski
Mister Apollo
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16 Posty: 5365 Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
O niechlujnym wrzucaniu biegów tym razem nie było mowy (tym bardziej o pałowaniu), ten "przeskok" był wyraźnie na lince. Jutro gada obadam. Dzięki za radę, może innym pomoże
_________________ SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza
|
4 maja 2010, o 19:09 |
|
|
TastPiotr
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:16 Posty: 512 Lokalizacja: ~Gdańsk
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S '03
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Pytania: 1. Czy naciąg łańcucha można ustawiać na podstawie ilości wystającego gwintu śrubek regulacyjnych przy krańcach wahacza? To znaczy mierzyć suwmiarką ilość wystającego gwintu w jednej i drugiej śrubce i ustawić w obu taką samą wartośc? 2. Jeśli tak, to czy możliwa jest rozbieżność między tym wskaźnikiem regulacji a kreskami na wahaczu? Obie śrubki mają idealnie taką samą długość wystajacego gwintu a według kresek na wahaczu z prawej strony jest o 1/2 kreski dalej..
_________________
|
4 maja 2010, o 20:36 |
|
|
Owca007
spamOWCA
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 10:38 Posty: 7686 Lokalizacja: Wrocław i Tłustomosty (granica opolskiego i ślaskiego)
Płeć: mężczyzna
Moto: BMW + szpera :)
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Wykręć te śruby i sprawdź czy mają tą samą długość jak tak to można tak mierzyć. Ale na wahaczu po to są te kreski żeby według nich ustawiać.
_________________ Jak czegoś dusz pragnie to gg 1487770
|
4 maja 2010, o 20:41 |
|
|