Autor |
Wiadomość |
acinr_PL
SV Rider
Dołączył(a): 12 lip 2010, o 14:28 Posty: 1963 Lokalizacja: Piła / Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: B*R*A*K
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Service manual: http://chomikuj.pl/acinr_PL/sfv650+Glad ... ice+manualRozdział 2b 7 517 ml lub 96mm odległości od krawędzi lagi do lustra oleju
_________________
SV650S k3 bikepics.com
|
4 cze 2016, o 19:26 |
|
|
koroviov
SV Rider
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42 Posty: 3213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 SS
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Mistrz. Dzięki.
_________________ Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.
|
4 cze 2016, o 22:12 |
|
|
drk
SV Rider
Dołączył(a): 2 sty 2015, o 21:03 Posty: 830 Lokalizacja: Białystok
Płeć: mężczyzna
Moto: under construction
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Prawe szkło lusterka gdzieś mi odfrunęło w czasie jazdy. Muszę dorobić szkło. Teraz tylko pytanie czy dorobić jedno zwykłe, czy zdemontować oba i w obu zafundować szkło sferyczne/panoramiczne. Warto czy nie warto? W mieście pewnie przydatne.
_________________ Imperare sibi maximum imperium est
|
5 cze 2016, o 11:01 |
|
|
Janek87
SV Rider
Dołączył(a): 19 sty 2013, o 13:58 Posty: 3738 Lokalizacja: Petrisvilla
Płeć: mężczyzna
Moto: X11
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Mam sferyczne w nowych lusterkach à la cafe, niebo a ziemia jeśli chodzi o praktyczność w porównaniu do zwykłych.
_________________ SV650 => X11
|
5 cze 2016, o 13:17 |
|
|
Sprychu98
motorowerzysta
Dołączył(a): 20 kwi 2016, o 15:32 Posty: 65 Lokalizacja: RJS
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650 S K2
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Są jakieś patenty jak podnieść przód aby wyciągnąć lagi bez specjalnych stojaków, czy tylko pozostaje ściągnąć bak i pasami do belki za ramę?
|
5 cze 2016, o 19:27 |
|
|
gonzo911
SV Rider
Dołączył(a): 28 lut 2010, o 11:35 Posty: 512 Lokalizacja: Kalisz Pom
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650s'00
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Stojak pod wahacz tył i podnośnik żaba lub hydro pod silnik.
_________________ Oddam za PLN-y https://www.svforum.pl/viewtopic.php?f=27&t=22945
|
5 cze 2016, o 19:59 |
|
|
Niepozorny
SV Rider
Dołączył(a): 22 lip 2015, o 18:08 Posty: 461 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K4
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Lewarek i podnosisz podpierając go o rurę wydechową z przedniego cylindra.
_________________ Dawniej Pierwsze kilometry.
|
5 cze 2016, o 20:02 |
|
|
Dziaku
SV Rider
Dołączył(a): 22 gru 2013, o 00:50 Posty: 1975 Lokalizacja: SM
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S'99
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Baku nie musisz ściągać, możesz chwycić pasem za półkę w okół główki ramy
_________________ CBR 125R '07-->SV650S '06-->DR350S '91-->RM125 '95-->SV650S '99
|
5 cze 2016, o 21:14 |
|
|
lykeluke
motorowerzysta
Dołączył(a): 10 cze 2015, o 15:33 Posty: 87 Lokalizacja: Mont Blanc
Płeć: mężczyzna
Moto: GSX-R 750
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Nie wiem czy nie jestem lekko przewrażliwiony ale mam wrażenie że coś delikatnie słychać. Dałem dziś doświadczonemu znajomemu się przewieźć i mówi że wszystko cacy. Do rzeczy. Na biegu jałowym Po wciśnięciu sprzęgła słychać delikatnie inną prace silnika, ewentualnie ja bym to określił że słychać jakieś dodatkowo pracujące łożysko. To normalne? tam jest tak jak w aucie jakieś łożysko oporowe/wysprzęglik czy cuś?
_________________
|
5 cze 2016, o 22:46 |
|
|
acinr_PL
SV Rider
Dołączył(a): 12 lip 2010, o 14:28 Posty: 1963 Lokalizacja: Piła / Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: B*R*A*K
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
To kosz sprzęgłowy, zawsze po wciśnięciu sprzęgła będziesz go słyszał.
_________________
SV650S k3 bikepics.com
|
5 cze 2016, o 22:50 |
|
|
lykeluke
motorowerzysta
Dołączył(a): 10 cze 2015, o 15:33 Posty: 87 Lokalizacja: Mont Blanc
Płeć: mężczyzna
Moto: GSX-R 750
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
ok. dzięki za odpowiedz. Kolejne pytanie Ktoś sprowadzał motocykle busem z zagramanicy? Wybieram się niedługo na "wycieczkę" co prawda sytuacja odwrotna bo zamiast przywieźć to chce wywieźć czyli zabrać ze sobą na pace swoją svke. Celnicy nie czepiają się motocykli na pace? Są jakieś szczególne kryteria przewozu motocykla załadowanego w aucie? docelowo kraj spoza Unii, lecz w shengen
_________________
|
5 cze 2016, o 22:55 |
|
|
Sprychu98
motorowerzysta
Dołączył(a): 20 kwi 2016, o 15:32 Posty: 65 Lokalizacja: RJS
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650 S K2
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Ale z podnoszeniem za kolektor wydechowy, nawet w R4 wedlgu mnie to zly pomysł, bo chyba może sie ugiąc. Widzialem i jakos źle bym sie czuł. Ale najpierw kupie olej i uszczelniacze a pozniej zobacze co zrobie.
A jeszcze taka sprawa czy jak.chwile jeżdżę i przestało ciec albo mniej leje laga, to jest mozliwosc ze olej sie wylał w znacznym stopniu i moge cos zatrzec w zawieszeniu?
|
6 cze 2016, o 19:48 |
|
|
acinr_PL
SV Rider
Dołączył(a): 12 lip 2010, o 14:28 Posty: 1963 Lokalizacja: Piła / Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: B*R*A*K
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Wątpię by było tak, że ci calutki olej wyleci no chyba, że leci ci z dołu lagi ze śruby. Nic tam odrazu nie zatrzesz to prosta konstrukcja, przy dłuższym użytkowaniu bez całkowitego oleju to wiadomo, że stare uszczelniacze będą pracować na sucho a co za tym idzie mogą szybciej uszkodzić gładź lagi. Bez oleju lub jego niskiego stanu zwyczajnie amortyzator straci swoje właściwości tłumienia.
_________________
SV650S k3 bikepics.com
|
6 cze 2016, o 20:51 |
|
|
Andrzejsky
motocyklista
Dołączył(a): 8 lip 2015, o 21:20 Posty: 104 Lokalizacja: Gdynia
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K5
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
W dolnej części silnika masz otwór na przestrzał jeśli trochę pokombinujesz coś wymodzisz. Ja zrobiłem tak https://goo.gl/photos/DKx4hKfYqkDC6MpP8 nie mam zdjęcia bez podnośnika ale trzymało się bardzo dobrze.
|
6 cze 2016, o 20:55 |
|
|
tomkos
rowerzysta
Dołączył(a): 22 paź 2013, o 06:59 Posty: 21
Płeć: mężczyzna
Moto: brak
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Jakiś czas temu pisałem o problemach z przerywaniem SV, szczególnie nasila się to na wolnych obrotach. Zauważyłem, że prawdopodobnie jest winny czujnik temperatury. Gdy występuje przerywanie pracy silnika, temperatura na wyświetlaczu leci 70,71,72,73..85 i w dół (co jeden stopień) i potem znów do góry.... Działo się tak podczas jazdy, więc obstawiam na czujnik. Termostat wykluczam, gdyż sv normalnie w trasie nie ma takich dużych i szybkich wahań temperatur, wcześniej sztywno trzymała 75 stopni (w mieście w upalne dni dopiero osiąga większe temperatury) i z tego co czytałem silniki od 2007 roku tak trzymają. Po parunastu kilometrach, czujnik się uspokoił, trzymał stałą temperaturę - szarpanie minęło. Stan płynu chłodniczego jest ok.
I teraz pytanie, gdzie jest czujnik temperatury silnika? Zastanawiam się czy ten wkręcony w chłodnicę czy jednak jest on wyłącznie odpowiedzialny jest za włączenie wentylatorów?
Ostatnio edytowano 7 cze 2016, o 07:37 przez tomkos, łącznie edytowano 2 razy
|
7 cze 2016, o 07:26 |
|
|
acinr_PL
SV Rider
Dołączył(a): 12 lip 2010, o 14:28 Posty: 1963 Lokalizacja: Piła / Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: B*R*A*K
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Tak to ten czujnik. Zlej płyn chłodniczy wykręć czujnik i sprawdź jego sprawność w gorącej wodzie. Dokładny opis masz w serwisówce.
_________________
SV650S k3 bikepics.com
|
7 cze 2016, o 07:36 |
|
|
maro
motorowerzysta
Dołączył(a): 31 mar 2015, o 17:22 Posty: 84
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000S 2007
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Czujnik w chłodnicy to czujnik włączenia wentylatora, czujnik temperatury jest umieszczony chyba w obudowie termostatu, tak wynika z serwisówki.
|
7 cze 2016, o 09:23 |
|
|
acinr_PL
SV Rider
Dołączył(a): 12 lip 2010, o 14:28 Posty: 1963 Lokalizacja: Piła / Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: B*R*A*K
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Masz racje ten w chłodnicy załącza tylko wiatrak a czujnik temperatury jest wkręcony w termostat. Musisz sprawdzić jego oporność zanurzając go w wodzie w temp: 20 stopni C - 2,45 kOhma 40 stopni C - 1,148 kOhma 60 stopni C - 0,587 kOhma 80 stopni C - 0,322 kOhma Wartości dla wtryskowej sv
_________________
SV650S k3 bikepics.com
|
7 cze 2016, o 11:18 |
|
|
brzydkibrzydal
motocyklista
Dołączył(a): 1 maja 2016, o 15:56 Posty: 269 Lokalizacja: Giebułtów / Tychy
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S k3
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Waszmościowie, Wymiana klamki sprzęgła i hamulca to jakaś duża filozofia jest? Po dłuższej trasie bolą mnie nadgarstki, za namową internetów wyregulowałem hamulec i jest dużo lepiej (acz nadal trochę jeszcze boli), natomiast na sprzęgle regulacji brak i tu jest zonk. Czy to może ewentualnie nieodpowiednia pozycja zajmowana na pojeździe względem ułożenia "klamek" na kierownicy i jak siedze bardziej wyprostowany, to je skręcić trochę w dół? Pomoże toto?
|
7 cze 2016, o 16:37 |
|
|
Unknow00
SV Rider
Dołączył(a): 12 sty 2013, o 12:42 Posty: 488 Lokalizacja: Wola k Pszczyny
Płeć: mężczyzna
Moto: r1 RN09 02r
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
wymiana klamek to 2 minuty roboty nie mniej jednak położenie klamek (góra, dół) ustaw sobie tak by było Ci wygodnie. Bolą Cię nadgarstki bo masz pewnie złą pozycję na moto, kazdy tak ma na początku, przestaniesz się spierać na kierownicy a bardziej ciężar ciała trzymać na plecach i kolanami o bak to Cię przestaną boleć. Ja robiłem Twoją SVką po 600 a nawet 800 km dziennie i nie bolały mnie nadgarstki:)
|
7 cze 2016, o 17:35 |
|
|