Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 24 paź 2024, o 17:29



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 604, 605, 606, 607, 608, 609, 610 ... 714  Następna strona
Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi 
Autor Wiadomość
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2010, o 14:28
Posty: 1963
Lokalizacja: Piła / Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: B*R*A*K
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
koroviov napisał(a):
Ile oleju do amortyzatora przedniego Gladiusa? A może ma ktoś servisówkę?


Service manual:
http://chomikuj.pl/acinr_PL/sfv650+Glad ... ice+manual

Rozdział 2b 7
517 ml lub 96mm odległości od krawędzi lagi do lustra oleju

_________________
Obrazek

SV650S k3
bikepics.com


4 cze 2016, o 19:26
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42
Posty: 3213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 SS
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Mistrz. Dzięki.

_________________
Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.


4 cze 2016, o 22:12
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 sty 2015, o 21:03
Posty: 830
Lokalizacja: Białystok
Płeć: mężczyzna
Moto: under construction
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Prawe szkło lusterka gdzieś mi odfrunęło w czasie jazdy. Muszę dorobić szkło. Teraz tylko pytanie czy dorobić jedno zwykłe, czy zdemontować oba i w obu zafundować szkło sferyczne/panoramiczne. Warto czy nie warto? W mieście pewnie przydatne.

_________________
Imperare sibi maximum imperium est


5 cze 2016, o 11:01
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sty 2013, o 13:58
Posty: 3738
Lokalizacja: Petrisvilla
Płeć: mężczyzna
Moto: X11
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Mam sferyczne w nowych lusterkach à la cafe, niebo a ziemia jeśli chodzi o praktyczność w porównaniu do zwykłych.

_________________
SV650 => X11 :kerm:


5 cze 2016, o 13:17
Zobacz profil
motorowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 kwi 2016, o 15:32
Posty: 65
Lokalizacja: RJS
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650 S K2
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Są jakieś patenty jak podnieść przód aby wyciągnąć lagi bez specjalnych stojaków, czy tylko pozostaje ściągnąć bak i pasami do belki za ramę?


5 cze 2016, o 19:27
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lut 2010, o 11:35
Posty: 512
Lokalizacja: Kalisz Pom
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650s'00
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Stojak pod wahacz tył i podnośnik żaba lub hydro pod silnik.

_________________
Oddam za PLN-y https://www.svforum.pl/viewtopic.php?f=27&t=22945


5 cze 2016, o 19:59
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lip 2015, o 18:08
Posty: 461
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K4
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Lewarek i podnosisz podpierając go o rurę wydechową z przedniego cylindra.

_________________
Dawniej Pierwsze kilometry.


5 cze 2016, o 20:02
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 gru 2013, o 00:50
Posty: 1975
Lokalizacja: SM
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S'99
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Baku nie musisz ściągać, możesz chwycić pasem za półkę w okół główki ramy

_________________
CBR 125R '07-->SV650S '06-->DR350S '91-->RM125 '95-->SV650S '99


5 cze 2016, o 21:14
Zobacz profil WWW
motorowerzysta

Dołączył(a): 10 cze 2015, o 15:33
Posty: 87
Lokalizacja: Mont Blanc
Płeć: mężczyzna
Moto: GSX-R 750
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Nie wiem czy nie jestem lekko przewrażliwiony ale mam wrażenie że coś delikatnie słychać. Dałem dziś doświadczonemu znajomemu się przewieźć i mówi że wszystko cacy.
Do rzeczy. Na biegu jałowym Po wciśnięciu sprzęgła słychać delikatnie inną prace silnika, ewentualnie ja bym to określił że słychać jakieś dodatkowo pracujące łożysko. To normalne? tam jest tak jak w aucie jakieś łożysko oporowe/wysprzęglik czy cuś?

_________________
Obrazek


5 cze 2016, o 22:46
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2010, o 14:28
Posty: 1963
Lokalizacja: Piła / Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: B*R*A*K
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
To kosz sprzęgłowy, zawsze po wciśnięciu sprzęgła będziesz go słyszał.

_________________
Obrazek

SV650S k3
bikepics.com


5 cze 2016, o 22:50
Zobacz profil
motorowerzysta

Dołączył(a): 10 cze 2015, o 15:33
Posty: 87
Lokalizacja: Mont Blanc
Płeć: mężczyzna
Moto: GSX-R 750
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
ok. dzięki za odpowiedz.
Kolejne pytanie :mrgreen:

Ktoś sprowadzał motocykle busem z zagramanicy? Wybieram się niedługo na "wycieczkę" co prawda sytuacja odwrotna bo zamiast przywieźć to chce wywieźć czyli zabrać ze sobą na pace swoją svke. Celnicy nie czepiają się motocykli na pace? Są jakieś szczególne kryteria przewozu motocykla załadowanego w aucie? docelowo kraj spoza Unii, lecz w shengen

_________________
Obrazek


5 cze 2016, o 22:55
Zobacz profil
motorowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 kwi 2016, o 15:32
Posty: 65
Lokalizacja: RJS
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650 S K2
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Ale z podnoszeniem za kolektor wydechowy, nawet w R4 wedlgu mnie to zly pomysł, bo chyba może sie ugiąc. Widzialem i jakos źle bym sie czuł. Ale najpierw kupie olej i uszczelniacze a pozniej zobacze co zrobie.

A jeszcze taka sprawa czy jak.chwile jeżdżę i przestało ciec albo mniej leje laga, to jest mozliwosc ze olej sie wylał w znacznym stopniu i moge cos zatrzec w zawieszeniu?


6 cze 2016, o 19:48
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2010, o 14:28
Posty: 1963
Lokalizacja: Piła / Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: B*R*A*K
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Wątpię by było tak, że ci calutki olej wyleci no chyba, że leci ci z dołu lagi ze śruby. Nic tam odrazu nie zatrzesz to prosta konstrukcja, przy dłuższym użytkowaniu bez całkowitego oleju to wiadomo, że stare uszczelniacze będą pracować na sucho a co za tym idzie mogą szybciej uszkodzić gładź lagi. Bez oleju lub jego niskiego stanu zwyczajnie amortyzator straci swoje właściwości tłumienia.

_________________
Obrazek

SV650S k3
bikepics.com


6 cze 2016, o 20:51
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 8 lip 2015, o 21:20
Posty: 104
Lokalizacja: Gdynia
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K5
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Sprychu98 napisał(a):
Są jakieś patenty jak podnieść przód aby wyciągnąć lagi bez specjalnych stojaków, czy tylko pozostaje ściągnąć bak i pasami do belki za ramę?

W dolnej części silnika masz otwór na przestrzał jeśli trochę pokombinujesz coś wymodzisz.
Ja zrobiłem tak https://goo.gl/photos/DKx4hKfYqkDC6MpP8 nie mam zdjęcia bez podnośnika ale trzymało się bardzo dobrze.


6 cze 2016, o 20:55
Zobacz profil
rowerzysta

Dołączył(a): 22 paź 2013, o 06:59
Posty: 21
Płeć: mężczyzna
Moto: brak
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Jakiś czas temu pisałem o problemach z przerywaniem SV, szczególnie nasila się to na wolnych obrotach. Zauważyłem, że prawdopodobnie jest winny czujnik temperatury. Gdy występuje przerywanie pracy silnika, temperatura na wyświetlaczu leci 70,71,72,73..85 i w dół (co jeden stopień) i potem znów do góry.... Działo się tak podczas jazdy, więc obstawiam na czujnik. Termostat wykluczam, gdyż sv normalnie w trasie nie ma takich dużych i szybkich wahań temperatur, wcześniej sztywno trzymała 75 stopni (w mieście w upalne dni dopiero osiąga większe temperatury) i z tego co czytałem silniki od 2007 roku tak trzymają. Po parunastu kilometrach, czujnik się uspokoił, trzymał stałą temperaturę - szarpanie minęło. Stan płynu chłodniczego jest ok.

I teraz pytanie, gdzie jest czujnik temperatury silnika? Zastanawiam się czy ten wkręcony w chłodnicę czy jednak jest on wyłącznie odpowiedzialny jest za włączenie wentylatorów?


Ostatnio edytowano 7 cze 2016, o 07:37 przez tomkos, łącznie edytowano 2 razy



7 cze 2016, o 07:26
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2010, o 14:28
Posty: 1963
Lokalizacja: Piła / Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: B*R*A*K
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Tak to ten czujnik. Zlej płyn chłodniczy wykręć czujnik i sprawdź jego sprawność w gorącej wodzie. Dokładny opis masz w serwisówce.

_________________
Obrazek

SV650S k3
bikepics.com


7 cze 2016, o 07:36
Zobacz profil
motorowerzysta

Dołączył(a): 31 mar 2015, o 17:22
Posty: 84
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000S 2007
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Czujnik w chłodnicy to czujnik włączenia wentylatora, czujnik temperatury jest umieszczony chyba w obudowie termostatu, tak wynika z serwisówki.


7 cze 2016, o 09:23
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2010, o 14:28
Posty: 1963
Lokalizacja: Piła / Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: B*R*A*K
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Masz racje ten w chłodnicy załącza tylko wiatrak a czujnik temperatury jest wkręcony w termostat.
Musisz sprawdzić jego oporność zanurzając go w wodzie w temp:
20 stopni C - 2,45 kOhma
40 stopni C - 1,148 kOhma
60 stopni C - 0,587 kOhma
80 stopni C - 0,322 kOhma
Wartości dla wtryskowej sv

_________________
Obrazek

SV650S k3
bikepics.com


7 cze 2016, o 11:18
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 maja 2016, o 15:56
Posty: 269
Lokalizacja: Giebułtów / Tychy
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S k3
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Waszmościowie,

Wymiana klamki sprzęgła i hamulca to jakaś duża filozofia jest?
Po dłuższej trasie bolą mnie nadgarstki, za namową internetów wyregulowałem hamulec i jest dużo lepiej (acz nadal trochę jeszcze boli), natomiast na sprzęgle regulacji brak i tu jest zonk. :(

Czy to może ewentualnie nieodpowiednia pozycja zajmowana na pojeździe względem ułożenia "klamek" na kierownicy i jak siedze bardziej wyprostowany, to je skręcić trochę w dół? Pomoże toto?


7 cze 2016, o 16:37
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 sty 2013, o 12:42
Posty: 488
Lokalizacja: Wola k Pszczyny
Płeć: mężczyzna
Moto: r1 RN09 02r
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
wymiana klamek to 2 minuty roboty nie mniej jednak położenie klamek (góra, dół) ustaw sobie tak by było Ci wygodnie.
Bolą Cię nadgarstki bo masz pewnie złą pozycję na moto, kazdy tak ma na początku, przestaniesz się spierać na kierownicy a bardziej ciężar ciała trzymać na plecach i kolanami o bak to Cię przestaną boleć. Ja robiłem Twoją SVką po 600 a nawet 800 km dziennie i nie bolały mnie nadgarstki:)


7 cze 2016, o 17:35
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 604, 605, 606, 607, 608, 609, 610 ... 714  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL