Autor |
Wiadomość |
koroviov
SV Rider
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42 Posty: 3213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 SS
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Skoro wyskoczył to nie wykluczone, że to jakiś cokoń.
_________________ Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.
|
14 cze 2016, o 23:33 |
|
|
51abes
pieszy
Dołączył(a): 1 lip 2015, o 14:22 Posty: 4
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2001
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Koledzy motórzyści. Czy zębatka pośrednia rozrusznika (pierwsza w silniku tuż zanim) będzie pasowała do wersji gaźnikowej z wtryskowej 04' ?
|
15 cze 2016, o 01:27 |
|
|
Sykopson
SV Rider
Dołączył(a): 3 sty 2014, o 16:34 Posty: 474 Lokalizacja: Krakuff
Płeć: mężczyzna
Moto: GSX-R750 K5
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Pany problem mam taki. Motocykl (GSXR750 K5) chodzi chyba ładnie na wolnych, wkręca się ok, ale jak go wkręcę wyżej jakoś szybko to puszcza z wydechu czarnego bąka i lubi sobie zgasnąć czasem po takim podbiciu na obrotach jak po prostu puszczę manetkę, chyba że go lekko skontruje zaraz na dolnej skali to zejdzie juz spokojnie i nie zgaśnie. Czasami sie uda że nie gaśnie nie wiem od czego to zależy.
Czarny dym powinien wskazać na przelewanie motocykla, ale gdzie szukać powodu...
_________________ Była SV - taka ładna, chabrowa, gaźnikowa...
|
15 cze 2016, o 14:14 |
|
|
TomK
SV Rider
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 00:11 Posty: 1192 Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: Retro 7 125
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Serwisówka do tego modelu powinna mieć sekcję do diagnostyki układu wtryskowego i jego komponentów.
_________________ SV650S K6 YDV -> WR 450F http://bikepics.com/members/tomkdgun
|
15 cze 2016, o 15:54 |
|
|
Karol20
SV Rider
Dołączył(a): 16 lip 2012, o 11:31 Posty: 347
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s k8
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Witam po dłuższej przerwie. SV jest bardzo bardzo zaniedbana, prawie rok stała pod chmurka, z lekkim trudem odpaliła (lekki dym z okolic silnika (?)), została przestawiona do garażu (nawet przez jakieś 400m jechałem już bez dymu). Od sierpnia stoi w tym garażu od początku września. Chcę ją doprowadzić do stanu salonowego Nie mam zamiaru robić tego sam, oddaje do jakiegoś mechanika tylko chce mniej więcej się zorientować co mam mu powiedzieć. Co po takim długim postoju trzeba wymienić/sprawdzić? Najbardziej martwi mnie ten dym. Moja lista jak na razie: - sprawdzenie luzów zaworowych (bo już czas) - wymiana łożyska w tylnym kole (tez juz czas) - wymiana uszczelek (sparciały i dymi? jakich?) - wymiana opon - wymiana łańcucha (?) - wymiana płyny hamulcowego - wymiana klocków hamulcowych (coś mogło się z nimi stać?) - wymiana oleju i filtra - wymiana filtra powietrza - wylanie obecnego paliwa - wymiana płyny chlodzacego Coś pominąłem? SV wyglada na razie tak https://www.dropbox.com/sc/5bn2vdbv8qnb ... cOAFpwikLa
|
15 cze 2016, o 21:19 |
|
|
Sykopson
SV Rider
Dołączył(a): 3 sty 2014, o 16:34 Posty: 474 Lokalizacja: Krakuff
Płeć: mężczyzna
Moto: GSX-R750 K5
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Dym to mogła być kwestia syfu choćby na kolektorze wydechowym - oleju albo nawet kurzu.
_________________ Była SV - taka ładna, chabrowa, gaźnikowa...
|
15 cze 2016, o 22:38 |
|
|
hubi199
SV Rider
Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51 Posty: 2808 Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Z tego co mówiłeś gixxer był do stuntu. Może poprzedni właściciel specjalnie wzbogacił mieszankę, by walił ogniem w komin? te ecu stosunkowo podobno łatwo z komputerem połączyć więc sprawdzisz sobie czy coś było grzebane, parametry pracy chyba też są do wglądu.
|
15 cze 2016, o 22:50 |
|
|
Kaban159
Piguła
Dołączył(a): 19 mar 2013, o 11:40 Posty: 1861 Lokalizacja: Chodzież (WLKP)
Płeć: mężczyzna
Moto: KAWASAKI ZX-10 R
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Dwa szybkie pytania. Sv 1000s k3 - sety pasażera pasują z małej sv? Zbiorniczek płynu hamulcowego przód - gdzie dostane? Na alledrogo nie widać
_________________ WR 400F ==> SV 650N ==> R6==> FZ1 ==> SV1000S ==> KAWASAKI ZX-10R
|
16 cze 2016, o 08:26 |
|
|
Sykopson
SV Rider
Dołączył(a): 3 sty 2014, o 16:34 Posty: 474 Lokalizacja: Krakuff
Płeć: mężczyzna
Moto: GSX-R750 K5
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Wydaje mi sie że zanim go rozebrałem chodził równiej i nie kopcił, i na bank nie gasł po opadnięciu z obrotów.
_________________ Była SV - taka ładna, chabrowa, gaźnikowa...
|
16 cze 2016, o 09:50 |
|
|
Karol20
SV Rider
Dołączył(a): 16 lip 2012, o 11:31 Posty: 347
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s k8
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Pewnie masz racje, ze to syf, ale to bylo bardziej spod baku.
|
16 cze 2016, o 11:52 |
|
|
Słoniu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Mam dwa pytania: Instalacja elektryczna SV1000, od czego jest ta biała wtyczka, która wychodzi z wiązki jedengo z boost sensorów przymocowanych do airboxa? Co to jest za gówno i do czego podpina się wężyk od niego?
|
16 cze 2016, o 15:34 |
|
|
hubi199
SV Rider
Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51 Posty: 2808 Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Drugie czujnik podciśnienia IAP (w małej przynajmniej tak jest) A pierwsze nie mam bladego pojęcia
|
16 cze 2016, o 15:52 |
|
|
Porkej
motocyklista
Dołączył(a): 7 paź 2015, o 23:56 Posty: 107 Lokalizacja: Wrocław
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 01
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Czy alternator od wtryskowej pasuje do gaznikowej? Czy do demontazu alternatora musze spuszczac olej?
_________________ ===>Moja SV650S 2001<===
|
16 cze 2016, o 18:59 |
|
|
acinr_PL
SV Rider
Dołączył(a): 12 lip 2010, o 14:28 Posty: 1963 Lokalizacja: Piła / Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: B*R*A*K
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
oleju nie musisz spuszczać wystarczy moto położyć na prawą stronę i możesz na spokojnie demontować lewą kapę. Magneta mają inne nr serwisowe przypuszczam, że jakieś różnice minimalne są. W roczniku K1 stosowano takie samo jak w roku modelowym X i Y
_________________
SV650S k3 bikepics.com
|
16 cze 2016, o 20:50 |
|
|
Mlody200sx
motocyklista
Dołączył(a): 12 lut 2016, o 00:11 Posty: 203 Lokalizacja: Wawrzeńczyce/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv650s 2000
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Nie pasuje niestety. Niedawno przekładalem silnik od wtryska do gaźnika, koła magnesowe mają więcej punktów które czyta czujnik halla i jest lipa
|
16 cze 2016, o 22:07 |
|
|
Porkej
motocyklista
Dołączył(a): 7 paź 2015, o 23:56 Posty: 107 Lokalizacja: Wrocław
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 01
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Mlody pw
_________________ ===>Moja SV650S 2001<===
|
16 cze 2016, o 22:12 |
|
|
Słoniu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Porkej pyta o alternator, nie koło magnesowe. Alternator od wtryskowej ma większą średnicę niż ten od gaźnikowej. Ale jaka to średnica to nie wiem.
|
17 cze 2016, o 02:03 |
|
|
Porkej
motocyklista
Dołączył(a): 7 paź 2015, o 23:56 Posty: 107 Lokalizacja: Wrocław
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 01
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Słoniu doszliśmy do porozumienia na pw z młodym
_________________ ===>Moja SV650S 2001<===
|
17 cze 2016, o 09:18 |
|
|
ravyn
pieszy
Dołączył(a): 1 lis 2014, o 11:17 Posty: 8
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650n `01
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Wywróciłem się na lewą stronę, z widocznych szkód wykrzywiłem set, rozbiłem obrotomierz, trochę przytarłem klamke i manetke ale moto zaczęło ciągnąć przy wysprzegleniu. A przepchać prawie się na dało. Dziś próbowałem regulować sprzęgło ale nic nie udało mi się poprawić. Co do regulacji, już kiedyś to robiłem i było ok, również dziś sporo nad tym siedziałem i próbowałem kombinować, jak wkręciłem śrube regulacyjną głębiej to bylo ciut lepiej ale nadal niezadowalająco i nie dało rady wyregulować klamki więc wróciłem do ustawiania jak to opisał Yyveel. Macie jakieś pomysły co tam mogło paść, jak wyeliminować ten problem?
|
17 cze 2016, o 22:10 |
|
|
Mlody200sx
motocyklista
Dołączył(a): 12 lut 2016, o 00:11 Posty: 203 Lokalizacja: Wawrzeńczyce/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv650s 2000
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Ja kiedyś tak miałem, tzn może bez wywrotki ale po zmianie oleju. Przyczyną były zlepione taczki sprzegla, rozebralem wyczyscilem i lata jednak gleba nie jest naturalną pozycją motocykla, wiec mogło się tak stać, tym bardziej że nie za bardzo co ma się tam popsuć po upadku.
|
18 cze 2016, o 08:48 |
|
|