Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 23 paź 2024, o 11:23



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69 ... 714  Następna strona
Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi 
Autor Wiadomość
Mister Apollo
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16
Posty: 5365
Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Różnica jest spora, ale czy faktycznie na plus. U mnie tylni hebel stał się przez to nerwowy i wbrew pozorom słabiej dozowalny, zasadniczo działa ON/OFF :mrgreen:

_________________
SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza


15 lut 2011, o 21:39
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:59
Posty: 1840
Lokalizacja: skądinąd
Płeć: mężczyzna
Moto: PW50, CBR600, CR125
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Może to też stąd, że noga, zwłaszcza w ciężkim bucie jest zawsze mniej precyzyjna od dłoni. Pamiętam, że na początku (na standardowych, gumowych przewodach) bardzo łatwo zrywałem przyczepność tyłu, ale wyćwiczyłem to i nawet na mokrym muszę się postarać, depnąć do końca.
Może z tym jest podobnie.
Wniosek nasuwa mi się jednak taki, że nie warto.

_________________
Lepiej mieć kamyk w bucie niż ziarnko piasku w prezerwatywie ;P


15 lut 2011, o 22:33
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 cze 2010, o 01:58
Posty: 683
Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S'02/'04
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Czyli chyba dobrze zrobiłem nie wymieniając tyłu na stalowy oplot. W serwisie - Wilcza Garage, zdecydowanie mi odradzali oplot z tyłu, a i stówkę zaoszczędziłem przy okazji. Jako, że ja używam tylnego hebla, to wolę czuć co się z nim dzieje, a nie ON/OFF, tak więc podtrzymuję swoje zdanie w tym temacie - "motocyklisty teoretyka".
P.S. Bardzo duże znaczenie podczas hamowania tyłem ma pozycja (wysokość) pedału. Po kilku regulacjach, udało mi się tak dobrać wysokość, że nie zrywam przyczepności, a jak miałem pedał ustawiony za wysoko, to co rusz, blokowałem tylne koło. Aha i wysokość lewarka zmiany biegów, nie koniecznie równa się wysokości pedału hamulca.

_________________
Slow down, Be aware, Take care, Survive
ObrazekObrazekObrazek

Obrazek

!!! SUZUKI SV650 & SV650S '99 to '08 - HAYNES SERVICE & REPAIR MANUAL - Download !!!


15 lut 2011, o 22:34
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Pytanie: w jakiej odległości od przykręconego wypełnienia powinno być ramionko gdzie się przykręca lusterko (zaznaczone na czerwono)?
Jak ktoś by mógł to prosiłbym o foto :)
Obrazek


16 lut 2011, o 11:15
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 cze 2010, o 01:58
Posty: 683
Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S'02/'04
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Jak Mi wyjaśnisz o co Ci chodzi z wypełnieniem i o którą odległość chodzi, to z przyjemnością cyknę fotkę, bo póki co nie rozumiem zdania: "w jakiej odległości od przykręconego wypełnienia powinno być ramionko gdzie się przykręca lusterko (zaznaczone na czerwono)?"

_________________
Slow down, Be aware, Take care, Survive
ObrazekObrazekObrazek

Obrazek

!!! SUZUKI SV650 & SV650S '99 to '08 - HAYNES SERVICE & REPAIR MANUAL - Download !!!


17 lut 2011, o 03:10
Zobacz profil
rowerzysta

Dołączył(a): 17 paź 2010, o 19:27
Posty: 12
Lokalizacja: Śląsk Cieszyński
Płeć: mężczyzna
Moto: VFR 800 FI
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Witajcie. Mam takie pytanko: przymierzam się do wymiany oleju w lagach i czy mogę wymienić olej nie rozbierając całych lag? Mam taką (pompkę) może uda mi się olej wyssać przez gore.....bo korków spustowych nie ma ... co wy na to...


17 lut 2011, o 15:38
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Całkiem rozbierać zawieszenia nie musisz, ale obawiam się, że lagi z półek będziesz musiał wyjąć i wylać olej przez korki.
Ale jakby się udało pompką wyssać przynajmniej po 400ml z każdej goleni, to daj znać, gdzie taką pompkę można kupić :mrgreen:

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


17 lut 2011, o 16:05
Zobacz profil
kluska
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lut 2010, o 19:05
Posty: 778
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: Gsxr 600 K6
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
W sumie jakby wysysać i składać moto do przodu to może i by dało rade :) Daj znać jak poszło ;)

A do wymiany oleju nie potrzebujesz rozbierać całych lag tylko trzeba wyjąć je z półek i wylać olej po odkręceniu od góry korków.

_________________
ECU flashing - Carry/MotoTune
+48600403686
Polub Nas:
Obrazek

Zapraszamy!


17 lut 2011, o 16:33
Zobacz profil WWW
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 11:02
Posty: 133
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650SA K7
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
lasooch napisał(a):
Całkiem rozbierać zawieszenia nie musisz, ale obawiam się, że lagi z półek będziesz musiał wyjąć i wylać olej przez korki.
Ale jakby się udało pompką wyssać przynajmniej po 400ml z każdej goleni, to daj znać, gdzie taką pompkę można kupić :mrgreen:


http://www.pl.marolex.pl/produkt/specja ... mpump.html

_________________
SV 650 SA K7 ABS
www.klimatyzator.waw.pl


18 lut 2011, o 09:14
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:59
Posty: 1840
Lokalizacja: skądinąd
Płeć: mężczyzna
Moto: PW50, CBR600, CR125
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
suzuki75 napisał(a):
lasooch napisał(a):
Całkiem rozbierać zawieszenia nie musisz, ale obawiam się, że lagi z półek będziesz musiał wyjąć i wylać olej przez korki.
Ale jakby się udało pompką wyssać przynajmniej po 400ml z każdej goleni, to daj znać, gdzie taką pompkę można kupić :mrgreen:


http://www.pl.marolex.pl/produkt/specja ... mpump.html

Co prawda nie ma tam ceny, ale chyba jednak nie warto :) Chociaż pomysł wyssania oleju jednak nie jest wyssany z palca :P

_________________
Lepiej mieć kamyk w bucie niż ziarnko piasku w prezerwatywie ;P


18 lut 2011, o 10:16
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:55
Posty: 2755
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Wg mnie jeżeli ktoś posiada podnośnik lub opanował ściąganie przedniego koła domowymi sposobami to zajmie mu to około 15 minut więcej(odkręcając koło i lagi). Taki pojemnik podciśnieniowy kilka groszy kosztuje,a olej wymienia się raz na dwa lata :) Po dwóch latach odsysamy pompeczką,a za dwa lata trzeba wymienić uszczelniacze, więc i tak trzeba wyciągnąć lagi :] Warto się w to bawić? :) Chyba, że komuś się to urządzenie przyda jeszcze do czegoś.
Przy używaniu tej pompki raz na 2-4 lata to ona się szybciej rozszczelni od leżenia niż uszczelniacze w lagach od jazdy ;P

_________________
Sv 650N K7 Phantom Gray


18 lut 2011, o 10:48
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:59
Posty: 1840
Lokalizacja: skądinąd
Płeć: mężczyzna
Moto: PW50, CBR600, CR125
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Bartosz napisał(a):
(...) Warto się w to bawić? :) Chyba, że komuś się to urządzenie przyda jeszcze do czegoś.
Przy używaniu tej pompki raz na 2-4 lata to ona się szybciej rozszczelni od leżenia niż uszczelniacze w lagach od jazdy ;P

Podobno różne zboczki już mają zastosowanie dla takich "pompeczek" ;P Różne dziwne historie słyszałem gdzie, jak i po co się to podłącza. Aż się wierzyć nie chce :razz2:

_________________
Lepiej mieć kamyk w bucie niż ziarnko piasku w prezerwatywie ;P


18 lut 2011, o 12:20
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 gru 2010, o 13:14
Posty: 171
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650N K7 (ex S'ka)
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Witam,
szybkie pytanko, jak jest zamontowany licznik w N'kach po 2003 r.? Jakoś do lampy, do ramy czy może inaczej? Dzięki za odpowiedzi.


18 lut 2011, o 14:16
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Do półki górnej.

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


18 lut 2011, o 15:13
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 11:02
Posty: 133
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650SA K7
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
pm2z napisał(a):
suzuki75 napisał(a):
lasooch napisał(a):
Całkiem rozbierać zawieszenia nie musisz, ale obawiam się, że lagi z półek będziesz musiał wyjąć i wylać olej przez korki.
Ale jakby się udało pompką wyssać przynajmniej po 400ml z każdej goleni, to daj znać, gdzie taką pompkę można kupić :mrgreen:


http://www.pl.marolex.pl/produkt/specja ... mpump.html

Co prawda nie ma tam ceny, ale chyba jednak nie warto :) Chociaż pomysł wyssania oleju jednak nie jest wyssany z palca :P


cena: 140,22 brutto
używana głównie do wymian oleju w silnikach w łodziach motorowych gdzie operacja ta ( bez tego wynalazku )wymagała wstawienia łajby do suchego doku... 90% produkcji tej firmy jest exportowana, a te pompy do "wysysania oleju" głównie do Australii gdzie sprawdzają się doskonale.
P.S. znam osobiście właściciela Marolex'u...montowałem mu klimatyzację ;)

_________________
SV 650 SA K7 ABS
www.klimatyzator.waw.pl


18 lut 2011, o 15:27
Zobacz profil
chef master
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:59
Posty: 1008
Lokalizacja: Pruszków
Płeć: mężczyzna
Moto: ntv650
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Do wyssania oleju takie coś najlepiej, tylko wężyk trzeba przdłużyć. Sprawdza się super.

http://allegro.pl/listing.php/search?ca ... strzykawka

_________________
GG:6047566
SV650K2----> CBR 929 Y


18 lut 2011, o 17:07
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Ja to bym poleciał do apteki po jakieś dwie strzykawki 5ml, do tego jakiś wężyk gumowy skołować i napewno wyjdzie dużo taniej...ale wysysanie oleju zajmie więcej czasu ;>


18 lut 2011, o 17:20
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 cze 2010, o 01:58
Posty: 683
Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S'02/'04
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Ze swojego Bombera w rowerze dokładnie taką metodą wpuszczałem i wyciągałem olej w celu dobrania prawidłowej ilości, bo w serwisówce podali taką ilość oleju, która się nie mieściła w lagach :] Metoda się sprawdza. Myślę, że moto bardziej, bo ciężko go obrócić kołami do góry jak rower i zlać olej.

_________________
Slow down, Be aware, Take care, Survive
ObrazekObrazekObrazek

Obrazek

!!! SUZUKI SV650 & SV650S '99 to '08 - HAYNES SERVICE & REPAIR MANUAL - Download !!!


18 lut 2011, o 18:09
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
OT: W serwisówkach do bomberów raz podają ilość oleju w ml, a raz poziom lustra od krawędzi lagi. Zorientowałem się niestety dopiero po złożeniu, bo mi amor dobijał jak głupi :mur:

Mnie zastanawia jedynie z tą pompą, czy da się wyssać cały olej z goleni. Konstrukcja amortyzatora uniemożliwia wpuszczenie rurki na sam dół, więc IMO, patent nie zadziała. Dlatego pisałem wyżej o tych 400ml ściągniętego oleju.

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


18 lut 2011, o 18:25
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 13:01
Posty: 1660
Płeć: mężczyzna
Moto: MT01
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Suzi Mua napisał(a):
Myślę, że moto bardziej, bo ciężko go obrócić kołami do góry jak rower i zlać olej.


OT:Hehe wyobraziłem sobie jak ktoś przy drodze obraca moto i zakłada łańcuch , bo mu spadł :D.

_________________
Obrazek


18 lut 2011, o 18:32
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69 ... 714  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL