Autor |
Wiadomość |
OLEJ_18
motocyklista
Dołączył(a): 28 mar 2017, o 18:17 Posty: 189 Lokalizacja: Zielonka Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000s 2004
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
No wlaśnie Magnes mam caly z tego co pamietam. Wezme z calym magnesem zapobiegawczo. 20zl to nie majatek...
_________________ SV650n `99 -> SV1000S `04 Zapraszam do mojego tematu!
|
10 sie 2017, o 12:57 |
|
|
Ded
pieszy
Dołączył(a): 1 lis 2016, o 08:07 Posty: 9
Płeć: mężczyzna
Moto: Suzuki GS 550 katana
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Mam triumph speed triple 955i i temperatura silnika z reguły dochodzi do 77 stopni. Czasem jak jest gorąco, to kilka stopni więcej. Czy termostat jest do wymiany?
|
10 sie 2017, o 18:21 |
|
|
gpiorzel
SV Rider
Dołączył(a): 2 cze 2013, o 20:10 Posty: 815 Lokalizacja: Warszawa Bielany
Płeć: mężczyzna
Moto: SV'01 Raptor650'09
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Raczej czujnik temp. sprawdź. W którym miejscu układu się znajduje?
|
10 sie 2017, o 19:52 |
|
|
Prese
rowerzysta
Dołączył(a): 22 sie 2011, o 10:51 Posty: 25 Lokalizacja: Świecie/Żyrardów
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2000
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Panowie, dzisiaj chciałem idąc za Waszymi sguestiami, podregulować sprzęgło. Po odkręceniu tej większej śruby delikatnie, całość zaczęła mi dziwnie latać i już nie dała się skręcić na sztywno. Odciągnąłem lekko tą dużą śrubę od mocowania klamki i wydaje mi się, że pękła część, po której ta nakrętka/śroba porusza się, to możliwe? Zdarzyło się to komuś czy jestem pierwszy ? https://i.ytimg.com/vi/ESdhUuWflG4/maxresdefault.jpgDaję poglądowo zdjęcie, żeby było wiadomo o czym mówię, bo tutaj ładnie widać tę wkręconą część w obudowę klamki, u mnie wystaje ze środka tylko odrobina tej wkręconej części, której to duże koło już nie łapie. Dostanę gdzieś taki element oddzielnie ?
|
13 sie 2017, o 19:27 |
|
|
gpiorzel
SV Rider
Dołączył(a): 2 cze 2013, o 20:10 Posty: 815 Lokalizacja: Warszawa Bielany
Płeć: mężczyzna
Moto: SV'01 Raptor650'09
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
To jest regulacja, wykrecajac zwiększa naciąg linki. Na tej samej zasadzie działa po drugiej stronie. Wkrec ta regulacje tak żeby gwint trzymał, okrągła nakrętka to kontra, dokrec mocno palcami i wyreguluj od strony wysprzeglika. Jak nie starczy regulacji linka do wymiany. Nic trudnego. Sprawdzaj w trakcie co daje jaka regulacja, odpal moto i sprawdź czy wszystko ok. Pozdro
|
14 sie 2017, o 12:32 |
|
|
Prese
rowerzysta
Dołączył(a): 22 sie 2011, o 10:51 Posty: 25 Lokalizacja: Świecie/Żyrardów
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2000
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Hej,dzięki za odpowiedź, problem w tym, że u mnie ta śruba, po której przesuwają się nakrętki regulującę, jest pęknięta. Na czerwono zaznaczyłem miejsce w którym pękła na moje oko czeka mnie wyciągnięcie pozostałej części ze środka obudowy i zakup takiej śruby, tylko najpierw muszę wybadać jakie wymiary ma ta śruba. Nie mam pojęcia czemu to pękło.
|
14 sie 2017, o 13:55 |
|
|
gpiorzel
SV Rider
Dołączył(a): 2 cze 2013, o 20:10 Posty: 815 Lokalizacja: Warszawa Bielany
Płeć: mężczyzna
Moto: SV'01 Raptor650'09
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Sam regulator to i w rowerowym dobierzesz
|
14 sie 2017, o 18:29 |
|
|
koroviov
SV Rider
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42 Posty: 3213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 SS
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Nie. Te od rowera mają za małe gniazda na linkę. Ale w każdym motocyklowym sklepie za jakieś marne 15 zł. czy jakoś tak
_________________ Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.
|
14 sie 2017, o 18:34 |
|
|
Prese
rowerzysta
Dołączył(a): 22 sie 2011, o 10:51 Posty: 25 Lokalizacja: Świecie/Żyrardów
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2000
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Dzięki panowie za odpowiedzi, mam nadzieję, że po tym będzie ok. Zamówiłem w pierwszym lepszym motocyklowym, w weekend mam nadzieję polatam i nadrobię postój.
|
14 sie 2017, o 18:44 |
|
|
Mściwy Kurp
motocyklista
Dołączył(a): 20 lip 2016, o 13:53 Posty: 197 Lokalizacja: warszawa / poznań
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650n'00
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Pytanie. Jak kupowałem bzyka miałem wahacz taki spaskudzony bo kwas akumulatorowy się na niego rozlał. Olałem temat ale doszły mnie wieści, że ten kwas nie lubi się z amelinum i będzie je żarł i żarł aż w końcu wahacz przestanie być bezpieczny. Prawda li to?
_________________ viewtopic.php?f=9&t=19266
|
15 sie 2017, o 22:32 |
|
|
silver
SV Rider
Dołączył(a): 22 lip 2010, o 22:42 Posty: 908 Lokalizacja: Września/Poznań -> PWR/PO
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000S
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Przeżre go na wylot za dwa tygodnie a tak serio, skoro było to dawno, jest już suche i tylko powierchowne, no to z jakiej paki ma dalej postępować?
_________________ SV 650S Y --> SV 1000S K4
|
16 sie 2017, o 01:27 |
|
|
DomenRider
motorowerzysta
Dołączył(a): 13 maja 2016, o 17:08 Posty: 97
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S 2000r
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Witajcie Panowie mam pytanie bo już zgłupiałem:)
Napięcie ładowania w gaźnikowej sv-ce rocznik 2000 nie powinno przekraczać 14,5V - otóż kupiłem nowiutki akumulator ma dosłownie 2 miesiące , moto ma 3 przejazdy na nowym aku i co? No i napięcie ładowania dochodzi do 17 VDC co mnie cholernie dziwi , zapewne dlatego aku się gotuje i wywala fabryczne zaślepki od wlewu kwasu. Czy waszym zdaniem to będzie regulator do wymiany czy też na wpływ napięcia jakie podaje regulator może mieć walnięty akumulator?
Dzięki za info:)
|
17 sie 2017, o 07:28 |
|
|
matth
motorowerzysta
Dołączył(a): 8 kwi 2017, o 16:24 Posty: 78 Lokalizacja: Poznań
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K7 ABS
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Akumulator to odbiornik prądu, nie będzie miał napięcia większego niż wartości wynikające z fizykochemicznej budowy ogniw z których się składa. Napiecie mierzone na uruchomionym silniku to napięcie w obwodzie, a nie napiecie akumulatora. Jeśli wywala Ci korki to permanentni gotujesz akumulator - co zgadza się z 17V które podajesz. Zaraz aku będzie nadawał się tylko na złom - o ile już tak nie jest. Ogarnij szybko ładowanie.
|
17 sie 2017, o 08:27 |
|
|
acinr_PL
SV Rider
Dołączył(a): 12 lip 2010, o 14:28 Posty: 1963 Lokalizacja: Piła / Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: B*R*A*K
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
wszystko masz w serwisówce jak sprawdzić miernikiem diody prostownicze w regulatorze (jakie powinny mieć prawidłowe wartości) oraz jak sprawdzić alternator - podstawowa diagnostyka przed wymienianiem części w ciemno
_________________
SV650S k3 bikepics.com
|
17 sie 2017, o 10:15 |
|
|
DomenRider
motorowerzysta
Dołączył(a): 13 maja 2016, o 17:08 Posty: 97
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S 2000r
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Dzięki za informację , aku już jest odpięte od motocykla oby to tylko regulator padł:) Pozdrawiam
|
17 sie 2017, o 10:39 |
|
|
DomenRider
motorowerzysta
Dołączył(a): 13 maja 2016, o 17:08 Posty: 97
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S 2000r
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Zgadzam się Pozdrawiam:)
|
17 sie 2017, o 10:41 |
|
|
pikciu
rowerzysta
Dołączył(a): 22 lip 2016, o 21:07 Posty: 28 Lokalizacja: Poznań
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S ABS K7
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Podczas luzowania tylnej osi w celu naciągu łańcucha wgięła mi się blaszka do wskazywania poziomu naciągu (nie wiem jak się to fachowo nazywa). "Wskoczyła" na wahacz przy okazji go zarysowując Przejmować się tym? Spełnia ona jakieś dodatkowe funkcję? Wystarczy, że naprostuję i przykręcę z powrotem?
|
17 sie 2017, o 21:45 |
|
|
Dziaku
SV Rider
Dołączył(a): 22 gru 2013, o 00:50 Posty: 1975 Lokalizacja: SM
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S'99
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Naprostuj i załóż
_________________ CBR 125R '07-->SV650S '06-->DR350S '91-->RM125 '95-->SV650S '99
|
17 sie 2017, o 22:54 |
|
|
sharkletx
rowerzysta
Dołączył(a): 31 mar 2017, o 10:20 Posty: 14 Lokalizacja: Śląsk
Płeć: mężczyzna
Moto: DL650XA L5
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Przy jakiej temperaturze powinien się włączać wentylator w K8? Płyn w chłodnicy mam zalane G13 z ASO Skody rozcieńczone 1:1, jak stoję w korku to potrafi dojść do 112*C zanim wentylator się włączy, zbija do plus minus 107 stopni. W czasie jazdy sobie oscyluje w okolicach 80 stopni. Najchętniej podpasowałbym czujnik w chłodnicy od innego motocykla tak żeby włączał się jeszcze poniżej 100 stopni
|
18 sie 2017, o 10:55 |
|
|
MareX
SV Rider
Dołączył(a): 5 sty 2013, o 23:26 Posty: 562 Lokalizacja: Luboń >wielkopolska<
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000N 2004
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
W SV1000 włącza się przy 104 st
|
18 sie 2017, o 13:55 |
|
|