Autor |
Wiadomość |
krissq
motorowerzysta
Dołączył(a): 18 lut 2020, o 22:58 Posty: 69 Lokalizacja: Gdynia
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000S 2004
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Nie odpalił, to znaczy nie kręci wcale? Czy kręci i nie pali?
_________________ YamahaXS400->YamahaXJ600->YamahaYZF600 Thundercat->SV1000S
|
5 kwi 2020, o 19:03 |
|
|
lukaman
motorowerzysta
Dołączył(a): 1 maja 2018, o 22:39 Posty: 98
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N [K2]
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
O kurka, racja, mam nadzieje że nie zrobiłem niczego złego tym . Niemniej pilnowałem się żeby nie doprowadzić do zwarcia. W każdym razie jak podpinam aku to światła, kierunki normalnie działają Nie dysponuję niestety multimetrem. Jak podłączam 'na krótko' żarówkę H4 to świeci bardzo ładnie... jak wyżej: światła działają, dodam, że rozrusznik nie kręci. I jeszcze jedno pytanie ode mnie: jak skorzystam z takiego przerywacza to mogę sobie zafundować w SV-ce kierunkowskazy LED bez żadnych dodatkowych, zbednych modyfikacji?:https://allegro.pl/oferta/9064-przerywa ... 7721336859
|
5 kwi 2020, o 20:43 |
|
|
Filon
motocyklista
Dołączył(a): 28 mar 2016, o 20:52 Posty: 296 Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650s k3
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
zapraszam do sprawdzenia bezpieczników, miałem podobnie po zimie, aczkolwiek moto odpaliło, przejechałem z kilometr i zgasło
_________________ ZAPRASZAM ===> https://svforum.pl/viewtopic.php?t=18512
|
5 kwi 2020, o 22:10 |
|
|
pingwin137
motorowerzysta
Dołączył(a): 24 kwi 2015, o 13:19 Posty: 97 Lokalizacja: Lublin
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650 S
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Hejka szybkie pytanie.
Jaki akumulator lepszy do gaźnika? Żelowy czy zwykły elektrolitowy? Pomijam oczywisty fakt żeby miał przynajmniej te 160A prądu rozruchowego.
|
6 kwi 2020, o 09:30 |
|
|
lukaman
motorowerzysta
Dołączył(a): 1 maja 2018, o 22:39 Posty: 98
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N [K2]
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
w nawiązaniu do moich powyższych problemów ja biore tym razem zwykły elektrolitowy.
|
6 kwi 2020, o 10:49 |
|
|
pingwin137
motorowerzysta
Dołączył(a): 24 kwi 2015, o 13:19 Posty: 97 Lokalizacja: Lublin
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650 S
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
OK, posłucham się twoich rad jeśli masz jakieś niemiłe doświadczenia związane z żelowymi. PS. drugie szybkie pytanie czy ktoś wyspawywał dla siebie na własną rękę stopkę centralną do eski na gaźniku? Znalazłem do kupienia takową ale ceną (750 cebulionów) więc postanowiłem sobie taką sam wyspawać. Potrzebowałbym jedynie jakichś zbliżonych wymiarów tudzież zdjęć poglądowych bądź rzutów jeśli ktoś robił coś takiego na własną rękę.
|
6 kwi 2020, o 12:09 |
|
|
Mario-150
rowerzysta
Dołączył(a): 21 kwi 2018, o 14:06 Posty: 12
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650 k3
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Potrzebuje rady jak osadzić tuleje ślizgowe w przednich amortyzatorach , te takie przecięte. Z wyjęciem nie było problemu , odkręciłem dolną śrubę , poszarpałem lekko i wyszło .
|
6 kwi 2020, o 23:21 |
|
|
Inkling
SV Rider
Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47 Posty: 2539 Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N AD2000
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
O ile dobrze pamiętam, to je się po prostu wsuwa na lagę. Niżej szersza tuleja ślizgowa, powyżej węższa, a nad nimi podkładka metalowa i uszczelka.
|
7 kwi 2020, o 10:04 |
|
|
pingwin137
motorowerzysta
Dołączył(a): 24 kwi 2015, o 13:19 Posty: 97 Lokalizacja: Lublin
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650 S
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Ponawiam pytanie: czy ktoś wyspawywał dla siebie na własną rękę stopkę centralną do eski na gaźniku? Znalazłem do kupienia takową ale cena przeraża (750 cebulionów), więc postanowiłem sobie taką sam wyspawać. Potrzebowałbym jedynie jakichś zbliżonych wymiarów tudzież zdjęć poglądowych bądź rzutów jeśli ktoś robił coś takiego na własną rękę. Za wszelką pomoc będę wdzięczny
|
7 kwi 2020, o 12:17 |
|
|
koroviov
SV Rider
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42 Posty: 3213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 SS
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
a nie martwi cie że możesz ryć nią w każdym zakręcie?
_________________ Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.
|
7 kwi 2020, o 13:04 |
|
|
hubi199
SV Rider
Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51 Posty: 2807 Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Trzeba panewki osadzić używając troche siły. Wbijaj je przez kawałek drewna najlepiej i pamiętaj by je równo osadzić.
|
7 kwi 2020, o 17:10 |
|
|
Mario-150
rowerzysta
Dołączył(a): 21 kwi 2018, o 14:06 Posty: 12
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650 k3
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
I właśnie o taką odpowiedź mi chodziło , piwko sie należy
|
7 kwi 2020, o 20:46 |
|
|
pingwin137
motorowerzysta
Dołączył(a): 24 kwi 2015, o 13:19 Posty: 97 Lokalizacja: Lublin
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650 S
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Skoro są do kupienia gotowe do montażu to myślę, że ktoś to już przewidział i nic takiego się nie dzieje.
|
8 kwi 2020, o 16:23 |
|
|
Inkling
SV Rider
Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47 Posty: 2539 Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N AD2000
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Ciekawe, u mnie weszły palcami... I górne i dolne. Jesteś pewny, że dobry rozmiar kupiłeś?
|
8 kwi 2020, o 19:52 |
|
|
Dziaku
SV Rider
Dołączył(a): 22 gru 2013, o 00:50 Posty: 1975 Lokalizacja: SM
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S'99
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
To jesteś w błędzie, często fabryczne stopki centralne przycierają. Oczywiście pewnie da się zaprojektować taka stopkę która nie będzie przycierać, ale niestety w większości przypadków żeby była stabilna ma szeroko rozstawione nogi = przyciera w mocnych złożeniach.
_________________ CBR 125R '07-->SV650S '06-->DR350S '91-->RM125 '95-->SV650S '99
|
9 kwi 2020, o 10:55 |
|
|
ciastek329
SV Rider
Dołączył(a): 5 sty 2014, o 23:19 Posty: 319
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2001
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Warto zaznaczyć że panewkę która siedzi w goleniu osadza się gdy laga (wraz ze swoją panewka) jest już w środku. Na nią idzie uszczelniacz i pierścień osadczy. A jak się wszystko posmaruje olejem do zawieszenia to wszystko idzie osadzić palcami chociaż uszczelniacz warto poprawić tulejka o odpowiedniej średnicy. Wysłane z mojego Nokia 7 plus przy użyciu Tapatalka
|
9 kwi 2020, o 11:30 |
|
|
pingwin137
motorowerzysta
Dołączył(a): 24 kwi 2015, o 13:19 Posty: 97 Lokalizacja: Lublin
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650 S
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Szczerze to aż tak mocno na kolano nie schodzę żeby trzeć stopką chyba nawet sety mi się nie składają na winklach, spróbować wyspawać w sumie mogę. Jak będę czuł, że coś jest nie tak to zawsze to można zdemontować w cholerę...
|
9 kwi 2020, o 15:27 |
|
|
hubi199
SV Rider
Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51 Posty: 2807 Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Chyba macie już wyje*&$, przepraszam zużyte golenie Dla nie "nas" specjalne urządzenie do osadzania https://youtu.be/boGoj-xkee0?t=450
|
9 kwi 2020, o 20:58 |
|
|
ciastek329
SV Rider
Dołączył(a): 5 sty 2014, o 23:19 Posty: 319
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2001
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Na czym polega specjalność tego urządzenia? Wysłane z mojego Nokia 7 plus przy użyciu Tapatalka
|
10 kwi 2020, o 09:20 |
|
|
Dziaku
SV Rider
Dołączył(a): 22 gru 2013, o 00:50 Posty: 1975 Lokalizacja: SM
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S'99
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Mam problem z cieknącym olejem z silnika. W zeszłym roku w wakacje, podczas podróży gdzieś pod Toruniem SV wyrzygała olej - diagnoza na trasie uszczelniacz na wałku zdawczym, po szybkiej wizycie w ASO Suzuki w Toruniu, wyciek opanowany, olej uzupełniony, jedziemy dalej. W ASO jedynie nie wymienili jednego o-ringu na oryginalny bo nie mieli, dobraliśmy coś po wymiarze (nr 48 na schemacie), kilkaset kilometrów dalej (na szczęście niedaleko domu) powtórka z rozrywki - znowu się leje, tym razem dużo mniej, pomyślałem, że to ten o-ring niefabryczny. W domu zamówiłem zestaw oryginalny o-ring + simering (nr 35), wymieniłem i w sumie moto stało pół roku nieruszane. Wczoraj się przejechałem i znowu przy każdym postoju widzę plamkę oleju pod motocyklem, miejsca wycieku nie ustaliłem no ale nie widzę innej możliwości niż znowu ten wałek zdawczy i mam obawy, że znowu mnie zaskoczy duży wyciek w trasie. Ktoś może ma jakiś pomysł co z tym zrobić ? Na wałku nie widziałem żadnych zadziorów. Moto ma ponad 100k km przebiegu. Schemat:
_________________ CBR 125R '07-->SV650S '06-->DR350S '91-->RM125 '95-->SV650S '99
|
10 kwi 2020, o 09:24 |
|
|