Autor |
Wiadomość |
Inkling
SV Rider
Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47 Posty: 2539 Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N AD2000
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Ale przejrzałeś silnik? Przetarłeś go? Bo dziwne jest to, że cieknie dopiero w czasie jazdy. Opcji jest kilka: ten simmering, uszczelnienie pod czujnikiem biegu, korek spustowy (to byś raczej zauważył). Ja bym szukał właśnie po tym, że cieknie tylko w czasie jazdy - albo miejsce wycieku znajduje się powyżej lustra oleju (wypływa w czasie przechylania motocykla na zakrętach), albo olej jest wypychany pod wpływem ciśnienia w układzie.
|
10 kwi 2020, o 10:05 |
|
|
hubi199
SV Rider
Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51 Posty: 2807 Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Nie wiem Jedynie mi się wydaje, że jest debiloodporny i ciężko jest źle poskładać z tym Ja używałem po prostu młotka xD
|
10 kwi 2020, o 15:26 |
|
|
Haksv
pieszy
Dołączył(a): 5 kwi 2020, o 13:22 Posty: 8
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650S 2003r
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
|
10 kwi 2020, o 20:12 |
|
|
obione89
motocyklista
Dołączył(a): 24 wrz 2014, o 12:42 Posty: 183 Lokalizacja: Narol
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N K2
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Wymieniam sprężyny na progresywne wirth. Czy w tym przypadku trzeba stosować inny poziom oleju ?
Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka
|
11 kwi 2020, o 18:47 |
|
|
Dziaku
SV Rider
Dołączył(a): 22 gru 2013, o 00:50 Posty: 1975 Lokalizacja: SM
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S'99
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Dzięki, będę sprawdzać wszystko po kolei. Postawiłem moto na stojaku i zapialem 1, wydaje mi się ze to spod zębatki cieknie gdzieś, ale ciężko zobaczyć jak się kręci Wydaje mi się ze jeżeli to są sprężyny dedykowane do SV to taki sam poziom oleju. Ja jak wstawiłem sprężyny Hyperpro lustro oleju wg serwisówki ustawiłem.
_________________ CBR 125R '07-->SV650S '06-->DR350S '91-->RM125 '95-->SV650S '99
|
13 kwi 2020, o 14:54 |
|
|
Niunio
SV Rider
Dołączył(a): 13 gru 2015, o 17:26 Posty: 394 Lokalizacja: Marki/Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2000r
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Uzywa ktoś świecy "colortune" do regulacji składu mieszanki paliwo-powietrze? Jak sądzicie warto wydać 200 PLN?
_________________ Niebieska mała gaznikowa eSka '00
|
13 kwi 2020, o 19:40 |
|
|
sv1000n
motorowerzysta
Dołączył(a): 30 sie 2017, o 17:51 Posty: 70 Lokalizacja: Podkarpacie
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000 N
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Lepiej dołożyć 3-4 stówki i kupić kontroler szerokopasmowej sondy + sonda, i mieć profesjonalny sprzęt to podglądu na skład mieszanki ( Air/Fuel /Ratio)
|
13 kwi 2020, o 20:55 |
|
|
espen
rowerzysta
Dołączył(a): 14 sty 2019, o 18:54 Posty: 43 Lokalizacja: Sosnowiec
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2005
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Przerabiałem temat w poprzednim sezonie, niby ładowany całką noc a i tak nie dał rady. Napięcie możesz mieć dobre "na sucho" a po przekręceniu leci w.....
|
15 kwi 2020, o 20:24 |
|
|
PaFFcio82
pieszy
Dołączył(a): 15 paź 2015, o 12:02 Posty: 9
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000S
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
czy moze mi ktos w 100% odpowiedzieć czy stelaż czachy zegarow z 650 pasuje do litra rok 2006. drugie pytanie cz nie ma ktos obudowy licznika do Ski zbita mam plexe na wyświetlaczu. pozdro
|
16 kwi 2020, o 11:02 |
|
|
Dziaku
SV Rider
Dołączył(a): 22 gru 2013, o 00:50 Posty: 1975 Lokalizacja: SM
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S'99
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Numery części identyczne, powinno pasować. Na przyszłość takie rzeczy można sprawdzić np. na alpha-sports, wybierasz rok model i masz dostęp do wszystkich fiszek z numerami części Mam chyba cały licznik z wtryskowej 650 gdzieś w garażu, mogę sprzedać (cały).
_________________ CBR 125R '07-->SV650S '06-->DR350S '91-->RM125 '95-->SV650S '99
|
17 kwi 2020, o 08:49 |
|
|
lormniczek
rowerzysta
Dołączył(a): 24 sie 2019, o 18:06 Posty: 21
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 S/N 2007
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Siemka, mam problem z tylnym światłem stopu. Mianowicie podczas włączenia prądu światła pozycyjne/postojowe się włączają natomiast po naciśnięciu klamki hamulca przód/tył nie pali się światło stopu. 1. Jak mierzyłem napięcie na tylnej lampie po odłączeniu to na dwóch pinach jest chyba około 11 V i trzeci to masa. Moje pytanie brzmi czy ta wartość jest stała przy naciśnięciu hamulca czy któraś wartość powinna rosnąć? Jeżeli tak to u mnie tego nie robi... 2. Sprawdzałem też te styki przy klamce hamulca z przodu (były lekko pordzewiałe, więc je wyczyściłem tyle ile mogłem) i się zastanawiałem patrząc na schemat okablowania jak to dokładnie działa? W sensie jak je zepne na krótko to powinien się włączyć hamulec czy jak? 3. Czy jeżeli powyższe sprawdzenia to za mało to bardzo proszę doświadczonych forumowiczów co jeszcze zobaczyć? Sezon już zagląda przez okno i chciał bym go zaczynać a bez światła stopu trochę zbyt łatwo o wypadek Pozdrawiam
|
17 kwi 2020, o 14:00 |
|
|
sv1000n
motorowerzysta
Dołączył(a): 30 sie 2017, o 17:51 Posty: 70 Lokalizacja: Podkarpacie
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000 N
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Tak jak zewrzesz przy włączniku 2 kable, to ma się stop zaświecić. Bezpiecznik sprawdzony?, zmierz czy do wtyczki do czujnika (przy klamce) dochodzi +12v. Jeden kabel czarny z miernika dajesz do masy a drugi wkładasz we wtyczkę, ma być 12v jeżeli bezpiecznik dobry. Miernikiem możesz sprawdzić przejście kabla (omomierzem lub piszczkiem) od wtyczki lampy do włączników stopu
|
17 kwi 2020, o 14:32 |
|
|
lormniczek
rowerzysta
Dołączył(a): 24 sie 2019, o 18:06 Posty: 21
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 S/N 2007
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
A jeszcze jak byś mi mógł powiedzieć czy na tych 2 z 3 pinów powinno być te ok. 11V czy to się powinno zmienić na jednym z pinów po naciśnięciu klamki czy jak?
|
17 kwi 2020, o 17:35 |
|
|
sv1000n
motorowerzysta
Dołączył(a): 30 sie 2017, o 17:51 Posty: 70 Lokalizacja: Podkarpacie
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000 N
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
3piny = 1 masa / 2 +12v po stacyjce (światło pozycyjne) / 3 +12v po naciśnięciu klamki/nożnego. Kabel od miernika przytykasz do masy ( -aku/rama lub kabel we wtyczce masowy), a kabel czerwony od miernika we wtyczkę. Na zapłonie na jednym ma być 12v a na drugim 0v bez naciśnięcia klamki. Możesz podłączyć lampę na ostro i sprawdzić czy działa, bo mając miernik to jest 2min i masz diagnozę co nie działa. Upalony bezpiecznik, uszkodzone włączniki -to raczej mało prawdopodobne aby oba na raz sie wysrały, i 3 opcja uwalona lampa (ledy). Kable wykluczam, no chyba ze masz pecha
|
17 kwi 2020, o 18:22 |
|
|
lormniczek
rowerzysta
Dołączył(a): 24 sie 2019, o 18:06 Posty: 21
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 S/N 2007
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
sprawdziłem, na masie jest 0, na tamtych dwóch jest po 11,75V, To by chyba znaczyło że ten układ przy klamce (to jedyny jaki w ost. czasie ruszałem) jest zwarty na stałe w sumie to co dalej jak go rozłączyć? Lub jak zbliżyć się teraz do miejsca przyczyny?
|
17 kwi 2020, o 19:09 |
|
|
sv1000n
motorowerzysta
Dołączył(a): 30 sie 2017, o 17:51 Posty: 70 Lokalizacja: Podkarpacie
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000 N
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
To jeżeli tam masz na obu 12v to w takim razie musi swiecic stop i pozycyjne. odlacz wtyczki od wlaczniow przy klamce i przy secie, i sprawdz czy dalej swieci stop
|
17 kwi 2020, o 19:57 |
|
|
lormniczek
rowerzysta
Dołączył(a): 24 sie 2019, o 18:06 Posty: 21
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 S/N 2007
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Odłączyłem obydwa (zakładam że to jest po te 2 kable przy hamulcu ręcznym, i te dwa przy nożnym) lampa dalej świeci na pozycyjnych
|
17 kwi 2020, o 20:06 |
|
|
sv1000n
motorowerzysta
Dołączył(a): 30 sie 2017, o 17:51 Posty: 70 Lokalizacja: Podkarpacie
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000 N
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
czyli na odłączonych wtyczkach przy włącznikach, dalej masz 12v hmm.
|
17 kwi 2020, o 20:10 |
|
|
lormniczek
rowerzysta
Dołączył(a): 24 sie 2019, o 18:06 Posty: 21
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 S/N 2007
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Działa, dziękuje sv1000n za pomoc!!
Głupi błąd nowicjusza, musiał coś źle przestawić i czujnik tylnego hamulca był źle wyregulowany. Pozdrawiam
|
17 kwi 2020, o 20:33 |
|
|
PaFFcio82
pieszy
Dołączył(a): 15 paź 2015, o 12:02 Posty: 9
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000S
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Tak też później zrobiłem i faktycznie to samo. Ile za licznik? Kurde odbudowa trochę mnie szarpnie po kieszeni. Może jak ktoś coś ma proszę o PM a potrzebny cały przód, czacha, wypełnienie, lampy, chłodnica, set prawy kierowcy, manetka prawa, pompa hamulca, chyba że dostać można sama część na którą wchodzi wężyk od zbiorniczka bo się ułamała. Uff resztę wyklepie..
|
18 kwi 2020, o 20:26 |
|
|