Do shinko dorzucę jeszcze Maxxis Supermaxx. Komplet kupisz do 650 pln. Powołam się tu na słowa Pędzla sprzed kilkudziesięciu stron, opony na poziomie diablo strada. Po rozgrzaniu dawały w zupełności radę na torze w Radomiu.
Supermaxx czy Supermaxx Sport?
A czy napisałem supermaxx sport?
Kacper, widzę co napisałeś. Nie mogę znaleźć opinii Pędzla na temat tych opon...., ale zakładam zatem, że jesteś pewien, że nie pisał on o Sportach.
...... że producent zaleca wymianę wcześniej, żeby zachować pełen komfort użytkowania...
Słoniu, producent zaleca żeby zapewnić komfort swojego budżetu Ja do końca wyjeżdżam, mój Pilot Power po środku był dosłownie gładki.
Nie inaczej
Tylną można zjechać przysłowiowo do pojawienia się drutów, z przednią bym tak nie szalał Jest progres w skillu bo przednia opona równo schodzi po całości, nie tylko po środku... albo po prostu jestem lamerem w mocniejszym hamowaniu
7 lut 2013, o 00:17
MarQS
motocyklista
Dołączył(a): 18 maja 2012, o 22:20 Posty: 159 Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000 K5
Zamówiłem POWER PILOTY już ale chcę domówić na zapas Ogólem fajne ceny ma gość bo za nówke PP 2910 120/60/17 320zł chciał a za używana tylną PP 180/55/17 3mm bieżnika 100zł I ogólem bardzo miły facet
_________________ Siódmego dnia Bóg stworzył motocykl Yoshimura
ja miałem ją w kawasaki 636. była spoko dla mnie. wogóle używam cały czas metzelera. Starczy Ci na długo ale też długo się nagrzewa. Na mokrym taka se. trzeba uważać. na tor nie jeżdżę więc na ten temat nic ci nie powiem.
12 lut 2013, o 20:03
skwaro
SV Rider
Dołączył(a): 2 lip 2010, o 09:24 Posty: 2373 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR600RR PC40
A co myślicie o tych oponach? Szukam czegoś na tor oraz do "sportowej" jazdy po drogach (chce aby oponki dobrze trzymały)
1. PIRELLI DRAGON SUPERCORSA PRO 2. PIRELLI DRAGON SUPERCORSA PRO SC2 3. PIRELLI DIABLO 4. MICHELIN PILOT RACE
Dragony zostały zastąpione przez diablo supercorsy, to są w zasadzie opony torowe, tyle że z homologacją na ulicę. Na tor na pewno dają radę. Trzeba tylko uważać przy niskich temp. przy tak miękkich gumach. O zużyciu nawet nie wspomnę (na takich oponach to strach w dłuższą trasę jechać w obawie, że znikną . Zwykłe Diablo przy supecorsach to przepaść. Na ulicę wystarczające, na tor mogą się okazać za słabe. A Pilot raceach nic nie wiem, po za tym, że tak jak przy supercorsach chyba też mają podział na mieszanki.
Skwaro bardzo sobie chwalił rosso II w sv, o supercorsach wypowiem się po pierwszym wypadzie do Radomia/Lublina. Na zimno i w wilgoci są żałosne. Przegląd obecnych pirelli:
Dołączył(a): 2 lip 2010, o 09:24 Posty: 2373 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR600RR PC40
Re: jakie opony?
kacperski napisał(a):
Skwaro bardzo sobie chwalił rosso II w sv, o supercorsach wypowiem się po pierwszym wypadzie do Radomia/Lublina. Na zimno i w wilgoci są żałosne.
Zgadza się, Rosso II katowałem dość mocno i sprawdziły się, teraz kupuję Diablo Rosso Corsa. Supercorsy SP to opony wyścigowe z homologacją, a SC to już typowe torówki w różnych mieszankach twardości. Tych ostatnich bym na ulicę nie kupił bo pewnie nawet ciężko je nagrzać na ulicy, a SP zbyt szybko znikają żeby na nich po ulicach latać :-)
_________________
Motocykl w przeciwieństwie do auta w zakręcie pochyla się we właściwą stronę.
Zgadza się, Rosso II katowałem dość mocno i sprawdziły się, teraz kupuję Diablo Rosso Corsa. Supercorsy SP to opony wyścigowe z homologacją, a SC to już typowe torówki w różnych mieszankach twardości. Tych ostatnich bym na ulicę nie kupił bo pewnie nawet ciężko je nagrzać na ulicy, a SP zbyt szybko znikają żeby na nich po ulicach latać :-)
SC ciężko dostać, a SP sprawdzę skoro i tak je dostałem "w zestawie". Po nich będzie Angel albo Rosso II, względnie jakiś ekwiwalent.
mateusz371 napisał(a):
Ja mam je obecnie i nawet jeździłem w nich po torze, moim zdaniem nie są to opony na tor. Dawały rade ale od opon torowych oczekuje się czegoś więcej.
To też zależy jaki tor, np Radom jest na tyle wolny że dogrzane Supermaxxy nie dawały najmniejszego powodu do narzekań.
Ja w Radomiu nawet na dobrze rozgrzanych Diablo Stradach nie miałem powodów do narzekań. Tylko zawsze 3-4 kółka na 60-80 % jechałem żeby tragedii nie było
Hej a które lepsze jeśli chodzi o 'sportową' jazdę i o szybkość zużycia: Pirelli Diablo Rosso II 120/70 vs Michelin PILOT POWER 2CT 120/70ZR17
20 lut 2013, o 18:04
111290PL
SV Rider
Dołączył(a): 8 lip 2010, o 21:18 Posty: 865
Płeć: mężczyzna
Re: jakie opony?
Mihał napisał(a):
Hej a które lepsze jeśli chodzi o 'sportową' jazdę i o szybkość zużycia: Pirelli Diablo Rosso II 120/70 vs Michelin PILOT POWER 2CT 120/70ZR17
Nie znam tej Pirelli ale wiem że ten Michelin PP 2CT szału nie robi, do sportowej jazdy się słabo nadaje, nie raz miałem uślizgi nawet na rozgrzanej oponie. Chyba tylko na torze jak raz byłem to trzymała w miare bo tak jakaś inna nawierzchnia była niż normalny asfalt.
20 lut 2013, o 20:03
spazz
chachar
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:29 Posty: 2311 Lokalizacja: Oberschlesien
Płeć: mężczyzna
Moto: Brak
Re: jakie opony?
Mihał napisał(a):
Hej a które lepsze jeśli chodzi o 'sportową' jazdę i o szybkość zużycia: Pirelli Diablo Rosso II 120/70 vs Michelin PILOT POWER 2CT 120/70ZR17
ta pirelli to najlepsza opona na jakiej mialem okazje jezdzic. tyl zniknal w ciagu 4 tys. nie jestem rossi jak wiekszosc tu na forum ale oponke polecam z czystym sumieniem.
_________________ CHŁOP BEZ POLERKI JEST JAK MIĘSNY BEZ WINERKI!!!
20 lut 2013, o 21:57
skwaro
SV Rider
Dołączył(a): 2 lip 2010, o 09:24 Posty: 2373 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR600RR PC40
Re: jakie opony?
spazz napisał(a):
tyl zniknal w ciagu 4 tys
Z ciekawości, na środku czy po bokach? I na jakim moto?
_________________
Motocykl w przeciwieństwie do auta w zakręcie pochyla się we właściwą stronę.