Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 24 paź 2024, o 00:31



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87 ... 714  Następna strona
Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi 
Autor Wiadomość
motorowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 maja 2010, o 10:35
Posty: 84
Lokalizacja: Lublin
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N K4
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
selisek napisał(a):
Generalnie kryteria wymiany oleju są dwa. Przebieg i czas. Czyli po przejechaniu odpowiedniego dystansu lub co rok.


ok czyli czas : 1 rok
a przebieg?

Jeszcze jedno:
Jakie powinno być cieśninie w oponach?


26 mar 2011, o 11:57
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Olej wymienia się co 6tys, ciśnienie w przednim kole 2.25 w tylnym 2.5, masz to napisane na osłonie łańcucha ;)

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


26 mar 2011, o 11:58
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:55
Posty: 2755
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Perkins napisał(a):
selisek napisał(a):
Generalnie kryteria wymiany oleju są dwa. Przebieg i czas. Czyli po przejechaniu odpowiedniego dystansu lub co rok.


ok czyli czas : 1 rok
a przebieg?

Jeszcze jedno:
Jakie powinno być cieśninie w oponach?


Ogarnij podstawowe informacje o których powinieneś wiedzieć przed rozpoczęciem jazdy na motorze.
Po twoich pytania widzę, że nie znasz podstaw :)
Przeczytaj to: http://www.suzuki-moto.pl/modele/instru ... s%20k4.pdf

_________________
Sv 650N K7 Phantom Gray


26 mar 2011, o 13:27
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 11:36
Posty: 334
Lokalizacja: Koszalin
Płeć: mężczyzna
Moto: Czorna SV650 K1
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
W gaźnikowcach w tylnym zacisku są sprężynki dociskające klocek do prowadnic(sworzni). Fabrycznie są podobno zamontowane odwrotnie do tego w jaki sposób mówi serwisówka. Mówie podobno, bo sam nie mam sprzęta z oryginalnymi klockami i już wcześniej były wymieniane, tak po prostu wyczytałem na necie. No więc jak być powinno?

I druga sprawa do czego są te cieniutkie metalowe podkładki między tłoczkeim a klockiem? Bo komuś się zgubiło i u mnie ich nie ma :hmm: A wiem, że tłoczek częściowo opiera się właśnie na nich a częściowo na samych klockach.

Edit: Sprężynki tak jak w serwisówce maja być. Drugie pytanie nadal aktualne.

_________________
Czorna SV650 K1


26 mar 2011, o 15:46
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Napiszę tu o moim problemie, na który znalazłem już rozwiązanie.

Po zmianie oleju na syntetyk 10W50 po rozgrzaniu silnika delikatnie kapało mi spod korka spustowego ale to wina braku uszczelki pod korkiem spustowym. Ale ostatnio jak zaparkowałem motocykl w garażu to po 30 minutach pod motocyklem była spora palam oleju - zbadałem miejsce wycieku i wskazywało na uszczelkę spod dekla alternatora, simeringi od drążka skrzyni biegów i simering od popychacza sprzęgła...nie ciekawie co...? Wczoraj jeździłem i wpadłem na pomysł sprawdzenia airboxa i odmy - po podniesieniu silnika wszystko było upaćkane olejem: zbiornik od dołu, airbox od góry i od dołu, przewody odmy, rama, elektryka - i cały ten olej spływał po wierzchu silnika, po deklach i stąd te kapanie w wielu miejscach. Mogłem niedokładnie założyć airboxa na gumy bo zakładałem bez wyjętego filtra, tak na czuja, mogłem też nie dokładnie podpiąć węże do niego. Tak na moje oko to przez ten czas co mi kapało to sporo oleju zgubiłem, patrząc w okienko w misie widać ubytek, jakiś milimetr mniej niż było. Przejechałem już ponad 250 km na syntetyku i oprócz tego ubytku spowodowanego airboxem, nie widzę, żeby spalało mi olej, co na półsyntetyku było normalną sprawą - dolewki robiłem co 150 km bo olej znikał jak oszalały. Był już podobny problem na forum, dlatego pomyślałem, że to może być ten airbox i przewody odmy.


27 mar 2011, o 12:37
Zobacz profil
motorowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 lut 2011, o 00:17
Posty: 97
Lokalizacja: warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650s
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Witam.

Pytanie brzmi czy wydech od sv1000 można założyć do sv650 tylko 2 kominy czy to coś pomaga jaki uzyskamy dźwięk?? I czy znacie jakiegoś magika co wykona coś takiego????????


27 mar 2011, o 14:37
Zobacz profil
rowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 lip 2010, o 10:57
Posty: 18
Lokalizacja: Małopolska zachodnia
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000s 2004
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Nie wiem czy nie taniej było by przerobić oryginał niż rzeźbić z kolektorów od 1000.

_________________
SV650-> SV1000
Gsxr750W
TS350


27 mar 2011, o 14:48
Zobacz profil
Łowca
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 wrz 2010, o 16:10
Posty: 2859
Lokalizacja: WWL
Płeć: mężczyzna
Moto: Perła - Smerf
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
I ja mam pytanie, nie chce mi się szukać, SV 1000 ma przednie zaciski po 4 tłoczki na tarczę czy 2?

_________________
JEŚLI KIEDYKOLWIEK BĘDZIE CI ŹLE, BĘDZIESZ MIAŁ PROBLEM, BĘDZIESZ POTRZEBOWAĆ MOJEJ POMOCY, TO PAMIĘTAJ NIE DZWOŃ DO MNIE :)


27 mar 2011, o 14:52
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:06
Posty: 673
Lokalizacja: Kraków/Kęty
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Słoniu - sprawdź sobie jeszcze przewody z odmy do silnika - u mnie właśnie wyleciały przy silniku.

Mati1296- da się, tylko musisz przerobić, bo w sv650 jest spawany wydech, a w 1000 tłumiki mocowane są na śruby. Trzeba dorobić.
Układ wydechowy można przerobić na dwa wydechy. Na forum było już o tym - poszukaj.

Pedros - jak dla mnie wyglądają na 4 tłoczkowe - http://www.google.pl/imgres?imgurl=http ... 29,r:9,s:0

_________________
Suzuki SV 650 99' - niebieska


27 mar 2011, o 15:31
Zobacz profil
Łowca
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 wrz 2010, o 16:10
Posty: 2859
Lokalizacja: WWL
Płeć: mężczyzna
Moto: Perła - Smerf
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
No to teraz pytanie, te czterotłoczkowe, wpasuje się do 650?

_________________
JEŚLI KIEDYKOLWIEK BĘDZIE CI ŹLE, BĘDZIESZ MIAŁ PROBLEM, BĘDZIESZ POTRZEBOWAĆ MOJEJ POMOCY, TO PAMIĘTAJ NIE DZWOŃ DO MNIE :)


27 mar 2011, o 16:00
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
selisek napisał(a):
Słoniu - sprawdź sobie jeszcze przewody z odmy do silnika - u mnie właśnie wyleciały przy silniku.


Sprawdzę, zwłaszcza, że przed chwilą jeździłem i nadal coś kapie, ale mniej, no i po deklu nadal spływa olej...


27 mar 2011, o 17:14
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 mar 2011, o 22:05
Posty: 800
Lokalizacja: Kraków - Nowa Huta
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S '00/01
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Witam.
Po wywrotce wygiął mi się crashpad montowany w poniższy sposób:

Obrazek

I tu pojawia się pytanie. Jak takowy crashpad odkręcić i jak długie są oryginalne śruby (lewa i prawa strona) mocujące silnik w tym miejscu (sv650s 2001)?
PS. Dlaczego? Ponieważ zmieniam crashpady na te od Lasooch'a montowane na szpilce ;)

_________________
http://www.bikepics.com/members/foras1/01sv650s/


28 mar 2011, o 18:31
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:58
Posty: 475
Lokalizacja: Skierniewice
Płeć: mężczyzna
Moto: ...
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
foras1 napisał(a):
Witam.
Po wywrotce wygiął mi się crashpad montowany w poniższy sposób:

Obrazek

I tu pojawia się pytanie. Jak takowy crashpad odkręcić i jak długie są oryginalne śruby (lewa i prawa strona) mocujące silnik w tym miejscu (sv650s 2001)?
PS. Dlaczego? Ponieważ zmieniam crashpady na te od Lasooch'a montowane na szpilce ;)

Kucnij przy moto, a z boku pada w czarnym kółku ukaże Ci się zardzewiała śruba na klucz imbusowy :)

_________________
One love, one passion - only motorcycles!


28 mar 2011, o 21:08
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 mar 2011, o 22:05
Posty: 800
Lokalizacja: Kraków - Nowa Huta
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S '00/01
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Tylko że śruba jest krzywa i jej nie jestem w stanie jej obrócić...

_________________
http://www.bikepics.com/members/foras1/01sv650s/


28 mar 2011, o 21:28
Zobacz profil
Mister Menel
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:58
Posty: 1762
Lokalizacja: Opolskie
Płeć: mężczyzna
Moto: Gix 750 k6
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Klocek drewniany, młotek, strzał w crasha żeby się podprostował dalej pójdzie imbusem :)

_________________
Chla ktoś coś :D ?

SV 650 S K5 ----> Gsx-R 750 K6


28 mar 2011, o 21:35
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 mar 2011, o 22:05
Posty: 800
Lokalizacja: Kraków - Nowa Huta
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S '00/01
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
I nic się przy tym nie uszkodzi (zakładając że trafię w crasha)? ;)

_________________
http://www.bikepics.com/members/foras1/01sv650s/


28 mar 2011, o 21:46
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 13:01
Posty: 1660
Płeć: mężczyzna
Moto: MT01
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
No pewnie nie więcej niż przy glebie, którą zaliczyłeś :D.

_________________
Obrazek


28 mar 2011, o 21:47
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 mar 2011, o 22:05
Posty: 800
Lokalizacja: Kraków - Nowa Huta
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S '00/01
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Dziękuję za oświecenie :)

_________________
http://www.bikepics.com/members/foras1/01sv650s/


28 mar 2011, o 21:49
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
foras1 napisał(a):
jak długie są oryginalne śruby (lewa i prawa strona) mocujące silnik w tym miejscu (sv650s 2001)?

Z moich starych rysunków wynika, że lewa ma fabrycznie 60mm, prawa 80mm. Ale jak chcesz mieć pewność, to w serwisówce znajdziesz długości wszystkich śrub trzymających silnik w ramie, niestety nie pamiętam w którym rozdziale to było...

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


29 mar 2011, o 00:28
Zobacz profil
mundrek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:50
Posty: 1758
Lokalizacja: Rybnik
Płeć: mężczyzna
Moto: sv1k/ 748SP
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Hej,
skoro zmieniasz crashe, to powiedz za ile bym mógł stare przygarnąć, bo mogłyby się przydać do sprzęta narzeczonej :)
Pozdr.

_________________
I wy, o których zapomniałem,
Lub pominąłem was przez litość,
Albo dlatego, że się bałem,
Albo, że taka was obfitość...


29 mar 2011, o 09:30
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87 ... 714  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL