Prawdopodobnie najlepsze na świecie forum Suzuki SV 650 / SV 1000 ;)
Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Autor |
Wiadomość |
Perkins
motorowerzysta
Dołączył(a): 25 maja 2010, o 10:35 Posty: 84 Lokalizacja: Lublin
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N K4
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
ok czyli czas : 1 rok a przebieg? Jeszcze jedno: Jakie powinno być cieśninie w oponach?
|
26 mar 2011, o 11:57 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Olej wymienia się co 6tys, ciśnienie w przednim kole 2.25 w tylnym 2.5, masz to napisane na osłonie łańcucha
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
26 mar 2011, o 11:58 |
|
|
Bartosz
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:55 Posty: 2755
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Ogarnij podstawowe informacje o których powinieneś wiedzieć przed rozpoczęciem jazdy na motorze. Po twoich pytania widzę, że nie znasz podstaw Przeczytaj to: http://www.suzuki-moto.pl/modele/instru ... s%20k4.pdf
_________________ Sv 650N K7 Phantom Gray
|
26 mar 2011, o 13:27 |
|
|
zonq
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 11:36 Posty: 334 Lokalizacja: Koszalin
Płeć: mężczyzna
Moto: Czorna SV650 K1
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
W gaźnikowcach w tylnym zacisku są sprężynki dociskające klocek do prowadnic(sworzni). Fabrycznie są podobno zamontowane odwrotnie do tego w jaki sposób mówi serwisówka. Mówie podobno, bo sam nie mam sprzęta z oryginalnymi klockami i już wcześniej były wymieniane, tak po prostu wyczytałem na necie. No więc jak być powinno? I druga sprawa do czego są te cieniutkie metalowe podkładki między tłoczkeim a klockiem? Bo komuś się zgubiło i u mnie ich nie ma A wiem, że tłoczek częściowo opiera się właśnie na nich a częściowo na samych klockach. Edit: Sprężynki tak jak w serwisówce maja być. Drugie pytanie nadal aktualne.
_________________ Czorna SV650 K1
|
26 mar 2011, o 15:46 |
|
|
Słoniu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Napiszę tu o moim problemie, na który znalazłem już rozwiązanie.
Po zmianie oleju na syntetyk 10W50 po rozgrzaniu silnika delikatnie kapało mi spod korka spustowego ale to wina braku uszczelki pod korkiem spustowym. Ale ostatnio jak zaparkowałem motocykl w garażu to po 30 minutach pod motocyklem była spora palam oleju - zbadałem miejsce wycieku i wskazywało na uszczelkę spod dekla alternatora, simeringi od drążka skrzyni biegów i simering od popychacza sprzęgła...nie ciekawie co...? Wczoraj jeździłem i wpadłem na pomysł sprawdzenia airboxa i odmy - po podniesieniu silnika wszystko było upaćkane olejem: zbiornik od dołu, airbox od góry i od dołu, przewody odmy, rama, elektryka - i cały ten olej spływał po wierzchu silnika, po deklach i stąd te kapanie w wielu miejscach. Mogłem niedokładnie założyć airboxa na gumy bo zakładałem bez wyjętego filtra, tak na czuja, mogłem też nie dokładnie podpiąć węże do niego. Tak na moje oko to przez ten czas co mi kapało to sporo oleju zgubiłem, patrząc w okienko w misie widać ubytek, jakiś milimetr mniej niż było. Przejechałem już ponad 250 km na syntetyku i oprócz tego ubytku spowodowanego airboxem, nie widzę, żeby spalało mi olej, co na półsyntetyku było normalną sprawą - dolewki robiłem co 150 km bo olej znikał jak oszalały. Był już podobny problem na forum, dlatego pomyślałem, że to może być ten airbox i przewody odmy.
|
27 mar 2011, o 12:37 |
|
|
mati1296
motorowerzysta
Dołączył(a): 8 lut 2011, o 00:17 Posty: 97 Lokalizacja: warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650s
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Witam.
Pytanie brzmi czy wydech od sv1000 można założyć do sv650 tylko 2 kominy czy to coś pomaga jaki uzyskamy dźwięk?? I czy znacie jakiegoś magika co wykona coś takiego????????
|
27 mar 2011, o 14:37 |
|
|
kahmil
rowerzysta
Dołączył(a): 5 lip 2010, o 10:57 Posty: 18 Lokalizacja: Małopolska zachodnia
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000s 2004
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Nie wiem czy nie taniej było by przerobić oryginał niż rzeźbić z kolektorów od 1000.
_________________ SV650-> SV1000 Gsxr750W TS350
|
27 mar 2011, o 14:48 |
|
|
Pedros
Łowca
Dołączył(a): 22 wrz 2010, o 16:10 Posty: 2859 Lokalizacja: WWL
Płeć: mężczyzna
Moto: Perła - Smerf
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
I ja mam pytanie, nie chce mi się szukać, SV 1000 ma przednie zaciski po 4 tłoczki na tarczę czy 2?
_________________ JEŚLI KIEDYKOLWIEK BĘDZIE CI ŹLE, BĘDZIESZ MIAŁ PROBLEM, BĘDZIESZ POTRZEBOWAĆ MOJEJ POMOCY, TO PAMIĘTAJ NIE DZWOŃ DO MNIE
|
27 mar 2011, o 14:52 |
|
|
selisek
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:06 Posty: 673 Lokalizacja: Kraków/Kęty
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Słoniu - sprawdź sobie jeszcze przewody z odmy do silnika - u mnie właśnie wyleciały przy silniku. Mati1296- da się, tylko musisz przerobić, bo w sv650 jest spawany wydech, a w 1000 tłumiki mocowane są na śruby. Trzeba dorobić. Układ wydechowy można przerobić na dwa wydechy. Na forum było już o tym - poszukaj. Pedros - jak dla mnie wyglądają na 4 tłoczkowe - http://www.google.pl/imgres?imgurl=http ... 29,r:9,s:0
_________________ Suzuki SV 650 99' - niebieska
|
27 mar 2011, o 15:31 |
|
|
Pedros
Łowca
Dołączył(a): 22 wrz 2010, o 16:10 Posty: 2859 Lokalizacja: WWL
Płeć: mężczyzna
Moto: Perła - Smerf
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
No to teraz pytanie, te czterotłoczkowe, wpasuje się do 650?
_________________ JEŚLI KIEDYKOLWIEK BĘDZIE CI ŹLE, BĘDZIESZ MIAŁ PROBLEM, BĘDZIESZ POTRZEBOWAĆ MOJEJ POMOCY, TO PAMIĘTAJ NIE DZWOŃ DO MNIE
|
27 mar 2011, o 16:00 |
|
|
Słoniu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Sprawdzę, zwłaszcza, że przed chwilą jeździłem i nadal coś kapie, ale mniej, no i po deklu nadal spływa olej...
|
27 mar 2011, o 17:14 |
|
|
foras1
SV Rider
Dołączył(a): 4 mar 2011, o 22:05 Posty: 800 Lokalizacja: Kraków - Nowa Huta
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S '00/01
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Witam. Po wywrotce wygiął mi się crashpad montowany w poniższy sposób: I tu pojawia się pytanie. Jak takowy crashpad odkręcić i jak długie są oryginalne śruby (lewa i prawa strona) mocujące silnik w tym miejscu (sv650s 2001)? PS. Dlaczego? Ponieważ zmieniam crashpady na te od Lasooch'a montowane na szpilce
_________________ http://www.bikepics.com/members/foras1/01sv650s/
|
28 mar 2011, o 18:31 |
|
|
Opal
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:58 Posty: 475 Lokalizacja: Skierniewice
Płeć: mężczyzna
Moto: ...
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Kucnij przy moto, a z boku pada w czarnym kółku ukaże Ci się zardzewiała śruba na klucz imbusowy
_________________ One love, one passion - only motorcycles!
|
28 mar 2011, o 21:08 |
|
|
foras1
SV Rider
Dołączył(a): 4 mar 2011, o 22:05 Posty: 800 Lokalizacja: Kraków - Nowa Huta
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S '00/01
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Tylko że śruba jest krzywa i jej nie jestem w stanie jej obrócić...
_________________ http://www.bikepics.com/members/foras1/01sv650s/
|
28 mar 2011, o 21:28 |
|
|
maćko
Mister Menel
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:58 Posty: 1762 Lokalizacja: Opolskie
Płeć: mężczyzna
Moto: Gix 750 k6
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Klocek drewniany, młotek, strzał w crasha żeby się podprostował dalej pójdzie imbusem
_________________ Chla ktoś coś ?
SV 650 S K5 ----> Gsx-R 750 K6
|
28 mar 2011, o 21:35 |
|
|
foras1
SV Rider
Dołączył(a): 4 mar 2011, o 22:05 Posty: 800 Lokalizacja: Kraków - Nowa Huta
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S '00/01
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
I nic się przy tym nie uszkodzi (zakładając że trafię w crasha)?
_________________ http://www.bikepics.com/members/foras1/01sv650s/
|
28 mar 2011, o 21:46 |
|
|
DANEK
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 13:01 Posty: 1660
Płeć: mężczyzna
Moto: MT01
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
No pewnie nie więcej niż przy glebie, którą zaliczyłeś .
_________________
|
28 mar 2011, o 21:47 |
|
|
foras1
SV Rider
Dołączył(a): 4 mar 2011, o 22:05 Posty: 800 Lokalizacja: Kraków - Nowa Huta
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S '00/01
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Dziękuję za oświecenie
_________________ http://www.bikepics.com/members/foras1/01sv650s/
|
28 mar 2011, o 21:49 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Z moich starych rysunków wynika, że lewa ma fabrycznie 60mm, prawa 80mm. Ale jak chcesz mieć pewność, to w serwisówce znajdziesz długości wszystkich śrub trzymających silnik w ramie, niestety nie pamiętam w którym rozdziale to było...
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
29 mar 2011, o 00:28 |
|
|
lpt
mundrek
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:50 Posty: 1758 Lokalizacja: Rybnik
Płeć: mężczyzna
Moto: sv1k/ 748SP
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Hej, skoro zmieniasz crashe, to powiedz za ile bym mógł stare przygarnąć, bo mogłyby się przydać do sprzęta narzeczonej Pozdr.
_________________ I wy, o których zapomniałem, Lub pominąłem was przez litość, Albo dlatego, że się bałem, Albo, że taka was obfitość...
|
29 mar 2011, o 09:30 |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|
|