Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 27 gru 2024, o 10:19



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1122 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 57  Następna strona
SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze 
Autor Wiadomość
SV Rider

Dołączył(a): 19 sie 2011, o 08:13
Posty: 463
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650 k2 2002
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
z2maciek, poszerz adapter w miejscu wskazanym strzałką tak aby krawędź była równoległa do linii działania sił :piwo:

Obrazek


15 cze 2012, o 08:29
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 21 lis 2010, o 20:28
Posty: 229
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 650s '02
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Dzieki za rozsądną uwagę, juz wcześniej to zrobiłem rysując w cadzie ostateczną wersję, która jest mniej wycięta w tym miejscu, mimo że akurat w tym kierunku niewiele sił tam będzie działało. Zrobiłem tez obliczenia wytrzymałosciowe. Wyszło mi że przy zastosowaniu aluminium PA9 adapter z zapasem wytrzyma maksymalne hamowanie przednim hamulcem z opóźnieniem 1.1 g motocykla wazacego 500 kg - takie sobie przyjąłem założenia. Mysle ze taki zapas jest aż nadto wystarczajacy...

_________________
MOTOCYKLISTO !!! SPÓJRZ NA LICZNIK !!! POPATRZ DWA RAZY !!! SAMOCHODY SĄ WSZĘDZIE !!!


16 cze 2012, o 12:36
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 19 sie 2011, o 08:13
Posty: 463
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650 k2 2002
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
a sprawdziłeś czy obciążenie udarowe impulsem siły wkracza w granicę plastyczności? :)


16 cze 2012, o 14:09
Zobacz profil
rowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 gru 2011, o 16:34
Posty: 38
Lokalizacja: Podhale
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv650R
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
I gotowe B) jak krzyczy jakiś francuz na reklamie śledzi :P
Własnie z kolegą wykonaliśmy mody i poprostu szok :->
Maszyneria chodzi jak oszalała :->
Dzięki wszystkim za informacje i pomoc ;)
Ogólnie ze zrobieniem przekładki nie ma zbytnio problemów i tak też było w sztuce kolegi :taak:
Moja niestety pokazała pazurki i napinacz łańcucha z przodu nie dawał się popuszczać :flaga:
Ale skoro już wszystko było rozebrane i tył zrobiony to odwrotu nie było i trzeba było wlaczyć :mlotek:
Na szczęście wygraliśmy tę bitwę i pozostało jeszcze tylko opić tą robotę :piwo:


21 cze 2012, o 15:27
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
A dysze? Przelotowy układ wydechowy?

Sama zmiana wałków niewiele daje bez zmian w gaźniku, dolocie i wydechu....


21 cze 2012, o 19:57
Zobacz profil
rowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 gru 2011, o 16:34
Posty: 38
Lokalizacja: Podhale
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv650R
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
To już zrobiłem wcześniej, jedyne czego mi brakowało to wałki właśnie
a to dlatego że ciężko je dostać :mur:
Razem z kolegą wysłaliśmy ok 50 e-mail'i do różnych sprzedawców :mur:
Ale udało się zdobyć i poskładać :spoko:
Teraz tylko pozostaje się cieszyć :jupi:
Jak się na jedynce tak ok 4 tys ma i odkręci mu konkretnie to masakra :bojesie:
Wczoraj niestety pogoda nie dopisała i tylko od kolegi do garażu wracałem ale wrażenie niesamowite :bojesie:
Moją n-ka 180 km'h miałem na 5 biegu i było by dużo więcej, ale mi się prosta skończyła :->


22 cze 2012, o 12:42
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Przeglądałem ebay, za 1200 zł można mieć tłoki JE zwiększające kompresję do 13:1 i pojemność do 677 ccm.
Na svrider jest gość, co rozwalił kilka silników SV przez żyłowanie - po przekroczeniu 85 KM na kole (oczywiście true HP - EC977) rowalało po jakimś czasie seryjny wał korbowym, seryjne korbowody wytrzymywały...chyba, że ich zniszczenie wyprzedziło zniszczenie wału :mrgreen: Czy to były wtryskowe czy gaźnikowe SV to jeszcze nie znalazłem, ale z wypowiedzi innego użytkownika startującego w jakimś pucharze wynika, że po sezonie wtryskowe szlag trafiał, gaźnikowe latały bez zająknięcia.


23 cze 2012, o 15:01
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51
Posty: 2807
Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
http://www.afmracing.org/webforums/viewtopic.php?t=2641
tak jak sloniu napisał, 85+hp silniki juz nie maja takiej trwalosci.

http://www.ebay.com/itm/SV650-SV-650-SV ... 492wt_1163
Słoniu tego ci brakuje xD

A do sv-ki nie pasują czasem tłoki od hayabusy?


23 cze 2012, o 15:20
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Ty się nie śmiej z tych gaźników :D W swoim KTMie mam gaźnik mikuni, bardzo podobny do tych z SV650, a może w ogóle ten sam model. W nowszych KTMach za to montowali właśnie FCR 39-41mm, pewnie identyczne jak te z ebaya. Jedną z częstych przeróbek starszych KTMów jest właśnie zastąpienie mikuni przez FCR'a. Jechałem na takim KTMie po przeszczepie, jest różnica. FCR'a na allegro można czasem wyrwać za całkiem fajne pieniądze, w granicach 400-600zł. Może będzie pasować od nowszych KTMów 625/660, miała go też honda CRF 450, niektóre husqvarny i husabergi. FCR ma tylko jedną wadę, tytanowa blaszka, która lubi pękać. Trzeba to kontrolować, bo jak pęknie i wpadnie do cylindra, to będzie źle. Druga sprawa, że taka blaszka nowa kosztuje kilkaset złotych, a zamienników brak :D

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


23 cze 2012, o 15:26
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51
Posty: 2807
Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Taką blaszke wujek mietek dorobi.
Atak serio to ciężko uwierzyć aby coś takiego miało miejsce.
Aspalanie bardzo wzrasta?


23 cze 2012, o 15:48
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Koło 1l/100km w przypadku KTM'a. Pompka przyspieszająca dodaje wigoru, ale niestety czymś tam musi tryskać :P Niestety to z blaszką to bardzo popularna przypadłość i taniego lekarstwa na to jeszcze nikt nie wymyślił ;)

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


23 cze 2012, o 16:21
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
hubi199 napisał(a):
http://www.afmracing.org/webforums/viewtopic.php?t=2641
tak jak sloniu napisał, 85+hp silniki juz nie maja takiej trwalosci.

http://www.ebay.com/itm/SV650-SV-650-SV ... 492wt_1163
Słoniu tego ci brakuje xD

A do sv-ki nie pasują czasem tłoki od hayabusy?



Chciałem teraz kupić te FCR 41 bo w moich seryjnych rozwalił się gwint gniazda od regulacji składu mieszanki i muszę wymienić...tylko dolar po 3,40 zł :obity: Jak przed kryzysem był po 2,50 zł to nie zastanawiałbym się nad opłacalnością kupna.

Do svki pasują tłoki od hayabusy obu generacji ale nadal mamy problem wytrzymałości wału. Nie ma innego wyjścia, trzeba modyfikować i wał, za duże koszta jak nasze realia.
http://www.svrider.com/forum/showthread.php?t=134035

Teraz muszę się zabrać za lepszy zawias z tyłu, może kiedyś pomyślę coś o lepszy przednim widelcu, obecnie mam progresywne sprężyny WhitePower :)


23 cze 2012, o 16:40
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 21 lis 2010, o 20:28
Posty: 229
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 650s '02
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Słoniu napisał(a):
Przeglądałem ebay, za 1200 zł można mieć tłoki JE zwiększające kompresję do 13:1 i pojemność do 677 ccm.
Na svrider jest gość, co rozwalił kilka silników SV przez żyłowanie - po przekroczeniu 85 KM na kole (oczywiście true HP - EC977) rowalało po jakimś czasie seryjny wał korbowym

Skoro wiadomo że ograniczeniem bezpiecznych przyrostów mocy w tym motocyklu jest wytrzymałość wału korbowego, zwiększanie kompresji i to do tak wysokiego poziomu jest błędem. Przy tak wysokim stopniu sprężania ogromnie rosną siły działające na wał, nawet przy uzyskiwaniu seryjnego momentu obrotowego i mocy, a dwa to przy takiej kompresji można jeździć tylko na specjalnym paliwie, 98 okt to zdecydowanie za mało a i 100 nie wiadomo czy by wystarczyło...moim zdaniem to nie ma sensu
Jedno jest pewne, żadna pojedyncza modyfikacja nie da takiego przyrostu mocy jak mod wałkowy. Jeśli już chcieć iść dalej to myślę że raczej w kierunku optymalizacji wymiany ładunku - gaźniki większej średnicy, porting kanałów w głowicy itp. Pytanie tylko czy to ma sens, przyrosty będą niewielkie no i zbliżamy się do granicy mechanicznej wytrzymałości silnika...

_________________
MOTOCYKLISTO !!! SPÓJRZ NA LICZNIK !!! POPATRZ DWA RAZY !!! SAMOCHODY SĄ WSZĘDZIE !!!


24 cze 2012, o 00:27
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2010, o 09:24
Posty: 2373
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR600RR PC40
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Przede wszystkim do takich modyfikacji jak zwiększenie stopnia sprężania konieczna jest właściwa obróbka bloku i wału. Wał z całym osprzętem trzeba wyważyć, sprawdzić i ew. poprawić osiowość podpór wału, spasować panewki, itd... W Warszawie na Krasnobrodzkiej można to zrobić (robili mi obróbkę silnika do auta).
Oczywiście porting głowicy też dużo może dać, ten sam warsztat jako jedyny w PL ma specjalną maszynę do tego - FlowBench, która mierzy przepływy podczas obróbki i komputer steruje odpowiednio głowicą obrabiającą.

Co do paliwa - nie jest konieczne stosowanie 98 czy VPower Racing ale na zwykłym paliwie trzeba będzie cofać zapłony żeby uniknąć spalania stukowego i przyrosty mocy zbyt duże nie będą. U mnie różnica miedzy 98 a VPower Racing (100 oktan) to ok. 4% więcej na korzyć VPowera.

Co do tłoków z Hayki - tam jest nikasil i przez to zupełnie inna tolerancja cylinder-to-wall. Na 90% będzie konieczna obróbka bloku. Poza tym trzeba sprawdzić czy pierścienie z Hayki nie będą się zacierać w zwykłym cylindrze.

_________________
Obrazek
Motocykl w przeciwieństwie do auta w zakręcie pochyla się we właściwą stronę.


24 cze 2012, o 08:04
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
http://allegro.pl/rura-bass-reflex-br-6 ... 55946.html

Velocity Stacks do SV, tylko trzeba dobrać odpowiedni rozmiar, przyciąć i wcisnąć w gumy gaźnika :->

Do airboxa gaźnikowej podejdą tylko jakieś krótkie które dodają mocy i momentu w górnym zakresie... Fajnie będzie mieć dostęp do mocy maksymalnej przykładowo już przy 8,5 tys. obr, a nie 10 tys. obr. :spoko:


27 cze 2012, o 17:20
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 00:11
Posty: 1192
Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: Retro 7 125
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
skwaro napisał(a):
...
Co do tłoków z Hayki - tam jest nikasil i przez to zupełnie inna tolerancja cylinder-to-wall. Na 90% będzie konieczna obróbka bloku. Poza tym trzeba sprawdzić czy pierścienie z Hayki nie będą się zacierać w zwykłym cylindrze.
...

Słuszne uwagi. Odpowiedź jest w poście z svrider zamieszczonym przez Słoniu (cytuje z moim tłumaczeniem) :
- trzeba zrobić honowanie cylintrów tak żeby między tłokiem a cylindrem było 0.055 - 0.065mm, czyli w nie zużytym cylindrze o 0.025-0.030mm i wrzucić tłoki od hayki z pierścieniami od SV
- albo wrzucić cylindry od Gladiusa które mają nikasil z pierścieniami do hayki lub Gladiusa (ten sam numer części)

_________________
SV650S K6 YDV -> WR 450F
http://bikepics.com/members/tomkdgun


27 cze 2012, o 21:08
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Podobno od dzisiaj (28.06) do soboty (30.06) Ratka ma darmową hamownię dla motocykli, może ktoś skorzysta :) Robią u siebie w Mikołowie jakieś dni otwarte, stąd bezpłatny wstęp.

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


28 cze 2012, o 10:38
Zobacz profil
mundrek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:50
Posty: 1758
Lokalizacja: Rybnik
Płeć: mężczyzna
Moto: sv1k/ 748SP
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Skąd dysze jak nie z larssona ( bo nie mają na miejscu ) - w krk np. ?

_________________
I wy, o których zapomniałem,
Lub pominąłem was przez litość,
Albo dlatego, że się bałem,
Albo, że taka was obfitość...


28 cze 2012, o 11:58
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51
Posty: 2807
Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
lpt dzwoń do motorismo (dawniej atm motocykle) na balickiej. Może coś będą mieć


28 cze 2012, o 12:35
Zobacz profil
rowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 gru 2011, o 16:34
Posty: 38
Lokalizacja: Podhale
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv650R
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Napisz PW do tego gościa KAMILLO123 on w krk załatwi ci bez problemu :D


28 cze 2012, o 12:56
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 1122 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 57  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL