Re: Szlif - porady co zrobić dalej, jak "naprawić" maleństwo
Odkopuję, bo coś w temacie tylnej nakrętki dla potomności chciałem zostawić.
Oryginalna nakrętka ma ma swoje zalety - na pewno ma mniejszą twardość niż oś, czyli pracuje gwint nakrętki, jest też nakrętką samohamujacą, czyli odpada problem z zawleczka i nakrętką koronkową.
Ale jako bardziej miękka też będzie maiła określony czas życia - ponoć 8 do 10 dokręceń.
No więc właśnie moja nakrętka pożegnała się z gwintem przy momencie ca 90 Nm.
Nowa występuje pod tym numerem : 08319-3118A [chyba M18 x skok gwintu 1,5 klucz 24]
http://www.partzilla.com/parts/detail/suzuki/SP-08319-3118A.htmlZastąpiła nakrętkę koronkową [castle nut] i zawleczkę w modelach K3-K7